Foros ›
Autor
Mensaxe
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Nov 2018, 18:35
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

De vuelta en casa.
Contento de terminar mi primera maratón. Había entrenado 3:45, pero ya sabía que eso no era posible. El plan B era sub 4 y lo he conseguido: 3:56 según el mensaje que me enviaron y 3:54 según mi reloj. Lo peor de todo la lluvia y el viento después de entrar en meta. Pero ya está hecho!

Saludos!
Poulidor

Maratoniano
Maratoniano
27/03/12
15 Carreiras
161 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 9:12
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

Pues salió todo bien. El cambio del recorrido no evita esos 200 metros finales cuesta arriba que revientan. Ayer, con viento en contra.

Hice MMP, con 3.01. Carrera muy bien organizada, pese a las inclemencias del tiempo. Quizá solo falla que la organización no ponga autobuses del centro de Oporto a la salida.

El año pasado hice Lisboa y después de hacer Oporto por tercera vez, me quedo con esta.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 10:54
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

Noraboa Chogori por ese debut e tamén a Poulidor por esa MMP! Aplauso
Eu ata o km 38 todo foi perfecto para cumplir o obxectivo pero logo torceuse. Unha pena pero así é a maratón! A verdade é que o día non era o mellor, pero a min non me disgusta ese tipo de días para correr. Gran circuíto, pero que dende o xiro no km 31 faise moi longo ata meta, todo recto pero parece que nunca remata. Ao que hai que sumarlle a costa do km 39. Tamén a miña terceira participación e moi contento polo resultado, pero creo que a priori estarei un tempo sen volver correr esta maratón.
Como comentario, así como nos outros anos pareceume perfecta a organización, onte o tema do gardarroupas foi un caos. Creo que é algo que non pode suceder, menos cando sabes o día que vai facer. Ter a xente esperando 50 minutos pola súa mochila con chuvia, vento e frío... Polo resto, aínda que sexa para probar unha vez (entendo que poida non gustar), é unha maratón moi recomendable! Aplauso
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 11:13
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

Por certo, para os que queirades fotos, nesta web hai moitos albums: https://www.runningandmedals.com/maratona-porto
Poulidor

Maratoniano
Maratoniano
27/03/12
15 Carreiras
161 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 11:39
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

¡Gracias polo enlace!
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 12:08
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

Suscribo todo lo dicho por Sonsuso
Yo también hice ayer MMP en la distancia rebajando 23 minutos la anterior, y eso que el día no era el mejor ni de lejos. Por lo tanto muy contento aunque las mejores expectativas pronosticaba unos 7’ menos aún pero al igual que Sonsuso mi rodilla izquierda esta vez dijo hasta aquí llegue en la cuesta empedrada del km 39.
Esta era mi cuarta vez consecutiva en este maratón y para mí fue el peor en cuanto a organización en la llegada. Lo del guardarropa ha sido imperdonable, había muchísima gente literalmente tiritando de frío, blancos. No es tan difícil poner unas carpas para guarecerse sabiendo desde unos días antes que iba a llover.
También era Recomendable en la pequeña bajada empedrada tras el avituallamiento del Km 20 poner a alguien avisando del peligro de resbalar, entre el agua y las mondas de plátano aquello era muy peligroso, la compañera que venía conmigo se resbaló allí.
Por el resto sin queja, los voluntarios muy amables estando allí aguantando el frío y la lluvia.
Para mí también es un fin de ciclo en Oporto, si repito algún maratón ya no será aquí en algún tiempo.
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 16:11
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

Una cosa que he visto al descargar los datos del reloj, es que me sale un desnivel acumulado de ascenso de 580 metros!!! Esto me parece extraño. Puede ser que el altímetro se haya vuelto loco, pero ya me extraña, sería la primera vez; es un altímetro bastante fiable.
Dado que es mi primera maratón no puedo comparar. Los que tenéis experiencia, ¿cómo veis el perfil de altura respecto a otras carreras?

Saludos!
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 18:40
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

Copiar o comunicado da organización da maratona sobre a gardarroupa. Xa que comentamos por aquí o do caos final, non está demais copiar as desculpas, que sempre veñen ben e falan ben deles. Copio e pego:

Em meu nome pessoal e em nome da organização, venho pedir a todos as minhas desculpas pelo sucedido no roupeiro da vossa 15ª. EDP Maratona do Porto, foi um item que de facto nos correu mal, as condições atmosféricas que se fizeram sentir foram de tal maneira agrestes que não conseguimos dar resposta cabal e os atletas esperaram imenso tempo para recolher os seus sacos muitos deles também molhados, só tenho de humildemente pedir DESCULPA e prometer que nas próximas edições NUNCA MAIS VAI ACONTECER.
Saúdo todos quantos trabalharam nesta Maratona em condições verdadeiramente desumanas e que fizeram questão de estar até final, a todos os meu muito OBRIGADO.
Saúdo todos os milhares de atletas que correram a EDP Maratona do Porto e a APO Family Race Corrida dos Ossos Saudáveis enfrentando o mau tempo, pela nossa parte tudo fizemos para vos agradar e prometemos que tudo continuaremos a fazer para que se sintam bem nos nossos eventos.
Termino como comecei, MILHÕES DE DESCULPAS pelo sucedido na entrega de sacos no final, foi muito difícil para todos, não mais voltará a acontecer.
VIVA A EDP MARATONA DO PORTO encontramo-nos em 3 de Novembro de 2019.

Jorge Teixeira
Diretor da EDP MARATONA DO PORTO


chogori escribió:
Una cosa que he visto al descargar los datos del reloj, es que me sale un desnivel acumulado de ascenso de 580 metros!!! Esto me parece extraño. Puede ser que el altímetro se haya vuelto loco, pero ya me extraña, sería la primera vez; es un altímetro bastante fiable.
Dado que es mi primera maratón no puedo comparar. Los que tenéis experiencia, ¿cómo veis el perfil de altura respecto a otras carreras?
Saludos!

Ola Chogori. A min dame o seguinte (penso que son os acumulados, pero copio e pego tal cual está):
Ganancia de altura 141 m - Altura perdida 93 m
Mentres que o mesmo reloxo (Garmin VivoActive) na mesma maratona o ano pasado (percorrido idéntico), deume:
Ganancia de altura 120 m - Altura perdida 114 m
E para que poidas comparar, por exemplo na Coruña42 este ano:
Ganancia de altura 90 m - Altura perdida 93 m

Non son datos nos que adoite fixarme, a altimetría, polo tanto non podo opinar moito. Pero aínda que si que me parece unha maratón con certos subes e baixas, 580m parecen demasiados. A min os 21 do Camiño déronme 335m, e o 21K Costa da Vela non chega a 500m tampouco. Pero que opines outros que podo estar metendo a gamba.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 20:09
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

Quero en primeiro lugar agradecer a Correr en Galicia a oportunidade que me deu de poder participar no maratón de Porto, a través do dorsal sorteado.

Ambiente moi bo, bastante animación a pesares do mal tempo, e o percorrido a verdade é que o agardaba algo menos rompepernas, especialmente nos tramos de adoquín que coa chuvia estaban realmente perigosos.

No plano persoal, o meu obxectivo era tentar baixar das 2:55 pero xa no paso pola media en 1:27 notábame forzado e sufrín bastante entre os kms 28 e 32, e de ahí ata o final apretando para chegar alomenos por debaixo das 3:00.

Ó final, 2:58:22 , contento tal e como se puxo a carreira, e un fin de semana inesquecible coa boa compañía dos meus compañeiros do CARMA e un pracer coñecer em persoa a lihto e a Amina.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 21:10
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

sonsuso escribió:
Copiar o comunicado da organización da maratona sobre a gardarroupa. Xa que comentamos por aquí o do caos final, non está demais copiar as desculpas, que sempre veñen ben e falan ben deles. Copio e pego:

Em meu nome pessoal e em nome da organização, venho pedir a todos as minhas desculpas pelo sucedido no roupeiro da vossa 15ª. EDP Maratona do Porto, foi um item que de facto nos correu mal, as condições atmosféricas que se fizeram sentir foram de tal maneira agrestes que não conseguimos dar resposta cabal e os atletas esperaram imenso tempo para recolher os seus sacos muitos deles também molhados, só tenho de humildemente pedir DESCULPA e prometer que nas próximas edições NUNCA MAIS VAI ACONTECER.
Saúdo todos quantos trabalharam nesta Maratona em condições verdadeiramente desumanas e que fizeram questão de estar até final, a todos os meu muito OBRIGADO.
Saúdo todos os milhares de atletas que correram a EDP Maratona do Porto e a APO Family Race Corrida dos Ossos Saudáveis enfrentando o mau tempo, pela nossa parte tudo fizemos para vos agradar e prometemos que tudo continuaremos a fazer para que se sintam bem nos nossos eventos.
Termino como comecei, MILHÕES DE DESCULPAS pelo sucedido na entrega de sacos no final, foi muito difícil para todos, não mais voltará a acontecer.
VIVA A EDP MARATONA DO PORTO encontramo-nos em 3 de Novembro de 2019.

Jorge Teixeira
Diretor da EDP MARATONA DO PORTO


chogori escribió:
Una cosa que he visto al descargar los datos del reloj, es que me sale un desnivel acumulado de ascenso de 580 metros!!! Esto me parece extraño. Puede ser que el altímetro se haya vuelto loco, pero ya me extraña, sería la primera vez; es un altímetro bastante fiable.
Dado que es mi primera maratón no puedo comparar. Los que tenéis experiencia, ¿cómo veis el perfil de altura respecto a otras carreras?
Saludos!

Ola Chogori. A min dame o seguinte (penso que son os acumulados, pero copio e pego tal cual está):
Ganancia de altura 141 m - Altura perdida 93 m
Mentres que o mesmo reloxo (Garmin VivoActive) na mesma maratona o ano pasado (percorrido idéntico), deume:
Ganancia de altura 120 m - Altura perdida 114 m
E para que poidas comparar, por exemplo na Coruña42 este ano:
Ganancia de altura 90 m - Altura perdida 93 m

Non son datos nos que adoite fixarme, a altimetría, polo tanto non podo opinar moito. Pero aínda que si que me parece unha maratón con certos subes e baixas, 580m parecen demasiados. A min os 21 do Camiño déronme 335m, e o 21K Costa da Vela non chega a 500m tampouco. Pero que opines outros que podo estar metendo a gamba.

Gracias por los aportes Sonsuso.
La verdad es que las condiciones a la llegada no eran buenas; me imagino lo que estarían pasando los que estuvieron allí tanto tiempo esperando por su ropa. Creo que la organización hace bien reconociendo el fallo y pidiendo disculpas.

En cuanto a lo de la altimetría, gracias por aportar tus datos, me son útiles para sacar conclusiones. Yo llevo un Suunto, la marca que ya utilizaba cuando hacía montaña, precisamente por su fiabilidad como altímetro. Los datos de ayer me tienen un poco rayado y lo voy a investigar.

Saludos!
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Nov 2018, 22:16
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

A mi con el polar m400 me salen 394 metros de desnivel, pero hay un pico muy grande en El Paso del túnel, que perdió señal y en el perfil en Strava sale un pico irreal de subida.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2018, 7:01
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

Segunda participación pra mín en Porto despois do ano pasado e novamente cóbado con cóbado con Sonsuso, que este ano fíxome de extraordinaria lebre pra tratar de acadar un sub 3:10 que sería MMP pra mín e que tivemos ata o km. 39 aprox. onde se me fundiron as baterías. Igualmente feliz de rematalo e sobre todo pola compaña. Finalmente fixemos un 3:12:48 que me deixa moi feliz sobre todo dadas as circunstancias climatolóxicas. O tema do roupeiro vergoñento, pero a pronta desculpa da organización digna de loubanza. O meu Suunto marcou 42km 700m e 550+ ou por ahí. Entre o túnel e os xiros voltou-se tolo. Penso que descansarei de Porto o vindeiro ano.
Saúdos Maratonian@s!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 07 Nov 2018, 9:22
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

Debutaba en Porto,había hecho la media hace 2 años,y conocía parte del recorrido,iba sin expectativas después de llevar desde agosto lesionado,que si era fascitis plantar o el flexor del pulgar,la cuestión es que la preparación no fue tal,incluso con una parada total de 2 semanas y media en septiembre,por lo tanto y tras las últimas experiencias sobretodo en la media de Pontevedra acabando cojo,la idea era acabar,intentar no caminar y siendo optimistas bajar de 4h.
El día muy feo,empezó a llover a las 8,y prácticamente ya no paró,la idea era ir a un ritmo digamos cómodo,y a ver que pasaba,pasé la media en 1.55,rodando casi siempre mas cerca del 5.20 que del 5.30,hasta el km 30 mantuve el 5.30,a partir de ahí empece a notar la falta de kms,y el ritmo se me empezó a ir hasta llegar a los 6.00 en el km 38,las últimas subidas en esos kms,los últimos adoquines hicieron daño,pero iba con margen para ese sub-4,al final incluso esprinté para bajar de 3.54,para un final de 3.53.50 que dadas las circunstancias me ha dejado muy contento,acabé entero de cabeza y las molestias en el talón esta vez me respetaron bastante.
La carrera en sí no me disgustó,el tramo de matosinhos es feo,pero luego la ribera del Duero es espectacular,si solucionan la cagada del guardarropa de este año,queda un maratón muy recomendable,por cercanía y precio.
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 10:16
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

lihto escribió:
Debutaba en Porto,había hecho la media hace 2 años,y conocía parte del recorrido,iba sin expectativas después de llevar desde agosto lesionado,que si era fascitis plantar o el flexor del pulgar,la cuestión es que la preparación no fue tal,incluso con una parada total de 2 semanas y media en septiembre,por lo tanto y tras las últimas experiencias sobretodo en la media de Pontevedra acabando cojo,la idea era acabar,intentar no caminar y siendo optimistas bajar de 4h.
El día muy feo,empezó a llover a las 8,y prácticamente ya no paró,la idea era ir a un ritmo digamos cómodo,y a ver que pasaba,pasé la media en 1.55,rodando casi siempre mas cerca del 5.20 que del 5.30,hasta el km 30 mantuve el 5.30,a partir de ahí empece a notar la falta de kms,y el ritmo se me empezó a ir hasta llegar a los 6.00 en el km 38,las últimas subidas en esos kms,los últimos adoquines hicieron daño,pero iba con margen para ese sub-4,al final incluso esprinté para bajar de 3.54,para un final de 3.53.50 que dadas las circunstancias me ha dejado muy contento,acabé entero de cabeza y las molestias en el talón esta vez me respetaron bastante.
La carrera en sí no me disgustó,el tramo de matosinhos es feo,pero luego la ribera del Duero es espectacular,si solucionan la cagada del guardarropa de este año,queda un maratón muy recomendable,por cercanía y precio.

Bueno , pues dadas las condiciones en las que corriste, puedes estar satisfecho, un Maratón mas Aplauso . Seguro, que sin tardar mucho, podrás participar en otro y hacerlo en plenas facultades.
La verdad que en este maratón de Porto , por varios motivos (algún año había reservado hotel) , al final me ha sido imposible participar. Lo que también me echa algo para atrás es lo de la zona de adoquines, que al parecer se extiende durante bastantes kms. Pero en fin, algún año caerá, aunque no puedo esperar mucho, los años también caen Triste
Lo dicho, enhorabuena por esa muesca más y espero que esas molestias desaparezcan. Ahora a disfrutar de la Behovia Bailar
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 09 Nov 2018, 10:50
Asunto: Re: 15ª EDP MARATON DE PORTO

Enhorabuena a Poulidor y Orion764 por esas MMP Aplauso Aplauso Aplauso
A Chogori por ese 1º Maratón Aplauso Aplauso Aplauso
A Sonsuso , Lete, Moussambani, Aplauso Aplauso Aplauso
A tod@s l@s que se atreven con los 42195 metros. Aplauso Aplauso Aplauso
Vamoooooooooooooos Maratonian@s !!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos