Foros ›
Author

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
1943 Posts
Galiza
Reply with quote Post Thu, 24 Jan 2019, 5:57
Post subject: Re: Diario dun Paticorto

... ola, qué tal vai todo? Very Happy

Coida de CorrerEnGalicia -- Blog de corredora: fediverse.blog/~/Rexis...eCorredora
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
10 Carreiras
170 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Tue, 02 Apr 2019, 20:25

Actualizo o diario. Que xa choveu algo...
Despois de haberme adentrado nas carreiras curtas de entre 5 e 7km como son as do Circuito Coruña Corre, este domingo pasado 31 de Marzo animeime co meu primeiro 10K en Vimianzo.
Fun mentalizado primeiramente de acabar, cun ritmo co que estivera cómodo. Finalmente fixen 57:08 con boas sensacións. Penso que apretando un pouco podía estar nos sub55'.
Aínda así, mirando cara atrás, xustamente a finais de setembro cando abrín este diario, tiña como principal meta a de facer un 10K por debaixo de 1h, así que conseguido e antes do imaxinado.
Para o pouco que entreno correndo ao aire libre (1 ou 2 dias á semana) pois doume cun canto nos dentes, e son consciente de que teño que ser máis constante e ir esixíndome máis.

O próximo día 14 estarei vivindo o ambiente do día máis importante do running coruñés, participarei no 10K paralelo e despois estarei animando aos gladiadores da maratón.

Como obxetivo, pois mellorar esos 57' min de Vimianzo, e oxalá poida facer sub 55'.

Vémonos o 14 no Obelisco / María Pita.

Un abrazo!
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
80 Carreiras
881 Posts
Vigo
Reply with quote Post Tue, 02 Apr 2019, 21:06

Ánimo, a poco que consigas un poco de regularidad en los entrenamientos ya verás como mejoras. Lo importante, de momento, es que tengas ganas de más. No dudes en actualizar el diario!
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1196 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Wed, 03 Apr 2019, 8:43

Y en nada a medida que cojas confianza y que corras estarás en 50 min. A seguir así.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
72 Carreiras
873 Posts
Valdoviño & Laxe
Reply with quote Post Sat, 06 Apr 2019, 21:38

Maseda está en lo cierto, con regularidad corriendo ya verás como el sub50 simplemente sucede.
Paticorto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/09/18
10 Carreiras
170 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Wed, 17 Apr 2019, 16:29

Vou intentar darlle algo de vida a esto.

Como xa comentei noutro fio (creo que no do trail da Garda Civil), teño unha operación pendente de radiofrecuencia de cornetes.
Pois xa teño data: próximo mércores día 24. (esta semana que ven)

A operación será sinxela: sedación, anestesia local, procedemento sen bisturí nin cicatrices (Similar a un laser a través de sonda nasal). En cousa dun par de horas xa debo estar de volta na casa.
Un par de días de reposo sen actividade física (para evitar sangrados) e despois volta á normalidade.
Espero ter unha boa recuperación, e o máis importante de todo, espero mellorar a miña capacidade de respiración nasal, e quen sabe se tamén poda mellorar algo o rendemento correndo.

As datas en principio coincídenme xenial xa que neste fin de mes non teño programada ningunha carreira.
Se todo sae ben, o día 1 de maio espero estar correndo en Arteixo, e de non ser así, malo será que o 5 non poda estar na de San Pedro de Visma.
E por suposto, non me penso perder o meu primer trail, o día 12, organizado pola Garda Civil na Zapateita.

Por certo, espero que este Trail da Garda Civil, sexa un gran evento, no que me poida levar unha gran primeira experiencia, que poda seguir coincidindo con vari@s de vosoutr@s e ir poñendo cara a alguén máis.

Un abrazo a tod@s!

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum