Foros ›
Autor
Mensaxe
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 11 Dec 2018, 22:04
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Pouco tempo libre teño para estas lerias, pero como din os nosos queridos políticos " por alusiones" vou dar unha vez máis a miña opinión, porque si, este debate xa se fixo o pasado ano, non lembro se por aquí ou no Facebook, e vexo que as ideas non cambian pese a que o concello segue mellorando cada ano e intentando facer as cousas mellor, igualmente que a pedestre que nestos últimos anos fixo varios cambios para mellor e vemos que están abertos a intentar para o ano ter roupeiro, subida a vite cronometrada etc etc..
Pero nesta cidade hai ( na miña opinión ) un mal xeralizado, criticamos moito e axudamos pouco, está moi ben aportar ideas pois moitas veces axudan a mellorar as cousas, persoalmente ( todos me coñecedes, non preciso ocultarme detrás de un nick ), teño aportado ideas a probas como as do CorreSan e unha vez estudiadas houbo cambios, como tema de clasificacións, percorridos etc.. no caso da San Silvestre, penso que xa quedara visto para sentenza jeje, pero seguimos tendo quen opina que unha san silvestre non debe ser competitiva, craso error, pois como xa aportou Derek, as San silvestres de todo o mundo son das probas máis competidas históricamente, Rufino, imaxino que nos coñecemos, eu asistía a esas quedadas na alameda en fin de ano antes de ser probas federadas, era algo bonito, que por certo se pode seguir facendo, ninguén cho vai impedir o de quedar entre amigos e facer un trote, pero eu lembro que practicamente todos aqueles amigos que nos xuntabamos ese día na alameda con chocolate incluído, botabamos en falta a San Silvestre ben organizada, competitiva, aquela que Compostela perdiu fai moitos anos, aquela con grandes premios, polas rúas da zona nova, patrocinada por Centro Deportivo a donde acudían atletas de élite chegados de todas partes, e agora que parece que podemos recuperar algo parecido, saimos con que unha San silvestre ten que ser lúdica ??? Non entendo.

Tema caixóns, Pantasma ( que tamén nos coñecemos aínda que non fagas pública a túa identidade ), facer unha saída con tempo de retardo nun circuíto como este entendo que é unha compricación moi grande, se a proba segue aumentando en número de participantes posiblemente terán que prantexar esta opción pero con cambio de percorrido entre outras cousas que dende fóra posiblmente non vexamos.
Sair no segundo caixón para nada significa non poder correr rápido ou perder tempo, se corres a 4'40" e queres correr o máis rápido posible, estou seguro de que vas ter opción de colocarte na zona dianteira de ese caixón, pois os que van en plan lúdico festivo estarán colocados pola metade ou atrás de todo, como indica o sentido común, se non o fan pois xa non che é cousa da organización, se non de falta de coherencia nosa, dos corredores.
O prezo efectivamente non é para tratar nestes fíos, pero en Santiago temos o CorreSan, quen se anotou corre a San Silvestre GRATIS, quen non o fixo paga 6 euros !! por correr por unha cidade patrimonio da humanidade, chorar por 6 euros nunha proba de este tipo de verdade o digo, sen ánimo de ofender, pero non ten razón de ser, e comparar o de € por km pois en fin, vamos pedir que nos paguen cando corremos unha milla ou un 400, non será o mesmo gasto organizar esta proba que a mesma dando duas voltas e que fosen 10kms ?
Espero que o chocolate chegue, sabemos que sempre as organizacións contan con avituallamento a maiores, porque os "runners" somos tan solidarios que rara vez collemos máis do que nos toca verdade Guiño

Pola miña parte, gracias ao concello e á federación por seguir con esta proba, mellorando cada ano, e seguro que aínda se pode mellorar moito máis, e se aportamos ideas e apoiamos como fan clubes como o Noitebra por exemplo, Santiago pode ter probas referentes a nivel nacional, como Sant Yago, Pedestre, CorreSan ou San Silvestre, quedémonos coa gran cantidade de xente encantada e maravillada con esta proba que non escatiman en alabar e que as críticas sexan para axudar e non para facer dano, vémonos na San Silvestre Sorriso

www.youtube.com/channe...subscriber
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Dec 2018, 23:24
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

mac-ray escribió:
Pouco tempo libre teño para estas lerias, pero como din os nosos queridos políticos " por alusiones" vou dar unha vez máis a miña opinión, porque si, este debate xa se fixo o pasado ano, non lembro se por aquí ou no Facebook, e vexo que as ideas non cambian pese a que o concello segue mellorando cada ano e intentando facer as cousas mellor, igualmente que a pedestre que nestos últimos anos fixo varios cambios para mellor e vemos que están abertos a intentar para o ano ter roupeiro, subida a vite cronometrada etc etc..
Pero nesta cidade hai ( na miña opinión ) un mal xeralizado, criticamos moito e axudamos pouco, está moi ben aportar ideas pois moitas veces axudan a mellorar as cousas, persoalmente ( todos me coñecedes, non preciso ocultarme detrás de un nick ), teño aportado ideas a probas como as do CorreSan e unha vez estudiadas houbo cambios, como tema de clasificacións, percorridos etc.. no caso da San Silvestre, penso que xa quedara visto para sentenza jeje, pero seguimos tendo quen opina que unha san silvestre non debe ser competitiva, craso error, pois como xa aportou Derek, as San silvestres de todo o mundo son das probas máis competidas históricamente, Rufino, imaxino que nos coñecemos, eu asistía a esas quedadas na alameda en fin de ano antes de ser probas federadas, era algo bonito, que por certo se pode seguir facendo, ninguén cho vai impedir o de quedar entre amigos e facer un trote, pero eu lembro que practicamente todos aqueles amigos que nos xuntabamos ese día na alameda con chocolate incluído, botabamos en falta a San Silvestre ben organizada, competitiva, aquela que Compostela perdiu fai moitos anos, aquela con grandes premios, polas rúas da zona nova, patrocinada por Centro Deportivo a donde acudían atletas de élite chegados de todas partes, e agora que parece que podemos recuperar algo parecido, saimos con que unha San silvestre ten que ser lúdica ??? Non entendo.

Tema caixóns, Pantasma ( que tamén nos coñecemos aínda que non fagas pública a túa identidade ), facer unha saída con tempo de retardo nun circuíto como este entendo que é unha compricación moi grande, se a proba segue aumentando en número de participantes posiblemente terán que prantexar esta opción pero con cambio de percorrido entre outras cousas que dende fóra posiblmente non vexamos.
Sair no segundo caixón para nada significa non poder correr rápido ou perder tempo, se corres a 4'40" e queres correr o máis rápido posible, estou seguro de que vas ter opción de colocarte na zona dianteira de ese caixón, pois os que van en plan lúdico festivo estarán colocados pola metade ou atrás de todo, como indica o sentido común, se non o fan pois xa non che é cousa da organización, se non de falta de coherencia nosa, dos corredores.
O prezo efectivamente non é para tratar nestes fíos, pero en Santiago temos o CorreSan, quen se anotou corre a San Silvestre GRATIS, quen non o fixo paga 6 euros !! por correr por unha cidade patrimonio da humanidade, chorar por 6 euros nunha proba de este tipo de verdade o digo, sen ánimo de ofender, pero non ten razón de ser, e comparar o de € por km pois en fin, vamos pedir que nos paguen cando corremos unha milla ou un 400, non será o mesmo gasto organizar esta proba que a mesma dando duas voltas e que fosen 10kms ?
Espero que o chocolate chegue, sabemos que sempre as organizacións contan con avituallamento a maiores, porque os "runners" somos tan solidarios que rara vez collemos máis do que nos toca verdade Guiño

Pola miña parte, gracias ao concello e á federación por seguir con esta proba, mellorando cada ano, e seguro que aínda se pode mellorar moito máis, e se aportamos ideas e apoiamos como fan clubes como o Noitebra por exemplo, Santiago pode ter probas referentes a nivel nacional, como Sant Yago, Pedestre, CorreSan ou San Silvestre, quedémonos coa gran cantidade de xente encantada e maravillada con esta proba que non escatiman en alabar e que as críticas sexan para axudar e non para facer dano, vémonos na San Silvestre Sorriso
Entón che parece unha leria alguén que vos da ideas como poñer un número de conta pa donativos ou facer unha recollida de alimentos ou xoguetes. Cando como mellora nunha proba déste tipo se pensa en poñer premios económicos os cales só optan uns poucos e non en recaudar pos maís necesitados mal imos. Realmente pensas que a maioria da xente que participa na San Silvestre lle importa que sexa competitiva, os premios en metálico ou que corra determinado atleta? Van a pasalo bén e punto. Probas pa competir sobran no ano.
Xa vos puxen exemplos de probas noutros concellos cercanos con varias ideas solidarias a tomar como exemplo, pero aquí só se pensou en poñer premios en metálico e nun caixon competitivo.
Supoño que o raro son eu.
Saudos.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 10:31
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Creo que estás pouco informado da actividade solidaria que se fai en Santiago. Hai moitas carreiras que se fan ao longo do ano con diferentes fins solidarios nas cales moita xente arrima o hombro (Tras-Sil-Run, Run4Med, Esclerosis, III MILLA POPULAR DIA DO DEPORTE SOLIDARIO en Area Central, Cancro, etc,... ); nestas probas o Concello aporta, a policía colabora, protección civil, a federación, voluntarios, empresas, ... a inscripción moitas veces deixa moito que desexar. Para 2019 haberá unha porrada delas, así que agardo estés na liña de saída e colabores. Creo que se mezclan cousas sen moito criterio. En Santiago fanse moitisimo eventos de todo tipo, e soemos poñer un DORSAL "0", no cal non suele aportar moito a xente. Por certo, a amador-ray, xa que o citas, suelo velo en case todas.
E creo que nos desviamos do tema que é a San Silvestre. A desfrutrar correndo. Eu xa estou inscrito. Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 11:08
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Imos ver, sí que estou informado da actividade solidaria de Stgo e teño participado en varias das probas aínda que polos teus comentarios tí pensas que non. Para que vexas o comprometido que estou co tema ireí a Arzua, a Lousame e se podo a Padrón mentras que a Stgo non, e iso que me sae maís barato quedarme en Stgo que coller coche e desplazarme.
Eu son dín varias ídeas, e o único que leo é que Stgo é patrimonio da humanidade, unha gran San Silvestre competitiva,etc.... pero en ningún momento ninguén foí capaz de decir "moí boa ídea, estudiarémolo para o ano, etc...." e que nín vos molestades. Que eu saiba unha San Silvestre pode ser competitiva e solidaria non?
Un saudo.
campus_stellae

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/12
0 Carreiras
9 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 11:59
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Caixón competitivo

Opino como Pantasma e desde logo aos que pensan que se corre igual saíndo do caixón popular... simplemente que proben e que vexan as posibilidades reais, non xa de acadar un ritmo normal de carreira, senón de que te trompiques, caigas ou te manques.

Uns simples datos:

Ano 2017, 1600 inscritos en números redondos, por debaixo de 4.12 min./km. (marca de referencia do caixón) só 140 corredores (menos do 10% do total da proba). A miña marca en 10 k. é de 44.30 min. , o ano pasado só 190 corredores por debaixo (menos do 12% do total da proba).

En calquera carreira (das que son habitual) a participación rolda entre 150 e 300 corredores sen que haxa problemas nas saídas.

Sen mais, para os que queremos ir a correr un pouco en serio non me parece de recibo un caixón competitivo tan limitado, con certo desprezo cara aos que non somos tan competitivos pero si nos dedicamos a participar nas populares con asiduidade.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 12:28
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Sinto ver que camiño está tomando este fío, cando o propósito do mesmo é a promoción da carreira.
Pero tampouco vou privarme de redactar o que penso do que estou a ver; xa non soamente neste fío ou noutros, tamén en redes sociais. Penso que daría para un fío dedicado, pero dame que algún moderador veríase na obriga de apagar algún lume.
Estase a ver, de forma habitual, que un foreiro no fío dunha carreira poña cousas do estilo "penso que unha proba en inverno con esta participación debería de dispor roupeiro (aportando como idea a implicación dunha asociación para xuntar alimentos/cartos)", "creo excesivo o custo desta carreira cando outras similares do mesmo concello dan máis por menos", "deberían de modificar a distribución da chegada para non formarse tapóns, se o fan así ou asá poderían solucionalo na miña opinión", "parte do trazado está chea de baches sendo campeonato de galicia", "non hai control dos caixóns de saída"... Pois, para estes comentarios recurrentes, respostas recurrentes: ca San Silvestre de Santiago non te metas e se non che gusta vaite á de Coruña. Vaia picheleiro do carallo que non sabe apreciar a esta gran cidade. Cando deixen de facela xa choraremos. Mellor do que está imposible, gran organizador (boing-boing).

Volvendo a este fío. Varios comentamos a mal acotado caixón da saída competitiva. E todos sen xulgar persoalmente a compañeiros do foro. Aportando datos DESTA PROBA de anos anteriores. Aportando casos persoais. Pero resulta que a organización non opina. Opinan, e incluso xulgan, outros compañeiros aportando tempos 5k de Madrí ou aludidos que che explican que ti para correr a 4.30 non terás problema durante a saída no caixón lúdico (esto dicindoo mentras pisa a propia liña de saída).

Resumo. Como dixo XoseM noutro fío: non fagamos nosas as carreiras E añado: respetemos opinións, debatamos sanamente e deixemos os intereses e superioridades morales fóra deste foro.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 12:54
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Rufino escribió:
mac-ray escribió:
Pouco tempo libre teño para estas lerias, pero como din os nosos queridos políticos " por alusiones" vou dar unha vez máis a miña opinión, porque si, este debate xa se fixo o pasado ano, non lembro se por aquí ou no Facebook, e vexo que as ideas non cambian pese a que o concello segue mellorando cada ano e intentando facer as cousas mellor, igualmente que a pedestre que nestos últimos anos fixo varios cambios para mellor e vemos que están abertos a intentar para o ano ter roupeiro, subida a vite cronometrada etc etc..
Pero nesta cidade hai ( na miña opinión ) un mal xeralizado, criticamos moito e axudamos pouco, está moi ben aportar ideas pois moitas veces axudan a mellorar as cousas, persoalmente ( todos me coñecedes, non preciso ocultarme detrás de un nick ), teño aportado ideas a probas como as do CorreSan e unha vez estudiadas houbo cambios, como tema de clasificacións, percorridos etc.. no caso da San Silvestre, penso que xa quedara visto para sentenza jeje, pero seguimos tendo quen opina que unha san silvestre non debe ser competitiva, craso error, pois como xa aportou Derek, as San silvestres de todo o mundo son das probas máis competidas históricamente, Rufino, imaxino que nos coñecemos, eu asistía a esas quedadas na alameda en fin de ano antes de ser probas federadas, era algo bonito, que por certo se pode seguir facendo, ninguén cho vai impedir o de quedar entre amigos e facer un trote, pero eu lembro que practicamente todos aqueles amigos que nos xuntabamos ese día na alameda con chocolate incluído, botabamos en falta a San Silvestre ben organizada, competitiva, aquela que Compostela perdiu fai moitos anos, aquela con grandes premios, polas rúas da zona nova, patrocinada por Centro Deportivo a donde acudían atletas de élite chegados de todas partes, e agora que parece que podemos recuperar algo parecido, saimos con que unha San silvestre ten que ser lúdica ??? Non entendo.

Tema caixóns, Pantasma ( que tamén nos coñecemos aínda que non fagas pública a túa identidade ), facer unha saída con tempo de retardo nun circuíto como este entendo que é unha compricación moi grande, se a proba segue aumentando en número de participantes posiblemente terán que prantexar esta opción pero con cambio de percorrido entre outras cousas que dende fóra posiblmente non vexamos.
Sair no segundo caixón para nada significa non poder correr rápido ou perder tempo, se corres a 4'40" e queres correr o máis rápido posible, estou seguro de que vas ter opción de colocarte na zona dianteira de ese caixón, pois os que van en plan lúdico festivo estarán colocados pola metade ou atrás de todo, como indica o sentido común, se non o fan pois xa non che é cousa da organización, se non de falta de coherencia nosa, dos corredores.
O prezo efectivamente non é para tratar nestes fíos, pero en Santiago temos o CorreSan, quen se anotou corre a San Silvestre GRATIS, quen non o fixo paga 6 euros !! por correr por unha cidade patrimonio da humanidade, chorar por 6 euros nunha proba de este tipo de verdade o digo, sen ánimo de ofender, pero non ten razón de ser, e comparar o de € por km pois en fin, vamos pedir que nos paguen cando corremos unha milla ou un 400, non será o mesmo gasto organizar esta proba que a mesma dando duas voltas e que fosen 10kms ?
Espero que o chocolate chegue, sabemos que sempre as organizacións contan con avituallamento a maiores, porque os "runners" somos tan solidarios que rara vez collemos máis do que nos toca verdade Guiño

Pola miña parte, gracias ao concello e á federación por seguir con esta proba, mellorando cada ano, e seguro que aínda se pode mellorar moito máis, e se aportamos ideas e apoiamos como fan clubes como o Noitebra por exemplo, Santiago pode ter probas referentes a nivel nacional, como Sant Yago, Pedestre, CorreSan ou San Silvestre, quedémonos coa gran cantidade de xente encantada e maravillada con esta proba que non escatiman en alabar e que as críticas sexan para axudar e non para facer dano, vémonos na San Silvestre Sorriso
Entón che parece unha leria alguén que vos da ideas como poñer un número de conta pa donativos ou facer unha recollida de alimentos ou xoguetes. Cando como mellora nunha proba déste tipo se pensa en poñer premios económicos os cales só optan uns poucos e non en recaudar pos maís necesitados mal imos. Realmente pensas que a maioria da xente que participa na San Silvestre lle importa que sexa competitiva, os premios en metálico ou que corra determinado atleta? Van a pasalo bén e punto. Probas pa competir sobran no ano.
Xa vos puxen exemplos de probas noutros concellos cercanos con varias ideas solidarias a tomar como exemplo, pero aquí só se pensou en poñer premios en metálico e nun caixon competitivo.
Supoño que o raro son eu.
Saudos.




No meu comentario non puxen nada sobre a opción de facer algo solidario !!
Pero se a nosa única discrepancia sobre a proba resulta ser esa, entón xa tamos bastante de acordo, por suposto que está xenial poder facer algo solidario, descoñezo o que implicaría a nivel organizativo, pero seguro que si algún clube da zona ou asociación se implica, poderíase facer algo máis que interesante Sorriso
Non sei se o concello pode facerlo directamente, pero imaxino que o lóxico será eso, que algún cuble ou entidade sen ánimo de lucro propoña algunha acción tipo recollida de alimentos, xoguetes etc...
Por dsgraza en Santiago varias probas solidarias tiveron que deixar de facerse por falta de participantes... Triste
Por outra parte, unha San Silvestre pode e debe ter cabida para todo, competir, ir de parranda ou as dúas cousas como fixen eu o ano pasado Bailar

www.youtube.com/channe...subscriber
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 13:16
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Rufino escribió:
Imos ver, sí que estou informado da actividade solidaria de Stgo e teño participado en varias das probas aínda que polos teus comentarios tí pensas que non. Para que vexas o comprometido que estou co tema ireí a Arzua, a Lousame e se podo a Padrón mentras que a Stgo non, e iso que me sae maís barato quedarme en Stgo que coller coche e desplazarme.
Eu son dín varias ídeas, e o único que leo é que Stgo é patrimonio da humanidade, unha gran San Silvestre competitiva,etc.... pero en ningún momento ninguén foí capaz de decir "moí boa ídea, estudiarémolo para o ano, etc...." e que nín vos molestades. Que eu saiba unha San Silvestre pode ser competitiva e solidaria non?
Un saudo.


Rufino, se te refires a min polo de patrimonio da humanidade etc.. eu non che vou poder dicir eso de estudiarémolo, porque nada teño que ver co concello nin coa organización, pero por suposto que toda idea que aporte de forma postiiva sempre é boa Sorriso

www.youtube.com/channe...subscriber
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 13:31
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

memphis_ESP escribió:
Sinto ver que camiño está tomando este fío, cando o propósito do mesmo é a promoción da carreira.
Pero tampouco vou privarme de redactar o que penso do que estou a ver; xa non soamente neste fío ou noutros, tamén en redes sociais. Penso que daría para un fío dedicado, pero dame que algún moderador veríase na obriga de apagar algún lume.
Estase a ver, de forma habitual, que un foreiro no fío dunha carreira poña cousas do estilo "penso que unha proba en inverno con esta participación debería de dispor roupeiro (aportando como idea a implicación dunha asociación para xuntar alimentos/cartos)", "creo excesivo o custo desta carreira cando outras similares do mesmo concello dan máis por menos", "deberían de modificar a distribución da chegada para non formarse tapóns, se o fan así ou asá poderían solucionalo na miña opinión", "parte do trazado está chea de baches sendo campeonato de galicia", "non hai control dos caixóns de saída"... Pois, para estes comentarios recurrentes, respostas recurrentes: ca San Silvestre de Santiago non te metas e se non che gusta vaite á de Coruña. Vaia picheleiro do carallo que non sabe apreciar a esta gran cidade. Cando deixen de facela xa choraremos. Mellor do que está imposible, gran organizador (boing-boing).

Volvendo a este fío. Varios comentamos a mal acotado caixón da saída competitiva. E todos sen xulgar persoalmente a compañeiros do foro. Aportando datos DESTA PROBA de anos anteriores. Aportando casos persoais. Pero resulta que a organización non opina. Opinan, e incluso xulgan, outros compañeiros aportando tempos 5k de Madrí ou aludidos que che explican que ti para correr a 4.30 non terás problema durante a saída no caixón lúdico (esto dicindoo mentras pisa a propia liña de saída).

Resumo. Como dixo XoseM noutro fío: non fagamos nosas as carreiras E añado: respetemos opinións, debatamos sanamente e deixemos os intereses e superioridades morales fóra deste foro.


Memphis, volvo a insistir, as propostas dirixidas a organización como tantas e tantas veces se fan aquí son un luxo para elas supoño, este ano vimos a implicadión e participación neste foro da organización da Pedestre do Correo, espero e imaxino que tomarían nota e intentarán mellorar gracias a eses comentarios, unha cousa non quita a outra, nada ten que ver con opinións persoais de se unha proba debe ser de tal forma ou o tema precio, xa que moitas veces cando opinamos dende fóra da organización carecemos de moita información necesaria para opinar con tanta rotundidade, eu o primeiro.

Tema ritmo, caixóns etc... eu levo 4 días saíndo diante nas carreiras, xa teño saído en caixóns 2, 3 e incluso 7, na única Maratón que fixen, tardei sobre 7 minutos en cruzar a línea de meta, non tiña marca acreditada pois que lle vou facer, para iso están os tempos netos, pero insisto en que unha proba como esta San Silvestre, da para que calqueira que lle apeteza correr rápido poida facerlo saíndo diante do segundo caixón, mira por exemplo no video de championchip as saídas da San Martiño, dos caixóns máis selectivos e con menos participantes, na proba precisamente máis numerosa de Galicia, pois no momento previo á saída, retírase a cinta, e os que van correr para intentar facer 45 minutos, saen o lado dos gañadores, ahí están os videos e tempos para comprobalo, eso pasa en cada carreira de este tipo, ideal na San Martiño sería varias saídas con 1 minuto de diferencia ou algo similar, ou 4 caixóns, posiblemente que si, por algún motivo non o farán...
Neste caso de Santiago se observas o mapa da proba pois xa te das conta de que facer dúas saídas sabendo que moita xente vai practicamente camiñando sería un problema, pero ogallá sexa unha opción con cambio de percorrido incluído para mellorar e que todos poidamos desfrutar o máximo posible.
E sigo de todas formas, ao tempo que recoñezo que as críticas son necesarias, dende logo son o primeiro en facelo pero normalmente directamente ao concello ou organizadores que toquen, pensando que en Santiago sempre protestamos máis do que axudamos, e venme á cabeza aqueles todos que dicían que non acudían a ver o Compos mentres presidira Caneda, este marchou pero o campo seguíu cos mesmos de sempre.

Venme agora tamén á cabeza unha queixa que fixen fai anos no primeiro CorreSan, mandei un mail ao concello e ao día seguinte chamoume o concelleiro de deportes nese momento, dinlle a miña opinión mentras que el explicoume detalles que eu descoñecía e me fixeron entender que non era tan doado, pero pouco a pouco foron mellorándose cousas, así que por suposto que si, todos a protestar de forma educada e constructiva ao mesmo tempo que poñernos no lugar dos que organizan ou colaboran de forma altruista tantas e tantas veces.

Cando se agradece e valora o esforzo e traballo que fai algunha xente para que teñamos probas que fai uns anos eran impensables e moitos botabamos en falta, non é ao meu entender facer a pelota, é ser agradecido.

www.youtube.com/channe...subscriber
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 15:08
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Buenas!!!!
Yo del precio no me quejo en ninguna ( más me tengo gastado en cubalibres y me sentaban peor. Jajajajajaja) Además
esta me sale gratis.;-)
De la organización tampoco, bastante hacen para el pago que llevan,sobre todo Iván que siempre está dando la cara por todas.
Yo sí mi opinión ( para eso es un foro) sobre que gente que quiera correr no pueda optar a ponerse en un cajón para ello....
Mac-ray, tú puedes correr, tu saliendo atrás solo con la alameda das adelantado a más de la mitad de los participantes. Los que vamos más justos..... Es cierto que el circuito no ayuda, saliendo atrás los bolardos y los maceteros de San Francisco ni los ves, solo oyes CUIDADOOOOO!!!!! y ves gente en zig-zag, imposible adelantar.... Los maceteros de rua Carretas después de la bajada..... Que quieres que te diga, no corras mucho por si las moscas.... Rua del Villar, si tienes suerte y coges un buen pasillo aún puedes correr algo, pero ya están los maceteros de Porta Faxeira y a partir de ahí..... A recuperar.
El problema sobre todo viene por que somos unos incívicos y egoístas y no nos colocamos bien, es lo que tú dices, si vas a 45 para que quieres salir con los que van a 30??? Joer, en la pedestre hay gente que sale delante y sube Juan XXIII andando.
Yo creo que en las Corresan la gente aún sin cajones está bien colocada en la salida. Y es eso, son 400 y creo que no nos estorvamos y el que da corrido puede hacerlo.
El problema creo que viene en las que son más " populares" y que corre gente que no sabe ni dónde ponerse, como es el caso de las San Silvestre.
Bueno, espero que sigamos teniendo carreras en Santiago muchos años, que como dice Mac-ray, se nos fue el Compos, él Botafumeiro, él Futsal,la Mediasan, él Belén del Obradoiro, la feria medieval.....
Somos una ciudad que no sabemos aprovechar los que tenemos... Muro Muro
Un saludo
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 16:37
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Que me contas, foise a Feria Medieval, o Belén e o Botafumeiro. Imposible, con éste concello que tanto dixeron aquí que faí por Stgo e o deporte, que tan solidario é durante o ano.
Os compostelanos sabemos valorar o que temos pero por moi laico que sexa o Concello o primeiro que tén que facer é valorar as creenzas dos compostelanos como, por exemplo, un Belén polo nadal.
Pero eso sí, imos ter unha San Silvestre competitiva.
Saudos.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 16:40
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

totalmente de acuerdo en todo Pantasma, pues fíjate, quizás una opción sea que el speaker o alguien de forma más directa en la zona de salida " aconseje" de como se tienen que colocar los que no tienen experiencia, porque casi siempre se colocan mal sin malicia y sin ser conscientes de que estorban, pero es cierto que el recorrido para adelantar y centrarte en tu ritmo no es fácil, aunque yo a los míos siempre les aconsejo lo mismo, calma y más calma que lo que guardas en los primeros kms lo podrás utilizar en los últimos, modo barra de energía de los videojuegos jeje.

www.youtube.com/channe...subscriber
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 19:34
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Mucho se opina y debate de esta carrera por lo que veo, yo me reservo mi opinión
Le voy a poner un email a la organización para aclarar porque en el reglamento que hay en la página web de la federación (carreirasgalegas.com) dice que los dorsales se recogerán en la plant a de deportes del Corte Inglés los días 30 y 31; y en el reglamento que está en la página web de la propia carrera dice que los dorsales se recogerán en el Centro Comercial As Cancelas los días 29, 30 o 31
Esto si es importante saberlo y tenerlo claro
Con lo que me contesten os aviso.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 21:33
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Con tanto lio de caixons........ vou levar un de flamenconpa sair adiante de todo


You´ll never run alone
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 12 Dec 2018, 21:35
Asunto: Re: San Silvestre Santiago

Hola Orion764, la página que has consultado es ésta? www.sansilvestresantiago.com/

Si es así, la información de recogida de los dorsales se corresponde a la carrera de 2017, no a la actual. Ese sitio web es el de la carrera del año pasado. De hecho si haces clic en la sección de inscripción, te manda a la plataforma de Carreiras Galegas, pero a la San Silvestre de 2017. Fíate de la info que ponen en el reglamento del evento actual Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos