Foros ›
I TRAIL OUTES “SUBIDA AO TREMUZO”
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
llp75

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/18
18 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Abr 2019, 10:03
Asunto: Re: I TRAIL OUTES “SUBIDA AO TREMUZO”

Coincido con el resto, el recorrido del Trail muy aconsejable, la subida al Tremuzo dura, pero siempre rodeado de pinos y muy atractivo el recorrido. Las vistas desde arriba impresionantes. Hubo alguna marca de madera que estaba girada 180º y marcaba mal el camino en torno al km 10, pero nos dimos cuenta y volvimos a la ruta. A mí me marcó 13,48 km el reloj.
Faltó algo de agua y avituallamiento en la meta, pero bueno son cosas a mejorar para la próxima. Repetiremos.
Por cierto han empezado a subir alguna foto?
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 01 Abr 2019, 11:30
Asunto: Re: I TRAIL OUTES “SUBIDA AO TREMUZO”

En xeral, gustoume o percorrido. Quizas na baixada trataria de meter algun sitio un pouco mais tecnico e tratar de eliminar camiños, pero ben. En canto a señalización eu non tuben problema, pero houbo moita xente que si o tivo, e tamen algun que o problema o buscou el soliño. O tema da señalización e algo que debedes mellorar para o ano, porque resulta algo desalentador ter que adiantar a mesma persoa tres veces sin que esa persoa che adiante en ningun dos casos, e xa non digamos chegar a meta e ver que xa hai quen chegou antes que ti sin haberche adiantado. No meu caso non ten mais importancia que uns postos mais a diante ou mais atras na clasificación, pero pode haber quen se quede sin subir o podium por este feito sexa ou non intencionado.
En canto o que faltou algo de avituallamento en meta.........pois non ,....sobrou de todo.....auga , empanada, tortilla, refrescos,......estiven casi hasta o final de todo e quedaba ali "material" para outra tanta xente. Nese aspecto, desde o meu punto de vista de 10.
Vemonos no 2020
yosimura

Novo foreiro
Novo foreiro
29/08/13
10 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Abr 2019, 14:04
Asunto: Re: I TRAIL OUTES “SUBIDA AO TREMUZO”

Como un dos "responsables" da marcaxe estou recopilando información de onde se perdeu a xente. De momento, parece que ata o segundo paso polo avituallamento non houbo problema. Iba de escoba e sí que botei en falta 2 cintas que cortaban 2 cruces nas baixadas máis rápidas. Unha delas estaba tirada no inicio da carballeira. Quero pensar que non foi "a mantenta". Aínda faltando esas 2 cintas moita xente non tuvo problema para seguir o percorrido. O que ocorre na maioría destes casos, un grupiño no que o primeiro se despista e todos os demáis van detrás del. E a casualidade (nun percorrido tan revirado) que volvían a salir no percorrido, nalgún caso tendo que saltar por riba dunha cinta atravesada (cantade claro lambóns). Póñome en situación e probablemente tampouco volvería atrás (volver a subir....). Teño tamén versión de xente que sabendo que facía tempo que non vía cintas sigueu de frente por si aparecían... Éstes non teñen perdón (jeje). Ahora en serio, tomamos nota de todos os casos e para a próxima (esperemos que haxa próxima) haberá que reclutar máis voluntarios para os cruces máis conflictivos (eso ou marcar cun pastor ;-)) . Graciñas a todos por vir e esperamos que vos gustara... polo menos algo!.
zasca

Novo foreiro
Novo foreiro
7/12/16
20 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Abr 2019, 15:49
Asunto: Re: I TRAIL OUTES “SUBIDA AO TREMUZO”

Conta conmigo para o ano!!
Podedes estas moi satisfeitos polo traballo k fixeches!! O percorrido e os voluntarios Dun 10. E para min son os dous puntos Máis importantes!!!
Que chegues a un cruce ou a un avituallamento e k encontres unha sonrisa e unhas palabras de ánimo, vale moito!!!
Para min a marcaxe estaba perfecta!! Nn había lugar a dubidas. E eso k nos íbamos na cola!!!
Volvo a darvos a Enhoraboa e espero poder volver na segunda edición!!!
yosimura

Novo foreiro
Novo foreiro
29/08/13
10 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Abr 2019, 16:27
Asunto: Re: I TRAIL OUTES “SUBIDA AO TREMUZO”

Moi agradecido pola parte que me toca!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Abr 2019, 18:04
Asunto: Re: I TRAIL OUTES “SUBIDA AO TREMUZO”

Estivo xenial, houbo detalles a mellorar pero hai q ter en conta q era a primeira edición, e para o ano toca mellorarse e compartir outra grata mañan!!! Gracias á organización,voluntarios,e tódo aquel q aportou pola causa! Larga vida trail do Tremuzo!!! vou abrir un fío con fotos q van saindo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos