Foros ›
Circuito CorreSan 2018 - Barrio de San Pedro (01/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2018, 20:39
Asunto: Re: Circuito CorreSan 2018 - Barrio de San Pedro (01/12)

Gustoume moito o percorrido desta prova polo Barrio de San Pedro.

Subidas moi cortas con continuos cambios de dirección, combinadas con baixadas prolongadas que axudaban a recuperar un pouco. Iso fixo que se me fixese moi amena a carreira, ademáis da moita xente que nos estivo animando a todos.

Certo que avisaban de que o chan estaba moi esbaradizo pola chovia que estaba caendo e que a prova podía ser perigosa, pero no meu caso non o notei, ainda que supoño que pode influir o tipo de goma que levés nas zapatillas (xa que si é pola maña do corredor, no meu caso...). Agradecer os voluntarios o seu traballo, sobre todo a aquel que estivo en todo momento no paso de peóns da curva antes de enfilar a meta avisando que se tivesemos coidado por ahí.

Agradecer tamen o Circuíto de CenG por ese sorteo do dorsal que me permitíu particpar na prova.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2018, 20:57
Asunto: Re: Circuito CorreSan 2018 - Barrio de San Pedro (01/12)

Soy de la misma opinión. Carrera con recorrido muy animado esta del barrio de San Pedro. Un 10 a los que animaban y organización.
Me gustó mucho el Corresan. Lástima que me perdí la primera prueba. Además para mi es una buena idea que sea los sábados a la tarde ya que no coincide con ninguna otra carrera. Espero volver para el año si me coincide bien. Lo dicho, enhorabuena.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2018, 13:21
Asunto: Re: Circuito CorreSan 2018 - Barrio de San Pedro (01/12)

Como ben apuntades, gran proba a deste pasado Sábado, que resultou ser moi entretida cun perfil variado cun pouco de todo pero moi levadeiro na miña opinión, e tamén vistoso para o público, noraboa á organización por unha vez máis sacar adiante unha proba " nova " con esa solvencia.
Agardemos que pronto teñamos novas de CorreSan 2019.

www.youtube.com/channe...subscriber
Craseski

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/10/14
0 Carreiras
178 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Dec 2018, 11:12
Asunto: Re: Circuito CorreSan 2018 - Barrio de San Pedro (01/12)

La cerrera fue mas entretenida para ti que ganaste jajaja

Desde mi punto de vista de este Corresan solo se puede decir hasta pronto, lo disfrute mucho ya que son carreras por entornos conocidos y generalmente con bastante público.

Los pros: 3 grandes carreras que pueden darnos ganas de correr el Corresan 10 años mas (Cidade vella, parques y San Pedro), muy buen trato de la organización (se ve reflejado en el interés de los clubs ya no solo por participar si no por destacar) y buena separación entre pruebas dejando el tiempo de descanso necesario entre prueba y prueba

Mis pegas: Tengo la ligera impresión de que las carreras no están bien puestas en el calendario(atendiendo a la probabilidad de lluvia o otras condiciones adversas), en la carrera de San Pedro por ejemplo cada curva era un tormento y la verdad es que fue una carrera muy chula, por otra parte tenemos la carrera de los parques (Mi preferida), creo que todos los que corrimos sabemos a donde quiero ir a parar, la otra pega es Angrois, demasiados años corriendo esa carrera, pienso que ya que cambia una todos los años y por tanto, como debe caer una tiene que ser Angrois (circuito feisimo que no le gusta a nadie).

Por tanto, la sugerencia de uno mas en el pelotón, sería: Arrancar en San Pedro(Es cortita y explosiva sumandole que se viene de estar parado en agosto... por cierto al final no pasamos por el crucero al que nombrabais en el titulo de la prueba jajaja) 2º carrera: parques 3º cidade vella 4º X.

Pero bueno para gustos los colores. Un abrazo y gracias por hacer esto posible!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos