Foros ›
Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): PECHADO
Foros de debate / O Circuíto 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Dec 2018, 22:52
Asunto: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): PECHADO

III Trail da Camelia (distancia: 15 km)
Domingo 3 de febreiro de 2019


Que se sortea?
1 dorsal
(o dorsal só serve para a distancia de 15km, non para a maratón)


Requisitos para poder participar:
Punto 4 do regulamento

Como participar?
Explícase no regulamento


REGULAMENTO

1. Os dorsais que se están a sortear foron doados amablemente polos organizadores da carreira:

Lugar: Vedra, domingo 3 de febreiro de 2019.
Web da carreira: http://trailacamelia.galitiming.com/
Enlace ao calendario: http://www.correrengalicia.org/index.phpname=CPGNuCalendar&view=event&id=6157&date=20190203
Enlace ao fío do foro: http://www.correrengalicia.org/index.phpname=Forums&file=viewtopic&t=21186

2. A promoción do sorteo realizarase na páxina web www.correrengalicia.org e nas súas redes sociais.

3. O prazo para participar no sorteo será dende o luns 17 de decembro de 2018 ao xoves 20 de decembro de 2018, ámbolos dous incluídos. Hora de finalización: 23:59 horas de dito xoves 20 de decembro. Na medida do posible intentaremos que os sorteos se organicen e se resolvan con antelación suficiente para que, no caso de non resultar agraciado, ter a oportunidade de inscribirse na carreira por conta propia e en prazo de coste normal.

4. Unicamente poderán participar no sorteo os usuarios que cumpran os seguintes requisitos:
i) Estar rexistrados en www.correrengalicia.org antes do inicio do prazo para participar neste sorteo.
ii) Estar dado de alta no Circuíto 2018-19 e ter o mesmo nick no foro e no circuíto antes do inicio do prazo para participar neste sorteo.
iii) Ter algún punto na clasificación do Circuíto 2018/19 antes do inicio do prazo para participar neste sorteo (é dicir, non ter cero puntos) ou, no seu defecto, ter unha puntuación de polo menos 1000 puntos nalgún dos circuítos 2015/16, 2016/17 ou 2017/18.
iv) Cumplir o punto 5 do regulamento, en referencia ao contido da mensaxe.

Os colaboradores de Correr en Galicia tamén poderán participar no sorteo, sempre e cando cumpran os requisitos anteriormente indicados.

5. Abrirase un fío para o sorteo da carreira en www.correrengalicia.org (que é este mesmo), onde as persoas participantes deberán escribir unha mensaxe cumprindo sempre os dous seguintes requisitos:
-Indicar de forma explícita o seu desexo de participar no sorteo.
-Comentar a súa experiencia previa na carreira (en caso de ter participado nalgunha edición anterior) ou explicar por que lles gustaría ir.

Non se aceptarán comentarios groseros ou con insultos. Estas mensaxes non serán tidos en conta como válidos para o sorteo, serán borrados do fío e a persoa autora dos mesmos será vetada para participar neste ou noutros sorteos que se realicen no futuro.

6. As persoas participantes poderán responder no período de tempo habilitado (do 17 de decembro ata as 23:59 do 20 de decembro). Non se terán en conta os comentarios fóra dese período e soamente se contabilizará un comentario por persoa (é dicir, pódese escribir no fío máis dunha vez pero isto non aumentará as posibilidades). Se non hai comentarios, o sorteo quedará deserto.

7. As persoas gañadoras serán seleccionadas de forma aleatoria e se publicará no propio fío ao día seguinte da finalización do sorteo. No punto 9 establécense as canles de comunicación coa persoa agraciada. Cando non se puidese contactar con dita persoa no prazo de 48 horas ou se reuniciara ao premio polo motivo que fose, publicarase o nome da persoa suplente seguindo por orde estricto un listado de suplentes obtido da mesma forma que se seleccionan aos gañadores. Novamente, contactarase con estas persoas a través dos medios establecidos.

8. Premio: o premio consiste na inscrición gratuíta á carreira. O premio será persoal e intransferible e non poderá canxearse por ningún outro elemento, nin efectivo nin especie. A PERSOA GAÑADORA COMPROMÉTESE A NON CEDELO A UNHA TERCEIRA PERSOA.

Polo todo isto, as persoas xa inscritas na carreira non poderán participar no sorteo. Dado que nin poden ceder o dorsal a outra persoa nin se lles devolverá o importe da súa inscrición.

9. A publicación das persoas gañadoras, facendo mención ao seu nickname de Correr en Galicia, será realizada no propio fío do sorteo e, de ser posible, tamén nas redes sociais de www.correrengalicia.org. Nesa mesma mensaxe no fío, explicarase o proceso para o envío dos datos. É responsablidade de toda persoa participante entrar no fío do sorteo nas 48 horas seguintes á finalización do sorteo. En caso de non ter resposta nestas 48 horas, o dorsal pasará ao primeiro suplente.

10. Confiamos na vosa boa vontade, se sodes premiados cun dorsal e non podedes asistir á carreira por calquer motivo de forza maior (lesión, enfermidade, familiar, ...) contactade con nós o antes posible para poder transferir ese dorsal a outra persoa.

Non se controlará a non asistencia á carreira nin se dito dorsal foi cedido a outra persoa para que usase, pero se esta información chega a algún dos colaboradores do circuíto e compróbase que así foi, esta persoa participante será amonestada e sancionada. A primeira amonestación conlevará a suspensión da participación temporal nos sorteos durante un mes. No caso de reincidir en trampas, a suspensión estenderase a toda a tempada 2018-19.


Última edición por O_Circuito o Sáb, 22 Dec 2018, 16:21; editado 3 veces
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 10:04
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia (03/02/19): ata 20/12

Quiero participar en este sorteo.
El año pasado no pude acudir a la cita con los Chuvoners porque me coincidió trabajar y he de decir que me pusieron los dientes bien largos con las fotos que me enseñaron... Sé que no me vendieron la moto cuando además me hablaron maravillas de este trail en cuanto a lo bien organizado, no en vano está bajo la mano del Club de Montaña Vértice que nos regalaría en septiembre de ese mismo año el pedazo de trail de Padrón.
Este año apetece vivirlo en primera persona. La maratón aún se antoja una distancia impracticable para mis piernas pero la distancia corta es ideal para disfrutar del monte y de lo que seguro esa zona ofrece.
Suerte a tod@s!!
Quique78

Novo foreiro
Novo foreiro
13/08/17
60 Carreiras
44 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 11:51
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia (03/02/19): ata 20/12

Hola
Me apunto al sorteo III Trail da Camelia.
He estado viendo el recorrido ya que nunca lo he realizado y tiene buena pinta y no parece muy técnico pero hay que correrlo para ver.
Por la zona he corrido este año la Carreira de Teo y estuvo muy bien. El recorrido era muy chulo lo que pasa es que hacia mucho frio
esto del trail/Carreras de Montaña cada vez me engancha más, aunque mi nivel es bajo como leí una vez: solo se mejora en trail haciendo trail. y en esas estoy.
Suerte a todos y gracias.
manuel_slm

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/03/13
0 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 12:08
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia (03/02/19): ata 20/12

Quiero participar!!!

Participe el año pasado por primera vez, con perdida incluida por despiste, es lo que tiene ir con los que repiten que ni se dieron cuenta jajaja pero me gusto la organización, traslado a la salida en bus, avituallamientos, indicaciones (a pesar de la perdida). Quiero ver que tal el circuito ya que baja de 46 a 42, lo cual puede ser un acierto ya que habia tramos en los que se podia correr y se hacen algo pesados, asi compruebo si es un acierto o no, de todos modos me gusta el trazado, sobre todo la primera parte.

Suerte a todos!!
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 13:16
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia (03/02/19): ata 20/12

manuel_slm escribió:
Quiero participar!!!

Quiero ver que tal el circuito ya que baja de 46 a 42, lo cual puede ser un acierto

Me parece que sólo sortean un dorsal para la distancia corta por lo que ponen más arriba en las bases.
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 13:27
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia (03/02/19): ata 20/12

Así es manuel_slm. Maseda está en lo correcto, si te fijas en el encabezado del reglamento del sorteo lo pone claramente:

Que se sortea?
1 dorsal
(o dorsal só serve para a distancia de 15km, non para a maratón)

manuel_slm

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/03/13
0 Carreiras
137 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 15:47
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): ata 20/12

Ohh perdón!!! voy a ir al Maratón asi que nada, no me tener en cuenta para el sortes.

Gracias Maseda y admin!!
River

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/03/09
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 16:37
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): ata 20/12

Quiero participar en el sorteo del dorsal para el Trail da Camelia.

Es la tercera edición y no pude correr las anteriores. Pero las características me gustan, 15 km. y con un desnivel de 350 m. es para darle zapatilla por esos montes.
Suelo combinar el asfalto con el trail, un buen complemento para la puesta a punto, y una manera distinta de afrontar una carrera.

Saludos.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
713 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 16:57
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): ata 20/12

quiero participar en el sorteo.

Me parece una prueba con mucho atractivo, aunq sea a la distancia corta, seguro que tiene un perfil acorde en cuanto a la dureza.
Me encantan los trails y este nunca lo probé

a ver si hay suerte
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Lun, 17 Dec 2018, 21:49
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): ata 20/12

Buenas tardes
Quiero participar en el sorteo para un dorsal para este Trail
El pasado año participé y me gusto mucho el recorrido, con zonas donde se podía correr y otras más Tecnicas junto al río, e incluso algunas con lama donde coincido con la prueba Btt
El desnivel es asequible para los que hacemos pocos Trails como yo
reiris

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/13
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2018, 9:30
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): ata 20/12

Participo!!!

Ya hace que no voy a un trail debido a que la ultima vez me fastidie el tobillo. Es una distancia buena para volver a empezar y asi acompaño a manuel_slm que irá a la maratón. Me comento que es un trail bonito que ademas es corrible, lo que a mi me gusta más, asi que habra que ir a comprobarlo.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2018, 16:27
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): ata 20

Yo también quiero participar en el sorteo para esta prueba.

La hice hace un par de años, también la corta, y me pareció dura, más que nada por el frío que hizo ese día (nevada incluida). La organización me pareció de lujo (autobús al lugar de partida, zona bien balizada, avituallamiento, pinchos post-carrera, etc.). En fin, el año pasado no pude, pero es de estas carreras que apetece volver.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Dec 2018, 12:49
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): ata 20/12

Debido a problemas técnicos na web, algunhas persoas non poden acceder a ela correctamente. Por este motivo, os colaboradores de Correr en Galicia decidimos ampliar o prazo do sorteo ata as 23.59 do venres, para ver se se arranxan antes estes problemas e así que se poida anotar toda persoa que queira ao sorteo. Ademais, así todo o mundo poderá acceder á web nas 48h seguintes ao sorteo para que as persoas gañadoras non perdan o seu premio.

De non estar arranxado o problema mañá venres 21, queda reservado aos colaboradores do circuíto que facer nese caso.

Sentímolas molestias!

Un saúdo
Albertinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/07
0 Carreiras
126 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Dec 2018, 15:44
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): ata 20/12

Boas tardes.

Estou interesado en participar no sorteo do dorsal.

Tiña a intención de participar na maratón, pero é mellor empezar aos poucos e que mellor que ir invitado por Correr en Galicia? Guiño

É mellor ter a boca pechada e parecer estupido, que abrila e disipar a dúbida.
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Dec 2018, 15:55
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal Trail da Camelia 15km (03/02/19): ata 21/12

Bueno, en realidade se te toca irás invitado polo Clube de Montaña Vértice, nos so nos encargamos de facer o sorteo. Todo o mérito é deles Guiño (e a quen hai que dar as gracias)

Sorte a todos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos