Foros ›
VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 21:27
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Aperta para o rapaz que se desmaiou e vaia detallazo do compañeiro que decidiu non correr e acompañalo o hospital.
A carreira, que máis decir..., voluntarios organización policía todo perfecto e todos volcados cos corredores, así da gusto.
Eu fixen a miña mellor marca mellorando en catro minutos a do ano anterior. A xente vaise a Valencia buscando o mellor circuito cando ten na casa un que é inmellorable pa facer marca. Muy contento e agradecido polo trato recibido. Deica o ano que vén.
Theblackswan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/11/12
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 6:59
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Parabéns á organización. De 10.
Desexarlle unha pronta recuperación ó compañeiro evacuado en ambulancia.
E pola miña parte facer unha mención especial á lebre de 1:24. Enorme!!!!


PD. O chocolate e as rosquillas de vicio. Felicitacións!!!!



Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
ffponce

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/10
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 7:23
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Como siempre carrera de lujo !!! El globo de 1.24 espectacular... pendiente de todo, dando indicaciones, haciendo de aguador, en fin, dar las gracias me parece poco, así q propongo hacerle un club de fans!!! XDDD. Lo dicho gracias a la organización, da gusto participar en eventos que se preparan con tanto cariño.
zonaaberta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/05/12
1 Carreiras
62 Mensaxes
Vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 9:19
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Buenos días a todos desde la organización informaros de que Santi, del club Samertolameu de Moaña (el chico que se desvaneció) nos escribió para decirnos que está bien y para daros las gracias a todos por vuestra preocupación y enviaros un saludo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 10:40
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

zonaaberta escribió:
Este mensaje va dirijo al atleta que al final no pudo participar: Desde la organización de la asociación de comerciantes zona aberta, queremos que te recuperes pronto y esperamos verte el año que viene cruzando la meta.Un saludo.

Graciñas, o certo que esta Media, para min é unha das imprescindibles, dende que a organizades vos, só deixei de correla
o ano pasado pola rotura de menisco e este (os anos non perdoan Muro ), e cando se realizara anteriormente, do 2006 ao 2009, correra as 4 edicións.

Parabéns pola organización e espero ser da partida en vindeiras edicións.
alyan

Organización
Organización
31/03/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Moaña
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 10:45
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Ola a todos,

non me explico todavía como a esta pedazo de media maratón soamentes imos 500 atletas. Carreira moi rápida e moi ben organizada.
Espero que pouco a pouco sexamos mais.. eu sempre que poida repetirei..

Parabens os organizadores e patrocinadores!!!
Papabaloo

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
425 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 11:28
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Aunque sea repetir lo que ya se ha dicho mil veces, muchísimas gracias todos los que hacéis posible esta carrera. Cada año que la corro no me canso de dar las gracias y felicitar a todos los voluntarios. ESPECTACULAR
(Y encima me voy con MMP ¿qué más puedo pedir?)

carmarisqueiro.com/
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 12:03
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Pouco máis se pode engadir que non se dixera xa, a seguir así porque mellorar e moi compricado...
E súmome tamén ás felicitacións ao globo de 1:24, un fenómeno...
Aplauso Aplauso Aplauso

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 13:40
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Grazas por informar sobre o compañeiro, se agradece, e ademáis no aledamos todos que esté recuperado.

Para min esta carreira é de 10, pois todo o que nos ofrecedes os corredores por un precio axustado está demáis diría eu, xa que prevalece recaudar o máximo posible para facer a doazón que consideredes cada ano, os puntos a enumerar parecen poucos pero son:
1.-Homologa
2.-Lebres variadas moi fiables.
3.-Prezo Axustado
4.-Agasallo o corredor
5.-Cronometraxe en 4 puntos (Ademáis da saída e a chegada)
6.-Mínimo de 6 avituallamentos (inclue fruta en 1 deles)
7.-Animación Gaiteiros en dúas ubicacións
8.-Todos os servizos en menos de 50 metros de distancia entre saída e meta
9.-Avituallamento final excelente(chocolate quente, rosca, bizcoitos, ademáis do habitual), Fisioterapeutas
10.-Benéfica (creo recordar que falamos entre 2.000 e 4.000, según participacion e patrocinios)

Seguro que me queda algo, pero o que me queda claro e que en Galicia ninguén pode competir con todos os puntos anteriores nestes últimos anos.

Sen embargo creo que ten uns puntos a mellorar:
- Información precarreira máis completa, incluíndo novidades, e un pouco de promoción.
- Duchas, neste aspecto dependedes do concello imaxino, pero se quedan pequenos os vestiarios, e tamén a auga quente dura moi pouco (Un ano se abriu unha planta superior, e foi perfecto).
- Facer algo para que a vila se implique un pouco máis (aquí so é unha idea..)

Voltarei sen dubidalo. Moitas grazas.
javidopazo10

Novo foreiro
Novo foreiro
6/05/13
0 Carreiras
5 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 15:35
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Felicidades a la organización.Carrera de 10
......y me sumo a las felicitacionee
al globo de1.24. Un fenómeno, muchísimas gracias.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 16:52
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

moitas GRAZAS a todas as persoas que sacaron adiante un ano máis esta carreira Aplauso e parabéns a todas as que o desfrutaron.

Un saúdo especial para os voluntarios do avituallamento intermedio na rotonda de entrada a zona portuaria. É moi de agradecer a súa actitude e ánimos e sobre todo a súa colaboración. Os gaiteiros sempre son un puntazo tamén!!

Persoalmente fixen o tempo que máis ou menos pensaba e non me manquei así que qué máis pedir!! Bailar

Un gusto saudar a tanto compañeiro do sur que só ocasionalmente coincidimos como Suso, Dani (dr.) e Monse, Oscar, e un par de compañeiros máis que non lembro o nome Avergonzado e outros que só saúdas en carreira que van coma fojetes Mr. Green

Non hai mellor forma de rematar a (miña) tempada que correndo en Vilagarcía. Grazas de novo Aplauso e a intentar mellorar esas cousiñas que os compañeiros foron indicando por ahí arriba Guiño

Engrúñaseche un pouquiño o corazón cando a un compañeiro lle da mal nun evento como este en que todas/os vimos a desfrutar. Alégrome de que se atope ben e oxalá pronto compartamos camiño.

Pois nada, doxe un ano!

Edito:

non me gustaría deixar de reseñar un par de parellas (que eu vise) que me parecen unha imaxe moi bonita Aplauso



por unha parte destacar a forza de vontade, ilusión, e todo o que queirades, que lle pon a persoa con deficiencias visuais importantes para seguir desfrutando de correr. Aplauso

por outra, agradecer a súa labor a esa persoa que guía e acompaña Aplauso

... e finalmente, a miña reseña do evento, por si alguén gosta xosem.gitlab.io/mm-vilagarcia/ saúdos

-- Chámame "ghose"
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2018, 19:18
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Casi una semana desde la carrera y no he podido agradecer a la organización, voluntarios y Concello de Vilagarcía el esfuerzo para organizar esta Media.

Todo perfecto, antes, durante y después de la prueba. Aunque lo de la ducha en el Auditorio habría que darle una vuelta y buscar otro lugar, ya no por nosotros los corredores sino por el propio Auditorio. Eso de ducharse en Camerinos….

En cuanto a mi carrera, muy contento, porque pude acabar la prueba sin mucho contratiempo y mi tiempo, para los ritmos a los que entreno, está muy bien, por debajo del 1 hora 39.

Lo que me sorprende, que a pesar de no ser un “mal tiempo”, quedara prácticamente entre los 100 últimos. Eso quiere decir al menos dos cosas, que es una media rápida (aunque a mi me gustan más otro tipo de recorridos..) y que la gente cada vez se prepara más.
Si algún día tengo tiempo de verlo, estoy seguro que es la Media, donde más rápido (en cuanto al ritmo medio de los participantes) se corre.

Ojalá que hayamos podido contribuir a ayudar algunas personas que lo necesitan y mucho.
Una pena no haber podido coincidir con Kurty y muy contento de volver a ver a César (sé que tiene Nick por aquí, pero no me acuerdo) que ahora está “de parón”, pero que sigue colaborando y animando un montón.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Dec 2018, 15:25
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Bueno, oxalá toda as organización foses tan claras. Este ano non foi moito, pero toda axuda.



Última edición por sanmikel o Xov, 20 Dec 2018, 20:40; editado 1 vez
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 20 Dec 2018, 20:16
Asunto: Re: VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta

gracias sanmikel por la info.

y gracias a ZONA ABERTA,





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos