Foros ›
Autor
Mensaxe
Pollastre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/01/14
16 Carreiras
508 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2019, 20:49
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

DoctorSlump escribió:
Meigalicix escribió:
Doctor Slump... na recta de Sabarís acabei eu por diante

Pollastre escribió:
...dejando atrás lo más notable de las molestias.

Hum.
El Doctor es como ese tendero que era muy muy susceptible, que fui un día y le dije "me pone dos barras de pan", a lo que añadí "y si tiene huevos, una docena". Y me tuve que llevar 12 panes.
En fin...
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2019, 21:08
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Noraboa Alicia, alédome moito de que esa lesión cada vez quede máis atrás Sorriso

Sinto o da fotoquedada, ao final entre animar aos maratonianos, deixar a bolsa e buscar un baño...viúseme o tempo enriba e tiña que quece un pouco Triste
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2019, 22:09
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Enhorabuena, Meigalicix.
Creo sinceramente que le has cogido el tranquillo a esta carrera. Si alguna vez vuelvo a participar en la Vig-Bay, hablaré con los de la CIA para que te incluyan en la lista del "eje del mal" de mis archirrivales (a algunos de los cuales, por cierto, te has pasado por el arco del triunfo).

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2019, 22:44
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Pollastre escribió:
DoctorSlump escribió:
Meigalicix escribió:
Doctor Slump... na recta de Sabarís acabei eu por diante

Pollastre escribió:
...dejando atrás lo más notable de las molestias.

Hum.
El Doctor es como ese tendero que era muy muy susceptible, que fui un día y le dije "me pone dos barras de pan", a lo que añadí "y si tiene huevos, una docena". Y me tuve que llevar 12 panes.
En fin...

Mr. Green Mr. Green
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Abr 2019, 22:47
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Amina escribió:
Noraboa Alicia, alédome moito de que esa lesión cada vez quede máis atrás Sorriso

Sinto o da fotoquedada, ao final entre animar aos maratonianos, deixar a bolsa e buscar un baño...viúseme o tempo enriba e tiña que quece un pouco Triste
Polo menos tivemos un momento para saludarnos e desearnos sorte. E ademáis, non sei se no foro nos chegarían a homologar e dar por válida unha fotokedada con só 4 persoas Moi feliz
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Abr 2019, 20:14
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

A vida sigue.

En primeiro lugar agradecer todas as entradas que me deixastes nestes últimos días. Ademáis estades representados todos: Os compañeiros nécoras, os habituais de toda a vida e ata a cúpula do foro. Como para non estar contenta.
Aínda que polos vosos comentarios, parece que tedes mellor concepto atlético de min que eu mesma. Pero non imos a discutir por iso, que a enerxía positiva nunca ven mal.

Despois de dous días tonificando as pernas en auga fría baixo a ducha, hoxe tocou facer saída de recuperación. Trote curto de menos de media hora , ida ata as 4 Pontes por Ríos , Camiño Real e A Chumba, e volta pola Avenida de Galicia. Máis ou menos todo no seu sitio. O glúteo recuperado pero o nocello dereito algo resentido en frío. Nada reocupante.
Agora tranquilidade, e a falta de obxectivos cercanos, tocará facerlle caso á fisio e comezar co cambio de plantillas en zapatillas. Será o terceiro estudo de pisada en 9 anos, a ver se desta vez as cousas van mellor.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Abr 2019, 9:34
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Boas Alicia, o teu ten mérito. Moitas felicidades, sempre cumpres. Unha pena no verte.
O que si que me da rabia e que non vos apuntastedes a fotoquedada da Maratón, eu e Suso Si estábamos a hora indicada, e no lugar indicado Guiño

Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 15:19
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

sanmikel escribió:
Boas Alicia, o teu ten mérito. Moitas felicidades, sempre cumpres. Unha pena no verte.
O que si que me da rabia e que non vos apuntastedes a fotoquedada da Maratón, eu e Suso Si estábamos a hora indicada, e no lugar indicado Guiño

Xa sei que estivestes ,Sanmikel , pero iades tan a tope que a foto ia sair movida Sorriso :-)

Volvendo ó que nos toca, onte houbo outra vez que anular ximnasio por temas domésticos. Para compensar, hoxe metin outra saida , e así coas de sábado e domingo serán 4 e chegando a ese mínimo de 27 km.

Se Roma era cidade abierta, Vigo será eternamente cidade levantada, e desta volta tocoulle á Avenida de Galicia.Así que cambiei a ruta: Doutor Corbal todo seguido ata a baixada do club de remo, a Punta, a ETEA subida de Ríos e volta a casa. Admito públicamente que foi por non subir a Avenida de Doña Fermina ata a carballeira. Estou ainda mazada e en fase de recuperación.
En total 27 minutos levados con calma, sen garmin e sen máis obxectivo que non perder o costume.


Última edición por Meigalicix o Xov, 11 Abr 2019, 21:31; editado 5 veces
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 21:16
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Alicia voy con retraso,pero mi mas sentida enhorabuena y muchas gracias por esa crónica,lástima no haberte visto,a seguir así.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Abr 2019, 21:34
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

lihto escribió:
Alicia voy con retraso,pero mi mas sentida enhorabuena y muchas gracias por esa crónica,lástima no haberte visto,a seguir así.

Mil grazas Litho, anduven pendente doutra xente cando fixestes o paso da rotonda de Samil, asi que culpa miña tamen non ter saudado/ animado nese momento.

A ver cando coincidimos noutra .
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 13 Abr 2019, 22:07
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Xa que sigo sen retomar o Garmin polo menos que quede constancia escrita nalgures que efectivamente fixen a saida longa do sábado, ás 7:30 da mañá. 51 minutos en total. Xa non hai molestias no nocello dereito. Obxectivos modestos, pero cumplidos.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 16 Abr 2019, 19:52
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Andamos de cambio de estación.
Iso conleva que os momentos libres non sempre van para correr senón para "traballar o tren superior" nos diferentes anacos de minifundio da favela.
O domingo atacoume a pereza a fondo, non logrei erguerme ás 7 da mañá, e xa ó longo do día foi imposible atopar un momento para a saída de 50 minutos, así que saiu unha semana curta e sen ximnasio unha vez máis.

Hoxe logrei facer unha escapada, pero tivo que ser de só 4700m pola Guía, xa que media mañá foise en trámites bancarios e andar a arrincar herbas nun dos minifundios... Para ser xa as 13 :30 e facer calor, o corpo ía respondendo. Ritmos, nin idea, pois sigo sen sair co Garmin. Realmente hoxe acordeirme e saqueino do caixón a cargar batería, pero segundo o collín, un dos remendos da correa volveu a desintegrarse... Non sei se comezar a facer campaña doméstica de "plan renove" aproveitando o Día da Nai
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Abr 2019, 20:56
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Crónicas da favela : Quen garda, acha
20 anos son nada, cantaba Gardel.
20 puntos no circuito Runrun Vigo son menos ainda, xusto os que logrei polo meu posto na Vig Bay. Hai dous anos diría que isto tanto me tiña... pero agora resulta que o Carma pode quedar de terceiro por equipos no circuito co que imos sumando todos, así que a visión do asunto cambia substancialmente. Desde logo non me vai dar a vida para correr todas as carreiras que faltan do circuíto, pero polo menos intentar ir ás que xa son parte habitual do meu reducido calendario: algunha das dúas nocturnas do mes de xuño e a do Berbés.
Son consciente de que corro coma unha formiga, e a miña contribución no contador será tamén de tamaño formiga, pero por min que non quede o equipo a 20 puntos de calquera desempate na xeral.
Agora que xa volvo a ter un obxectivo claro, hai que tratar de darlle algo máis de substancia ós entrenos. E ben mirado tampouco queda tanto tempo, 6 semanas ata o mes de xuño.

Esta semana polo menos rematei cos mínimos reglamentarios: Tres saídas e unha sesión de ximnasio, pero en definitiva poucos kilómetros. Á saída da Guía do martes, sumeille outra o sábado de sesión “microseries” pola ETEA con ida e volta por Ríos, e hoxe domingo fun polo Camiño Real e a Rotea ata Area Longa, e á volta chimpando algunha que outra escaleira e serpenteando por corredoiras asfaltadas ata enlazar coa Avenida de Galicia , todo por evitar a terrible costa da Riouxa.

En total uns 17 km nas 3 saídas. Podía ser peor
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2019, 10:04
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Operación formiga. 1ª semana . Día 1

Saída estándar. 52 minutos . Ritmo 5:47. Afortunadamente o trebón caeu despois de chegar á cabina de Clark Kent. De momento toca manter. A ver se en 15 días xa estou en condicións de apretar máis.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Abr 2019, 17:48
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Meigalicix escribió:
Operación formiga.

Explíquese, así escrito parece un episodio de la Patrulla Canina pero en TVG.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos