Foros ›
Nocturna do Xalo (24 de novembro)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
castelodeporte

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/04/10
0 Carreiras
206 Mensaxes
Castelo - Culleredo (A Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2018, 10:01
Asunto: Nocturna do Xalo (24 de novembro)

Chega a Nocturna do Xalo! Toda unha experiencia para a noite do 24 de novembro polas pistas e camiños máis espectaculares do monte. Con saída e meta en Culleredo, e dobre modalidade, de andaina e carreira, organizada pola asociación Castelo Deporte coa colaboración do Concello de Culleredo.

As inscricións están limitadas a 150 participantes nas dúas modalidades. Decenas de voluntarios coidarán dos participantes en diferentes puntos do monte, e á chegada unha gran festa recibirá aos valentes que se decidan a participar, con churrascada incluída preparada polos veciños e as veciñas de Castelo.

Inscricións abertas ata o 20 de novembro! Toda a información está en www.nocturnadoxalo.gal, e nas redes sociais de Castelo Deporte.
Budiña

Montañés
Montañés
6/09/15
75 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2018, 18:39
Asunto: Re: Nocturna do Xalo (24 de novembro)

Me estais tentando. Correr una nocturna por el monte y despúes churrascada uiiiiii. ¡¡¡¡Puede ser una gran noche!!!!
Budiña

Montañés
Montañés
6/09/15
75 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 10 Nov 2018, 20:00
Asunto: Re: Nocturna do Xalo (24 de novembro)

Ya esta. Dos más apuntados. A disfrutar de la noche!!!
Budiña

Montañés
Montañés
6/09/15
75 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Nov 2018, 17:46
Asunto: Re: Nocturna do Xalo (24 de novembro)

Agua a morir!! Vaya noche la de ayer. Primero que te cuesta salir de casa y la autopista llenita de agua que tenías q ir despacio por miedo al aquaplaning. Al ir conduciendo yo dejé a mi marido con el google maps y la ubicación del Trail Nocturno que muy amablemente una persona de la organización me la mandó por whassap. Graciñas!! Yo no llevaba gafas y él dirigiendo no es el mejor, en fin, llegamos pero muy muy justitos. De todos modos creo que nos pasó a muchos. Por fin en Castelo y sorpresa que eramos unos cuantos locos maravillosos dispuestos a mojarnos, embarrarnos e intentar ver en la noche.
Mi primera carrera nocturna y para mí fue épica. Ya saliendo comenzamos a subir y nos venía el agua tipo riachuelo. Arriba ambulancia, voluntarios dirigiendo y a correr que nos enfriamos. En el avituallamiento casi no paré pq mi marido iba helado al ir a mi ritmo pero me dijeron que todo estaba buenísimo y que el caldo a alguno le revivió. Divertido el pequeño laberinto de rocas y esos toboganes de culo abajo que parecíamos niños pequeños de lo bien que lo pasamos. Sustos muchos, charcos que eran tan grandes que metías la pierna hasta la rodilla. En uno de esos me quedó la pierna y mi culo directamente se fue para otra poza que casi quedo atascada y me tuvieron que sacar entre mi marido y otro corredor. Nunca me mojé hasta la cintura, nunca me embarré hasta zonas insospechadas, nunca pegué tantos grititos por el monte, nunca vi caer tanta tanta agua en un trail pero llegamos y la sensación fue de ¡¡¡¡¡Joder lo conseguí!!!!!.
Agradecimientos a esos voluntarios que pasaron frío y mojados como pajaritos estaban en muchos sitios dandonos ánimos y la verdad que cada vez que veía a uno me sentía aliviada. Para mí un 10 por ellos. Sois geniales.
El churrasco, la larpeira, el vino, la camiseta. Nos tratasteis genial y una pena que me entró la tiritera y nos tuvimos que ir pq se estaba de vicio.
Volveremos para el año que viene esperando que no llueva y que haga una noche de luna llena y despejada para ver desde el Monte Xalo las estrellas.
Graciñas a todos!!!!
nestor

Novo foreiro
Novo foreiro
9/01/12
0 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Nov 2018, 15:56
Asunto: Re: Nocturna do Xalo (24 de novembro)

Noraboa a organización polo gran traballo feito, aínda que me perdín un pouco jejejeje, estaba todo moi ben sinalizado aínda que nalgún punto penso que debería ter outro tipo de sinal (por exemplo donde me perdín), voluntarios no monte axudando cada pouco tempo, circuito moi bonito aínda que complicado pola meteoroloxía pero super divertido, e a poscarreira xenial. Marco no calendario do 2019, volverei!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos