Foros ›
Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2019, 11:40
Asunto: Re: Correr Descalzo

Mr. Green ... si todas puidésemos comezar de nenos ... Angel

a algúns pillounos xa un pouco vellos Silbar Guiño

Ten razón, na miña opinión, porque igual que con todo, canto máis novos máis rápido e de xeito seguro se aprende. Pero nunca é tarde!!!! Sorriso

O do peso... non estou tan seguro Pensando


e sobre a performance yatal


Gracias Andres61 Guiño

-- Chámame "ghose"
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Feb 2019, 21:09
Asunto: Re: Correr Descalzo

Boas!!!! Pois imos a rizar máis o rizo.... www.planetatriatlon.co...2jHATa0FM0
A min xa me mete frío o sitio, imaxina correr descalzo...jajaja
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 03 Mar 2019, 6:38
Asunto: Re: Correr Descalzo

Non trata sobre correr descalzo (só unha cita de 30").

En este episodio de podcast falan da saúde dos nosos pés. Sobre como desde pequeniños imos deformando os pes ao non utilizar calzado que respeta a súa forma natural:
tinamuir.com/ray-mcclanahan/


Cita:

Natural Foot Health

Feet. Arguably the most important part of a runner’s body. Feet allow us to stand upright and give us the balance required to walk and run. As runner’s our greatest expenses revolve around our feet, literally and figuratively. We may spend hundreds of dollars a year on good running shoes and little on anything else.

As the foundation of our bodies, naturally feet should be given the upmost care. However, little is done to strengthen our feet. Many injuries above the feet can be avoided with proper foot care.

Today on the Running for Real podcast we interviewed Ray McClanahan. An impressive runner himself, with a 5K PR under fourteen minutes, Ray understands the running world. Dr. McClanahan studied podiatry and practiced as a foot surgeon for a number of years before considering other branches of medicine. His experience as a runner and a surgeon prepared him to research the world of natural foot health. Today he helps thousands recover from foot injuries in ways that are long-lasting and natural.

Getting to the Root Cause

Xa me fastidia un pouco por aquí estas cousas en inglés Triste , pero creo que é información relevante, e é o que atopo para poder compartir.

-- Chámame "ghose"
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 03 Mar 2019, 9:21
Asunto: Re: Correr Descalzo

Ya sé que no tiene mucho que ver con este hilo, pero acabo de ver esta noticia y me acordé de vosotros:

www.diez.hn/notodoesfu...sachusetts
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2019, 6:08
Asunto: Re: Correr Descalzo

Amina escribió:
y me acordé de vosotros:


PERO...!! SERÁ POSIBLE!!!!


Traes esos vídeos "gore" e asustas a calquera Ríndose Razz Guiño


Unha das cousas boas de correr descalzo é que corres ao xeito do corpo, polo que a saúde en xeral non soe verse tan comprometida. Como exemplo aquí deixo o último ano de unha compañeira (Teresa)



-- Chámame "ghose"

Última edición por XoseM o Lun, 18 Mar 2019, 8:40; editado 1 vez
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 14 Mar 2019, 7:12
Asunto: Re: Correr Descalzo

Mr. Green



-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 27 Mai 2019, 6:23
Asunto: Re: Correr Descalzo

Silbar





Abraiado Aplauso


fonte: www.strava.com/activit...2400200723

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xuñ 2019, 11:06
Asunto: Re: Correr Descalzo

brava! Aplauso m/

Running 100 barefoot marathons to encourage young women to reach for the impossible


www.annamcnuff.com/barefootbritain



-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2019, 4:36
Asunto: Re: Correr Descalzo

Artigo de un blog persoal de un compañeiro onde se fala de toda a "parafernalia" coa que rodeamos algo tan simple como correr

Correr descalzo: ¡más minimalismo, más!

bokunoshumi.wordpress....lismo-mas/

"Total, que hasta un sencillo reloj Casio con cronómetro puede ser una fuente de tensión y preocupación que parece ser mejor dejar en casa. Cuando me di cuenta de cuánto estaba disfrutando de la sensación de correr en total libertad me acordé de cuánta gente veo corriendo con el móvil y otras piezas de alta tecnología y me sentí aún más libre. Me pregunto cuántas otras cosas sobran de las que nos acompañan a diario y consideramos imprescindibles."

-- Chámame "ghose"

Última edición por XoseM o Mér, 28 Ago 2019, 5:58; editado 1 vez
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2019, 5:55
Asunto: Re: Correr Descalzo

Este domingo pasado, no 10km da Pobra do Caramiñal, había unha discípula túa XoseM Moi feliz .
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2019, 6:13
Asunto: Re: Correr Descalzo

Aplauso


compañeira, que non discípula Guiño Que eu escribo de estas cousas que a outros lles da medio vergonza ou preguiza comentar e parece que ninguén máis corre así, pero só son un máis.

Un saúdo para ti e para ela si nos lee Angel

-- Chámame "ghose"
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2019, 7:22
Asunto: Re: Correr Descalzo

XoseM escribió:
Artigo de un blog persoal de un compañeiro onde se fala de toda a "parafernalia" coa que rodeamos algo tan simple como correr

Correr descalzo: ¡más minimalismo, más!

bokunoshumi.wordpress....lismo-mas/

"Total, que hasta un sencillo reloj Casio con cronómetro puede ser una fuente de tensión y preocupación que parece ser mejor dejar en casa. Cuando me di cuenta de cuánto estaba disfrutando de la sensación de correr en total libertad me acordé de cuánta gente veo corriendo con el móvil y otras piezas de alta tecnología y me sentí aún más libre. Me pregunto cuántas otras cosas sobran de las que nos acompañan a diario y consideramos imprescindibles."

Creo que o blogueiro ese debería tratar o problema que ten de ansiedade e deixar de xustificalo co GPS. Facelo cando habitualmente corres a 6´30"/km chámame máis a atención.

Nesta vida necesitamos moitas cousas: comida, auga, roupa, hixiene, medicamentos... E claro que podes vivir sen o Garmin. E ser corredor sen Garmin... tamén. Pero paréceme totalmente absurdo estas modas/influencias de privarse de cousas prescindibles, sí, pero que nos traen moitas ventaxas, beneficios ou simplemente comodidade.
Exemplo: calquera de nós pode saír a correr un día caluroso cun botellín de auga na man. ¿E se podo permitirme comprar un cinto para levala máis comodamente sen levala na man? e digo máis, ¿e se compro tamén un "softflask" porque evito ir facendo barullo? ¿É mellor persoa a que vai ca botella na man que a que vai ca mochila de Salomon?

Co GPS... tan só ocúrrenseme ventaxas e funcionalidades que van facerche mellor corredor. Prescindibles para correr, estamos dacordo, pero se podes dispoñer delas...

Correr descalzo... Correr descalzo supón dúas ventaxas: aforrar en zapatillas (a pesar de que o coidado extra cos pés pode supor tamén un gasto) e mellorar a técnica de pisada. Quitando as sensacións (correr libre, sentirte en contacto ca natureza...), que eso sí o respeto. Pero vamos, que se nos teus gastos de caralladas encaixan 60-90€ cada 1000km... Procura mellorar a técnica, que tamén o podes facer descalzo se prefires, e listo.

Basta con ir ó instagram da Anna McNuff que compartiches e ver como corre sen zapatillas... pero con Airpods Mr. Green . Fixo 3000kms correndo e sacou libro... 17000kms en bici e sacou libro... e sacará o de correr descalza.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2019, 7:39
Asunto: Re: Correr Descalzo

memphis_ESP escribió:
Creo que o blogueiro ese debería tratar o problema que ten de ansiedade e deixar de xustificalo co GPS.

Ahí le has dado.

Corro con una cinta en el pelo porque me cae el sudor por dentro de las gafas. Llevo gafas porque no veo sin ellas. Llevo pantalones por pudor y porque el balanceo sin bragueta debe ser doloroso. Llevo camiseta porque hace fresco y por cuerpo escombro. Llevo linterna porque salgo de noche. Llevo zapatillas y calcetines porque no soy capaz de pisar descalzo el menor guijarrito. Y llevo reloj porque me ayuda a mantener el ritmo adecuado para mi estado de forma y no tener que abandonar en el kilómetro tres por haber ido demasiado rápido.

No se me ocurre nada de lo que pudiera prescindir y ganar en tranquilidad. Salvo el hecho de salir a correr. Eso sí que me cansa más que quedar en casa.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2019, 10:21
Asunto: Re: Correr Descalzo

@memphis_ESP non comparto a túa opinión, pero eso da igual Moi feliz , gracias por compartila! así gañamos todos. Cada un entendemos esto de correr de forma diferente, eso seguro Moi feliz

Pero creo que ninguén plantexou o debate en estos termos...
memphis_ESP escribió:
¿É mellor persoa a que vai ca botella na man que a que vai ca mochila de Salomon?


-- Chámame "ghose"
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 28 Ago 2019, 11:09
Asunto: Re: Correr Descalzo

A mi Casio (tough solar=ecológico pero baratejo) le entró agua este verano en la playa y he tenido que prescindir de él. No pasa nada, saldrá de esta, ya le ha ocurrido antes. Pero mientras tanto he tenido que recurrir al móvil. Descartado el llevarlo en uno de esos brazaletes, por comodidad y vergüenza torera, y también el dejarlo a la entrada del jardín de casa(donde tomo los tiempos)por si me lo pudieran tangar, la mecanica ha consistido en ponerlo en la habitación, prolongar la tirada hasta allí y luego cronometrar esos añadidos indoors para restárselos al crono final. Bueno...tan embarullado como se lee.
Pues eso, no se si son nuestras propias ansiedades de serie o independientemente estos cacharritos los que nos esclavizan...sea como sea, huelga decir que la peña no corredora encuentra en este comportamiento materia de risa para un rato largo.

Homo homini gallicus canis





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos