Foros ›
Autor
Mensaxe
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 18:50
Asunto: Ludoteca nas carreiras

Cada finde que vou correr atópome co mesmo problema. Non podo levar ao meu fillo conmigo xa que non teño con quen deixalo mentras corro. Por unhas ou outras razóns as familias monoparentais cada vez somos máis e estaría xenial que as organizacións das carreiras comezaran a contemplar unha ludoteca ou similar para que os cativos, pagando claro, poideran estar vixiados mentras o seu pai ou nai corre. É unha idea...

E a todo esto...para a San Martiño, sabedes se hai algunha ludoteca cerca da saída que traballe ese día onde poidera deixar ao meu fillo durante a carreira? Grazas
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 14:05
Asunto: Re: Ludoteca nas carreiras

A verdade e que poucas carreira o fan. Estou recordando a que unha pioneira foi os organizadores de Gestport, ou algo así, que eran de pontevedra, e en todas as carreira que organizaban eles a poían, recordo a Maralba, MarlbaTur e algunha máis. Pero acabaron desaparecendo ou deixando este mundillo non sei.
Eu tamén deixo de ir a carreiras por iso, sobre todo os sábados a mañan que non teño con quen deixar os meus fillos.
Estaría ben, pero é unha responsabilidade enorme como organizador.
Se algún día organizase unha carreira, intentaría poñer algo para os nenos, pero seguramente me informaría de unha forma legal, para saber como poder ter un imprevisto, que é a parte que me daría medo.
No outro de Ourense non che podo axudar, espero que alguen si poida.
Mellencamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/07/11
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Dec 2018, 19:49
Asunto: Re: Ludoteca nas carreiras

Hola! Pois xa hai algúnhas carreiras que o fan. Eu é algo que agradezco moitisimo, porque así non teño que turnarme coa miña muller que tamén corre. Aquí en Galicia teñen ludoteca a Sin Son e Negreira polo menos. E fora q eu coñeza a media maratón da Reconquista en Cangas de Onis (Asturias) e na Behobia.
Un saudo
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mér, 05 Dec 2018, 21:07
Asunto: Re: Ludoteca nas carreiras

gertiz escribió:
Cada finde que vou correr atópome co mesmo problema. Non podo levar ao meu fillo conmigo xa que non teño con quen deixalo mentras corro. Por unhas ou outras razóns as familias monoparentais cada vez somos máis e estaría xenial que as organizacións das carreiras comezaran a contemplar unha ludoteca ou similar para que os cativos, pagando claro, poideran estar vixiados mentras o seu pai ou nai corre. É unha idea...

E a todo esto...para a San Martiño, sabedes se hai algunha ludoteca cerca da saída que traballe ese día onde poidera deixar ao meu fillo durante a carreira? Grazas

+1000 Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

www.twitter.com/JesusAmieiro
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Dec 2018, 8:27
Asunto: Re: Ludoteca nas carreiras

Claro. A nivel legal non sei. Sería cuestión entendo de contratar unha empresa especializada, igual que se contrata a empresa do chip.
Era unha idea xa que abriría o abano de opcións nas carreiras e non tería que deixar sempre ao neno coa avoa para ir correr
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 06 Dec 2018, 14:15
Asunto: Re: Ludoteca nas carreiras

Creo que el tema que comentáis es muy interesante, y no lo veo tan imposible. Lo de los servicios de animación para niños está a la orden del día. Actualmente pocas bodas se celebran donde no lo tengan y como comenta Gertiz, ya hay empresas especializadas en eso.

Hace unos años el circuito de Coruña Corre ofrecía este servicio, pero desde hace un tiempo lo han retirado y creo que no ha sido un acierto. Supongo que lo harían para abaratar costes. De todas maneras, aún cobrando por utilizar estos servicios en las carreras, muchos corredores los usarían. Ya no solo familias monoparentales, conozco un par de casos de familias como la de Mellencamp en las que tanto papá como mamá corren, y tienen que turnarse las carreras para que uno se quede con los peques mientras el otro corre.

Esperemos que poco a poco los organizadores de carreras se den cuenta de esta demanda por parte de los corredores y que cunda el ejemplo de las que ya lo ofrecen en la actualidad.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos