Foros ›
Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): PECHADO
Foros de debate / O Circuíto 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 12:31
Asunto: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): PECHADO

0s 21 do Camiño
Sábado 15 de xuño de 2019


Que se sortea?
2 dorsais

Requisitos para poder participar:
Punto 4 do regulamento
(IMPORTANTE: neste sorteo non será necesario estar dado de alta no Circuíto 2018/19)

Como participar?
Explícase no regulamento


REGULAMENTO

1. Os dorsais que se están a sortear foron doados amablemente polos organizadores da carreira:

Lugar: Palas de Rei - Melide, sábado 15 de xuño de 2019.
Web da carreira: http://www.os21docamino.com
Enlace ao calendario: http://www.correrengalicia.org/...
Enlace ao fío do foro: http://www.correrengalicia.org/...

2. A promoción do sorteo realizarase na páxina web www.correrengalicia.org e nas súas redes sociais.

3. O prazo para participar no sorteo será dende o venres 21 de decembro de 2018 ao xoves 3 xaneiro de 2019, ámbolos dous incluídos. Hora de finalización: 23:59 horas de dito xoves 3 xaneiro. Na medida do posible intentaremos que os sorteos se organicen e se resolvan con antelación suficiente para que, no caso de non resultar agraciado, ter a oportunidade de inscribirse na carreira por conta propia e en prazo de coste normal.

4. Unicamente poderán participar no sorteo os usuarios que cumpran os seguintes requisitos:
i) Estar rexistrados en www.correrengalicia.org antes do inicio do prazo para participar neste sorteo.
ii) Cumplir o punto 5 do regulamento, en referencia ao contido da mensaxe.

Os colaboradores de Correr en Galicia tamén poderán participar no sorteo, sempre e cando cumpran os requisitos anteriormente indicados.

5. Abrirase un fío para o sorteo da carreira en www.correrengalicia.org (que é este mesmo), onde as persoas participantes deberán escribir unha mensaxe cumprindo sempre os dous seguintes requisitos:
-Indicar de forma explícita o seu desexo de participar no sorteo.
-Comentar a súa experiencia previa na carreira (en caso de ter participado nalgunha edición anterior) ou explicar por que lles gustaría ir.

Non se aceptarán comentarios groseros ou con insultos. Estas mensaxes non serán tidos en conta como válidos para o sorteo, serán borrados do fío e a persoa autora dos mesmos será vetada para participar neste ou noutros sorteos que se realicen no futuro.

6. As persoas participantes poderán responder no período de tempo habilitado (do 21 de decembro ata as 23:59 do 3 de xaneiro). Non se terán en conta os comentarios fóra dese período e soamente se contabilizará un comentario por persoa (é dicir, pódese escribir no fío máis dunha vez pero isto non aumentará as posibilidades). Se non hai comentarios, o sorteo quedará deserto.

7. As persoas gañadoras serán seleccionadas de forma aleatoria e se publicará no propio fío ao día seguinte da finalización do sorteo. No punto 9 establécense as canles de comunicación coa persoa agraciada. Cando non se puidese contactar con dita persoa no prazo de 48 horas ou se reuniciara ao premio polo motivo que fose, publicarase o nome da persoa suplente seguindo por orde estricto un listado de suplentes obtido da mesma forma que se seleccionan aos gañadores. Novamente, contactarase con estas persoas a través dos medios establecidos.

8. Premio: o premio consiste na inscrición gratuíta á carreira. O premio será persoal e intransferible e non poderá canxearse por ningún outro elemento, nin efectivo nin especie. A PERSOA GAÑADORA COMPROMÉTESE A NON CEDELO A UNHA TERCEIRA PERSOA.

Polo todo isto, as persoas xa inscritas na carreira non poderán participar no sorteo. Dado que nin poden ceder o dorsal a outra persoa nin se lles devolverá o importe da súa inscrición.

9. A publicación das persoas gañadoras, facendo mención ao seu nickname de Correr en Galicia, será realizada no propio fío do sorteo e, de ser posible, tamén nas redes sociais de www.correrengalicia.org. Nesa mesma mensaxe no fío, explicarase o proceso para o envío dos datos. É responsablidade de toda persoa participante entrar no fío do sorteo nas 48 horas seguintes á finalización do sorteo. En caso de non ter resposta nestas 48 horas, o dorsal pasará ao primeiro suplente.

10. Confiamos na vosa boa vontade, se sodes premiados cun dorsal e non podedes asistir á carreira por calquer motivo de forza maior (lesión, enfermidade, familiar, ...) contactade con nós o antes posible para poder transferir ese dorsal a outra persoa.

Non se controlará a non asistencia á carreira nin se dito dorsal foi cedido a outra persoa para que usase, pero se esta información chega a algún dos colaboradores do circuíto e compróbase que así foi, esta persoa participante será amonestada e sancionada. A primeira amonestación conlevará a suspensión da participación temporal nos sorteos durante un mes. No caso de reincidir en trampas, a suspensión estenderase a toda a tempada 2018-19.


Última edición por O_Circuito o Dom, 19 Mai 2019, 22:57; editado 4 veces
milis89

Novo foreiro
Novo foreiro
8/01/18
2 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 13:08
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Hola!!!
Quero participar no sorteo!!
Nunca participei na carreira, pero teño leído que nalgúns sitios din que é a mellor media maratón de España. Xa o ano pasado estiven a punto de ir pero non puido ser así que esta intentarei ir e ver por min mesmo se tal recoñecemento é merecido!!
Sorte a todos.
Un saúdo.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 13:21
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Otro que se apunta al sorteo!
Pues sí, soy de es@s que aún no ha disfrutado/sufrido de esta famosa carrera que no deja de ganar adeptos. Si un año me coincidía con el Desafío Bomberos de Coruña otro lo hacía con algún trail, y nunca me decidí por la Palas-Melide. Pues esto se acabó. Este año es sí o sí.
No se trata de batir ninguna marca ni nada por el estilo. Simplemente quiero vivir en mis carnes eso que me han relatado algunos forer@s, esa experiencia que no se vive en ninguna otra media maratón.
Suerte como siempre!
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 15:43
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Hola quiero participar en el sorteo.
Esta es una media muy especial, por la dureza de su recorrido, por la calor que suele hacer que la hacen épica y sobre todo por la belleza de su recorrido y lo bien organizada que está. La organización y los voluntarios se esfuerzan en darlo todo para los corredores. Si me toca el dorsal mejor, pero si no estaré igualmente en la carrera excepto causa de fuerza mayor. Las ediciones que he perdido ha sido por lesión o por la comunión de mi hija, espero poder correr nuevamente este año.
River

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/03/09
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 15:54
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Quiero participar en el sorteo de los dorsales de Os 21 do Camiño

Nunca participé, pero en 2019 espero que sea mi debut.
Tengo muchas referencias positivas sobre esta carrera de los compañeros y creo que va siendo hora de participar. Sobre todo destaca por su bello recorrido y por su dureza, que en un par de ediciones estuvo amplificada por las elevadas temperaturas que tuvieron que soportar sus corredores.
Aunque no la conozco como atleta, sí como fotógrafo, hace un par de años estuve a lo largo del recorrido haciendo fotos.
roni

Novo foreiro
Novo foreiro
21/09/15
113 Carreiras
27 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 16:31
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 0

Hola.
Quiero participar en este sorteo.
Hasta ahora , a pesar de llevar más de 100 carreras, tan sólo corrí una media maratón, la de Coruña 2018. Todo el mundo habla maravillas de " Os 21 do Camiño", a pesar del calor, de sus subidas, está claro que es una media diferente , especial, exigente, según muchos comentarios, " la mejor ". Tengo claro que no voy a correr muchas medias y no me gustaría que esta se quedara fuera de mi historial. Si me toca el dorsal ya no tendré excusas y en caso contrario , pues también, hay que aprovechar mientras el cuerpo aguante.
Saludos.
ablanco

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/18
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 17:07
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Quiero participar en el sorteo
Nunca he participado, pero aunque tengo entendido que es bastante dura entre otras cosas por el calor que suele hacer en esas fechas, la amabilidad y generosidad de la gente de los sitios por los que pasas lo supera con creces. Además pasando por el camino De Santiago tradicional, qué más se puede pedir.
Quique78

Novo foreiro
Novo foreiro
13/08/17
60 Carreiras
44 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 17:16
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 0

Quiero participar en el sorteo del dorsal para Os 21 do Camilo.
Este 2018 he hecho los 101 de Ronda y espero repetir para 2019.
Como está prueba es un mes más tarde(+/-) estaría entrenado para esos 21 k.
Aunque es verdad que la ponen muy durilla por el recorrido y por el posible calor que aquí en Galicia no se sabe nunca.
Suerte a todos y gracias.
JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
419 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 18:13
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Quero participar no sorteo.
Foi cruza la meta no 2018, cando me estrenei nesta carreira, e pensar que non repetía, pois se me fixo moi dura. Pero todos sabemos como son estas cousas. Dez minutos despois, compartindo cervezas, lembrando os mellores momentos do percorrido, etc, dinme conta de que, estaba mais que claro, xa formaba parte das fixas no meu calendario. Iso si, para os que somos asfalteiros case que 100%, hai que facela con sentidiño, e o mellor de todo, disfrutando da viaxe.
Da organización, sobre todo unha vez pasada la meta, non podo senon lembrar auténticas maravillas. Cerveza, xamón, animación, festa, e ademáis, que sempre quedas a tomar un bó polbo en Melide, non? Pois xa está, non se pode pedir máis.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 18:51
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Quiero participar en el sorteo,aunque esto no será una opción o una excusa para ir,es la mejor carrera de Galicia,y está organizada por unas personas excepcionales,no puedo medir ni cuantificar el cariño que les tengo a muchos de ellos,he estado en todas menos 1,porque aquella tarde se casó mi primo y no pude escaparme,aún así me inscribí igual.Esta carrera hace fácil lo difícil,que es contentar a todo el mundo,pero esta fiesta no se acaba cuando cruzas la meta,no,quedarse a cenar el pulpo como bien dicen por aquí arriba,y luego salir de marcha por Melide,es un colofón increíble.
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Dec 2018, 22:05
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 0

Boas,pues otro que se apunta al sorteo ,este año volvemos sin duda ,por
- los ánimos de los rapaces del cerne en maratón Coruña se me quedaron grabados a fuego.
_ la camiseta de la media ,la riñonera,etc me han acompañado en mis retos personales
_en fin,carrera estupenda ,fantástica.
Voltaremos.un saludo.
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Dec 2018, 7:15
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Quero participar en el sorteo, nunca corrin esta media, pero ainda non conocin a ninguen que me falara mal dela, todo o contrario, so me falaron maravillas, así que habrá que comprobalo.


Última edición por vizor o Mér, 02 Xan 2019, 12:51; editado 1 vez
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Sáb, 22 Dec 2018, 9:18
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Quiero participar en el sorteo.

Para quien no lo sepa todavía, esta carrera es única, especial, incomparable y de obligada realización para todo deportista que valore lo importante de las carreras: la gente con la que corres.

Más allá de rivalidades (sanas), competitividad, superación de marcas,... está el compañerismo, el colegueo, el tomar algo en el post-carrera contando batallitas, y para eso la Palas-Melide y el equipo AD Cerne Melide son expertos. Maestros corredores, creadores apasionados de un evento que desde mi punto de vista, debería aparecer como ejemplo en los manuales de "Como organizar una carrera, tener éxito y no morir en el intento".

Para mi primera Palas-Melide, hace 3 años, me tocó un premio de un dorsal. ¿Por qué os lo cuento? Pues porque resulta que yo ya estaba inscrita, así que desde la organización me dijeron que me devolverían el importe en mano. Que el día de la carrera, al terminar, preguntase por un tal Xabi y hablase con él. El día del evento corrí y sufrí a partes iguales. Quizás sufrí un poco más que correr Jajaja, pero se me pasaron todos los dolores al enfilar la recta de meta, al pasar el arco de llegada, al ver el tremendo avituallamento final en la plaza, al comprobar el trato que nos daban a los corredores, al sentir el ánimo del público,... Antes de marcharme, hice lo que me habían indicado, buscar a Xabi. Cuando me dio el dinero, recuerdo que me preguntó: ¿volverás? Y sin pensarlo ni un segundo respondí: ¡por supuesto!. Ese día Xabi se convirtió en una de las personas que más aprecio de este mundillo de las carreras.

Llevo ya tres Palas-Melide, no he faltado a ninguna desde esa primera vez, y tampoco faltaré a esta. Me toque o no el dorsal, iré. Porque como dije al principio, esta carrera es especial, única.

Si alguien todavía duda si ir o no, en serio te digo que no dejes que te la cuenten, ve y córrela. Porque la Palas-Melide es LA CARRERA, y hay que vivirla.

Mucha suerte a todos y felices fiestas!
carlosdpache

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/12
8 Carreiras
92 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 22 Dec 2018, 12:03
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Quiero participar en el sorteo.
Ya fui a esta carrera en dos ocasiones y es para volver siempre.
Estuve el año de los trentaytantos grados y aunque llegué reventado me quedaron ganas e volver.
El recorrido,el ambiente, el trato al corredor es insuperable.
Suerte a todos
xaviarnoia

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/13
12 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Dec 2018, 18:26
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para Os 21 do Camiño (15/06/19): ata 03/01

Quero participar no sorteo, tamén fun un dos q participou na famosa tarde dos 30 grados, recoñezo que foi a media na q máis sufrin,pero quedei con gañas de mais. Cando me preguntan polo circuíto eu cualificoo como un trail lixeiro por todos os tramos de terra e por eses tobogáns continuos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos