Foros ›
XX Media Maratón Vig-Bay 07/04/2019
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
1928 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2019, 14:20
Asunto: Re: XX Media Maratón Vig-Bay 07/04/2019

saric escribió:
Boas, unha pregunta un pouco de canto. Tentarei que sexa a miña primeira Vigbay, algunha suxerencia de con quen adestrala?. Graciñas.

up!
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
254 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Mar 2019, 18:43

Boas!!!!
Falta menos dun mesmo para a carreira e o fío do maratón comeuse a este.
Eu volto este ano, a última vez que a corrín foi no 2014, e dixen que non volvia.... E aquí estou.... Outra vez inscrito....jajajajajaja.
Espero que mellorara sobre todo a saída, xa que os que saímos de atrás nos topamos con grupos, selfies, videos, xente falando.... Pero eso e máis culpa nosa que da organización.
Bueno, a ver si nos acompaña o tempo e a forma e podemos disfrutar da carreira.
Un saudo
Kurty

Super Veterano
Super Veterano
26/03/05
343 Carreiras
2910 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2019, 16:20

Tes razón pantasma, este tema está máis que parado, eu esta media e xunto ca de Viana a que corrín en máis ocasións, 11 veces en total. Espero o día 07 de Abril, desfacer o empate.
A día de hoxe xa hai case que 2300 inscritos, eu agardarei ao 19/20 deste mes para inscrbirme, xa que despois cambia a tarifa.
Respecto ao da saida, non hai nada que facerlle, se somos nos os que nos colocamos mal na saida, eu na edición do 2016, estaba saindo dunha lesión, e coloqueime no lugar que me correspondía por dorsal e via por diante miña xente nas actitudes que comentas e que se intuia que non ian poder correr a ese ritmo, así foi, paseime toda a carreira adiantando corredores, nos primeiros Kms. atascado e despois podendo correr en condicións.
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
254 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2019, 20:32

En carreiras como esta se nota máis, a min me gusta salir un pouco atrás por un tema de cabeza, o ir adiantando xente faime un efecto placebo, jajajajajaja. Pero a verdade e que e moi engorroso, arranca ,para, para un lado, para o outro....
Agora esperemos que nos acompañe o tempo e poidamos desfrutar do día.
Un saúdo
eldruida

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/16
2 Carreiras
11 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2019, 11:55

Moi boas, estou plantexándome facer a miña primeira media aquí. A verdade é que non teño entrenado específicamente esta distancia, normalmente corro 10k como moito. Pero como acabei ben o 10k de Porriño e a VigBay pasa por diante de onde vivo pois teño gañas de probar. ¿Cómo o vedes?
Se non é o foro adecuado, agradeceria que me indicásedes onde podo poñer esta mensaxe. Moitas grazas!
Amina

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
1/09/14
0 Carreiras
2223 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2019, 13:11

Moi boas Eldruida,

a verdade é que para estrenarte na distancia elexiches unha media durecha, pero todo o que ten de dura, supérao con creces a espectacularidade da carreira, a boísima organización, a alta participación de corredores e o público animando.

Se estás pensando en participar, estaría ben que fixeras algunha tirada máis longa de 10 km. Máis que nada porque se non ese día, a partires do km 10 será eterno para ti.

Non te arrepentirás, pero corres o risco de querer repetir ao ano que ven Guiño
eldruida

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/16
2 Carreiras
11 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2019, 14:06

Amina escribió:
Moi boas Eldruida,

a verdade é que para estrenarte na distancia elexiches unha media durecha, pero todo o que ten de dura, supérao con creces a espectacularidade da carreira, a boísima organización, a alta participación de corredores e o público animando.

Se estás pensando en participar, estaría ben que fixeras algunha tirada máis longa de 10 km. Máis que nada porque se non ese día, a partires do km 10 será eterno para ti.

Non te arrepentirás, pero corres o risco de querer repetir ao ano que ven Guiño
Grazas pola resposta! Xa teño feito algunha tirada máis longa e parte do traxecto xa o coñezo xa que entreno por ahí. A dúbida que teño é no ritmo que me poido permitir, o fin de semana pasado acabei os 10K en 43:30 e estaba pensando en facer a media en 1:40, ¿son moi optimista?
Kurty

Super Veterano
Super Veterano
26/03/05
343 Carreiras
2910 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2019, 20:16

eldruida escribió:
Moi boas, estou plantexándome facer a miña primeira media aquí. A verdade é que non teño entrenado específicamente esta distancia, normalmente corro 10k como moito. Pero como acabei ben o 10k de Porriño e a VigBay pasa por diante de onde vivo pois teño gañas de probar. ¿Cómo o vedes?
Se non é o foro adecuado, agradeceria que me indicásedes onde podo poñer esta mensaxe. Moitas grazas!

Normalmente a diferencia de ritmo entre un 10 K. e unha media oscila entre 10/15 segundos por Km., máis cerca dos 15" que os 10" é o habitual, a diferencia de ritmos que pos ti saen 23 segundos, poderían ser suficientes, pero todo depende das tiradas longas que fixeches ata onde chegaste en distancia.
Ainda estás a tempo de facer varias tiradas máis longas do habitual e poder rematala en 1h39'59' que queda mellor Moi feliz
E despois cada persoa é unha incognita como pode reaccionar.
Sorte é un saudo.
Kurty

Super Veterano
Super Veterano
26/03/05
343 Carreiras
2910 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2019, 20:30

Eu acábome de inscribir, xa que mañán día 20 é o derradeiro día a 20€, e para evitar imprevistos xa o fixen, neste intres 3116 na media e 1238 na maratón.
eldruida

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/16
2 Carreiras
11 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2019, 20:33

Kurty escribió:
eldruida escribió:

Normalmente a diferencia de ritmo entre un 10 K. e unha media oscila entre 10/15 segundos por Km., máis cerca dos 15" que os 10" é o habitual, a diferencia de ritmos que pos ti saen 23 segundos, poderían ser suficientes, pero todo depende das tiradas longas que fixeches ata onde chegaste en distancia.
Ainda estás a tempo de facer varias tiradas máis longas do habitual e poder rematala en 1h39'59' que queda mellor Moi feliz
E despois cada persoa é unha incognita como pode reaccionar.
Sorte é un saudo.
Grazas pola resposta! A tirada máis longa foi a de correr unha hora a un ritmo de 4:50 (sen forzar moito). Probarei mañán a facer 15K e, vendo as sensacións que teña, valorarei facer a inscrición...
Kurty

Super Veterano
Super Veterano
26/03/05
343 Carreiras
2910 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2019, 20:43

Unha hora a 4:50, ven a ser caseque 12'5 Kms.
Eu faría 14'5 esta semana a 5' e para a semana chegaría ata os 16 Kms, pero hai unha cousa ben clara, na 1ª media, o máis importante é rematala con boas sensacións, os obxetivos de marca para as seguintes medias.

Y esta media, é das mellores que se poden correr.
eldruida

Novo foreiro
Novo foreiro
6/11/16
2 Carreiras
11 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2019, 20:51

Kurty escribió:
Unha hora a 4:50, ven a ser caseque 12'5 Kms.
Eu faría 14'5 esta semana a 5' e para a semana chegaría ata os 16 Kms, pero hai unha cousa ben clara, na 1ª media, o máis importante é rematala con boas sensacións, os obxetivos de marca para as seguintes medias.

Y esta media, é das mellores que se poden correr.

Dicía o de probar mañán polo precio reducido da inscrición, que é ata o día 20. Mañán comento qué tal me vín. Grazas de novo!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos