Foros ›
Autor
Mensaxe
MaratonadoPorto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/01/13
16 Carreiras
79 Mensaxes
Porto
Respostar citando Envío Mar, 22 Xan 2019, 18:12
Asunto: Meia Maratona de Braga 2019

Meia Maratona de Braga - 24/03/19 - 10h00

Inscripciones disponibles en www.runporto.com/pt/ev...raga-2019/
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2019, 2:57
Asunto: Re: Meia Maratona de Braga 2019

Alguén ten referencias desta carreira? Grazas
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2019, 14:19
Asunto: Re: Meia Maratona de Braga 2019

Fui el año pasado,a mí no me gustó,te dejo lo que comenté.
Ya de vuelta,el perfil un poco engañoso,la subida del 7 al 11 que parecía lo mas duro,no fue tal,sin embargo el final que parecía mas favorable se hizo mas duro,entre los repechos de los túneles y el viento en contra.
Ambiente poco o nulo,incluso en la zona de meta,avituallamientos con agua menos el del 15 que tenía isotónica,y el de meta con agua,manzana y batido,media muy normalita,ya que se corre por grandes avenidas casi siempre por las afueras de la ciudad.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Feb 2019, 22:05
Asunto: Re: Meia Maratona de Braga 2019

Grazas Lihto!!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Feb 2019, 16:53
Asunto: Re: Meia Maratona de Braga 2019

Pois eu, según se me tercien as cousas de aquí ao 24 de marzo, teño a intención de correla e visitar a bonita localidade de Braga.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Mar 2019, 7:13
Asunto: Re: Meia Maratona de Braga 2019

Pois anotado para esta media, as referencias en canto ao percorrido, non é que sexan as mellores, pero as carreiras de Portugal polo xeral, están moi ben organizadas. E como neste mes de Marzo, non hai ningunha media por Galicia, imonos acercar a Braga.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Mar 2019, 13:33
Asunto: Re: Meia Maratona de Braga 2019

Estou gafado, caseque non saio dunha e xa me meto noutra lesión.

Onte en Braga, papamos un calor abafante, 26º cando rematamos, o cal casou estragos nos corredores, cantidade deles andando.
Eu contaba que tiña algunhas costas, pero tiña un montón delas, e encima o percorrido é basicamente por unhas avenidas longuisimas, con 0 sombra no percorrido, salvo nos varios túneles que tivemos que pasar.
Menos xente que nas edicións anteriores, non chegamos a 900 os que rematamos (houbo uns cantos abandonos por golpes de calor).
De saida, obxetivo disfrutar da media, pero xa ao empezar subidiñas, baixadas, perfil "pestoso" e no Km4, empezaron as molestias no sóleo, pero esta vez na outra perna (a mesma sintomatoloxía e concentrado no mesmos sitio), un pouco antes do Km7 empeza unha longa subida e con bastante desnivel que dura caseque ata o Km10, (conforme avanzaban os Kms. a dor iba a máis, no Km9 tiven que parar a estirar.) E no 10 había un punto de atención médica, rocianme a zona con reflex ou similar, e parece que me vai mitigando a dor, pero xa vou fatal o resto da carreira (tería que ter abandonado). Sendo unha constante ata o final os cambios de perfil e sufrindo a calor do mediodía portugués.
Así que con máis pena que gloria rematei a media .

A organización de luxo, con todos os servicios posibles, pero creo que non é unha media recomendable por perfil, ainda que creo que a percepción da mesma pode estar influida por os outros factores que son o calor excesivo e a lesión.

A ver canto me toca estar parado desta vez. Enfadado Enfadado
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 25 Mar 2019, 14:14
Asunto: Re: Meia Maratona de Braga 2019

Siento leer eso,sobre la media,como te había dicho a mí no me gustó lo mas mínimo,imagino que si a eso le sumas la calor y la lesión,mejor olvidar el día,ánimo.......
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
759 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Mar 2019, 20:38
Asunto: Re: Meia Maratona de Braga 2019

Otro que viene de sufrir esta maraton,mimadriña que calor!! Y como bien apuntan,el recorrido el peor que he corrido,lo unico bueno la poca animacion que habia se hacia notar.organizacion buena y voluntarios igual. Si cambiasen el recorrido por uno mas atractivo tal vez tendría más exito
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Abr 2019, 18:49
Asunto: Re: Meia Maratona de Braga 2019

Como dato, comentar sobre a baixada de participantes, con 865 chegados a meta, que moi posiblemente esté debida a que o día antes celebrouse en Sta. Mª da Feira (localidade fermosísima)e situada a uns 80 Kms. de Braga a 1ª edición dunha media maratón con 824 chegados a meta.

E agora o día 14 vólvenlle a coincidir 2 medias maratóns, a de Barcelos e a de Matosinhos, con só 53 Kms. de distancia entre ambas localidades.
Aquí tamén teñen problemas ca masificación de probas no calendario.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 03 Abr 2019, 8:40
Asunto: Re: Meia Maratona de Braga 2019

Yo la corrí el año pasado y tampoco tuve mi mejor día. Iba recuperandome de un proceso catararral que me tenía un poco mermado. Lo pasé mal. Ni que estuviera gafada la media.
En cuanto al recorrido tampoco me terminó de gustar. Algún tunel con rampa, varias subidas aunque no muy largas, algún falso llano eterno que iba picando para arriba...no es de lo mejor.
Eso si, coincido en que la organización había estado correcta.
Siento esa lesión kurty. A ver si te mejoras. Ánimo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos