Foros ›
XLV TROFEO PEDESTRISMO CONCELLO DE CANGAS (02/12/2018)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2018, 9:03
Asunto: Re: XLV TROFEO PEDESTRISMO CONCELLO DE CANGAS (02/12/2018)

Boas,
Pois a min tamén me gustou a carreira, era a primeira vez. Como Anpefi, alucinei un pouco ao ver o gardarroupa sen ninguén controlando as bolsas, ao mellor estamos evolucionando como sociedade e somos máis cívicos Razz Eu non utilicei a auga do km5, pero si que me fixei en que era pouca xente para atender a grupos de corredores numerosos. Para min o mellor é a primeira parte da carreira, durecha pero bonita. As voltas non me gustan moito, e o certo é que se me fixeron un pouco longas (o xiro non me chegaba) pero o ambiente era moi bo, moita xente animando, e un espectáculo ver o ritmo de Roade e de Nuno cando che doblan Moi feliz
Saúdos!
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 03 Dec 2018, 11:15
Asunto: Re: XLV TROFEO PEDESTRISMO CONCELLO DE CANGAS (02/12/2018)

Carrera más que recomendable. Me encantó el recorrido. Lo del guardarropa tienen que solucionarlo, no es normal. Suelo correr con una botella de agua o isotónica desde el principio y la verdad no me fijé en lo del avituallamiento intermedio. Las dos vueltas una vez que llegas a Cangas se hacen duras , aunque con el apoyo del público se llevan mejor. El gps me marcó 9950 metros , para no estar homologada, está muy bien. Un placer poder conocer a Anpefi en persona y cambiar impresiones antes y después de la carrera. Lo dicho, una carrera a la que me han quedado ganas de volver. Bailar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos