Foros ›
Autor
Mensaxe
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2018, 18:39
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Todos tenemos nuestras carreras intocables, a las que vamos sí o sí aunque queden en el quinto infierno.

Me alegro de que ya estés en modo "devorar minutos al garmin". Molón Aplauso
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2018, 22:07
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Meigalicix escribió:
Seguro que alguén se bota as máns á cabeza e dí que como podo sentir esa querencia polas rúas "silenciosas" de Sparkland despois de ter probado o que é pasar por Rentería camiño de Donosti.

Decía Goebbels, el ministro de propaganda de la Alemania nazi, que una mentira repetida mil veces se convierte en una verdad.
A veces me pregunto qué habrá hecho el pobre San Martiño para que determinados foreros de esta casa lo traten como a un estropajo, sin motivo.
Gente que no ignora que es una de las pruebas con mayor tradición, participación y prestigio de nuestra comunidad, pero que no titubean a la hora de inventarse supuestos baldones y carestías, taras ocultas y pruebas del pañuelo, con tal de denigrarlo.
Desde luego no me refiero a ti Meiga, que siempre eres bienvenida en Sparkland. En todo caso, no te dejes contagiar por las leyendas negras, las fake news, el chamanismo de aficionados y la rumorología de los "haters", y ánimo con esa preparación en modo "on". Bailar

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2018, 17:21
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Papa-Léguas escribió:
Desde luego no me refiero a ti Meiga, que siempre eres bienvenida en Sparkland.

Qué duda lingüística tan grande. ¿Esta frase es una oración subordinada adjetiva explicativa o especificativa? Esto es:

- No me refiero a ti, Meiga, que siempre eres bienvenida, sino a otros, que son zurdos, tienen un piso en Benidorm, son aficionados de la Ponferradina o usan lentillas, según corresponda.

O será más bien:

- No me refiero a ti, Meiga, que siempre eres bienvenida, sino a otros, que no lo son.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2018, 17:37
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

DoctorSlump escribió:
...son aficionados de la Ponferradina o usan lentillas...
- No me refiero a ti, Meiga, que siempre eres bienvenida, sino a otros, que no lo son.

Todos son bienvenidos al San Martiño, incluidos los hooligans de la cultura, perdón, quería decir de la Cultural.

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 8:25
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Eu que pensaba que este diario estaba convertido nun recuncho afastado, case anónimo, un ramal de estrada secundaria, e me encontro con este rebrote actividade. Benvido sea!

Polo demais , pouca cousa que resumir do que vai desta semana a nivel atlético: Inscripción na San Martiño efectuada, e onte sesión de ximnasio, que pensei que ía a ser con Jota despois de tantos meses, pero non, cando eu entraba a el lle tocaba de irse. Así que novamente con Gonzalo, que non para de dicirme que estou forte, que estou ben, que perda o medo, que me esixa a fondo que me dea caña, que corra a tope sen freno...
- " Pero se xa vou a tope dándoo todo e non baixo de 6 min/km de media Triste "
-" Eso será porque non queres"
Así, sen turno de réplica, sen perdón, coma Clint Eastwood. E acto seguido os 20 minutos de electroestimulación e exercicios, sen pausas de recuperación nin paradas da máquina. E os estiramentos a fondo
- " De aquí á carreira imos facelo sempre así, e verás como gañas en resistencia"

Xa veremos se o garmin lle da a razón mañá, pasado e domingo.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 21 Out 2018, 20:08
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Pois non, non me dou moito a razón o Garmin estes días .
O venres porque só me quedou tempo libre para facer 5 voltas pola Balbarda, e iso e nada é case o mesmo. O sábado saiu un crono de 56 minutos para 9 km, e hoxe 54.

Debería ser abondo para consolarme pensar que polo menos fixen as tres saídas semanais, e non hai dores de especial mención. Pero somos así, o verdadeiramente reconfortante neste momento sería chegar a facer cronos de 50 minutos en 9 km a vinderia semana
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2018, 15:06
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

animo Meiga,xa veras como pouco a pouco te organizas e saira tempo para entrenar.
bicos
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 12:43
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

"Crónicas da favela: 1ª semana ADSM "

Grazas polos ánimo Corrín. Cinco minutos escasos para actualizar o diario. Xa ves como segue a miña vida.
Rematou a semana de xeito máis ou menos "normativo". 1 sesión de ximnasio o mércores. Saída curta o venres, e dúas saídas de 9 km o sábado e o domingo.
A música amansa as feras e o frío tira de un para diante. As cousas deben funcionar máis ou menos así, pois na saída do domingo logrei rematar a sesión e 3 minutos e medio menos. 50:03 minutospara facer ese 8900, dándo o todo e máis. Non é gran cousa pero polo menos hai algo de progresión positiva.

Non tiven a sorte de estar na celebración de equipo deste pasado venres, pero deberei ter en conta as frases que nos dedicou ese líder espiritual que é Don Abel, e os superpoderes que otorga a nova carmacamiseta negra (será a forza dos cereiais do trigo). Vendo o ben que se lle está a dar a todos os compañeiros e compañeiras nestas fins de semana, "maloserá" que non me toque un pouco dentro de 3 a min.


Última edición por Meigalicix o Dom, 04 Nov 2018, 18:08; editado 1 vez
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2018, 17:30
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

"Crónicas da favela: 2ª semana ADSM. Cabeza de rato ou cola de león?"

A realidade é a que é. De 4 sesións de ximnasio, 2 son a metade, parafraseando a Marcos Mundstock. Pois iso , que nas últimas 4 semanas tocou anular 2 sesións e non sei se a este paso todos os plans que tiña Gonzalo para facerme gañar en resistencia van a dar resultado ou non.
Polo menos os exercicios de reforzo de glúteo xa forman parte da rutina diaria ,e as tres saídas de 9 km están feitas. A primeira semana de 27 km despois de moito tempo... Os resultados xa son outra cousa ben distinta: xoves 51 minutos, sábado 53 e hoxe domingo máis de 52. Decididamente síntome máis de cola de algo que cabeza de nada, niso non cambiamos .
Eso sí, hoxe polo menos gabareime de cola de león, contenta de ver todas as heroicidades que fixeron as nécoras esta fin de semana, sen esquecer que a miña archirrival e a súa lebre fixeron hoxe podium os dous no Barco de Valdeorras.

Nesto de correr , habería que dicir coma as vellas, que lle perdoamos o mal que nos fai polo ben que nos sabe.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 21:50
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Yo me quedo con lo de tres salidas y 27 km a la semana. Eso es muy bueno. Si consigues regularidad ya volverás a bajar tiempos. Eso viene solo
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2018, 0:31
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

"Crónicas da favela: 3ª semana ADSM. Misión imposible II "

Parece que as conxuncións astrais e horarias están amañadas para nunca poida cumplir de todo. Esta semana puiden ir o ximnasio , fixen 3 saídas , pero non logrei os 27 km: O martes so houbo tempo para 5 voltas cutres pola Balbarda , e mércores e venres circuíto estandar de Chapela . Todo porque esta fin de semana tocaba reunión de traballo en Madrid, sen opción de correr na fin de semana.
O meu subconsciente encargouse a mantenta de esquecer meter na maleta a goma de pilates , así que os exercicios de reforzo de glúteos destes dous últimos días son un auténtico fraude.
A media de ritmos destes días malamente baixa dos 5:55 min/ km. Tería que correr a un mínimo de 5:30 na San Martiño se quero rematar en 55 minutos. Hai unha semanas parecíame un obxectivo razonable , case tres meses despois de volver a calzar as zapatillas e retomar os entrenos. Hoxe paréceme unha utopía . As 14 horas de Alvia sentada que vou acumular na viaxe de ida e volta tampouco van axudar moito.
Só queda unha semana por diante cambiar as tornas
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2018, 8:42
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Crónicas da favela: 6 día ADSM
Vantaxes de vivir na favela , baixo o imperio do minifundio agrario e urbanístico. A menos de un minuto da miña casa ten o meu fillo o seu"pendello-taller", cousa que me deu onte marxe de poder ter un sitio onde cambiarme ó sair de traballar sen pasar por casa e poder sair correr ó mediodia.
Efectivamente notei nas pernas o paron ferroviario desta fin de semana, os cuádriceps agarrotados nos primeiros km . Con todo iso o aire fresco axudaba a tirar. As sensacións foron de ir dándoo todo, pero ó ter o Garmin sen batería non sei dicir con exactitude que ritmo fixen. Sigo sen baixar de todos xeitos dos 5:40. Aínda quedan 2 días máis de entreno para ver en que queda todo.


Última edición por Meigalicix o Xov, 15 Nov 2018, 21:52; editado 3 veces
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2018, 11:43
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Ánimo y no te obsesiones con los ritmos. El domingo irá mejor.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 14 Nov 2018, 12:40
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

anpefi escribió:
Ánimo y no te obsesiones con los ritmos. El domingo irá mejor.

Mil grazas polos ánimos, Anpefi . Esto de ser a priimeira cairreira que vou despois da lesión faime dubidar moito do meu estado de forma, e todos os ánimos son moi ben recibidos.
Creo que ti tamén vas este ano a Ourense . Sorte a ti tamén se non nos vemos na fotokedada
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Xov, 15 Nov 2018, 15:38
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (polo 20% e subindo)

Moito ánimo e moita sorte en Ourense o domingo Meigalicix! Non lle des importancia aos tempos, polo menos agora que estás volvendo, pouco a pouco xa irán volvendo á normalidade. Disfruta do regreso e de todas as persoas coñecidas que por alí atoparás! Guiño
Unha aperta grande!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos