Foros ›
Autor
Mensaxe
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 7:03
Asunto: Strava Summit

Ola.

¿Alguén usa esta funcionalidade de Strava?
¿Merece a pena pagar polos servizos que ofrece?

Grazas.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 7:58
Asunto: Re: Strava Summit

Boas, o meu punto de vista, e que strava non vale para nada, salvo como rede social. E moito menos a de pago, que case non aportan nada.
Prefiro a que trae o móvil, no meu caso "garmin connect". No meu me marca as laps que eu lle dou, e cando importas a strava, recalcula, e non ten en conta as túas laps. Ademáis de tamén poder facer recorridos, rutas, zonas etc... So que menos pensada como rede social (seguro que cambiará).
Exemplo de entreno na túa app: 4k a trote de quecemento. 5x100 en rectas en 20s, para prepararte para facer series, con volta a trote. 9x1k a 4:00 con 90s de recuperación, e 1.5k patatero. Iso aparece nas túas laps. En estrava aparecerá: 17k a 5:20. E con parcias en km que estabas recuperando.
Non gastes os cartos niso, además me parece caro.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 8:07
Asunto: Re: Strava Summit

Eu fun premiun un ano, ala por o 2014/15
E agora recordei este artículo:
www.foroatletismo.com/...emium.html
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 8:13
Asunto: Re: Strava Summit

sanmikel escribió:
Boas, o meu punto de vista, e que strava non vale para nada, salvo como rede social. E moito menos a de pago, que case non aportan nada.
Prefiro a que trae o móvil, no meu caso "garmin connect". No meu me marca as laps que eu lle dou, e cando importas a strava, recalcula, e non ten en conta as túas laps. Ademáis de tamén poder facer recorridos, rutas, zonas etc... So que menos pensada como rede social (seguro que cambiará).
Exemplo de entreno na túa app: 4k a trote de quecemento. 5x100 en rectas en 20s, para prepararte para facer series, con volta a trote. 9x1k a 4:00 con 90s de recuperación, e 1.5k patatero. Iso aparece nas túas laps. En estrava aparecerá: 17k a 5:20. E con parcias en km que estabas recuperando.
Non gastes os cartos niso, además me parece caro.

Grazas pola túa opinión.

Eu tamén teño Garmin Connect, o que pasa que Strava cumpre unha función social mais amplia, xa que moitos dos meus coñecidos usan Polar, por exemplo, e desa forma estamos mais "conectados".

Algo que boto en falta en Garmin Connect, ou se está non sei donde, é poder ver o ritmo sobre o mapa do percorrido según vas desplazando o cursor, como si sae na app de Polar ou en Strava.

En garmin Connect sae de forma contínua nun relieve de tempo, pero claro, non ves o mapa para saber que punto concreto é.

De momento vou usando as dúas, ao ter sincronizado Garmin Connect con Strava.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 8:42
Asunto: Re: Strava Summit

JuanBellas escribió:

Algo que boto en falta en Garmin Connect, ou se está non sei donde, é poder ver o ritmo sobre o mapa do percorrido según vas desplazando o cursor, como si sae na app de Polar ou en Strava.


Na app non podes, pero si se entras na versión web (no navegador do móbil terías que usar a opción "Ver como no ordenador") ainda que é algo máis lento

JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 9:30
Asunto: Re: Strava Summit

anpefi escribió:
JuanBellas escribió:

Algo que boto en falta en Garmin Connect, ou se está non sei donde, é poder ver o ritmo sobre o mapa do percorrido según vas desplazando o cursor, como si sae na app de Polar ou en Strava.


Na app non podes, pero si se entras na versión web (no navegador do móbil terías que usar a opción "Ver como no ordenador") ainda que é algo máis lento

Bufff...grazas pola info, pero non é moi intuitivo nin agradable de usar.
Vexo aos meus amigos con Polar, e soamente nese punto, danme un pouco de envexa.
JuanBellas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/18
57 Carreiras
1181 Mensaxes
Cedeira
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 9:40
Asunto: Re: Strava Summit

sanmikel escribió:
Eu fun premiun un ano, ala por o 2014/15
E agora recordei este artículo:
www.foroatletismo.com/...emium.html

Grazas!

A verdade é que a ventaxa que se comenta por outros lares é que agora podes escoller que parte de Premium queres, e non un todo en conxunto.

Ademáis, estou empezando a coñecer Stravistix.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 9:40
Asunto: Re: Strava Summit

JuanBellas escribió:
...Bufff...grazas pola info, pero non é moi intuitivo nin agradable de usar.
Vexo aos meus amigos con Polar, e soamente nese punto, danme un pouco de envexa.

So che digo, que pouco podes envexar de polar, moi pouco. Eu tiven ambos, e garmin lle saca anos luz.

Ademáis se queres importar de garmin a polar podes (creo que podes crear conta de polar sin ter un polar), e así verás todo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 12:52
Asunto: Re: Strava Summit

sobre si paga os cartos ou non depende dos obxetivos de cada un. Non che ofreceron un mes gratis? De vez en cando apareceme o aviso, así que supoño qu tamén cho mandarán a ti e podes probar ese mes para chafullar e ver si che mostra información útil para ti.

A min paréceme correcto que agora poidas contratar só as partes qeu che interesan, eu cando probara era todo un pack e vaia, tampouco son eu o cliente-obxetivo de esa información, pero esto vai por gustos. A min parecíame ben estructurada e mostrada de xeito claro. Cal era aquela outra tan boa? TraniningPeaks quizáis? pois por esa liña intentaban ir (sin conseguilo).

Pilla o mes de proba e intenta interpretar e sacarlle a sustancia a todos os "datos que lle das a Garmin/Strava a cambio de un kudo" Molón (esto é unha maldade Guiño , que sabemos como vai a cousa)

-- Chámame "ghose"
Maistrote_diego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/13
114 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 13:49
Asunto: Re: Strava Summit

Eu prefiro pagar por Veloviewer que por Strava premium, pero tamén sobreviviría perfectamente ca versión básica de calquera app similar.
Santacompanha

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/17
17 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Set 2018, 15:54
Asunto: Re: Strava Summit

Coma cicloturista diriache que merece (e moito) a pena, pero coma aprendiz de corredor popular digoche todo o contrario. Na miña opinión Strava e una APP para ciclismo e non para atletismo.
ÁdPV

Novo foreiro
Novo foreiro
1/07/18
0 Carreiras
27 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2018, 8:09
Asunto: Re: Strava Summit

Eu úsoo no pc cunha app (ou como se chame) gratuíta, Stravistix, e dáche moitííííísimos datos e estatísticas de balde, pero ningún sobre programas de adestramento, pero, bueno... será por programas de adestramento... hainos a patadas por Internet.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2018, 11:48
Asunto: Re: Strava Summit

Strava permiteme conectar con todalas webs dos meus dispositivos (Polar, Garmin, runtastic...) co cal podo, por un lado, unificar todolos meus entrenos e provas nun só visor e, por outro lado, conectalas todas con webs como Iwopi (para donar os meus kms.), xa que Garmin Connect (ainda que me parece moito máis completa) non permite interaccionar con outras webs.

Iso si, para o que eu quero Strava, chegame coa versión gratuita. Dende o meu punto de vista non compensa pagar polos outros servizos que ofertan tendo Garmin Connect.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos