Foros ›
Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ferdymod

Novo foreiro
Novo foreiro
5/12/11
3 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 10:24
Asunto: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

Desgraciadamente veo que hay una costumbre que se está poniendo de moda y es correr con altavoces en la mochila. Haciéndonos a todos participes de la música que escuchan.

Yo personalmente desde que corro por la montaña, no me gusta ponerme ni los auriculares. Me gusta escuchar a la naturaleza.

Pero puedo entender que haya gente que por motivación o por gusto lo haga. Pero por favor hacerlo para vosotros, no nos obligueis a escuchar vuestro Reggaeton o vuestro Trap.

Es duro hacer una subida llevando delante de tu cara un sonido extraño. Todo lo que tendría que ser disfrute, se convierte en sentimientos negativos.

POR FAVOR, RESPERTAR ¡¡¡¡¡
ferreirós

Novo foreiro
Novo foreiro
27/08/12
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 11:40
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

Totalmente de acordo.
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 12:44
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

boas , totalmente de acordo ,pero tampoco es una practica habitual , menos mal.
un saludo.
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 14:01
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

Yo por suerte no lo he visto nunca. Pero me parece de mala educación total! Enfadado Enfadado
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 14:41
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

En el último trail de Ribeira Sacra me encontré a uno de estos traileros con altavoz. No era la primera vez ni mucho menos. Personalmente he de decir que no me molestó porque sólo coincidí con él unos minutos hasta que quedó atrás, pero el rato que escuché la música que llevaba (reggaeton del momento) tampoco perturbó o trastocó sobremanera mi carrera. Incluso me fijé cómo algún/a corredor/a apuraba el paso para no perder su estela, pues se ve que les animaba llevar la música con ellos. A veces puede que ayude a pasar más rápido un mal rato.
Como dice Donova, por el momento son casos muy aislados y creo que, lejos de querer molestar, los pocos que lo hacen es por lo contrario. Imagino que pretenden amenizar la ruta, a fin y al cabo suelen ir de mitad de pelotón para atrás.
Entiendo perfectamente que se pida respeto y me sumo. Pero también pido comprensión y no criminalizar a nadie.
Eso sí, para mí no hay mejor música que la que nos dan los sonidos del monte.
Saludos!
joselug

Maratoniano
Maratoniano
13/09/09
170 Carreiras
425 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 17:48
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

AJACAST escribió:
En el último trail de Ribeira Sacra me encontré a uno de estos traileros con altavoz. No era la primera vez ni mucho menos. Personalmente he de decir que no me molestó porque sólo coincidí con él unos minutos hasta que quedó atrás, pero el rato que escuché la música que llevaba (reggaeton del momento) tampoco perturbó o trastocó sobremanera mi carrera. Incluso me fijé cómo algún/a corredor/a apuraba el paso para no perder su estela, pues se ve que les animaba llevar la música con ellos. A veces puede que ayude a pasar más rápido un mal rato.
Como dice Donova, por el momento son casos muy aislados y creo que, lejos de querer molestar, los pocos que lo hacen es por lo contrario. Imagino que pretenden amenizar la ruta, a fin y al cabo suelen ir de mitad de pelotón para atrás.
Entiendo perfectamente que se pida respeto y me sumo. Pero también pido comprensión y no criminalizar a nadie.
Eso sí, para mí no hay mejor música que la que nos dan los sonidos del monte.
Saludos!

Póis se teño que ir escoitando nunha carreira reggeaton acórdome de toda a súa familia Muro Muro Muro
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 17:58
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

joselug escribió:
Póis se teño que ir escoitando nunha carreira reggeaton acórdome de toda a súa familia Muro Muro Muro
Outra motivación añadida pra darlle un pouco mais duro ata onde xa non se escoite Ríndose
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 22:05
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

A merda do reguetón que a escoite na sus casa ou con cascos. Se vai co altavoz a todo trapo polo monte debería ser catalogado coma contaminación acústica e poderia der denunciable.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2018, 7:14
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

Mr. Green Mr. Green bo tema este!!

eu aínda non atopei a ninguén con un sound system ao lombo e correndo polo monte, pero nas carreiras de asfalto si! Ojo morado Non puiden máis que acelerar e fuxir por patas.

Como teñas a desgracia de que corra máis ou menos ao teu nivel, pode amargarche a carreira Avergonzado

A min case me parece máis unha cuestión de respeto polo entorno, como ir deixando o lixo tirado (moito máis habitual!!), que de respeto polos demáis corredores que, a fin de contas, normalmente imos con certa distancia e separados como para que afecte moito tempo.

Cada un temos a nosa pedrada, a de esta xente non sería menor. E si o fan para amenizarlle a carreira a outras persoas... que llen den unha volta a esa pensada Muro
Ir correndo cos auriculares íllate do entorno e ate pode ser inseguro para ti, pero voltando a cómo entendemos a carreira polo monte ou entornos naturais, estás perdendo esa conexión coa natureza, ese grounding poderiamos dicir, que aporta o correr polo monte. Non sei, cada un entede esto de correr de xeito diferente.

-- Chámame "ghose"
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2018, 10:08
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

Eu polo monte tampouco me atopei con ninguen. Pero na C42 do ano pasado sin fun alguns kilómetros acompañado con música, pero neste caso agradecino porque era rock 'n roll (AC/DC, Led Zeppelin, Queen...). E o certo é que gustoume, sobre todo pola zona de Oza.

Polo monte penso que a sensación sería totalmente negativa.

"By endurance we conquer"
Ernest Shackleton
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2018, 13:31
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

En carretera ya lo he visto unas 3 o 4 veces. En un caso era "requesón" para más tocamiento de moral. A mí me parece principalmente falta de empatía y de educación.

Eso sí tiene una cosa buena, a mí me sirve para marcarme un km rápido.... que luego a veces se paga a final de carrera.
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 7:55
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

Buen estímulo para acelerar y dejarlos atrás.
Señor qué cruz!
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 7:56
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

Un maratón a golpe de AC/DC, Led Zeppelin, Queen,... eso es dopping jejeje. Así cualquiera avanza.
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 9:15
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

¿Podría un juez juzgar como falta antideportiva esto?
xosemaria

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/12/12
2 Carreiras
68 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Mér, 21 Nov 2018, 16:56
Asunto: Re: Correr con música. INDIGNACION.¡¡¡

Só me pasou dúas veces e hai xa un par de anos, pero é unha falta de respeto aos demais. Cuestión de educación.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos