Foros ›
XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2019, 17:06
Asunto: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

O sábado 11 de maio celebrarase a décimo sexta edición da carreira pedestre popular de O Pino, na localidad de Pedrouzo (Arca) a carón do aeroporto de Santiago de Compostela.
Esta proba comenzará ás 19 horas pola proba absoluta e terá probas para todas as categorías de competición.
A proba pertenece ao circuito de Carreiras Populares da Deputación da Coruña 2019.

Toda a información e inscricións no seguinte ligazón -> eventos.emesports.es/i...hp?id=8923

Saúdos e anímadevos a participar!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 21 Abr 2019, 5:49
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

Inscrita. Allí nos veremos el sábado 11!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 22 Abr 2019, 11:35
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

Bó día.
Comentando detalles da proba, a carreira do Pino será a 2ª do Calendario do
VII Circuito Provincial de Carreiras Populares da Depurtación da Coruña.

Así mesmo, terá premios económicos para clubes masculinos e clubes femeninos por igual do seguinte xeito:

PREMIOS POR CLUBES (Só federados)
1º Clube federado masculino: 200 € 1º Clube federado femenino: 200 €
2º Clube federado masculino: 100 € 2º Clube federado femenino: 100 €
3º Clube federado masculino: 75 € 3º Clube federado femenino: 75 €


A clasificación por clubes será establecida a través dos 8 primeiros corredores en cruzar a líña de meta, pola suma dos seus postos, gañando o equipo que menos puntos acade. En caso de empate gañará o equipo que mellor clasifique o seu 8º compoñente. Os clubes poderán ser masculinos ou femeninos, pero non poderán ser mixtos.

Podedes botarlle un ollo ao reglamento no seguinte ligazón -> eventos.emesports.es/i...hp?id=8923

Saúdos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 23 Abr 2019, 8:40
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

AQuí vós deixo o plano da proba absoluta.

2 voltas de 4,05 km para un total de de 8,1 km. tratamos de manter a esencia da proba a cal pasa varias veces pola zona de saída / meta aumentando deste xeito o ambiente da mesma.


A superficie mixtura tramos de asfalto e terra dura, transitando incluso por un tramo do camiño de Santiago.

Inscricións en eventos.emesports.es/i...hp?id=8923

Saúdos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 05 Mai 2019, 19:42
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

Recta final para os 8000 do Pino. Lembrade inscricións en eventos.emesports.es/i...-2019/8923 .

Animádevos!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2019, 14:14
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

Acabo de ver este mensaje en el Facebook del Concello de O Pino:

Atención participantes na XVI Carreira Pedestre Popular do Concello de O Pino.

Cambio no lugar de saída e meta de todas as probas, así como do lugar de secretaria, recollida de dorsais e entrega de premios da carreira, o cal desprazarase ata a Praza de Forcarei.


Os dejo por aquí los nuevos planos de los circuitos




brioner

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/15
130 Carreiras
32 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2019, 20:16
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

buenas tardes Tropa. en un rato os mando un enlace de las fotos que os hice.
llegue tarde y no me dio tiempo a todos....
nos veremos sudando la camiseta el viernes en el Pico.
brioner

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/15
130 Carreiras
32 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2019, 21:11
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

aquí os lo dejo;
drive.google.com/drive...sp=sharing
un saludo.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2019, 21:19
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

Muchas gracias Brioner. Si no te importa, me llevo el link al hilo que ya está abierto para fotografías de esta carrera. Si alguien tiene más fotografías para compartir, que lo haga en el nuevo hilo. Gracias!

www.correrengalicia.or...559#587559
brioner

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/15
130 Carreiras
32 Mensaxes
santiago de compostela
Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2019, 21:40
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

todo vuestro
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 13 Mai 2019, 12:15
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

Últimamente parece que se me dou polas carreiras que "evolucionan a súa dureza".

Se ti as ves sobre o papel e incluso despois de correlas...pois non hai unhas costas terribles, o perfil e levadeiro, pero despois Muro Muro Muro

Sexa como fóra o caso é que me gustou moito esta carreira.

Cheguei co tempo xusto de coller o dorsal e trotar un pouco. Calentar o que é calentar xa quencía bastante por si solo, así que só refrescarse na fonte e solta-las pernas esperando a saída.

Sabía que eran dúas voltas pero non coñecía o circuito e tampouco me preocupei moito de preguntar perfiles e demáis.
A idea era "darlle" e seguir acumulando quilómetros e ritmos esixentes. A min axúdame moito ter referencias da xente que anda como min pero acó atopeime con moito clube e moito nivel pero "refencences" máis ben poucas.

Saímos cara arriba e retorcemos un pouco, desas costas que van culebreando e facéndose máis duras a cada volta. Ti pensas "despois da curva toca recta", a realidade e que despois da curva ven outra curva e despois xa se verá.

Pasamos a súbida inicial e iniciática e ven unha especie de falso llano. Deses llanos cachondos (véxase Salesianos no C 10 ou no C 42 de Coruña) que se non das zapatilla non te moves e ahí me dou conta de :

-o nivelazo da xente (notase cando hai premios e clasificacións por equipos) íamos a 4:00 4:05 (costa included) e ía máis ou menos na metade da clasificación. (Ndt.- nos 3 últimos anos o nivel d@s populares subio considerablemente ou só mo parece a min?)

-que coa "caló" que ía, sería mellor facer a primeira volta algo máis reservón e apretar na segunda.

No segundo quilómetro empezo a adiantar algúns postos, xusto cando comezan os tobogáns de pistas forestais. Parece que vou atopando o ritmo (digo parece porque aínda que vou adiantando xente tamén é certo que o ritmo medio vai subindo).

E no quilómetro tres cando, por fin, vexo unha referencia válida, desas que levas anos á par.
Tamén vexo un grupo de 4 corredores do Pino que van xusto detrás dela.
Cómo son moito de inventarme retos durante as carreiras (dalgún xeito hai que enganar ao coco) penso en primeiro intentar coller ós do Pino e despois xa se verá.

Vou recortando e case o comezo do quilómetro cuarto, cando se entra outra vez no asfalto, consigo poñerme detrás.
Recupero un pouco e na costa abaixo previo ó paso por meta consigo adiantalos.

Paso por meta controlando o ritmo medio e Muerto Muerto Muerto xa me dou conta que fun por enriba do que quería.

Empeza a segunda volta e xa vexo que os 100 metriños de subida previa ao paso por meta me van penalizar (que se lle vai facer son moi caneco coas costas) así que non entro o meu auto-trapo de intentar recortar os segundos que perdín.
En vez de facer tolemias, decido centrarme en rematar a costa e recortarlle á miña referencia.

Pouco a pouco, curva a curva, tobogán a tobogán póñome á súa altura pouco antes do quilómetro 6.
Uns metros de recuperación e volta a seguir tirando.

Atópome ben, sigo pasando xente pero tamén vexo que xa non vou ser capaz de "apretar" máis, só de manter.

Achégaseme un corredor doutro clube e dime que vaiamos a relevos, que entre dous mellor e todo iso. Pero sinceramente sei que vou xusto e el parece que aínda ten "chispa".
Adentrámonos outra vez na parte de monte e imos case máis á par que dando relevos. Non é que non nos entenderamos, pero, ás veces, a cabeza quere e o corpo non.

Sei que os catro corredores do Pino veñen detrás, e sei que este quere chegar diante (clasificación por equipo habemus) e por saber tamén sei que cando cheguemos de novo ao asfalto...zapatilla.com....ergo, vou pensando en non afloxar nesta parte durecha e despois xa veremos como facemos.

E efectivamente, chegamos ao asfalto e xa se abren as portas do inferno. Dunha banda "que ben que queda menos dun quilómetro e ademáis favorable", doutra "miña nai, non podo máis e agora non me vou deixar pillar"... a historia de sempre que todos sabemos.

Braceo, zancada, cabeza arriba, apretando, correndo máis con corazón que con pernas e chegamos á baixada...pegadiño coma unha lapa ó meu compañeiro.

Acaba a baixada e comeza unha recta previa á meta. O que ata entón era o meu compañeiro-inseparable mira para atrás e ve que os do Pino seguen aí....REVOLUCIÓN acelera e déixame claramente.
Non teño nada que perder así que apretón final e polo menos que non me pillen a min...e así entro en meta nada entre augas de dous clubes e contento por ter rematado.

O Despois xa o sabedes, auga, ducha, cervexa, correr cos cativos, contar batalliñas, buscar sitio para cear algo e agradecerlle moito aos organizadores que non permitan desfrutar destas carreiras.

Saúdos.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 13 Mai 2019, 23:10
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

Moitas grazas vacatola pola crónica . A verdade e que recordoume aos "bos tempos do foro" que a xente facía estas crónicas das probas tan chulas.
Parabéns !! E grazas por asistir!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Mai 2019, 18:11
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

A carreira coa nova ubicación penso que gana en espectacularidade. Boa organización, cun recorrido esixente, non son costas muy duras pero precisamente por iso levas un ritmo muy alto sempre é non hay descanso.
O tema de clasificación por equipos eu cambiaría para que poidan participar tamén populares.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mar, 14 Mai 2019, 22:14
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

Nunca había participado en esta carrera y en primer lugar quiero dar las gracias a la organización por donar esos dorsales para el sorteo, porque gracias a eso estuve allí el sábado pasado.

Como dice Pedro, el recorrido es un continuo sube/baja que no te deja descansar, con una salida ya cuesta arriba, así para ir calentando de inicio. Tuvimos un día de solazo, así que las zonas de sombra campo a través se agradecieron. Y también que nos diesen agua tras la primera vuelta. Tenía mis dudas de que pusiesen un avituallamiento intermedio al ser solo 8 km, pero ahí los organizadores estuvieron muy acertados.

Me hizo gracia el premio de la motosierra para el primer y primera llegados a meta. Cuando menos fue original.

Y también coincido en lo de los equipos, si los populares pudiesen formarlos sería un incentivo más para que participase la gente.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 15 Mai 2019, 10:00
Asunto: Re: XVI edición da Carreira Popular de O Pino - 11/05/2018

Gracias Amina Avergoñado

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos