Foros ›
Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2019)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Abr 2019, 10:57
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2

Jinx, eu leino por que vin que era só un folio, se non tampouco leo habitualmente os reglamentos, salvo que necesite saber algunha cousa en concreto.
Pois a ver se coincidímos sen codazos noutra carreira. Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Nesta ainda non teño seguro que vaia a participar, ainda que me apetece.
Jinx

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/09/10
0 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Abr 2019, 11:56
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2

Yo probablemente la corra, es una zona muy bonita y pinta bien la carrera.

Saludos
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2019, 13:13
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2019)

Ya hay reglamento,he completado la info de la carrera en el calendario,ya abrieron inscripciones,os dejo aquí lo importante :

Os Concellos de Cariño e Ortigueira e a Federación Galega de Atletismo organizan, o vindeiro sábado 25 de maio de 2019, o I Medio Maratón Ortegal21k, que será á súa vez Campionato de España de Medio Maratón Máster 2018/2019 e XXIX Campionato de Galicia de Medio Maratón.

A proba disputarase sobre unha distancia homologada de 21.097,50 metros.

A saída da proba terá lugar ás 17.00 horas desde a Alameda, no Concello de Ortigueira. Os corredores que o soliciten serán trasladados en autobuses dende o Concello de Cariño cara á saída en horarios a determinar nunha circular da proba.
O percorrido consistirá nunha saída desde a localidade de Ortigueira e un traxecto lineal ata o Concello de Cariño. O circuíto estará homologado pola Real Federación Española de Atletismo (RFEA).

Inscricións populares: ata o mércores 22 de maio ás 23.59 horas.
A inscrición para os Campionatos de España e de Galicia realizarase no ligazón RFEA máis información do Campionato (Circular 50-2019)
Os/As atletas que participen nos Campionatos, non poderán optar a ningún premio popular, se non fan o abono da cota da inscrición popular na carreira Medio Maratón Ortegal21k.

Retirada de dorsais: Informarase proximamente sobre os lugares e horarios para a retirada de dorsais e a bolsa do corredor.
Servizos: A organización poñerá a disposición das persoas participantes dun servizo de transporte entre os dous Concellos, tanto previa á saída como posteriormente á entrega de premios. As persoas participantes dispoñen dun servizo de gardarroupa na saída e na meta, así como servizo de duchas e vestiarios.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2019, 14:34
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2019)

Muchas gracias Lihto.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2019, 19:41
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2

Genial entonces. Yo espero hacerla. A ver si es un éxito de participación y en futuros años la mantienen entre los dos ayuntamientos, que, al fin y al cabo, ya tendrán un recorrido homologado.
carlosdpache

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/12
8 Carreiras
92 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2019, 16:50
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2019)

Hola, al ser esta carrera campeonato, ¿serán todos los participantes demasiado rápidos? Yo soy sub 2 horas justito y no querría llegar solo. Por otro lado me apetece mucho apuntarme.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2019, 17:49
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2019)

carlosdpache escribió:
Hola, al ser esta carrera campeonato, ¿serán todos los participantes demasiado rápidos? Yo soy sub 2 horas justito y no querría llegar solo. Por otro lado me apetece mucho apuntarme.
Eu non creo que teñas ningún problema, xa que é un campionato "master" (veteráns), polo que virá xente a correr de todas as franxas de idade, polo que loxicamente haberá corredores que andarán polos teus tempos e máis.
Ademáis é campionato galego de media maratón, e pasa 3/4 do mesmo, hai moitos corredores que están federados por pertencer a un club, e aproveitan e se apuntan a estos campionatos por que lle sae gratis a inscrpción (eu hai bastantes anos estiven federado e así o facía, aforrábame unha inscripción cando participaba) e os seus tempos son os habituais en calquer carreira.
carlosdpache

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/12
8 Carreiras
92 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2019, 20:14
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2019)

Gracias Kurty, espero apuntarme, el recorrido me apetece mucho y además conozco la zona. Ojalá sea un éxito de participación.
Delatorre

Maratoniano
Maratoniano
5/09/18
50 Carreiras
203 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2019, 21:07
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2019)

A ver como hacen con los buses. Espero que puedas ir desde Cariño a Ortigueira en bus con la mochila y ahí puedas dejarla en alguna furgoneta que después la traiga a Cariño de nuevo; principalmente por tema de llevar documentación para los que pasan cámara de llamadas. Al menos en los campeonatos de media celebrados en Riveira con salida en Aguiño fue así
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2019, 21:34
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2019)

carlosdpache escribió:
Gracias Kurty, espero apuntarme, el recorrido me apetece mucho y además conozco la zona. Ojalá sea un éxito de participación.

Acábome de acordar, que eu no ano 2008 participara na Media Maratón de Oviedo, que ese ano tamén era campionato de España de Veteranos, e buceando por internet, acabo de verificar que efectivamente hai bastantes corredor@s que chegan por riba das 2 horas.
Do que me lembro ben, é do ambientazo que había ese día na saida, con multitude de equipos de toda a xeografía española e tamén por suposto durante a carreira, xa que a diferencia desta, que é un percorrido lineal daquela era un ida e volta, polo que te cruzabas cos primeiros.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Xov, 25 Abr 2019, 21:55
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2019)

Volvemos a Galiza a correr...

Salud y Kilometros
abarjos

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/14
3 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Mai 2019, 21:07
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2

Venga señores, anímense que la participación está un poco baja en esta carrera. La zona es preciosa, con muchas cosas que ver en los alrededores, especialmente si te gusta el turismo de naturaleza, el circuito es de los que te exige un poco pero pienso que es fácilmente realizable y creo que es una carrera que, de consolidarse, puede ser muy bonita . A mi, personalmente me gustan más estas carreras en línea de un pueblo a otro que no el típico circuito dentro de la ciudad.
Así que no se lo piensen tanto y a disfrutar de una zona de Galicia poco conocida pero muy recomendable
vefito

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/15
0 Carreiras
36 Mensaxes
Cariño
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2019, 12:44
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2

Es normal que no haya muchos inscritos, al poner de plazo hasta el día 22 y sin tramos se promueve que la gente se apunte tarde. Yo personalmente soy de los que prefieren anotarse a última hora muy a pesar de entorpecer las cuestiones organizativas. Al fin y al cabo, siempre te puede surgir cualquier imprevisto. Por eso aunque a veces pueda parecer que prime el interés económico a nivel organizativo es mucho mejor poner un tramo de 13€ hasta el día 10 de Mayo por ejemplo y otro de 15€ hasta el 22 ya que muchísima gente se habría anotado en esa fecha.
koruño67

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/09/11
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vilaboa. Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 10 Mai 2019, 16:38
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2

Creo que la voy a descartar. Primera edición de una prueba y cobran 15 euros. No sé si así fomentarán mucho la participación.
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mar, 14 Mai 2019, 12:34
Asunto: Re: Campeonato de España máster de medio maratón (25/05/2019)

Si no hay ningún imprevisto yo también estaré en la salida!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos