Foros ›
Autor
Mensaxe
fibraroja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/06
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Nov 2018, 18:05
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

2
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Nov 2018, 22:57
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

No le dés más vueltas Óscar!!! No bajas por las birras que te tomas Mr. Green

Yo desde el 17 de agosto he bajado 9 kilos y lo único que he tenido que restringir es el zumo de cebada que tanto me presta Muro

Un abrazo crack y a seguir dándole caña Guiño
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 20 Nov 2018, 23:06
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

anpefi escribió:
Para min unha axuda fundamental é o uso da aplicación MyFitnesPal para levar un rexistro de todo o que como.

Con el permiso de Oscar me meto en la conversación. Desconocia lo de la aplicación aunque hoy en día las hay para todo. La voy a probar a ver como funciona. Gracias por la aportación.

Siento no haberme fijado en la fotoquedada de la san Martiño en que eras el mismo de este nick. Te hubiera saludado. A veces soy bastante despistado Avergonzado . Para la siguiente vez.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5631 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Nov 2018, 7:20
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

VICTORALVAREZ escribió:
No le dés más vueltas Óscar!!! No bajas por las birras que te tomas Mr. Green

Ríndose Ríndose Ríndose

VICTORALVAREZ escribió:
Yo desde el 17 de agosto he bajado 9 kilos

Aplauso Aplauso Aplauso
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Nov 2018, 9:55
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

maseda escribió:

Con el permiso de Oscar me meto en la conversación. Desconocia lo de la aplicación aunque hoy en día las hay para todo. La voy a probar a ver como funciona. Gracias por la aportación.

Sólo un consejo, no te la tomes muy en serio. Es para dar una idea aproximada y sobre todo al principio puede ser un poco tedioso meter registros. Quizá en mi diario ponga un pequeño post explicando algunso trucos y ventajas de esta aplicación, para no seguir desviando la atención aquí. Molón

maseda escribió:

Siento no haberme fijado en la fotoquedada de la san Martiño en que eras el mismo de este nick. Te hubiera saludado. A veces soy bastante despistado Avergonzado . Para la siguiente vez.
Nada. la culpa ha sido mia que me puede el estress en las fotokedadas, que son un visto y no visto. Cuando llegaste y te pusiste (tu y lihto) a mi lado iba a decir algo, pero con la presión del posado y lo rápido que fue todo, al final nada. Creo que contigo sólo compartí algunas palabras en la mini fotokedada de la MM de Pontevedra de 2011 (que VICTORALVAREZ recuperó la foto en mi diario hace un par de días), y desde entonces mucho ha llovido.

Perdona Óscar por el inciso Angel
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 8:32
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Que cabronazo Víctor, se eu xa sei que a cebada é unha parte imporante, pero non teño pensado ocuparme dela ata que comeze o plan en Xaneiro.
E non vos preocupar de debatir tema de apps, aquí un apaixoado de apps. Está é moi sinxela de usar e de sincronizar con Garmin.
Eu ainda non te coñezo Andrés, xa tocará agora nas carreiras de Vigo, pouco a pouco.
Vamo o atlético.

Semana moito máis compricada da habitual.
Luns 19, Castrelos, 16km.
Me acerquei ata Castrelos as 6 da tarde. un primer km de quecmento a 5:30
e despois a 4:50 aumentndo o ritmo pouco a pouco ata 4:25, para facer un úlitmo km 500m en 4:00 e os 500m a 3:30.
Un último km de patata a 5:27
ppm 144, ppMax 171

Martes, collín descanso (non sabía que non ía poder entrenar)

Mércores, lío no traballo, e so fun por compromiso o partido de fútbol sala, cheguei tarde e durou sobre 70 minutos moi tranquilos.

Xoves, lío laboral.

Vernes 23, tan pronto tiven un oco me largue a Castrelos, as 6 da tarde,
Comezei e por o km 3 estiven a punto de deixalo, pois estaba sen forza, acabado, pero o final aguantei 10 voltas en 50 minutos. Chegei con lama ata na cabeza.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 9:08
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

anpefi escribió:

Creo que contigo sólo compartí algunas palabras en la mini fotokedada de la MM de Pontevedra de 2011 (que VICTORALVAREZ recuperó la foto en mi diario hace un par de días), y desde entonces mucho ha llovido.

Ya no me acordaba. Ya hace tiempo. Es cierto. Nada, no te preocupes en la siguiente ya habrá tiempo para saludar como dice Oscar.
No, sobre la aplicación sólo miró por curiosidad y hacerme una idea si me paso de calorias porque me gusta demasiado comer Ríndose

Bueno y cambiando de tema, carrerón Oscar. Casi rondando ya el 1:20. En media ya me has superado y sólo has entrenado unas semanas. Habeis volado por Villagarcia. Aunque viendo los buenos entrenos estaba claro que ibais a hacer una gran carrera.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 9:37
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo 25, VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta.

Unha das miñas carreiras preferidas. Ademáis de ser onde teño case todas as miñas mellores marcas, con un trato xenial o corredor, é un circuíto rapidísimo.

Levaba xa en obxetivo dende a MM de Pontevedra para ver se podía baixar a miña marca do 2014. Con Suso rondándome de que fosemos a por sub 1:20 aceptei, pero eu sabía que era demasiado ambicioso.
Na liña de saída aceptamos Suso, Losada e un servidor de sair a 3:49.
O tempo pasa voando en Vilagarcía, saudas a tantos amigos e coñecidos, que cando te das conta é a saída e non queces nada. Café con de Porriño e Vigo, Saúdos cos de Melide, Foto co Carma, Conversas cos de Cambados, Vilagarcía....
Sen darnos conta, levabamos 3 minutos de quecemento e xa ía ser a saída.
Se creou un pouco de alboroto, por un desvanecemento de un corredor. Todo foi un pouco caos, pois non sabíamos nada. Por sorte parece que non foi nada. Despois de vir a ambulancia, e todo se tranquilizase saimos, tamén con moitos fakes, pois a pistola non funcionaba, ata 3 veces lle daba o home, pero nada. Como se fose un toreiro, fixo un pase de capote e nos invitou a saír.
Como sempre Vilagarcía é especial, unha barbaridade de corredores diantes nosa. Primer km a 3:46. Onde como íamos falando, se nos uniron varios corredores para ir a ese rimto, habíamos pactado 3:49 (non é sub 1:20, pero con un pouco que se aprete se consigue).
Segundo km en 3:49, Suso e eu a cabeza do grupo.
Tercer km a 3:43, onde se me da retrasarme uns metros e mirar, e ver que somos preto de 8 corredores os que vamos no grupo.
Ese km sae moi rápido e o perfil fai que aceleres en moitas ocacións, neste caso Pepe.Losada, pegou un aviso, e reculei un pouco, pois íamos un pouco rápido.
Os km van a rimto( km4 3:52, km5 3:50, km6 3:47, km7 3:53), no km 7 Suso e Pepe nos sacan uns 15m, eu vexo que van moi fortes e prefiro manter a distancia e non collelos. No km 6 están os gaiteiros no centro da Vila, onde aproveitamos para darlel un aplausos.
Me quedo só con un corredor chamada Edu, co cal fixen o resto da carreira, e durante os seguinte 3 km eu lle digo que non vou ir a por eles, que prefiro reservar un pouco para o final. É tamén di que mellor, ainda que me quedou a espiña de non achegarme a eles (km8 3:50, km9 3:51, km10 3:51). Paso con Edu o km10 e 38:13 Abraiado .
Suso e Pepe xa nos sacan uns 30-40 metros. Eu aproveitei para darlle un mini mordisco a un plátano no avituallamento do km 10.
km 11 a 3:51 e km12 a 3:50, onde nos pasa un corredor do pinarium como mínimo a uns 15s más rápido que nos.
A verdade e que vamos xuntos eu e Edu, a él o gps lle pita uns 40 metros ontes da marca do chan da homologacións, eu fago todas os laps por a organización.
Km 13 a 3:50, km14 a 3:53, onde lle digo o compañeiro que este vou tirar un pouco máis que saiu máis lento, e sae o km15 a 3:49. Neste km no pasa un corredor, non vai tan rápido como o do pinarium, pero vai máis rápido. Creo que neste km 16 Edu se queda atrás e me di que siga, eu sigo a ritmo non aumento, paso o km16 en 3:52. O corredor que me pasou me saca metros, case uns 100. Vexo moi o lonxe a Pepe e a Suso, pero xa me levan maís de 200m. Toda a carreira aproveitei para Saudar e chocar a man na parte do circuíto que nos cruzabamos cos compañeiros, Pero a partir de aquí xa non podía.
Km17 intento apretar un pouco para ver se son capaz, pero cando paso o lap, vexo que me sae en 3:50. Neste intre visto que non me vale de nada, fago cálculos e me relaxo mentalmente. Iso creía eu, pois a partir de aquí xa non mirei máis o reloxo, ainda que lle daba o lap.
km 18, xa vou tranquilo, ainda que se me empeza a facer longa a carreira, estamos en carril, os gaiterios dese km non teñen prezo, ata sorríen. Eu continúo o meu e no km19 paso o rapaz que me adiantara no 16, nese intre non miro o reloxo, pero sae a 3:47. So desexo chegar a meta, xa me estou canso, e resulta que ainda que non vou coa intención de apretar, me sae o km20 e 3:43. O km 21 sego igual, considero que non estou aprento e sae a 3:39, para rematar eses úlitmo metros en 21s. Entrando no mesmo segundo dun rapaz o cal non lle esprinetei, pero que nos últimos 500 metros lle recortei moitísimo.
Para o crono en 1:20:32 Neto. Nos damos un abrazo os 3. Suso, Pepe e un servidor, nos preguntamos e todos facemos MMP. Nos sacamos unha foto (que esepero que me pasen Silbar ), onde debemos ter cara de felicidade e de resucitar.
O rematar un trote obligando a Suso a facer 400 metros a ritmo de andaina, ducha rápida e tomar unhas cañas cos amigos..

Eu persoalmente non podo pedir maís. Despois de 4 anos fago marca en Homologada, tiña 1:20:07, e recorto 35s, non é moito, pero é un éxito persoal.
O segundo 10k (10-20) sae 7s maís lentos, pero tal como sae o 21, sae unha media máis rápido a segunda parte que a primeira. Pero por uns 3 segundos digamos que fixen toda a media o mesmo ritmo.

So podo agradecer a organización todo o esforzo, estivo perfecto, e iso que non as tiña todas conmigo, pois este ano foi o máis desinformado de todos. Sen embargo estou encantado de errar.
Avituallamento típico desta carreira, froita, chocolate, rosaca, bizcoito.
Intentei falar, saúdar, dar ánimos os meus amigo e coñecidos cada vez que me cruzaba con eles, ata que me duraron as forzas alá por o km 17. A partir de ahí agradecer a quenes mos deron a min. Tamén intentar subir o tono do ambiente de Vilagarcía, aplaudindo os espectadores e dando aplaúsos.
Suso, Pepe é un servidor seguro que repetirán nunha media, so falta que Maseda non se vote atrás para c21. Esa vez a marca voltará a baixar!!!



A semán rematou con 47km, 1 pachanga de futbol sala, e 1 MMP. Sen queixa. Moi feliz


Última edición por sanmikel o Lun, 26 Nov 2018, 13:43; editado 2 veces
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 10:45
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Parabéns pola marca e grazas pola crónica Aplauso . Sempre me flipa leer a de cousas que sodes capaces de facer mentres corredes por debaixo de 4' (chocar mans, saudar, comer plátanos...), pareceme de ciencia ficción xa que se eu consigo facer un par de centos de metros a eses ritmos é con total concentración na zancada para non caer, ignorando o que non sexa o chan diante de min Avergoñado
Veña, 35 segundiños máis "de nada" e caerá ese sub 1:20
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 15:02
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Noraboa pola carreira que vos marcastedes Aplauso Aplauso Aplauso Estades feitos uns fieras Ríndose Ríndose Ríndose E moitas gracias por animar en carreira con choque de mans incluido, cando nos topabamos en direccións contrarias Moi feliz

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 17:05
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Felicidades polo esforzo e finalmente facer marca persoal! Aplauso

Pero o que ten mérito... Silbar



... é ser capaz de describirnos cada quilómetro!! Angel

Para min todo está borroso desde o quilómetro 4 Mr. Green

Encantado de poder saudarte Guiño e saúde e forza en próximas carreiras.

-- Chámame "ghose"
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 23:33
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Felicitarte unha vez máis pola carreira Óscar! Fixéchelo espectacular! Sabendo sufrir nese momento no que collimos uns metros e mantendo a cabeza fría para non acelerarse. Dis que agora te quedas coa pena de non ter vido con nós, pero quen sabe se eses 2-3 segundiños máis rápido por quilómetro podían pasar factura máis adiante. A carreira fixéchela para enmarcar, moi constante e aprentando nos últimos quilómetros.

Levabas tempo dicindo que non estabas ben, que non ías poder baixar de 1h21. Non sei se estás mellor ou peor, pero si sei que adestrando con regularidade e ben, vas baixar os tempos moitísimo. Como ti dis, a C21 contigo, Pepe, Maseda e algún máis que se poida unir, vai ser un gran día!

Un pracer poder disfrutar con vos dese abrazo feliz e cun sorriso de orella a orella que non nos quitaba ninguén. Parabéns Óscar!!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Nov 2018, 15:41
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Grazas, ainda que non se merecen. Pero estou contento por acadar marca anos despois.
Non te mencionei XoseM, pero si que te saudei na volta que te vin na primeira, o teu si ten mérito, ata algún día despois de que se me acaben estas motivacións de correr rápido, quizáis sexa unha opción a vislumbrar e probar. Non sodes moitos en Galicia que facedes estas cousas.. Aplauso
Maseda sempre estás con que xa te pillei en tal marca, en tal cual.. O carallo, a túa marca en 10k non creo que chege, iso si, prometo denfender a miña en 21k.
Andrés non te preocupes, mentres ti falas de que nos vamos rápido, eu leo a Alejandro Fernández, os seus entrenos, e xa me reventa de lelos, e da facilidade coa que fai tiradas de 18km a 3:15.
Sempre me gustou ir nas carreiras que teñen cara a cara nas voltas, saudar e chocar a man dos amigos, e ti non ias ser menos. Sempre estás no allo, nunha destas depegas xa verás.

E que decir de ti Suso, que agora me toca perseguirte para pillarte, e non o dou feito.... So espero que poidamos facer parte desa preparación xuntos para esa carreira. Felicidades a ti tamén.

Luns 26, Castrelos.
Con chamorro ladrando en alto, me unín a un grupo de "rapaces" do beade, con que compartin 10k. En total 12km en 63minutos.
O xemelgo esquerdo está un pouco contracturado, pero bastante ben. Hoxe me da que vou descansar, o tempo non da para todo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2018, 8:10
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Creo que vai tocando actualizar un pouco isto, que dentro do que cabe, que se non parece que a constancia non é a mesma. Estas últimas semanas non foros fáciles pero aínda así, saquei algún tempo para queimar goma.

Martes 27 de novembro, so con 50 minutos, aproveitei para facer un entreno dende a casa, ata a praia de Coruxo, todo por pulsacións 150 Máximas . 10.5 en 46minutos.
Mércores 28, partido de fútbol sala, nin sequera trotei.
Xoves 29, outra vez con pouco tempo, me propuxen facer o mesmo recorrido do Martes, pero intentando ir moi preto de 4:00, tendo en conta que teño unha subida boa de volta a Navia. 10.5 km en 42:47.

Novembro rematou con 235 km,

Sábado 1 de decembro, VIII Bembrive 2018. Trote en Bembrive de 3.68 km pre carreira, con @xan, e o final con @sonsuso.
Sen moitas pretensións a prior, so quería por un ritmo alto como un entreno, pero a min estas carreiras curtas non me gustan nada. Consta de 1 volta pequena de un 600m, e 3 grandes de uns 1800m , para un circuíto de 6.1 km. Aquí todo o mundo sae a lume, e Suso tamén saíu, sen darme conta eu tamén, pero na subida de cada paso por meta decidín ir con máis calma, Suso e Varios se escapaban. A primeira volta rápida, na segunda me relaxei un pouco, e xa me pasaron algúns corredores, sobre todo nas pequenas subidas, a segunda volta un pouco máis lenta. Na última volta vin a Suso o lonxe, lle estaba recortando moito terreo en pouco tempo, nos xuntamos e se uniu a min, eu non ía máis forte. Se uniu a min, pero se deixou ir a falta de 500m, onde aproveitando unha subida e un par de baixadas, pasei a varios corredores, e mantendo xa nos últimos 400m.
O meu mellor tempo en Bembrive de 3 participacións, e as volta relativamente ben, a última a máis rápida tendo en conta que o final me deixei levar.
O final falamos cos colegas, saudamos, estiven con Suso un rato, tomei unha cervexa e volta a casa. Unha carreira estupenda, ben organizada, con todo gratis (Cervexa, castañas, viño), e como sempre con un gran absentismo.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 10 Dec 2018, 8:21
Asunto: Re: Diario de Sanmikel

Domingo 2 de decembro, 15.6 km de trote boriquiño con Suso e compañeiros do Carma, en 1h21m,

A semana remata con 58km.

Luns 3 de decembro, 1 hora de elíptica suave.
Martes 4 de decembro, Castrelos, 15k en 67 minutos.
O chegar me encontrei con @beauvais, Pancho o presidente do club, co cal fixemos unhas 10 voltas a 4:30 aprox, onde despois eu rematei 2 a 3:45, para ir de volta para Florida.
Mércores e xoves nada, xa o imaxinaba de antemán.
Venres 7 de decembro, Castrelos, 9km en 45 minutos a 5:05 aprox, o tempo estaba limitado.
Sábado nada de nada, me acerquei a sacar unhas fotos os que corrían a Invasión Celeste.
Domingo 9 , trote cun grupo dos compañeiros do Carma as 08:45, para acabar facendo 15.5km en 69minutos.
Estas rodaxes tan lentas me escarallan literalmente, por o menos estas dúas últimas. O mesmo día estou como acorvado, e con unha dor de lumbares que non podo nin agacharme. Incluso diría que acabo máis canso que se fose máis rápido, por o menos isa e a sensación do resto do día. Antes non me pasaba tanto, agora é habitual cando me paso máis de 50min así

A semana remata con 39.5km





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos