Foros ›
Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JuanBellas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/08/18
11 Carreiras
130 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 12 Out 2018, 13:45
Asunto: Re: Diario de Noa....perdón, de Juan Bellas

Diario de adestramento // Xoves 11 de outubro // Día 19

Como esta semana vai a ser mais curta en adestramentos, onte, e tras as series do día anterior, decidín facer algo de pesas na casa, por espazo dunha hora, para logo saír a correr por espazo doutra hora mais a un ritmo tal que supoña entorno ao 80% da miña frecuencia cardíaca máxima, é que para min anda sobre 152-152 ppm.

Tamén estou aproveitando o aumentar a distancia a ritmo suave que meto nos quentamentos, pasando de 2 km a 4. Desa maneira aproveito para ir mellorando, ou intentalo, a miña pisada.

Eu non é que pise de talón dunha maneira esaxerada, pero algo sempre hai, é se queremos mellorar a nosa técnica de pisada é un bo momento para facelo, xa que na medida que aumentemos a nosa velocidade xa iremos pisando de maneira natural coa parte mais avanzada do pé, pero a velocidades menores é diferente.

Tamén variei a última parte do quentamento. Eu estaba a facer 1 km a un ritmo similar a como me desenvolvería logo, na sesión que tivese previsto, pero algo lin por aí a entendidos do tema que o mellor é facer unhas series curtas, duns 80 metros ou así, e a boa velocidade, todo iso para un total duns 30 minutos de quentamento + estiramentos + series de 80 metros.

Tras traballar un pouco a forza na casa saímos a correr por espazo dunha hora a ritmo tal que as pulsacións se manteñan nesa marxe entorno ás 152.

Tiña pensado cruzar a ponte da vía do tren de Neda a O Couto, pero facía demasiado vento. Ao final completei o tempo correndo tamén pola Estrada de Castela, moito mais abrigada ao vento, nese sentido, aínda que supoña inconvenientes doutro tipo, como coches, cruces, beirarrúas....etc.

Agora xa toca descansar ata o domingo para facer o noso primeiro Trail en San Andrés de Teixido, a onde vai de morto o que non foi de vivo Guiño

En Strava:
-Quentamento: www.strava.com/activit...1898518121
-Saída ao 80% f.c. max.: www.strava.com/activit...1898519029

Seguímonos lendo compañeir@s de fatigas!

Máis lonxe, máis rápido, máis feliz.
JuanBellas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/08/18
11 Carreiras
130 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2018, 13:49

Diario de adestramento // Domingo 14 de outubro // Día 20

Onte era un día sinalado para facer o meu primeiro Trail, e que mellor para alguén da Vila, Vila e Terra de Cedeira, coma mín, que facelo en San Andrés.

A traxedia, personificada na morte de tres cidadáns do pobo en accidente de tráfico fixo que se decretaran tres días de loito, suspendéndose tódalas actividades culturais e deportivas deste fin de semana.

Dende aquí o meu mais sentido pésame ás familias.

O Trail aprazouse para o vindeiro fin de semana, pero a min xa se me fai imposible acudir, xa que terei turno de mañá no traballo.

Foi por iso que onte decidín saír a facer unha nova volta á Ría, coa idea de seguir preparando esa media maratón que cada vez está mais preto. Xa apenas queda nada para o 2 de decembro....

Na preparación desas distancias longas sempre te preguntas cal será a mellor maneira de afrontalas.

Tendo en conta que haberá que pelexar contra 21 km 97 m. parece mais axeitado tirar polo camiño de ir controlando como levas as pulsacións, mais que si vou a este ritmo ou a aquel de velocidade.

Pero claro...¿a que nivel de pulsacións correr?. A falta dunha proba de esforzo que me diga realmente onde estou teño que ir facendo probas, mirando ata onde podo dar realmente, é onde teño que parar.

En distancias mais curtas 5k-10k sei que podo levar as pulsacións todo o camiño por enriba das 160 que aguanto ben, para unha máxima teórica de 178, pero en distancias mais longas xa me crea a dúbida, e a única forma de saír dela é poñerse as zapatillas e facer kms.

A semana pasada fixen a miña primeira volta á Ría, por un percorrido que comparte bastante do que será a media maratón de decembro, e aí tiven unha media de 157 pulsacións, para unha máxima de 165 dando un tempo de 1:15:17 nos 16,18 km.

Onte mirei de ir algo mais alto xa dende o inicio, facendo unha media de pulsacións de 162 para unha máxima de 167, dando un resultado final de tempo de 1:12.42

Esta segunda vez xa me parece mais real que a primeira, xa que puiden completar o percorrido a un ritmo maior, pero dun xeito soportable para min.

Na seguinte vez que volva a saír xa sería cuestión de apremar un pouquiño mais e ver ata onde podemos chegar, xa digo, todo un misterio para min.

é curioso como un plántase nos 52 anos se coñecerse de verdade, sen saber onde están os seus verdadeiros límites.....pero ben....nunca é tarde Guiño

De tódolos xeitos, non todo foron boas novas onte, xa que un pequeno contratempo pode facer que teña que parar por uns días.

Para os que coñezan a zoa, iba correndo pola rotonda que hai entre Alcampo (Ferrol) e o chino. Estoume afacendo a correr todo o que poida pola estrada, sen subirse á calzada, xa que permite correr moito mellor, manter un ritmo mais no que tí buscas.

Pero nese tramo iba pola calzada ata que vin un grupo de mulleres que fixo que tivese que baixar e pasar pola estrada, moi preto da calzada, xa que estaban pasando coches.

No que non reparei foi que a estrada, nese tramo, levaba como unha pequena canalización, supoño que para evacuar a auga cando chove. O caso é que ao pisar aí o tobillo dobróuseme un pouco e sentín unha pequena molestia que fixo que estivera a piques de parar.

Supoño que por ir en quente, tras uns 11 kms. naqueles intres, a cousa non foi a mais e puiden acabar sen problemas o percorrido, per logo, xa en frío, si que empecei a sentir molestias no traballo do turno de noite de onte.

Hoxe despertei con algo de melloría pero a cousa non acaba de curar de todo.

Toca repouso por uns días. Aproveitarei para facer outras cousas que tiña pendentes Guiño

En Strava:
-Quentamento: www.strava.com/activit...1904997245
-Volta á Ría: www.strava.com/activit...1904998356

Seguímonos lendo compañeir@s de fatigas! Guiño

"Mais lonxe, máis rápido, máis feliz".

cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
27 Carreiras
961 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2018, 20:57

Pois e cuestión de ir probando pero eu tiraría pola via do medio. Ir entre as 157 e as 162, pois ainda che quedarían 5 kms, e case que e mellor pecar por defecto. Pensa que o día da carreira, por ser o día señalado, xa vas sair mais alto de pulsacións do normal, nervos, estrés,... e o final, vaste vir arriba, e e mellor ter algo na reserva que pinchar.
De todas formas o que non me cadra e o seguinte: 52 anos e unhas pulsacions máximas teóricas de 178 sen unha proba de esforzo?
JuanBellas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/08/18
11 Carreiras
130 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2018, 21:07

Ola.

Realmente o valor de 178 saqueino da carreira de San Xoan de Piñeiro, cun trazado realmente duro.

Na última rampa (con desnivel do 20%) a apenas 500 metros da chegada iba tan ao límite que pensei en parar.

Como levaba posta a cinta do peito para as pulsacións, logo na casa puiden comprobar que alí marcaba ese valor de 178, polo que tomeino como a miña máxima teórica, a falta de confirmación por proba de esforzo, claro.
JuanBellas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/08/18
11 Carreiras
130 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Xov, 08 Nov 2018, 17:41

Diario de adestramento // Mércores 7 de novembro // Día 21

Ola xente!.

Non....non me fun para o Polo, nin o Cricket, nin nada polo estilo, simplemente que un cúmulo de varias cousas deron coma resultado a obriga de tomar uns días de retiro.

Ben é certo que puiden vir por aquí a comentalo, pero é que tampouco tiña eu demasiado ánimo para case nada, de tal forma que decidín pospoñelo todo ata que me atopara un pouco mellor, tanto física como animicamente.

Primeiro unha torcedura no nocello (tobillo), cando levaba unha semana recuperándome vou e doume unha hostia que fixo que estivera case outra semana mais parado, e cando xa case estaba listo, vou e fastidio o lombo no cambio dun quentador de auga vertical de parede que se fastidiara, xusto na véspera do Trail de Montefaro ao que tampouco puiden acudir, estando ata o mesmo sábado pola noite con panos quentes por ver si minguaba a dor....pero nada.

Así outra semana mais que puiden ir a correr un día a probar pensando na 7-14-21 do domingo pasado que me atrevín a correr, aínda que levaba a idea de facer as tres voltas e tívenme que quedar en dúas....

Pero ben....nunca choveu que non escampara, polo que esta semana, xa bastante recuperado empecei de novo a retomar as cousas, mentres a choiva o permita, claro.

Onte mércores empecei de novo coa rutina diaria de adestramentos.

Nun principio pensara en facer series de 1.000 metros, estando como estou decidido a mellorar en longas distancias e coa Adolfo Ros ahi na volta da esquina, pero ao final decidinme por algo "mais suave", e púxenme a rodar, eso si a un ritmo de 4:20, durante uns 9 kms.

E a verdade é que me atopei mellor do que esperaba, tras todos estes problemas pasados e apenas calzarme as zapas de correr.

Agora xa toca volver a esa rutina que fai que cada día sexa especial....sempre e cando se poida, claro está, que un vive só, e hai veces que chegas do traballo e teste que poñer con tarefas da casa ou tes que saír a facer algo de compra e pouco tempo libre che queda....pero ben, hase de facer o que se poida.

Agora o que toca é preparase para ese Trail de Caaveiro que, a ver si por fin podo debutar neste tipo de carreiras.

Aquí tedes as sesións de onte en Strava:
-Quentamento previo: www.strava.com/activit...1951572067
-Sesión de 9 kms.: www.strava.com/activit...1951572675

Seguímonos lendo, compañeir@s de fatigas!

"Máis lonxe, máis rápido, máis feliz."

JuanBellas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/08/18
11 Carreiras
130 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 17:59

Diario de adestramento // Domingo 11 de novembro // Día 22

Ola xente.

Onte domingo tocaba tirada longa. No seu momento decidín, como preparación para a media maratón Memorial Adolfo Ros, facer o percorrido da volta á ría de Ferrol cruzando As Pías, xa que era unha boa forma de coñecer parte do percorrido de esa carreira, ademais de servirme para irme adaptando ás longas distancias.

O feito de facelo en domingo é, mais ca nada, polo tema do tráfico, habendo moitos menos coches polas zonas de paso (As Pías....A Gándara....Fene...) que calquera día laboral por semana.

Tamén é certo que, ben porque o tempo non acompañaba, ou polo que sexa, onte había na estrada mais coches do que soe ser habitual para un domingo....ou alo menos iso foi o que me pareceu a min.

Tras un non-quentamento, xa que empezaban a caer gotas de chuvia empecei o traxecto.

Cada vez teño mais claro a conveniencia de correr tendo en conta as pulsacións que sacas dunha banda do peito, e non por ritmo de carreira.

Noto que a 168-170 como máximo vou realmente ben, sen demasiados problemas. Pode dicirse que ese valor de pulsacións é o que me permite lograr o máximo rendemento sen afogarme no cansazo.

Se non chego a esas pulsacións e quédome en, por exemplo 160, porei correr sen problemas, si, pero a unha velocidade notablemente inferior, e si me paso a, por exemplo 173 pulsacións xa me vexo que me costa un mundo respirar, quedando esa parte unicamente para os metros finais nun último sprint antes de chegar á meta.

Entón, todo o meu traballo céntrase en lograr manterme a maior parte posible de tempo nesa zoa, na que o corazón é capaz de bombear o osixeno necesario para que os músculos traballen.

Todo iso procurando sempre adaptarse ás circunstancias do terreo.

Non se trata de correr a 4:20 nin a 4:o-que-sexa, senón de correr de forma que nos manteñamos no noso punto no que podemos dar o maior rendemento.

Un exemplo: pasei polas Pías a ritmo de 4:00. Noutras circunstancias, tras ver ese ritmo no reloxo pensaría en moderar ese ritmo o antes posible, xa que aínda quedaban uns kms. para chegar á casa. Pero non. Nese momento iba a unhas 168 pulsacións, polo que decidín manter o ritmo. Claro, logo ve esa subida pola Gándara ata a rotonda de Babío, e aí non queda outra que reducir o ritmo, xa que de seguir igual, as pulsacións dispararíanseme ata niveis moi altos, provocando que tivese que parar.

Pero, ¿canto reducir?, ¿a 4:40....a 4:50....?, pois non, reducir de tal forma que as pulsacións sigan neses niveis entre 166 e 170, no meu caso.

Tamén teño que dicir que no reloxo non marcara os límites por pulsacións que se poden poñer nas sesións de adestramento que creas e, a veces, pasábame, sobre todo por debaixo.

Noto que, ao final, algo fundamental nas carreiras e a concentración, concentración no que estás a facer en todo momento. Por iso deixei de correr con cascos é música.

Pero si non estás centrado na carreira, os pequenos detalles poden botar ao traste o traballo a facer.

Pasoume varias veces, por exemplo diante do Concello de Narón que, por mor do tráfico, da xente cruzando polas aceiras, semáforos...total, que cando pasei diante de Ink iba a 158 pulsacións...e claro, empecei a acelerar de novo para volver a levalas a ese rango de 166-170.

Non se trataba de pensar que estaba correndo a 4:50 e quería correr a 4:20, non. O que pensei foi que estaba correndo dunha maneira que non estaba aproveitando todo o que podía dar neses momentos.

Logo veñen outras subidas como a Piñeiros no que novamente terás que reducir o ritmo para conseguir cadrar ese valor de pulsacións, pero sempre na certeza de que estarás dando todo o que podes dar nese momento.

Será moito, será pouco, iso xa vai a depender de moitos outros factores, pero creo que é a mellor forma de encarar unha carreira deste tipo.

Xa digo que eu non conseguín facelo todo o longo do percorrido, 16 km., pero si mais do que estaba sendo capaz ata o de agora.

Era a miña terceira volta á ría. A primeira foi en 4:39, a segunda en 4:31 e esta en 4:25.

Se quero baixar de hora e media na media maratón teño que ser capaz de aproximarme a ese 4:20. E serei capaz ou non en función do que poida manterme no meu máximo rendemento e do que ese rendemento sexa capaz de ofrecerme a día de hoxe, que noto que é mais que hai uns meses, e conto que poida seguir mellorando có paso do tempo e os adestramentos, acompañados, eso si, dunha alimentación axeitada.

En Strava:
-Volta á Ría: www.strava.com/activit...1959218269

Seguímonos lendo.

"Máis lonxe, máis rápido, máis feliz".
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
65 Carreiras
799 Mensaxes
Valdoviño & Laxe
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2018, 21:31

Buenos entrenos esos probando el recorrido. Vas a hacer un tiempazo en la carrera. Yo el domingo antes también quiero hacer un entreno de prueba por parte del circuito.
JuanBellas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/08/18
11 Carreiras
130 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2018, 22:07

beuckelssen escribió:
Buenos entrenos esos probando el recorrido. Vas a hacer un tiempazo en la carrera. Yo el domingo antes también quiero hacer un entreno de prueba por parte del circuito.

Veremos a ver como queda todo ao final.
E importante facer varias tiradas antes para irse adaptando a esas distancias.
Moito ánimo! Guiño
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
27 Carreiras
961 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Dom, 18 Nov 2018, 15:42

Actualiza Juan , actualiza.........
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
1867 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 22 Nov 2018, 7:23

digo eu! que tal o trail?

Blog: fediverse.blog/~/Rexis...eCorredora - Porta ao fediverso: https://social.fitopen.org/about

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos