Foros ›
C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2018, 21:14
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

kadembruk escribió:
...A nadie se le ha ocurrido que el año que viene no tengamos ninguna de las dos en el calendario? Una porque como era algo excepcional....ya no la vuelvo a hacer y la otra, porque de salir tocada de muerte por culpa de la primera, decidan no volver a celebrarla...

Solo de pensarlo dan ganas de Chorando

Esperemos que a C42 no le pase lo que a la Ferreirua, cuando Vigo resucitó su Media haciéndola coincidir con su fecha...
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2018, 22:30
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

A situación da C42 non é nova, senón que se arrastra dende hai uns anos. Por primeira vez a C42 vai convivir con outra maratón en Galicia, e o vai facer con sete días de diferencia, o que facilita as comparacións directas en temas como número de inscritos ou información/difusión. Creo que é normal e inevitable que isto sexa así. Non o considero un erro, aínda que como somos persoas e cada un de nós é diferente, haberá diferencias nas formas e nos contidos (como xa se ten visto en moitas mensaxe). O que si considero un erro é facer disto unha batalla entre C42 e maratón VigBay, falar de que unha vai deixar tocada de morte á primeira, facer comparacións co sucedido entre a media de Vigo e Ferreirúa, ... Que alguén me corrixa se estou errado, pero pouco vexo pouco constructivos este tipo de comentarios.

Comecei esta mensaxe dicindo que o problema da C42 vén de atrás e, como xa se dixo aquí, é ela mesma! A maiores, a organización dunha importante carreira, como é a VigBay, decide facer polo seu 20 aniversario unha maratón de forma, según a propia organización afirma, excepcional. O rumor deste feito existía dende antes da celebración da edición de 2018 de ambas carreiras, e a oficialidade non moito máis tarde. Nesta contextura, a responsabilidade é de ambas carreiras de intentar suavizar o impacto que unha poida ter na outra. Descoñezo por completo a actuación de ambas organizacións neste sentido. Pero o que teño claro, é que unha non é rival da outra nin hai lugar para tal debate. O tema é tan sinxelo como que unha maratón que non é completamente sólida vai coincidir en espacio (Galicia) e tempo (sete días de diferencia) con outra maratón de carácter excepcional e con gran poder de convocatoria. Por ese motivo surxen comentarios, medos, críticas que son desexos de que "a de sempre" cambie para poder afianzarse, ...

O que intento dicir é que é normal que se debatan e falen estas cousas, pero non entendo que se diga que deixemos de comparar ambas maratones para logo dicir que unha pode deixar tocada de morte á outra; ou que se diga que non hai localismos explícitos nas mensaxes para logo facer unha comparación directa entre isto e o sucedido entre Ferreirúa e a MM de Vigo, dicindo que Vigo resucituou a súa media. De feito, Vigo nin ten nin terá unha maratón en 2019, senón que a organización da VigBay decide facer unha modalidade maratón na súa vixésima edición.

Repito algo que xa dixen noutro comentario: é un luxo e unha pasada poder disfrutar dunha maratón de asfalto en Galicia! É algo espectacular e do que só disfrutamos dende hai poucos anos. Se entendamos isto de verdade, o interiorizamos e o asumimos como algo normal, é imposible que interpretemos a aparición de dita maratón VigBay como meter rivalidade entre A Coruña e Vigo.

Creo que XoseM ten razón cando di que "ás veces facemos as carreiras nosas". Senón non entendo como certos comentarios, que tendo moi claro que o que buscan é o mellor para ambas carreiras e (polo tanto) o mellor para todos nós, teñen de forma implícita ou inconscientemente certos toques de esta é a boa e esta é a mala. Eu nin vou defender á organización da VigBay nin á da C42. Eu, por egoísmo propio e tamén para o resto de corredores populares, quero o mellor para as dúa; e neste caso, preocúpame moito máis a saúde da C42 por motivos obvios. Pero iso é unha cousa, e outra moi distinta é que como entes, nin lle debo nada a ningunha nin serei eu quen defenda a unha frente á outra.

Oxalá isto quede en anécdota, e como todos queremos, nos vexamos en abril de 2020 nunha nova edición da C42. Apertas!
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2018, 22:40
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

Amina escribió:
El día de la gala del Coruña Corre 2017-2018 se sabrá más info. Será el próximo 21 de noviembre

www.coruna.gal/carrera...3674220335

A sesión tamén servirá para dar a coñecer as datas de apertura das inscricións do Medio Maratón Coruña21, Coruña42 e Coruña10 entre as e os asistentes --que se celebrarán os días 17 de febreiro, 14 de abril e 6 de outubro, respectivamente--, e outras novidades vinculadas ás mesmas.

Unha boa nova sería ver que ese día hai novidades. De feito, xa só quedan 10 días Guiño
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2018, 23:17
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

sonsuso escribió:
...O que intento dicir é que é normal que se debatan e falen estas cousas, pero non entendo que se diga que deixemos de comparar ambas maratones para logo dicir que unha pode deixar tocada de morte á outra; ou que se diga que non hai localismos explícitos nas mensaxes para logo facer unha comparación directa entre isto e o sucedido entre Ferreirúa e a MM de Vigo, dicindo que Vigo resucituou a súa media...

Bueno, según os organizadores, que Vigo resucitase a sua Media parece que algo tuvo que ver para que Ferreirua desaparecese...

Ferreirua baixa o telón

Aquí non vexo que ninguen queira enfrentar Vigo con A Coruña. O que hai son mensaxes donde se amosa a preocupación polas posibles consecuencias da proximidade de datas entre ambas maratons, porque os constructivos para mellorar o de A Coruña están expostos mais que de sobra. Ogallá os temores sexan infundados e teñámos C42 no 2020.

"By endurance we conquer"
Ernest Shackleton
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Dom, 11 Nov 2018, 23:35
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

Baralloco, eu non neguei que a volta da MM de Vigo tivese relación coa desaparición de Ferreirúa. Nin o neguei nin tratei o tema. Non é lugar este para iso e xa se tratou no seu momento. Só dixen, e cito textualmente, "non entendo que se diga que deixemos de comparar ambas maratones para logo dicir que unha pode deixar tocada de morte á outra; ou que se diga que non hai localismos explícitos nas mensaxes para logo facer unha comparación directa entre isto e o sucedido entre Ferreirúa e a MM de Vigo, dicindo que Vigo resucituou a súa media" Creo que está claro que a miña intención é mostrar que non entendo a motivación que tes para facer esa comparación ou para dicir que "Vigo resucitó su Media". Ou polo menos, que non lle atopo constructividade por ningures, senón connotacións negativas que, implícitamente, si que enfrontan (os roles na comparación están presentes); aínda que sexa sen querer. É a miña interpretación, pode por suposto que esté errado, e nese caso pido disculpas. Pero en calquera caso, respondendo á túa mensaxe, en ningún momento cuestiono a veracidade da túa afirmación no que a Ferreirúa respecta. Só digo que non entendo a comparación dentro do contexto das mensaxes anteriores, de forma illada por suposto que é inocuo, pero creo que non se poden ler as mensaxes illadas unhas de outras.

Polo resto moi dacordo contigo. Como dixen na outra mensaxe, os desexos son comúns a todos nós.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 0:01
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

Levoume un bo rato atopalo, pois pensaba que estaba nalgún fío en "Populares en Galicia", pero era no diario de Tintín. Esta é a ligazón á parte da conversa que se tivo nese fío sobre posibles melloras da C42: entrar aquí. Descoñezo se houbo algún contacto coa organización ou similares, pero aí o deixo por se se quere retomar a idea ou facer algo.
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 10:52
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

sonsuso escribió:
... Creo que está claro que a miña intención é mostrar que non entendo a motivación que tes para facer esa comparación ou para dicir que "Vigo resucitó su Media"...

A motivación para facer esa comparación claramente é o temor a que poida acontecer o mismo, nin mais nin menos. E a frase "Vigo resucitó su media" foi a expresión textual que utilizaron os organizadores da Ferreirua; esperemos que no noso caso non teñamos que decir "A Vig-Bay montou un maratón"
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 11:57
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

Se a comparación ou que se cite o sucedido con Ferreirúa paréceme norma. De feito non fuches a primeira persoa en facela. O que intento dicir é que non lin a mensaxe dunha forma illada. Por exemplo, o teu comentario foi en resposta (i.e. citando) a outro que di que unha pode deixar tocada de morte á outra. E creo que nese contexto, tanto este último comentario que acabo de citar como a túa comparación si que teñen connotacións. Só iso. No momento, cando o lin, pensei "joder, falamos de evitar rivalidades ou confrontracións, pero mensaxes así non axudan". Sinto enredar e alongarme tanto nas mensaxes. Disculpa se interpretei mal Baralloco, pero nese momento vin acaído comentalo.

Agora coa broma, estame entrando o gusanillo no corpo de dobrar e facer as dúas, que xa van varios compañeiros que o comentan. E se non o fago, vai parecer que me posiciono a favor dunha e non da outra jejeje Ao final isto de que haxa dúas maratóns en 7 días, non só pode ser malo para elas, senón tamén para a nosa saúde Mr. Green Silbar
Poulidor

Maratoniano
Maratoniano
27/03/12
15 Carreiras
161 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 12:58
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

Pois a facer as dúas entón, como reto da primaveira. VigBay ao que saia sen sufrir e Coruña42 co globo, se me deixan repetir. Xa me convencestes.
ROADTOKONA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/11
46 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 13:28
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

Hola,yo este año iré al campeonato de ld Triatlon en Pontevedra,por lo que ninguna de las dos me van bien por fechas,que conste que no me sobra el dinero pero me inscribiré en la Maratón Atlántica,a pesar de no ir a correrla,no me gustaría que por el hecho de pocos inscritos el año que viene no se hiciese y tener que gastar muchísimo más en ir a correr un maratón fuera de Galicia,así que desde aquí pido un esfuerzo a todos para conseguir que la única maratón de carácter regular en Galicia no desaparezca,un saludo .
franito

Maratoniano
Maratoniano
4/07/14
0 Carreiras
382 Mensaxes
coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 13:55
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

Poulidor escribió:
Pois a facer as dúas entón, como reto da primaveira. VigBay ao que saia sen sufrir e Coruña42 co globo, se me deixan repetir. Xa me convencestes.
Si vas al globo de las cuatro horas en c42 me apunto al reto
Läufer

Maratoniano
Maratoniano
1/02/17
0 Carreiras
132 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Nov 2018, 21:46
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

Saludos, comunidad corredora.

No creo que haya tanto "un conflicto" real entre carreras y organizaciones como aquí se plantea, como de opiniones entre usuarios. Aunque, ya metidos en sanas "polémicas", ahí va mi opinión.

Creo que no hay tal rivalidad, más allá de unas cuantas opiniones. Como ya se ha apuntado previamente, la maratón VigBai de esta edición tiene carácter excepcional por su aniversario. Y me parece una buena iniciativa. Pero que de ahí, a que pueda llegar a hacer desaparecer la C42, no lo veo. Y argumento mi respuesta. Nunca he corrido la VigBai, a pesar de que este año estuve inscrito, y al final no pude ir; no obstante, hasta donde yo sé, la novedad de los 42 de esta próxima edición en la misma tiene un perfil de tobogán, mientras que la de Atlántica es planita, y coorganizada y homologada por la Federación Gallega de Atletismo, durante unas cuantas ediciones, ya. Presupongo que es argumento suficiente para que la C42, como maratón, tenga más tirón a la larga.

Supongo que, precisamente por su carácter excepcional, habrá mucha gente que prefiera ir este año a la VigBai, en vez de a la C42; puesto que para un corredor popular (con contadas excepciones), dada la proximidad de ambas en el calendario, habrá que elegir participar en una o en otra. Y la de este año, por su, a priori, carácter de singularidad en doblar su distancia habitual, atraerá a más gente. Me parece normal, y hasta estoy seguro de que tendrá una alta participación precisamente por eso. Sin embargo, creo que, a la larga, como maratón, tiene más largo recorrido la Atlántica, aún contando con que la VigBai tuviera vocación de más largo recorrido como maratón (cosa que no veo, ni se ha manifestado, de momento), en futuras ediciones.

Si pudiese llegar a desaparecer la Maratón Atlántica, después de tantas ediciones en el calendario, pienso que podría ser debido más a la propia organización de la misma, que a "imaginarias influencias rivales" con otras carreras. Como también se ha apuntado ya previamente, se hacen menos cosas de las que se ya se venían haciendo (pasta party, emisión de cine previa, grupos de música repartidos por el recorrido...), y aún así, seguimos disfrutando en abril de una maratón gallega homologada y consolidada en el calendario año tras año. Contra viento y marea; "porque, aquí corremos así".

Aunque, como ya he manifestado, todo esto, sólo es mi opinión. Cada cual tendrá la suya, a favor o en contra, igualmente respetable. Perdón por la parrafada.

Dicho lo cual, y cambiando un poco de tema hacia lo puramente deportivo, habrá que empezar a prepararse para, en un mes/mes y medio, comenzar con el entrenamiento serio para la C21 primero, y la que toque a cada cual en abril después.

¡Muchos y muy felices kilómetros a tod@s!
Poulidor

Maratoniano
Maratoniano
27/03/12
15 Carreiras
161 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2018, 9:19
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

franito escribió:
Poulidor escribió:
Pois a facer as dúas entón, como reto da primaveira. VigBay ao que saia sen sufrir e Coruña42 co globo, se me deixan repetir. Xa me convencestes.
Si vas al globo de las cuatro horas en c42 me apunto al reto

Al que me den... siempre que no sea el 3, claro está Muro Muro
apostol

Maratoniano
Maratoniano
14/10/04
0 Carreiras
83 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2018, 16:02
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

Maratón Vig-Bay - - 454
Maratón Coruña - - - 0
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 13 Nov 2018, 16:16
Asunto: Re: C42 2019 - VIII Maratón de Coruña 14/4/19

Poulidor escribió:
franito escribió:
Poulidor escribió:
Pois a facer as dúas entón, como reto da primaveira. VigBay ao que saia sen sufrir e Coruña42 co globo, se me deixan repetir. Xa me convencestes.
Si vas al globo de las cuatro horas en c42 me apunto al reto

Al que me den... siempre que no sea el 3, claro está Muro Muro

Eso es Poulidor, el de 3:30 es el mejor, y con la experiencia que tienes, nos llevarás en volandas.
Vamoooooooooos Maratonian@s!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos