Foros ›
I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 9:59
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Bueno eu quero agradecer moitísimo a organziación haber feito esta Maratón, me gusta o caracter excepcional, pero non me gustaría un carácter anual, quizais cada 5 anos, 10, etc...
O de protección civil, policía, tráfico, voluntarios, organizadores, nenos ... foi espactacular e fantástico, eu diría moito máis que as Vig-Bay que fixen.
A organización da carreira pre e post, diría que perfecta, cara tema organizativo.
Grazas.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 10:10
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Quería aproveitar e separar esta mensaxe da anterior, pois tamén me quedei con mal sabor de boca, e non merece desvirtuar todo o bo que tivo a Vig-Bay Maratón.
Eu fixen a miña primeria Maratón o Domingo pasado.
Sempre escoite a todos meus amigos corredores e coñecidos, que as maratóns son unha pasada. As festas do días anteriores, o ambiente, a feria do corredor, etc.. E que tamén a chegada a meta é espectacular. Que as medallas, as camisetas, a zona de chegada con múltiples opcións...
Sempre se me caeu a baba, cando me falaban destas cousas das maratóns, e tamén cando vía as camisetas das maratóns de finisher destas probas.
Por iso nese aspecto a miña decepción con a Vig-Bay. A Vig-Bay Maratón, non foi máis que extender a 42 (que organizada xa é moito).
Me esperaba maís antes, e moito máis despois.
Se o problema foi económico, me da que dos 1200 inscritos que fomos, nos daba igual pagar 30 que 50, e creo que a participación hoube sido a mesma.
Se non foi económico e foi feito así, vale, pero a min me decepcionou, derivado das grandes expectativas que tiña nestes aspectos comentados antes.
So é unha opinión, e non é unha crítica.
Me encantou a carreira e a organización da mesma.
maljkovik

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/09/12
14 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 10:33
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Yo quería agradecer a la organización y sobre todo a todos los voluntarios que hacen que esto sea posible.Trabajo encomiable y nunca suficientemente agradecido.

He disfrutado como un niño con esta carrera(salvo la parte final que la sufrí jaja) y aunque la experiencia ha sido brutal a mi también me gustaría que no se volviese a solapar todos los años con la media.Quizas hacerla cada cinco años o moverla a Junio y hacerla nocturna(por ejemplo saliendo a las 7 de la tarde y corriendo con la puesta de sol sobre las Cies
Kapioviedo

Novo foreiro
Novo foreiro
10/04/16
31 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 10:44
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

totalmente de acuerdo con lo de no caracter anual.

yo creo que cada 5 años le haria no perder ese caracter especial que vivimos este domingo.

Si fuese cada año creo que le pisaria a la media maraton y perderia esa belleza de la prueba


sanmikel escribió:
Bueno eu quero agradecer moitísimo a organziación haber feito esta Maratón, me gusta o caracter excepcional, pero non me gustaría un carácter anual, quizais cada 5 anos, 10, etc...
O de protección civil, policía, tráfico, voluntarios, organizadores, nenos ... foi espactacular e fantástico, eu diría moito máis que as Vig-Bay que fixen.
A organización da carreira pre e post, diría que perfecta, cara tema organizativo.
Grazas.

touza

Maratoniano
Maratoniano
14/10/10
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 10:55
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

sanmikel escribió:
Quería aproveitar e separar esta mensaxe da anterior, pois tamén me quedei con mal sabor de boca, e non merece desvirtuar todo o bo que tivo a Vig-Bay Maratón.
Eu fixen a miña primeria Maratón o Domingo pasado.
Sempre escoite a todos meus amigos corredores e coñecidos, que as maratóns son unha pasada. As festas do días anteriores, o ambiente, a feria do corredor, etc.. E que tamén a chegada a meta é espectacular. Que as medallas, as camisetas, a zona de chegada con múltiples opcións...
Sempre se me caeu a baba, cando me falaban destas cousas das maratóns, e tamén cando vía as camisetas das maratóns de finisher destas probas.
Por iso nese aspecto a miña decepción con a Vig-Bay. A Vig-Bay Maratón, non foi máis que extender a 42 (que organizada xa é moito).
Me esperaba maís antes, e moito máis despois.
Se o problema foi económico, me da que dos 1200 inscritos que fomos, nos daba igual pagar 30 que 50, e creo que a participación hoube sido a mesma.
Se non foi económico e foi feito así, vale, pero a min me decepcionou, derivado das grandes expectativas que tiña nestes aspectos comentados antes.
So é unha opinión, e non é unha crítica.
Me encantou a carreira e a organización da mesma.

completamente dacordo, subscribo 100 %
Nuruwe

Novo foreiro
Novo foreiro
18/11/13
120 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 12:23
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Gracias a los organizadores y voluntarios, todo espectacular (mención especial a las pullas de las niñas, que me arrancaban una sonrisa a cada paso por ellas).

Opino lo mismo que vosotros, una maratón cada cinco años para darle un toque festivo y especial sería lo mejor a mi modo de ver, y si ya se pudiese cambiar el recorrido devoramentes de la primera mitad sería insuperable.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 13:31
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Al igual que comentan muchos foreros, yo también prefiero que el maratón sea cada 5 años, porque incluso para la organización correrían el riesgo de perder participación, porque se perdería parte de la magia de la Media, que este año (a mi parecer) ha quedado muy eclipasada por el maratón. Además creo que no conviene entrar en conflicto de fechas con el maratón de A Coruña. Otra cosa es que se decidiera hacer un maratón en otoño, que ahí si me gusta la idea.

En cuanto a la carrera en sí, lo que apunta sanmikel es algo que yo he notado también. El año pasado daba la sensación de haber más animación en la recogida de dorsales y meta, este año no sé si debido a un menor número de sponsors o colaboradores la bolsa de corredor me pareció muy básica y la camiseta hubiera preferido que, al igual que hacen en Oporto, se entregara al final con el distintivo de “finisher”, a mucha gente le haría ilusión guardar ese recuerdo. Pero bueno, luego ves que en otros maratones hacen pagar por la camiseta así que esto es algo “poco criticable”.

A nivel organizativo para mi fue genial, los voluntari@s de 10 con el día que hacía, especialmente esos chavalines que sabe dios que madrugón debieron pegarse un domingo solo para facilitarnos las cosas y ayudar a cumplir nuestro objetivo. Felicitaciones a tod@s los que hayáis participado y espero que nos veamos en 5 años dando guerra de nuevo.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 16:41
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

gertiz escribió:
Por curiosidade. Cal é a razón pola que algúns decides que non se repita o maratón ata dentro duns anos? Non sería xenial ter unha proba destas características como teñen outras cidades?

Ola Gertiz! Respondo porque fomos eu e outro foreiro os que comentamos iso antes da túa pregunta. Sobre o da esencia da VigBay xa o explicaron outros moitos foreiros, pero para min tamén está o de buscar a estabilidade dunha maratón en Galicia. Que isto suceda cada dez anos ou así non pasa nada, pero normalizar dúas maratóns en Galicia nun mes paréceme a peor das opcións. Haberá moitas solucións, pero se ao da esencia da VigBay lle sumamos isto, eu por iso prefiro que a maratón VigBay siga sendo algo excepcional.
Se hai a iniciativa de facer unha maratón en Vigo en outono pois encantado, pero non creo que esta sexa a candidata ideal.
Só iso, non quería deixar de responder á túa pregunta Sorriso
Apertas Gertiz!
Eloy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/11/14
116 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 18:57
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Yo es que siempre me imaginé una maratón en Vigo pasando por el puente de Rande, tipo el de Brooklyn en NY. Moi feliz
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 20:00
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Eloy escribió:
Yo es que siempre me imaginé una maratón en Vigo pasando por el puente de Rande, tipo el de Brooklyn en NY. Moi feliz

Pues mala idea no es....pero aquí somos cazurros para llevar acabo este tipo de eventos...Que se lo digan a Lisboa y sus dos medias maratones...una empieza en el puente de Vasco da Gama y la otra en el puente 25 de abril...si la réplica del Golden Gate de San Francisco.....En fin mucho por aprender.... Triste

Correr, correr y correr......
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 20:19
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Grazas polas explicacións!!

E si Damores e Eloy, moi cartos somos
Eloy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/11/14
116 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 20:30
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

É que as pontes dan moito xogo, mira se non a San Martiño.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 21:26
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Pues yo pinché en Playa América,cuando iba en ritmo objetivo,que le vamos a hacer,sobre el maratón comparto la opinión de que de seguir haciéndose tiene que ser separado de la media,y mejor en otras fechas,comparto con Dani que la salida fue un poco sosa,y con Óscar que faltaron cosas,que un maratón no puede ser como una media,la llegada,la recogida de la bolsa en meta,la vi apagada,en ese momento los protagonistas eran los que entraban de la media,y eso no puede ser así,pero bueno,con todo,agradecer a todos los voluntarios,organización y autoridades el esfuerzo de llevarlo a cabo.
codes

Maratoniano
Maratoniano
18/06/12
50 Carreiras
117 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Abr 2019, 9:15
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

Hola, a eso me refería yo cuando hablaba de la organización, me sigo manteniendo en que es un poco ¨cutre" a la hora de envolver la carrera y presentarla al corredor... sigo diciendo que con 30€ de inscripción en otras carreras harían maravillas... no se, siempre me dio la impresión de que podían estirarse un poco mas... y este año , lo del maratón , es lo que decís mas arriba, nada del otro mundo, camiseta, medalla, salida... no se, no tienes la sensación de correr un maratón organizativamente hablando... y ojo, hablo de como me siento como corredor... a nivel de voluntarios y demas todo perfecto, pero la sensacion fue esa, una Vig-Bay de siempre, pero estirada...

Saludos
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Abr 2019, 15:48
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19

codes escribió:
... sigo diciendo que con 30€ de inscripción en otras carreras harían maravillas... no se, siempre me dio la impresión de que podían estirarse un poco mas...

Harán maravillas, pero no creo que sean carreras de 42k, que ademas tengan salida y llegada en poblaciones distintas, y con organización privada... Yo personalmente veo muy acorde lo recibido con lo que he pagado. Solo eché en falta algún baño móvil en el recorrido (al menos no lo vi).

Dicho esto, transcurridos ya 5 días desde la carrera, y habiendo leído todos los comentarios de este hilo, mi reflexión es la siguiente:

Si una carrera de 42k, con un perfil complicado, y que además no está homologada, alcanza la cifra de 1080 finishers… Señores: VIGO MERECE SU MARATÓN ANUAL. Por la afición al running en la ciudad y área de influencia (basta comprobar la cantidad de carreras que se celebran en la zona). Por su categoría como ciudad (si tienen maratón Burgos, Laredo, Tarragona…) Y debería ser totalmente independiente de la Vig-Bay. Esta es una carrera asentada y con su propia “personalidad”. Al estilo de la Behovia. Y Donosti tiene también su maratón. Ambas carreras con gran éxito.

Que el Concello fuese el propio organizador, o el principal impulsor de la prueba. La capacidad económica de la ciudad se lo puede permitir, y el retorno para la misma apuesto que sería positivo (véase lucerío navideño).

Distancia por supuesto homologada con el perfil lo más favorable posible. La orografía viguesa no se presta a ello, pero habría que buscarlo, aunque se tratase de un circuito a 2 o incluso 3 vueltas. No sé si el recorrido de “La 21” previsto para este año, hecho ida y vuelta, sería adecuado, porque no lo conozco.

No aproximar las fechas de celebración con C42 como ha ocurrido. Lo ideal sería uno en primavera y otro en otoño. Contemplando incluso la posibilidad de hacerlo nocturno. Algunos que corrieron el Domingo Vig-Bay, en dos días corren C42. ¿Cuántos más lo haríamos de no estar tan próximas? Me atrevo a decir que la misma cifra multiplicada por 10.

"By endurance we conquer"
Ernest Shackleton





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos