Foros ›
I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 12:53
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Hola, ayer domingo sobre las 21:30 en la tvg2 salió un reportaje del Maratón y media maratón. Alguien sabe donde buscarlo????
Un saludo
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 14:28
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Non sei se será este video que acaba de publicar a organización nas redes sociais:

No minuto 3:40, e algunha vez máis durante o propio video, confirman que na edición XXI da Vig-Bay haberá doble distancia de novo. Sendo un video da propia organización, creo que pódese dar por confirmado que haberá segunda maratón e que será no mesmo formato que este ano (tamén o din no propio video).

Para min triste noticia como xa comentei nalgún comentario anterior.
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 16:55
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

O tempo dirá se é un acerto ou non....o que vos aseguro é que as inscripcions da maratón vanse esgotar de novo.... Sorriso

Correr, correr y correr......
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 17:00
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Eu tamén reflexiono e digo:
Se argumenta que a maratón Vig-Bai pode por en perigo a outra maratón da Coruña...
Non sei pero...tiveron en conta os da maratón da Coruña de non por a súa maratón no mes da Vig? A Vig Bai leva 20 años, a outra 8...
A maratón Vig-Bai a min me parece unha evolución positiva da proba e que da opción a moita xente do sur galego a achegarse a está distancia que doutro xeito nin o tería plantexado.
De calquer xeito opinións diferentes e todas válidas. Teño claro que se hai maratón vaise volver petar.
ManuelCR

Maratoniano
Maratoniano
21/12/14
0 Carreiras
218 Mensaxes
PontepicosTrail
Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 18:11
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

En un momento del video se dice salida de Vigo vuelta en Bayona y llegada a Vigo. Yo creo que es su trazado lógico, con solo una edición pero ya tiene la suficiente personalidad para desmarcarse de la media. A por la segunda edición. Aplauso Aplauso Aplauso
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 18:47
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

gertiz escribió:
Eu tamén reflexiono e digo:
Se argumenta que a maratón Vig-Bai pode por en perigo a outra maratón da Coruña...
Non sei pero...tiveron en conta os da maratón da Coruña de non por a súa maratón no mes da Vig? A Vig Bai leva 20 años, a outra 8...

Para ser precisos, a Maratón C42 leva oito edicións, e a Vig_Bay 42 K leva unha...

Eu que corrín en 2018 C42 e este Vig-Bay, si para o ano volven a coincidir tan próximas e teño que elixir, voume a C42 sen dubida.

Eu opino como Sonsuso, é unha triste nova. Salvando as distancias, a Vig-Bay podería considerarse a Behovia galega estando como estaba. Meterlle unha maratón o mesmo día, aparte de restarlle participación, desvirtúa a proba. O maratón poden buscar outra data.

"By endurance we conquer"
Ernest Shackleton
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 19:23
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Si Baralloco. Eu me refiro a que cando estaba a Vig 21k a de Coruña tampouco tivo consideración de se a data en abril era idónea ou non sabendo que estaba esa proba referente a nivel Galicia. O matiz 42k tes razón desde logo.

De todas maneiras...oferta e demanda e cada un que vaia onde queira! Eu sendo de Vigo...O teño claro. Ter un maratón na casa é un subidón. Ver a cantidade de xente que adestraba polo percorrido unha motivación. E sentir a calor de xente coñecida por todo o percorrido e que non irían á outra carreira fóra, unha forza extra.
Así que eu se se fai me alegrarei 42k veces. E se non, pois me alegrarei 21k veces
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 21:06
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Pues yo creo que muchos han usado la vigbay como test para el maraton otros años porque creo que cuadraba hasta 3 semanas antes del C42. Vamos que hasta era una ventaja tenerlas proximas.
Este año ha coincidido a una semana y eso ya es demasiado proximo. Por ahi hay gente que ha hecho los dos maratones y creo que estan sobrepasando los limites.
Lo que esta claro es que ambas carreras merecen seguir en el calendario y para eso solo hay una posibilidad, que las organizaciones hablen y lleguen a una situacion logica.
Galicia puede tener dos maratones perfectamente (por ejemplo en marzo y noviembre). Pero si las ponen pegadas en un par de años acabaran las dos con menos de 300 finishers.
A casi todos creo que nos da igual cual empezó antes y que si una es en vigo y otra en coruña. Asi que por dios que le pongan sentidiño al asunto
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 22:00
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

gertiz escribió:
...Eu me refiro a que cando estaba a Vig 21k a de Coruña tampouco tivo consideración de se a data en abril era idónea ou non sabendo que estaba esa proba referente a nivel Galicia. .

Non creo que C42 restase participación a Vig-Bay, que medra ano tras ano. Ademais, como apunta Davidi, moitos participaban en Vig-Bay cara a preparar C42...

Independientemente da proximidade de datas con C42, eu o que non acabo de entender é porque facer coincidir o mesmo día a media Vig-Bay con o maratón Vig-Bay. De acordo que para a organización desde o punto de vista loxístico é mais doado, pero en canto a rédito económico non o teño claro... ¿Ti que eres de Vigo non participarías nos dous eventos de ser en datas distintas? ¿Non faría o mesmo un alto porcentaxe dos que corrimos o maratón? ¿E igualmente moitos que correron a media non se lanzarían tamén ao maratón? Quero decir que a participación total por separado, superaría ampliamente a suma das duas probas si concurren o mesmo día. Cae de caixón.

"By endurance we conquer"
Ernest Shackleton
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 22:30
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Geritz A Vig.Bay nunca tivo unha data concreta, adaptana en función da Semana Santa eu xa a corrin tanto en Marzo como en Abril.
Baralloco pareceme moi coherente o teu mensaje pero para min non hai suficiente n° de corredores para facer 2 maratóns en Galicia para perdurar no tempo .
micholox

Maratoniano
Maratoniano
9/11/14
5 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2019, 8:01
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Eu corrin o Maratón e quedei moi moi contento. Dito isto prefiro o maratón noutra fecha para que non coincida coa media. A vig-bay xa ten o seu recoñecemento como media maratón e repetir no mesmo dia outra vez coa maratón acabara por restarlle importancia.
Penso que en Galicia podemos ten 2 maratón, eso si falando os oganizadores e que asi o que queira poda facelos.

Un Saludo.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2019, 8:13
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

gertiz escribió:
Eu tamén reflexiono e digo:
Se argumenta que a maratón Vig-Bai pode por en perigo a outra maratón da Coruña...
Non sei pero...tiveron en conta os da maratón da Coruña de non por a súa maratón no mes da Vig? A Vig Bai leva 20 años, a outra 8...

Kurty escribió:
Geritz A Vig.Bay nunca tivo unha data concreta, adaptana en función da Semana Santa eu xa a corrin tanto en Marzo como en Abril.

A raíz del mensaje de Gertiz se me dio por buscar las fechas de celebración de las dos carreras y es cierto, la C42 siempre fue el mes de abril mientras que la Vig-Bay fue saltando de mes en mes pasando por febrero, marzo o abril.


alleres

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/11/12
36 Carreiras
163 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2019, 12:17
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Yo olvidé el Garmin en casa y tuve que pegarme al globo de 3 h, que lo hizo muy bien, por cierto. Por curiosidad, podría decirme alguien que corriese con un 310 xt qué distancia midió el gps?

Muchas gracias.

- 10 Km: 36' 28" (Interrunning Porriño 2015)
- Medio Maratón: 1h 19' 35" (A Coruña 2015)
- Maratón: 2h 54' 07" (A Coruña 2016)
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2019, 12:59
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

alleres escribió:
Yo olvidé el Garmin en casa y tuve que pegarme al globo de 3 h, que lo hizo muy bien, por cierto. Por curiosidad, podría decirme alguien que corriese con un 310 xt qué distancia midió el gps?
Muchas gracias.
Garmin 935, 42.46.
A min non me pareceu que o fixera o globo tan ben.
Delatorre

Maratoniano
Maratoniano
5/09/18
50 Carreiras
203 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2019, 14:38
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

A mi el globo de 3h creo que lo hizo muy bien. Dijo en la salida cual era su plan y lo cumplió al milímetro: salir 2" o 3" por encima, mantener en la subida y perder un poco de tiempo en el tramo final.

Creo que aun es muy pronto para aventurar a decir si volverán a hacerla o no. En todo caso tener dos maratones en Galicia sería un lujazo a parte de las Medias que tenemos que también son muy buenas. ¿Solución? Usar la lógica de la gestión deportiva por la cual el establecimiento de la fecha es una de las cuestiones claves. El año tiene 52 semanas....tan difícil no será.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos