Foros ›
Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): PECHADO
Foros de debate / O Circuíto 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2018, 11:54
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Gustaríame participar no sorteo.

Das 6 edicións feitas ata agora participei nas 3 primeiras, perdín a do 2015 por lesión cando xa estaba inscrito, corrin no 2016 e perdín a do ano pasado polo mesmo motivo, pero xa non me inscribin.
Esta é unha carreira que procuro asistir sempre, xa que me queda a saida a 15' da casa.
A organización do mellorciño que hai, notándose unha gran melloría conforme pasan as edicións.
Respecto ao percorrido, os 3 primeiros kms. son feos, xa que andar a correr por espigón e zona portuaria, non é moi gratificante, pero en canto saes a estrada AC-550, que nos leva ata O Son a cousa cambia radicalmente, pero non vou comentar nada para que veñades e o comprovedes vos mesmos.
O_Circuito

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/13
1 Carreiras
1120 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2018, 12:55
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Recordade os únicos requisitos que pedimos para poder participar no sorteo son:
Cita:
4. Unicamente poderán participar no sorteo os usuarios que cumpran os seguintes requisitos:
i) Estar rexistrados en www.correrengalicia.org antes do inicio do prazo para participar neste sorteo.
ii) Estar dado de alta no Circuíto 2018-19 e ter o mesmo nick no foro e no circuíto antes do inicio do prazo para participar neste sorteo.
iii) Ter algún punto na clasificación do Circuíto 2018/19 antes do inicio do prazo para participar neste sorteo (é dicir, non ter cero puntos) ou, no seu defecto, ter unha puntuación de polo menos 1000 puntos nalgún dos circuítos 2015/16, 2016/17 ou 2017/18.
iv) Cumplir o punto 5 do regulamento, en referencia ao contido da mensaxe.

Os colaboradores de Correr en Galicia tamén poderán participar no sorteo, sempre e cando cumpran os requisitos anteriormente indicados.

5. Abrirase un fío para o sorteo da carreira en www.correrengalicia.org (que é este mesmo), onde as persoas participantes deberán escribir unha mensaxe cumprindo sempre os dous seguintes requisitos:
-Indicar de forma explícita o seu desexo de participar no sorteo.
-Comentar a súa experiencia previa na carreira (en caso de ter participado nalgunha edición anterior) ou explicar por que lles gustaría ir.

Polo tanto, por favor, non esquezades que a vosa mensaxe cumpra o punto 5 do regulamento.

O motivo é moi sinxelo. En anteriores sorteos hai persoas que entran para comentar algo, falar con outro foreiro ou o que sexa, pero non para participar no sorteo. Este tipo de mensaxes sempre son benvidas por suposto! Pero para evitar casos confusos, pedimos que dentro da mensaxe está unha afirmación similar a "quero participar no sorteo". Pode parecer unha tontería, pero este requisito facilítanos o traballo e evita que teñamos que recurrir a interpretacións que non sempre son correctas.

Polo tanto, non vos esquezades de indicar que queredes participar no sorteo e de que a vosa mensaxe teña certo contido sobre a carreira Guiño

Moitas grazas por participar e moita sorte no sorteo!!!

Saúdos
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2018, 16:56
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Eu tamén quero participar no sorteo do dorsal para esta carreira.

Ata o de agora participei en dúas edicións (a primeira e a última). Non sei por que, pero teñen o seu aquel as carreiras en liña, onde vas de un punto A ata un punto B, sen voltar o lugar de saída. A organización de 10, o ambiente moi festivo e o chocolate con rosca o rematar, todo un vicio.

O último treito, en baixada hacia Porto do Son, un auténtico disfrute que che permite chegar con forzas a meta. Moi recomendable participar.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
mascalzzone

Maratoniano
Maratoniano
9/04/08
25 Carreiras
146 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2018, 18:00
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Buenas tardes.
Quiero participar en el sorteo. Por qué?, pues porque sería mi 1ª edición de la Sin Son y me apetece ir.

Haiche moito badulaque.
Javi-42KS.

Maratoniano
Maratoniano
9/12/13
322 Carreiras
33 Mensaxes
Vilaboa-Culleredo. A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2018, 19:44
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Hola a tod@s:
Me gustaría participar en el sorteo de la SinSon 2018. Ya es una de las clásicas en el calendario, que cada año arrastra a más gente. Su ambiente, recorrido lineal y costero, organización, etc. son las razones del auge de la prueba.
Tuve el placer de estar en la primera edición y también en el 2016, cuando apadrino la carrera el gran Martín Fiz.
Así pues me alegraría mucho vivir de nuevo esta fiesta del running en la víspera de la próxima Nochebuena.
Saludos Guiño
Danielpato

Novo foreiro
Novo foreiro
27/07/18
22 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2018, 23:37
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Hola!
Me gustaría participar, siempre he querido ir, y por unos motivos u otros nunca he podido. Un año hasta se suspendió y tenía posibilidad. Me han hablado genial de ella.
malu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/14
2 Carreiras
60 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2018, 0:02
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

PArticipo!
unha das clásicas que ainda non probei, a ver se toca para estrenarme e mellorar a miña marca en 10 k
supoño que as vistas seran xeniais!
un saudo
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2018, 7:26
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Me gustaría participar en el sorteo
Nunca e participado en esta carrera, pero por lo que me tienen contado es muy bonita por el trazado de la misma, así como el ambiente y lo especial de salir de un pueblo y llegar a otro.
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2018, 8:09
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Boas,
Gustariame participar no sorteo.

Participei dúas veces na SinSon e é unha carreira moi recomendable. Servizo de autobuses para levarche a Portosín, carreira en liña que sempre é un aliciente, e chocolatada ao finalizar que resucita. En canto á carreira en si mesma, rápida ao principio (dentro de Portosin) e cando sae comezan os tobogáns coa última subida que pode facer pupa se non se gardan forzas. Pero despois a baixada a Porto do Son é unha gozada. E as veces que participei puiden facer foto co gran Martín Fiz un ano e outro co gran Iván Raña!

E tamén agradecer a CEG e á organización estas iniciativas.
Lucivase

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/14
107 Carreiras
73 Mensaxes
Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2018, 11:23
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Hola!
Me gustaría participar en el sorteo.
Al fin después de tres temporadas corriendo podré asistir a esta carrera a la que le tengo muchas ganas desde hace tiempo por los buenos comentarios que tiene año tras año en este foro, este año no me la perderé!
Muchas gracias por ofrecer un sorteo!
robeer

Novo foreiro
Novo foreiro
1/08/16
25 Carreiras
5 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2018, 15:17
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Buenas tardes.
Me gustaría participar en esta carrera mítica ya que nunca la corrí y me hablaron muy bien de ella. A ver si hay suerte y tocan esos 2 dorsales, je,je...
jjtajes

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/12
123 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Nov 2018, 18:29
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Ola, eu tamén quero participar no sorteo.
Participei en todas as edicións desta carreira, e ésta non vai ser menos, é unha gran carreira, por participación, por recorrido, por ambiente, por organización.
En canto ao recorrido, ten un pouco de todo, favorable ao principio, toboganera despois, para acabar en baixada cara a meta.
moterodeseco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/06/15
80 Carreiras
52 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 29 Nov 2018, 6:25
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Deseo participar en el sorteo,
Nunca corri está carrera, pero algunos amigos me dieron buenas referencias sobre ella y me gustaría comprobar en primera persona como es, ya se que no es carrera llana, pero como la idea será ir a disfrutarla no me va a importar mucho el resultado. Será carrera sin objetivos, o sea salir a disfrutar.
Vidal

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/14
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Nov 2018, 21:26
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Buenas noches!!
Me gustaría participar en el sorteo. Nunca he ido a la Sin-Son, pero este año he decidido participar por varios motivos, el primero por que quiero mejorar mi marca en el 10k, y he visto que aunque no es homologada si está bien medida, además de la gran ayuda seguro de los tres globos de sub40,45 y 50. Otro factor que me ha acabado de decidir es que todos los conocidos que han ido a otras ediciones han hablado maravillas de la organización de esta carrera. Espero que me toque en el sorteo pero de todas maneras nos vemos en la salida. Gracias por el sorteo.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Xov, 29 Nov 2018, 21:52
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais para SinSon 10K (23/12/18): ata 29/11

Me gustaría participar en el sorteo.

Nunca he participado en esta carrera, pese a que hace unos años llegué a estar inscrito pero finalmente no pude ir por culpa de una lesión. Así que tengo una cuenta pendiente con la misma.

La idea de un recorrido pegado al mar y que no sea circular también me atrae.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos