Foros ›
Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2019, 9:01
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Ánimo Óscar,y paciencia,lo más duro del maratón no es el día en sí,sino los 3 meses de preparación.tanto a nivel físico como a nivel mental,por tener que salir a correr antes o después de trabajar,cansado,día tras día,haga el tiempo que haga,si a eso le sumas esas molestias,te entiendo perfectamente,agárrate al cholismo,día a día,partido a partido,no mires el plan mucho mas allá,aún quedan 10 semanas,vamos rapaz,ti podes.........
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2019, 9:12
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

E tanto que podes, Samikel... ademáis o plan era que os que iades rematar a maratón en sub 3 iades a esperarnos con cervexas na meta ós que chegabamos da media maratón . Así que contamos contigo Sorriso



(Ti es moi noviño, pero as persoas que xa imos de puriles para arriba si que lembramos o anuncio da tele)
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2019, 9:58
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

El entreno en compañia como el que relatas te obliga a salir de casa a entrenar si has quedado. Eso hay determinados días en que es importante. A mi hay días que me va bien.
Ánimo,con ese piramidal. A mi también me pasa que en ritmos de series hasta el ritmo de 10km me mata. Llega un momento en que cojeo. En ritmos de media maratón voy bien, en cambio como en Viana.
Por ahora lo mantengo a raya estirando continuamente. Aunque por lo que me contaste a ti te molesta mucho más.
Venga, que salga lo que salga el esfuerzo está ahí. Vaaaaamos. A por esa C21 y a por todas.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2019, 11:56
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Boas Sanmikel!!!
O primeiro, noraboa pola carreira de Viana (como adestramento ten moito valor!) e, sobre todo, por ser quen de seguir o plan. Cando lin iso de "Estou canso. Non canso, senón canso canso, derreado, sen folgos, sen gañas de levantarme da cama." non puiden verme máis reflexado. Recordo estar canso hai un ano preparando a Coruña42, pero non como este ano.
Adestramentos coma o 5x2000 que tíñamos onte, parecen asequibles, pero facelos nestas condicións son pouco menos que un reto. Esencialmente mental. Porque se non hai molestias, acábanse facendo, pero hai que tirar de peito jejeje
Pouco máis que darche moitos ánimos e a seguir así! Creo que nesta liña o traballo está máis que feito e hai marxe para non arriscar na maratón. Aínda que logo pode pasar de todo, pois son moitos quilómetros.
Tamén paciencia co piramidal. Moitos estiramentos e proba tamén con calor. Eu dáballe calor cunha manta eléctrica, para ablandar a zona, e logo estiraba.
Unha aperta e moito ánimo Óscar!!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2019, 8:32
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Moitas grazas por eses ánimos rapaces, sempre é un pracer ler un comentario de ánimo e forza.
Para min a Maratón, non é so o día, é o camiño a ela, o que sucede que se está facendo duro. Tiñao claro, pero nunca o sabes ata que comezas, ademáis de primeira vez que comezo un plan, e sigo con él despois de 3 semáns, sen case saltarme nada.
As cervexas en meta, non faltarán, non. Non sei se a Vig-bay estará ou non, pero unha caixa delas intentarei que teñan os amigos por alí, para repartir cos compañeiros que veñan chegando (se quedan, por que me da que vou quedar seco Guiño )
Me encantan os entrenos en compañía, o que sucede e que nas series curtas, largas, cambios de ritmo estou máis so que a unha. E menos mal que nas tiradas longas de momento vamos quedando Suso e eu, e imaxino que algún compañeiro do carma. Agora, neste intre non vexo posible baixar marca en c21.
Que decir da paciencia, isa cousa que teñen algúns e eu case non coñezo. Pero neste mundo de mover as pernas rápidas, non queda outra, pasiño a pasiño, pouquiño a pouquiño.

Xoves 24, tocaba descanso. O final un partido de fútbol sala moi tranquilo de 50m, e antes un trote de uns 500m.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2019, 10:58
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Moito ánimo co piramidal. Da maratón moita xente dí que o difícil e duro son os entrenos é a preparación maís que correla.
Como trailero sempre penseí que a recompensa é o camiño non a meta.
O dito, saudos e ánimo.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2019, 13:32
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

En esa frase última nunca podria estar más de acuerdo con Rufino. El año pasado me quedé a nada del objetivo en maratón. Pero curiosamente no me cabreé como me suele pasar. Todos esos momentos de entrenos conjuntos hasta llegar a la carrera y ese momento de vivirlo todo y disfrutarlo aun así hizo que me sintiera satusfecho. Desde luego ya no me reconozco
Y por eso nada, sea C21 u otra esos tiempos que buscamos caerán. Después de la maraton en junio está la media de Ribeira por poner un ejemplo que no era mala del todo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 28 Xan 2019, 15:07
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Bueno o piramidal non se vai, pero da igual, mentres non sexa totalmente paralizante, vou mantelo a raia.
Compartimos visión, pero un carallo e vela dende o lonxe, e outra poñerte a face o entreno, que o final o día a día te esmaga.

Venres 25, Costa Vao, 70min 14.5km , 4:50
Un circuíto de sube baixas, sen ningunha intención, nada maís que rodar.
Ppm: 143 Ppmax: 156
Sábado 26, é un día que teño tempo para entrenar, pero a piques estiven de non ir, é quedarme a descansar.
Sen decatarme estaba en Castrelos, pero o plan de hoxe, xa non o vía fácil co cansado que estaba. Incluso despois dos primeiros dous km estiven a pike de abandoar.
Tocaban 25min + 12x400 (1:37-1:24) 50rec +15m
25min a 5, é empecei as series, pero despois da 4ª me econtrei con isaac e pasei depois de facelos sobre 1:30).
Fixen con Isaac.mariño, 7km a 4:25, e menos mal, porque tiña pensado abadoar.
O final safei o entreno, 67min, 14.3km
Ppm: 142 PpMax: 159
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 29 Xan 2019, 8:45
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo 27, Rodaxe, cousa rara fixen hoxe.
Intención o rematar para facer a carreira da subida o Castro como parte do entreno.
Saímos as 9:30 dende castrelos un grupo do equipo (Xan, Fonvigo, Sonsuso, e Carioco). Intención de facer 10k, con fonvigo e Xan a 4:50 aprox, pero a partir do km 5, xa nos separamos, seguimos Suso, Víctor e eu. Empezamos a 4:50. a partir do km 8 xa 4:35 aprox ata o 15 que nos poñemos a 4:20 aprox. Eu no km deixo atrás a ambos, pois eu so vou facer 23, e eles fan 27. Apreto e fago os úlitmos 3 km acabando a 4:00.
Malas sensacións e dores o principio, pero a partir do 16 xa mellor, con forzas. Me estrenei tamando un gel cando levaba 1 hora, é a verdade é que a sensación foi horrenda... que asco... Pero non me fixo dano. Fun todo o rato detrás de carioco e sonsuso. Ata máis ou menos o km 18, onde parece sen querer me puxen a cabeza sen decatarme e xa íamos a 4:10. Me quedei so, pois eles ían facer 27km, é eu remataba con 23 no náutico. Úlitmos km a 4:10-4:00. Para un total de 23km en 1h45m, a 4:35.
Ppm: 143 ppMax: 164

O chegar o Areal, pillei o dorsal meu e de Xan, pois íamos facer a subida o castro deste ano 2019.
Fixen tempo ata que veu Xan, e saúdamos os ourensans, e os do equipo.
Eu e Xan, fixemos un quecemento de trote borriqueiro de 5 minutos, onde eu nin levantaba os pes.
Saída antes de tempo, 11:57, e cando quixen correr, me dei conta que non ía as pernas.
Os primeiros 200m creo case non movín as pernas, ía a 5:00, e me pasaban centos de persoas. A media que a carreira avanzaba, as pernas quentaban e collían velocidade. Pouco a pouco ía collendo ritmo, pero non quería apretar, quería ir cómodo. Primer km totalmente liso a 4:10. Sen decarme apareceu unha subida nova por a rúa Real, onde nunca pasaramos, e que a verdade é que é unha costa, pero nada que ver coas escaleiras e costas da rúa real, ahi xa empecei a pasar a moítisimos corredores, pero ía tranquilo. Nas escaleiras tomabadou con calma, os paso de 1 en un.
Sen case decatarme estabamos no concello, onde eu ía moi cómodo.
Chega o duro, as escaleiras do castro, con calma, sen cebarme, é incluso falando con compañeiros que pasaba, e inncluso co noso director preferido de correrengalicia.
Non apretei, mativenme con sonrisa, é co esforzo xusto para ir cómodo de peito, ainda que as pernas lle costaban o seu.
O final posto 97, cun tempo de 14:18 para 2.5km que marcaba o gps.
Ppm: 158 PpMax: 173

A semán remata con 5 entrenos, e dous partidos de fútbol sala.
Total de km de record, nunca fixen tantos: 88 km.

Iso sí, vaia semán de cansancio, menos mal que esta ten menos km.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2019, 12:26
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Luns 28, partido de fútbol sala de 60 minutos fortes.
Martes 29, Castrelos 76m, 15k.
O final nas miñas úlitmas 4 voltas, nos xuntamos unhas 6 nécoras adestrando por Castrelos.
Doulle as grazas a Isaac, por chegar na cuarta volta, pois estaba a punto de abandoar, despois se uniron os demáis.
Ppm: 140 Ppmax: 155

pd: O final vou facerlle caso os consellos que me dan por aquí. Vou deixar o fútbol sala ata despois da Vig-Bay. Teño unha costela rota (luns no partido), que tal como se veu onte, a partir dos 25 minutos correndo o dor se fai soportable (antes costa moito, vou coxo, e sen mover os brazos). Pero por o meno me permitirá manter a forma correndo, ou iso espero.
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2019, 20:45
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

El futbito, pasados los treinta, es un veneno más letal que el de la medusa esa que dicen que tiene el récord.
Cuídate y a mejorarse.

Homo homini gallicus canis
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2019, 19:35
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Fútbol sala posposto ata despois do 7 de Abril.
Vamos a facer un resumo rápido, que tampouco teño moito que contar, básicamente que salvei a semán pasada, o coincidirme tamén con unha de menos quilómetros.
Xoves 31, saín a probar, moitas molestias no peito, pero despois de 20 min case desaparecen, iso si, non era capaz a ir rápido nen de coña 80min, 16k. ppm: 144 ppMax:168
Xanerio remata con 350 km, para min record, e unha pasada.

Sábado 2, Castrelos. Intención de facer 80minutos, pero abortei por sensación, empecei a 5 e rematei a 3:50. En total 6k en 27min. ppm: 154 ppMax: 171

Domingo 3, Galiexpo. Queria aproveitar para ver se podía correr a ritmos fortes, e antes facer tamén uns cuantos km. Pero todo a tomar por saco, porque a tarde noite do sábado foi de festa, e me levantei un pouco tocado.
O primer erro foi ir con zapas de trail, pensando que o circuíto ia estar como o ano pasado. Me pesaron moito nas zonas rectas e tamén nas baixadas de piche. O final fixen 2k, previos, e outros dous o rematar.
A carreira remateina en 39:58, uns 25s menos que o ano pasado. A segunda volta uns 10s peor que a primeira, pero e que fun so todo o rato. Non era capaz a ir forte, e podo decir que non me enterei da costela. ppm: 159 ppMax: 182
A semán remata con 45 km.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2019, 19:40
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Luns 4, Samil, Vao, CaboStay. 65 minutos, 14k.3 a 4:33, ppm 145 ppMax 162. Moi boas sensacións, cero dor de costela, e moi ben de pulsacións.

Mércores 5, mesmo recorrido do luns, 67 minutos, 15.1k a 4:27, ppm: 151 ppMax: 168 Boas sensacións, pero me doe o peito nos primeiros 20 minutos. Sempre remato en costa, é as pulsacións suben.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Feb 2019, 7:41
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Continuamos entrenando dentro do que se pode, sen pausa, e intentado seguir o plan o máximo posible.

Venres 6, Castrelos as 7 da tarde, pensaba facer so o entreno de onte, eran 15x500, pero como o sábado e domingo tiña dous entrenos difíciles, tiña pensado facer 10 aprox. 17k.
O chegar tiña a Javi, un compañeiro do Carma, que ía facer un 4x1k a 3:50 e 4:30, os de descanso. O final me unín, pero con boa peza me xuntei. Él ía como unha moto, é eu para que non tirase máis, ía detrás del, se non seguro que ía máis rápido. 3:38 / 4:25 / 3:39 / 4:21 / 3:37 / 4:21 / 3:42 / 4:25
Despois volta a casa, 3k case sen poder correr, o parar uns minutos a costela non me deixa voltar a correr.
ppm: 149 ppMax:179

Sábado 8, Castrelos, con Suso e Isaac, tamén toca un entreno duro. 16k.
A priorí 10k entre 38 e 39m. Eu xa lles aviso que estou canso do entreno de onte, é me conformo con facer 40m, pouco que contar, para non liarme fun detrás deles uns 3 metros, ata as úlitmas dúas voltas, onde como ía a ritmo, non os quixen coller, eles ían moito máis rápido.
4k de quecemento, e despois 10k en 38:35, rematando en 3:43. E con dúas voltas de enfriamento.
ppm: 159 ppMax: 183
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Feb 2019, 7:55
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo 10, Calvario.
Entreno preparado para facer en dúas partes, con Suso, Isaac, Xan e FonVigo.
Aproveitando que Suso e eu temos que acabar as tiradas largas sempre por debaixo de 4, me parece boa idea facelo en carreiras.
Case 15k dende o calvario ata o faro de vigo, a 4:55 aprox. ppm: 138
Cambiándonos rápido no coche, para non pillar eu frío, pois me costa moitísimo arrancar.
Chegamos a saída xustos. Eu non me lío, salgo cómodo, Isaac, vai diante e Suso detrás. Son dúas voltas a un circuíto rompepernas de aproximadamente 9.7 km.

5+5 Calvario 2019
Primeira volta tranquilo, vendo como vou, lolinho, me pasa nas subidas, e pasas diante miña por o primer paso por meta, que fago en 18:55 netos.
Como vou cómodo e me gusta facelo de menos a máis, aumento un pouco o ritmo. No xiro do final de travesía, vexo que levo diante a Isaac, pero ainda que eu aumentei o ritmo, vexo que me leva a mesma distanncia da segunda volta. Sen embargo Suso, xa o vexo a 100m miña, ven tamén de menos a máis. Guai, se me pasa xa vou con él. Pero non sucedeu, o final non me colleu. Paso en meta en 37:15, 35 segundos menos que a primeira volta. É con boas sensacións.
ppm: 166 ppMax: 182 Peso 63kg.


A semán remata con 5 días de entrenos, 3 seguidos con 10k por debaixo de 40, e un total de 87km 1km menos que a semán pasada.
Só saltándome un. Contento.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos