Foros ›
Autor
Mensaxe
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2018, 13:08
Asunto: Maias ou pantalós para correr?

Ola xente.

Mais aló do tema estético, ¿vedes algunha vantaxe a usar, por exemplo, maias curtas en ven de pantalóns cortos para correr?
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2018, 15:31
Asunto: Re: Maias ou pantalós para correr?

Pois evitar algunha rozadura en certas zonas. Silbar
Saudos.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2018, 15:36
Asunto: Re: Maias ou pantalós para correr?

Para min varias vantaxes nas maias curtas, nos entrenos: Evita rozaduras na cara interna das pernas para entrenos largos e mesmo para competición cando falamos de medias para arriba. A durabilidade das maias e moito maior: mesmo con pantalóns cortos de marca e de calidade, tras varios usos a badana/braga interna floxea e arriscas a facer un SAbrina/Boys Boys Boys correndo ou estirando. A usabilidade tamén e maior, se fas entrenos lixeiros e sen sudar moito, permite reutilizar a maia un par de días (dou por suposto que usas calzóns por dentro)...o pantalón corto e de un uso por lavado. Para competir, sí que uso corto pola lixereza e comodidade eso sí. SAudos

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Out 2018, 16:42
Asunto: Re: Maias ou pantalós para correr?

Empecé con pantalón corto y un desastre total. No ya roces, las abrasiones que me provocaba en tiradas largas eran bonitas. Me pasé a las mallas y, después de quitarme ese complejo de ir marcando, se convirtieron en pieza indispensable. La comodidad está garantizada. ESO SÍ, posteriormente me compré unos pantaloncitos de atletismo (muy cortos con esa "raja" lateral característica) y en ligereza y frescor no le ganan las mallas, como comenta Lou_petó. Resistencia en la zancada 0. Al final como todo en la vida es cuestión de gustos y de probar de todo para poder tener criterio a la hora de decantarse
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2018, 19:59
Asunto: Re: Maias ou pantalós para correr?

Los griegos corrían en pelotas.
Pero me quedo con las mallas, por lo ya comentado de los rozamientos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos