Foros ›
Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 10 Xan 2019, 5:52
Asunto: Re: Correr Descalzo



it's easy, without complexity Angel

-- Chámame "ghose"
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 20 Xan 2019, 6:03
Asunto: Re: Correr Descalzo

Eu aínda non corro descalzo excepto a da praia de Nigrán que foi o meu debú sen zapatillas, pero si estou correndo con FiveFingers e de feito hoxe domingo rematei a miña primeira media maratón de asfalto levando unhas Sorriso

Foi xusto na outra parte do mundo no 8th Continent Half Marathon and Marathon en Auckland (NZ). Si sigo tan cómodo como ando tamén correrei a Vig-Bay larga con elas.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 20 Xan 2019, 8:19
Asunto: Re: Correr Descalzo

Aplauso ben por ti! (por desfrutalo con saúde)


...qué modelo utilizas?

eu teño unhas "trail non sei que" que valen en calquer circunstancia perfectamente, aínda que só as uso no monte.

-- Chámame "ghose"
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 21 Xan 2019, 10:24
Asunto: Re: Correr Descalzo

Correr descalzo todo el rato es de pobres. Lo fino es lo que hace cierto individuo: empieza como los demás, a mitad de carrera se quita las zapatillas, se las entrega a una especie de mayordomo que le acompaña y se las lleva en la mano, y así entran juntos en meta.

Visto con mis ojos.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2019, 5:41
Asunto: Re: Correr Descalzo

XoseM escribió:
:=D) ben por ti! (por desfrutalo con saúde)


...qué modelo utilizas?

eu teño unhas "trail non sei que" que valen en calquer circunstancia perfectamente, aínda que só as uso no monte.

Corrín cun modelo tipo sandalia que non lembro o nome pero que ten suela un pouco trail. En distancias mais curtas teño utiizado as KSO EVO que son moi lixeiras e sen apenas suela.
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2019, 16:21
Asunto: Re: Correr Descalzo

DoctorSlump escribió:
Correr descalzo todo el rato es de pobres. Lo fino es lo que hace cierto individuo: empieza como los demás, a mitad de carrera se quita las zapatillas, se las entrega a una especie de mayordomo que le acompaña y se las lleva en la mano, y así entran juntos en meta.

Visto con mis ojos.

Por Dios, Alá y Buda... Ríndose Y yo que pensaba que el oficio de portasandalias se perdió con la estirpe de los faraones.

En uno de esos ratos detectivescos que gasta usted, podría buscar una foto de ese bonito momento Bruce Wayne-Alfred donde este recibe las zapatillas de aquel.

Por seguir en el hilo, lo de correr descalzo no me va, por una cuestión de seguridad (si hay un clavo, una chincheta o cualquier cosa puntiaguda, sé que lo voy a pisar) aunque biomecanicamente me convence. ¿Lesiones, tendón de Aquiles o molestias varias? Claro, pero muchos problemas proceden de un cambio brusco de técnica (si uno pisa de talón y corre con zapatillas con mucha amortiguación y se pasa a correr descalzo de golpe y porrazo...)
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2019, 16:46
Asunto: Re: Correr Descalzo

El Dr, es capaz de esto y más... Legendarias son sus investigaciones en las que ha puesto al descubierto a malandrines (Con Pruebas fehacientes). Eso si es una Investigación y no lo de Inda....
Aunque soy muy activo en este foro estoy totalmente de acuerdo contigo. Nunca me he planteado seriamente correr descalzo. Me siento totalmente inseguro. En la Nigrán Area sería una carrera donde podría probar; pero, aparte de que al menos la última vez que la corrí lo prohibían expresamente, el temor a que me den un pisotón o pisar un guijarro me da mucha inseguridad. No creo que llegase a desconectar durante toda la Carrera.
Los argumentos biomecánicos suenan convincentes pero la almohadila plantar que tienen las personas que lo hacen desde niños no se adquiere en unos cuantos meses por mucho que entrenes.
En fin, el caso es mantener la curiosidad.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 23 Xan 2019, 17:17
Asunto: Re: Correr Descalzo

Larpeirogorxon escribió:
En uno de esos ratos detectivescos que gasta usted, podría buscar una foto de ese bonito momento Bruce Wayne-Alfred donde este recibe las zapatillas de aquel.

Por supuesto que hay foto. En su privado de usted.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2019, 4:28
Asunto: Re: Correr Descalzo

Mincha escribió:
XoseM escribió:



...qué modelo utilizas?

.

En distancias mais curtas teño utiizado as KSO EVO que son moi lixeiras e sen apenas suela.

gracias Guiño Si, de ese modelo xa me falaron ben.

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2019, 4:35
Asunto: Re: Correr Descalzo

Larpeirogorxon escribió:

lo de correr descalzo no me va, por una cuestión de seguridad (si hay un clavo, una chincheta o cualquier cosa puntiaguda, sé que lo voy a pisar)
Eu de noite non corro descalzo, xa que non vexo ben onde piso, pero de día nunca tiven unha desgracia de esas, ainda que Silbar ...sabendo que os vas a pisar entón fas ben Moi feliz
Entre as persoas que corremos descalzas con regularidade (que non sempre) son realmente esporádicos e anecdóticos os problemas como os que refires. A min nunca me pasou e levo anos de este xeito. Pero un temor como o teu exprésao moita xente cando falo con ela.

Larpeirogorxon escribió:
¿Lesiones, tendón de Aquiles o molestias varias? Claro, pero muchos problemas proceden de un cambio brusco de técnica (si uno pisa de talón y corre con zapatillas con mucha amortiguación y se pasa a correr descalzo de golpe y porrazo...)

tes razón, os cambios deben realizarse de forma gradual para darlle tempo ao corpo a adaptarse Guiño Cambiar o xeito en que corres non se fai en 15 días.

gracias por poñer a túa opinión.

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2019, 4:48
Asunto: Re: Correr Descalzo

Andrés61 escribió:
...Me siento totalmente inseguro. En la Nigrán Area sería una carrera donde podría probar; pero, aparte de que al menos la última vez que la corrí lo prohibían expresamente, el temor a que me den un pisotón o pisar un guijarro me da mucha inseguridad. No creo que llegase a desconectar durante toda la Carrera.
Los argumentos biomecánicos suenan convincentes pero la almohadila plantar que tienen las personas que lo hacen desde niños no se adquiere en unos cuantos meses por mucho que entrenes.
En fin, el caso es mantener la curiosidad.

vaia! nunca me cadrou ir a un sitio onde non puidese correr descalzo Pensando Gracias pola información.

Ainda que correr descalzo na plaia non é a mellor idea desde un punto de vista funcional e incluso biomecánico (entérraste máis que con zapatillas).

Con respecto a "almohadilla" non sei moi ben ao que te refires, pero se te refires a crear unha capa grasa máis acolchada para "amortiguar" debo dicir que esto non funciona así. A "amortiguación" realízase a través dos ligamentos e músculos de todo o corpo, principalmente facendo que actúe como un muelle que se comprime e estira. Esto é unha metáfora algo forzada, só a efectos de comprensión e para explicar que precisamente o cambio biomecánico que se produce.

Un carril-bici de cemento liso e limpo é o mellor sitio para correr descalzo.

-- Chámame "ghose"
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2019, 11:20
Asunto: Re: Correr Descalzo

DoctorSlump escribió:
Larpeirogorxon escribió:
En uno de esos ratos detectivescos que gasta usted, podría buscar una foto de ese bonito momento Bruce Wayne-Alfred donde este recibe las zapatillas de aquel.

Por supuesto que hay foto. En su privado de usted.
Este Tío es la Leche!!!!!!!!!
Juro que me lo ha enviado Abraiado
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Xan 2019, 15:01
Asunto: Re: Correr Descalzo

Andrés61 escribió:
DoctorSlump escribió:
Larpeirogorxon escribió:
En uno de esos ratos detectivescos que gasta usted, podría buscar una foto de ese bonito momento Bruce Wayne-Alfred donde este recibe las zapatillas de aquel.

Por supuesto que hay foto. En su privado de usted.
Este Tío es la Leche!!!!!!!!!
Juro que me lo ha enviado Abraiado

Nunca dudes del doctor Ríndose
Impresionante testimonio fotográfico, la reputación de "rastreator" del doctor sigue al alza.

XoxeM escribió:
Eu de noite non corro descalzo, xa que non vexo ben onde piso, pero de día nunca tiven unha desgracia de esas, ainda que Silbar ...sabendo que os vas a pisar entón fas ben

Yaaa pero es que yo no veo bien ni de día.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2019, 8:19
Asunto: Re: Correr Descalzo

XoseM escribió:
Andrés61 escribió:
...Me siento totalmente inseguro. En la Nigrán Area sería una carrera donde podría probar; pero, aparte de que al menos la última vez que la corrí lo prohibían expresamente, el temor a que me den un pisotón o pisar un guijarro me da mucha inseguridad. No creo que llegase a desconectar durante toda la Carrera.
Los argumentos biomecánicos suenan convincentes pero la almohadila plantar que tienen las personas que lo hacen desde niños no se adquiere en unos cuantos meses por mucho que entrenes.
En fin, el caso es mantener la curiosidad.

vaia! nunca me cadrou ir a un sitio onde non puidese correr descalzo Pensando Gracias pola información.

Ainda que correr descalzo na plaia non é a mellor idea desde un punto de vista funcional e incluso biomecánico (entérraste máis que con zapatillas).

Con respecto a "almohadilla" non sei moi ben ao que te refires, pero se te refires a crear unha capa grasa máis acolchada para "amortiguar" debo dicir que esto non funciona así. A "amortiguación" realízase a través dos ligamentos e músculos de todo o corpo, principalmente facendo que actúe como un muelle que se comprime e estira. Esto é unha metáfora algo forzada, só a efectos de comprensión e para explicar que precisamente o cambio biomecánico que se produce.

Un carril-bici de cemento liso e limpo é o mellor sitio para correr descalzo.

Eu corrín descalzo en Nigrán pero si é certo que teóricamente o prohibían porque tiveron un incidente cun atleta anos atrás pero a min non me puseron problemas. A proba de Nigrán transcurre por area dura e lévase ben por iso animeime xa que as veces adestro por alí.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Feb 2019, 7:16
Asunto: Re: Correr Descalzo

Aquí seguimos...
cuidateplus.marca.com/...69502.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos