Foros ›
15K Nocturna de Ourense (23/3/2019)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
TopTenSports

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/06/14
0 Carreiras
148 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Feb 2019, 11:33
Asunto: 15K Nocturna de Ourense (23/3/2019)

Xa están abertas as inscricións da IV edición da 15K Nocturna de Ourense Banco Mediolanum, unha proba que celebrarase o próximo 23 de marzo a partires das 19: 30, con chegada o centro comercial A Ponte Vella.

A proba dará comezo no parque da Ribeira do Canedo, cun percorrido polas beiras do Miño e que rematará nas aforas do centro comercial A Ponte Vella.

Teremos agasallos para tódolos participantes, servicio de gardarroupa gratuito e zona de ludoteca infantil no centro comercial

Toda info da proba en: www.bancomediolanum15k...nicio.html

INSCRICIONS EN: championchipnorte.com/...lanum-2019

cuestions o correo: info @ qualitesport.com
Pèlerin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/10/14
0 Carreiras
159 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Mar 2019, 7:46
Asunto: Re: 15K Nocturna de Ourense (23/3/2019)

¿Dónde se puede ver plano de recorrrido y perfil? ¿Es necesario frontal o está bien iluminado el recorrido?
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 25 Mar 2019, 9:26
Asunto: Re: 15K Nocturna de Ourense (23/3/2019)

Buenos días.
Desde hace ya bastante tiempo me da igual lo que regalan o no regalan en las carreras, me da igual si sólo dan una botella de agua o dan botella, bote, camiseta, mochila, bolso o pantalón.
Lo que me fastidia un poco es que, por segundo año consecutivo, cuando voy a recoger mi dorsal me dicen: SÓLO QUEDA LA TALLA S DE CAMISETA... más que nada porque, al incribirme, pongo mi talla. ¿Quién se ha llevado mi L? o... ¿no se ha hecho previsión de esto?
Un placer competir por el recorrido que entreno varias veces a la semana y con tanta participación.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
punchinel

Novo foreiro
Novo foreiro
9/06/12
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Mar 2019, 11:10
Asunto: Re: 15K Nocturna de Ourense (23/3/2019)

Buenas.
A mi también me importan cada vez menos los obsequios. Pero en mi caso me llevé una camiseta, de la talla de la inscripción, pero con una hermosa tara (agujero) por delante. Y que estaba marcada con una pegatina con una flecha (los que trabajan en el textil ya saben...) pero yo no lo vi con las prisas.
Vamos... un detalle/fallo feo feo por parte del fabricante.

Respondiendo a lo de Pipe... al menos a la mañana daban las camisetas según talla de la inscripciòn. Lo que indica que la previsión fue... a ojo...
Ya sabemos que nos da igual... pero los detalles sirven para valorar a unos y a otros.
PioneSusto

Novo foreiro
Novo foreiro
17/08/16
500 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Mar 2019, 23:00
Asunto: Re: 15K Nocturna de Ourense (23/3/2019)

Pues que menos que te regalen algo por el precio que se paga en las carreras , cada vez más .





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos