Foros ›
Autor
Mensaxe
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2019, 11:06
Asunto: IV TRAIL DOS PENEDOS

Boas, me parece que non haí fio aberto sobre ésta proba.
Eu participeí o ano pasado e quedeí encantado: 25 kms e 1300+ (xa algo durecho), trazado bonito con un pouco de todo, bén sinalizado e os callos e a rosca do final estupendos.
Non seí se alguén quere aportar algo maís....
Un saudo e sorte ca organización.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2019, 11:21
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

Grazas polo apuntamento. Eu irei por primeira vez
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2019, 12:57
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

¿Cando é?
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2019, 13:15
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

Éste domino 13/01. Tamén haí distancia de 15 kms e 700+.
Inscripcións ata mañán marte 08/01.
Saudos.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 07 Xan 2019, 14:34
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

Yo fui hace 2 años al largo,trazado rompepiernas,y en esa edición gente se perdió porque algún vecino anduviera quitando cintas,por lo demás,buen trato y divertido,aunque para los del norte,demasiado lejos...
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2019, 13:35
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

Boas Rufino, so recordar que o ano 2018, so se realizou o trail curto, 15km. Se cancelou o longo por o tema dos incendios do verán de 2017.
Por o demaís eu fixen o de 2018, e repetirei este 2019, o curto, que imaxino que non será por o mesmo percorrido.
Un trato amable e agradable, todo ben balizado é ese trazado bastante corrible, como me gusta a min.
Un saúdo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2019, 13:40
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

No cartel aparece o perfil das probas, e me parece que a curta non é igual.

Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Xan 2019, 16:31
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

Boas, poís grazas. A ver se o confundo e foí faí dous anos cando fun.
De todas maneiras teño un bo recordo.
Saudos.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2019, 14:40
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

Bo trail moi corrible e hoxe con moito frío. Quizáis un pouco máis de balizamento sería necesario xa que nalgunhas zonas era escaso e daba a confusión.
Polo demais agradecer ás persoas que estaban en varios puntos para indicar o percorrido. Moito mérito co frío que ía esta mañá.
Ao remate os callos xenial!
Ánimo e grazas a organización e a ver se para o ano a balizaxe mellora um chisco.
Apertas!
xabierdeparada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/15
666 Carreiras
174 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2019, 18:32
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

maiciña, canta pista forestal na longa, ufff
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2019, 23:16
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

Boas!

Disfrutei moito da carreira hoxe ne Salceda mentres o cansancio non apareceu. Xa nos últimos quilómetros costou máis. Aínda que a existencia de auga quente (coa que non contaba a verdade xD) e os callos xa arranxaron todo jejeje

Sobre a organización, había algún sitio confuso que quizais podería estar mellor indicado, por exemplo eu equivoqueime tres veces. Pero dende a miña ignorancia neste mundillo, alucino con como está todo indicado ao longo dos 26km. Creo que algunha xente comentou que fallaron neste tema, e sei que é un tema serio pois a xente pode perderse, pero paréceme algo moi complicado e fácil de ter eses fallitos. Polo resto eu encantado! Duchas quentes, callos e rosca, avituallamentos ben. Quizais a saída foi algo inesperada e confusa, e a chegada un pelín cutre. Será que veño do asfalto e aí é todo fogos e artificio jejeje

O dito, eu encantado coa carreira e coa organización!
Noraboa!!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2019, 9:19
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

Boas, agradecer a organización que nos fixese disfrutar destre Trail. O trail curto perfecto, máis duro que o ano pasado, é máis técnico.
Simplemente con carácter constructivo despois de dúas edicións, se pode ver dúas carencias principais:
A saída debe avisarse, e mellorarse. Ninguén se prepara nen se entera de cando é. Non existe nen liña, nen aviso por megafonía nen nada.
Pero o que non é pasable é a chegada a meta. Ninguén se entera de quen entra. Todos alí o lado, e entra alguen despois de 3 horas correndo, é o mínimo que se espera, e que se vexa que entra na meta, e non perderse no tumulto dos que están xa tomando algo, ou falando, e non se sepa. Custa moi pouco, poñer unha zona acotada onde os que chegen se vexan ben, e os que xa estamos que os veñamos chegar. Tamén custa moi pouco poñer a alguen narrando, pois microfóno tendes, e altavoces tamén, incluso antes da saída había alguen falando a través del.
Grazas a organización, os voluntarios e todos os que fixeron posible isto, estaría ben, despois de varias edicións mellorar este punto.
Un saúdo.
nicozoe

Novo foreiro
Novo foreiro
6/03/13
1 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2019, 16:17
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

Mui boa carreira entretida e divertida sempre ai puntos a mellorar pero moi boa organización parabens
ManuelCR

Maratoniano
Maratoniano
21/12/14
0 Carreiras
218 Mensaxes
PontepicosTrail
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2019, 16:37
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

Hola. En donde se pueden ver las fotos ?, pues habia bastantes fotógrafos pero no encuentro ningun reportage fotográfico. Coincido con los comentarios anteriores, aunque para en el trail corto creo que bastante bien señalizado, muy buen trato y avituallamientos muy completos y cantidad de voluntarios.
Algún participante del trail corto puede indicar la distancia que le dió el gps, pues tengo dudas con los datos del mio.
nicozoe

Novo foreiro
Novo foreiro
6/03/13
1 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2019, 17:47
Asunto: Re: IV TRAIL DOS PENEDOS

13.300 manuel





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos