Foros ›
Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: PECHADO
Foros de debate / Arquivo sorteos 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 11 Ago 2018, 22:37
Asunto: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: PECHADO

Sorteo de dorsais para a carreira:
Circuíto Corresan
Comeza o sábado 15 de setembro de 2018


Que se sortea?
1 dorsal para todo o circuíto

Como participar?
Explícase no regulamento

REGULAMENTO

1. Os dorsais que se están a sortear foron doados amablemente polos organizadores da carreira:

Lugar e data de celebración: Santiago de Compostela, desde o mes de setembro ata o de decembro.
Web da carreira: https://www.facebook.com/corresan/
Enlace ao fío do foro: http://www.correrengalicia.org/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=20729

2. A promoción do sorteo realizarase na páxina web www.correrengalicia.org e nas súas redes sociais.

3. O prazo para participar no sorteo será dende o domingo 12de agosto de 2018 ao xoves 16 de agosto de 2018, ámbolos dous incluídos. Hora de finalización: 23:59 horas de dito xoves 16 de agosto. Na medida do posible intentaremos que os sorteos se organicen e se resolvan con antelación suficiente para que, no caso de non resultar agraciado, ter a oportunidade de inscribirse na carreira por conta propia e en prazo de coste normal.

4. Unicamente poderán participar no sorteo os usuarios rexistrados en www.correrengalicia.org e que estén dados de alta no Circuíto 2018-19. Os colaboradores de Correr en Galicia tamén poderán participar no sorteo.

5. Abrirase un fío para o sorteo da carreira en www.correrengalicia.org (que é este mesmo), onde os participantes deberán escribir cumprindo sempre os seguintes requisitos:
-Indicar o seu desexo de participar no sorteo.
-Comentar a súa experiencia previa na carreira (en caso de ter participado nalgunha edición anterior) ou explicar por que lles gustaría ir.
-Non se aceptarán comentarios groseros ou con insultos. Estas mensaxes non serán tidos en conta como válidos para o sorteo, serán borrados do fío e a persoa autora dos mesmos será vetada para participar neste ou noutros sorteos que se realicen no futuro.

6. As persoas participantes poderán responder no período de tempo habilitado (do 12 de agosto ás 23:59 do 16 de agosto). Non se terán en conta os comentarios fóra dese período e soamente se contabilizará un comentario por persoa (é dicir, pódese escribir no fío máis dunha vez pero isto non aumentará as posibilidades). Se non hai comentarios, o sorteo quedará deserto.

7. As persoas gañadoras serán seleccionadas de forma aleatoria e se publicará no propio fío ao día seguinte da finalización do sorteo. No punto 9 establécense as canles de comunicación coa persoa agraciada. Cando non se puidese contactar con dita persoa no prazo de 48 horas ou se reuniciara ao premio polo motivo que fose, publicarase o nome da persoa suplente seguindo por orde estricto un listado de suplentes obtido da mesma forma que se seleccionan aos gañadores. Novamente, contactarase con estas persoas a través dos medios establecidos.

8. Premio: o premio consiste na inscrición gratuíta á carreira. O premio será persoal e intransferible e non poderá canxearse por ningún outro elemento, nin efectivo nin especie. A PERSOA GAÑADORA COMPROMÉTESE A NON CEDELO A UNHA TERCEIRA PERSOA.

9. A comunicación coas persoas gañadoras, facendo mención ao seu nickname de Correr en Galicia, será realizada no propio fío do sorteo e tamén nas redes sociais de www.correrengalicia.org. Contactarase con estas persoas exclusivamente a través dunha mensaxe privada no foro de Correr en Galicia para confirmar que aceptan o premio e solicitar os datos persoais necesarios para realizar efectiva a inscrición na carreira. É responsablidade de toda persoa participante comprobar a súa carpeta de mensaxes privados do foro nas 48 horas seguintes á finalización do sorteo. En caso de non ter resposta nestas 48 horas, o dorsal pasará ao primeiro suplente.

10. Confiamos na vosa boa vontade, se sodes premiados cun dorsal e non podedes asistir á carreira por calquer motivo de forza maior (lesión, enfermidade, familiar, ...) contactade con nós o antes posible para poder transferir ese dorsal a outra persoa.

Non se controlará a non asistencia á carreira nin se dito dorsal foi cedido a outra persoa para que usase, pero se esta información chega a algún dos colaboradores do circuíto e compróbase que así foi, esta persoa participante será amonestada e sancionada. A primeira amonestación conlevará a suspensión da participación temporal nos sorteos durante un mes. No caso de reincidir en trampas, a suspensión estenderase a toda a tempada 2018-19.


Última edición por sonsuso o Ven, 17 Ago 2018, 21:53; editado 2 veces
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 8:33
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

Pues a mí me vendría estupendamente, este año tengo pensado participar también. El objetivo sería conseguir ser el primero de mi categoría de vet-B (llevo dos años quedando segundo) y entrar entre los diez primeros. Además siendo picheleiro tengo todos los motivos para apoyar esta prueba.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 9:18
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

E que tal, se en vez de facer de galego, indicas que queres participar, para ver se che toca? Ríndose
Veña, so tes que decilo miguel....que xa vas maior e se che olvidan as cousas . Ríndose
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 9:25
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

Hombre, eso se daba por entendido. Hala, ya puedes celebrar el sorteo, pero date prisa antes de que se apunte nadie más.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 17:31
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8

Jajaja... Pois outro que tamén se quere anotar.

Só participei en todo o circuito o primeiro ano e teño ganas de voltar este. Seguramente xa non coincida ningunha das provas deste ano coas de ese primeiro (con excepción quizás da nocturna). Haberá que voltar a este circuito preto da casa.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
milis89

Novo foreiro
Novo foreiro
8/01/18
2 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2018, 6:47
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

Aquí outro que lle interesa participar!!! O ano pasado só participei en unha proba, este ano quero facelo enteiro!! Moi feliz
River

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/03/09
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2018, 15:00
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

Mi intención es participar por primera vez en este circuito.
Después de competir bastantes veces en la Pedestre de Santiago, y unas cuantas en la nocturna, está claro que correr en "la capital del reino" es todo un lujo.
Otro motivo es lo interesante que es participar en un circuito, es un 2x1, compites en la carrera individual y en la clasificación del circuito, doble motivación.
Saludos
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2018, 20:43
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8

Yo voy encantado....

El año pasado participé en una de las carreras (Angrois) y fue una estupenda carrera

ANIMO !!! y nos vemos "A por ellos"
Anomander

Novo foreiro
Novo foreiro
31/03/17
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2018, 9:36
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8

O circuito da casa!!!

O ano pasado participei en todas as probas, menos na de Angrois, e pq me coincideu con outra proba o mesmo día.

Un circuito asequible a todo o mundo, donde ten 3 probas que están consolidadas: a nocturna, Angrois, e a ruta dos parques. Este ano cambian o experimento do ano pasado con Ponte Mantible (a min persoalmente non me gustou nada dar dúas voltas ó redor de Facenda, e unicamente me gustou a chegada que é unha zona singular).

Este ano toca volver a apuntarse ó circuito, e así apoiar as carreiras en Stgo, pq a verdade costa moito sacar adiante este tipo de proxectos na cidade.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2018, 13:35
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

River escribió:
Mi intención es participar por primera vez en este circuito.
Después de competir bastantes veces en la Pedestre de Santiago, y unas cuantas en la nocturna, está claro que correr en "la capital del reino" es todo un lujo.
Otro motivo es lo interesante que es participar en un circuito, es un 2x1, compites en la carrera individual y en la clasificación del circuito, doble motivación.
Saludos

¿Eso significa que quieres participar en el sorteo?

Anomander escribió:
O circuito da casa!!!

O ano pasado participei en todas as probas, menos na de Angrois, e pq me coincideu con outra proba o mesmo día.

Un circuito asequible a todo o mundo, donde ten 3 probas que están consolidadas: a nocturna, Angrois, e a ruta dos parques. Este ano cambian o experimento do ano pasado con Ponte Mantible (a min persoalmente non me gustou nada dar dúas voltas ó redor de Facenda, e unicamente me gustou a chegada que é unha zona singular).

Este ano toca volver a apuntarse ó circuito, e así apoiar as carreiras en Stgo, pq a verdade costa moito sacar adiante este tipo de proxectos na cidade.

Hola anomander, estoy leyendo tu mensaje y me dan ganas de ir al circuito Sorriso

Lo que no me queda claro es si quieres participar o no en el sorteo
Anomander

Novo foreiro
Novo foreiro
31/03/17
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2018, 14:18
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

Amina escribió:

Anomander escribió:
O circuito da casa!!!

O ano pasado participei en todas as probas, menos na de Angrois, e pq me coincideu con outra proba o mesmo día.

Un circuito asequible a todo o mundo, donde ten 3 probas que están consolidadas: a nocturna, Angrois, e a ruta dos parques. Este ano cambian o experimento do ano pasado con Ponte Mantible (a min persoalmente non me gustou nada dar dúas voltas ó redor de Facenda, e unicamente me gustou a chegada que é unha zona singular).

Este ano toca volver a apuntarse ó circuito, e así apoiar as carreiras en Stgo, pq a verdade costa moito sacar adiante este tipo de proxectos na cidade.

Hola anomander, estoy leyendo tu mensaje y me dan ganas de ir al circuito Sorriso

Lo que no me queda claro es si quieres participar o no en el sorteo

Quedara ca sensación de que se me olvidaba algo... Era aclarar que sí quero participar no sorteo. Angel Angel
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2018, 14:42
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

Fue la emoción de describir la carrera que te puso nervioso jajaja. OK, anotado quedas Guiño
miguel_13

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/14
326 Carreiras
45 Mensaxes
Vedra
Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2018, 19:49
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

Eu tamén quero participar no sorteo.

Levo participando e disfrutando os últimos catro anos deste circuíto e cada vez máis preto do podio, a ver se este ano o consigo.

@iglesiasamores

Marcas homologadas (tempos oficiais):
5K ----> 17:33 ---> Ames 2021
10K ---> 35:50 ---> Ourense 2018
21K ---> 1:19:23 -> Pontevedra 2018
42K ---> 3:03:23 -> A Coruña 2019
River

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/03/09
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2018, 12:58
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

[quote="Amina"]
River escribió:
Mi intención es participar por primera vez en este circuito.
Después de competir bastantes veces en la Pedestre de Santiago, y unas cuantas en la nocturna, está claro que correr en "la capital del reino" es todo un lujo.
Otro motivo es lo interesante que es participar en un circuito, es un 2x1, compites en la carrera individual y en la clasificación del circuito, doble motivación.
Saludos

¿Eso significa que quieres participar en el sorteo?



Hola

Perdón. Me olvidé de lo básico. Sorriso
Sí, quiero participar en el sorteo

Saludos
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2018, 13:00
Asunto: Re: Sorteo 1 dorsal para todo o Circuíto Corresan: ata 16/8/18

Perfecto! Anotado quedas Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos