Foros ›
Autor
Mensaxe
kinholas

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/14
200 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 9:34
Asunto: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

Segunda edición deste Trail que nesta ocasión discurrirá na ditancia maratón e na de 26 kms. pola Serra do Xistral. Haberá outra distancia de 14 kms. por onde discurrirá o trail máis curto e tamén a andaina.
Distancias e desniveis:
Maratón: 43 kms. 2100+
Media: 26 kms. 1200+
Curta e andaina: 14 kms. 660+

A inscrición inclúe:

Seguro de accidentes e R.C.
4 Abastecementos na maratón, 2 na media e 1 na curta
Agasallos da proba
Comida Final
Reportaxe fotográfico en aberto
Cronometraxe con chip
Seguemento gps Tracktherace na maratón
Ludoteca para nenos
Duchas

HORARIOS

07:30 a 09:00 Recollida de dorsais
08:30 Saída Maratón
09:30 Saída 26km, 14km e andaina

Inscripcións en:
tracktherace.com/es/2-...estas-2018

Toda a info en:
marmaroutdoor.es/trail-das-bestas/
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2018, 16:56
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

Espectaculares los parajes por los que discurre este trail. Muchas gracias a toda la gente de la organización por montar algo así, pero especialmente a los voluntarios de los puestos de avituallamiento, que estaban ahí papando frío.

La señalización de lujo. Espero volver el año que viene.
Budiña

Montañés
Montañés
6/09/15
75 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2018, 19:35
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

Gracias a todo el mundo que colaboró en este trail .
Mi primer año en Muras y espero repetir en próximas ediciones.
Aunque el agua ya nos calaba los huesos calentando para la salida siempre es emocionante sino conoces la zona. Agua, barro, bostas de considerables dimensiones, niebla, frío en el punto más alto pero para que fuimos a Muras ¡Para disfrutar! Y aunque me hubiera gustado mirar más para el paisaje no pude mucho porque tenía que tener mucho cuidado de mi tobillo y mirar seguido para el suelo.
Llegar a meta y que digan tu nombre te hace ilusión. Esa ducha calentita que me dejo nueva. El caldo, callos, ese pan riquísimo y esa bolla dulce que sabía a gloria pusieron punto y final a este trail .
Por cierto que despliegue de fotógrafos, cámaras. Increible. ¡Gracias, gracias por enseñarnos vuestro pueblo!
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2018, 19:50
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

É unha satisfacción que levarades tan bo sabor de boca do meu pobo. Certamente recoñezo que vivo nun entorno privilexiado para a organización deste tipo de eventos, inda que logo o importante é levalo a cabo e ahí hai que quitarse o sombreiro cos organizadores, voluntarios, persoal do concello, cruz bermella, fotógrafos, e incluso os donos das fincas por permitirnos pasar por elas e ter que molestarse en andar pendentes de que o gando non se bote fora polas cancelas abertas. Foi o meu debut en trail, e non foi casualidade que o fixera na casa, inda que me apuntei na andaina por se acaso se me facía duro, pero o obxetivo cumprino con creces que non era outro que quedar con ganas de correr máis, inda que a estas horas as pernas tímidamente dan algunha pequena sinal de protesta, creo que quedaron tódalas pezas no seu sitio, así que definitiva e oficialmente xa quedo enganchado ó monte. Satisfecho
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2018, 21:10
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

Igual que el año pasado, todo muy bien con nuevo recorrido en la de 26, muy bien marcado y muy rápido y bonito, la niebla le daba encanto en muchas zonas. Los callos y la larpeira muy bien, así que habrá que volver a la tercera edición
tarántula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/13
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 10:29
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

Preciosa carrera y perfecto marcaje. Después de mucho sin correr, objetivo cumplido (acabar, aunque haya sido cojeando los últimos 23k). Partes duras y corribles a partes iguales, frío polar arriba. Arca, de otro planeta, como siempre. Lo mejor: el paisaje, el ambiente y la Organización.
kinholas

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/14
200 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 16:17
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

Moitas grazas a todos por vir.
Esperamosvos na terceira edición.
Graciñas!
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 21:19
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

De los mejores trails en los que llevo participado, tanto por lo bonito del recorrido como la organización impecable. Por no hablar del pedazo bolsa de corredor y los callos finales. Pero lo más impresionante lo del podium masculino en la distancia media, los 4 participantes que ante el percance de uno de ellos decidieron terminar juntos. Como decía Johan Cruyff, "la gallina en piel". Bravo!

"By endurance we conquer"
Ernest Shackleton
Bane

Novo foreiro
Novo foreiro
5/11/18
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2018, 14:25
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

Fixen a de 14k e teño que decir que tanto o pervertido como a organización foron de 10.
kinholas

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/14
200 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2018, 17:52
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

Moi boas, deixo aquí o link das fotos. Grazas polos comentarios
www.flickr.com/photos/...87867@N06/
tarántula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/13
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2018, 19:01
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

Cuatro Mil Cuarenta y Cinco fotos, todas buenas. Sale hasta mi bisabuela, que vive en Paraguay.
ablanco

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/18
0 Carreiras
47 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2018, 9:45
Asunto: Re: TRAIL DAS BESTAS - MURAS

Carrera bien organizada y bonita, disfruté como una enana y los 14 km se me hicieron cortos, creo que para el año que viene me animaré a la media...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos