Foros ›
Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): PECHADO
Foros de debate / Arquivo sorteos 2018-19
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 11 Ago 2018, 22:34
Asunto: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): PECHADO

Sorteo de dorsais para a carreira:
VI Trail Terras do Mandeo
Domingo 9 de setembro de 2018


Que se sortea?
1 dorsal para un home e 1 dorsal para unha muller
IMPORTANTE: Por este motivo é necesario especificar a cal das dúas opcións se opta!

Como participar?
Explícase no regulamento

REGULAMENTO

1. Os dorsais que se están a sortear foron doados amablemente polos organizadores da carreira:

Lugar e data de celebración: Betanzos, domingo 9 de setembro de 2018.
Web da carreira: https://championchipnorte.com/evento/detalle/id/1544/6-trail-terras-do-mandeo
Enlace ao calendario: http://www.correrengalicia.org/index.phpname=CPGNuCalendar&view=event&id=6041&date=20180909
Enlace ao fío do foro:

2. A promoción do sorteo realizarase na páxina web www.correrengalicia.org e nas súas redes sociais.

3. O prazo para participar no sorteo será dende o domingo 12 de agosto de 2018 ao xoves 16 de agosto de 2018, ámbolos dous incluídos. Hora de finalización: 23:59 horas de dito xoves 16 de agosto. Na medida do posible intentaremos que os sorteos se organicen e se resolvan con antelación suficiente para que, no caso de non resultar agraciado, ter a oportunidade de inscribirse na carreira por conta propia e en prazo de coste normal.

4. Unicamente poderán participar no sorteo os usuarios rexistrados en www.correrengalicia.org e que estén dados de alta no Circuíto 2018-19. Os colaboradores de Correr en Galicia tamén poderán participar no sorteo.

5. Abrirase un fío para o sorteo da carreira en www.correrengalicia.org (que é este mesmo), onde os participantes deberán escribir cumprindo sempre os seguintes requisitos:
-Indicar o seu desexo de participar no sorteo.
-Comentar a súa experiencia previa na carreira (en caso de ter participado nalgunha edición anterior) ou explicar por que lles gustaría ir.
-Non se aceptarán comentarios groseros ou con insultos. Estas mensaxes non serán tidos en conta como válidos para o sorteo, serán borrados do fío e a persoa autora dos mesmos será vetada para participar neste ou noutros sorteos que se realicen no futuro.

6. As persoas participantes poderán responder no período de tempo habilitado (do 12 de agosto ás 23:59 do 16 de agosto). Non se terán en conta os comentarios fóra dese período e soamente se contabilizará un comentario por persoa (é dicir, pódese escribir no fío máis dunha vez pero isto non aumentará as posibilidades). Se non hai comentarios, o sorteo quedará deserto.

7. As persoas gañadoras serán seleccionadas de forma aleatoria e se publicará no propio fío ao día seguinte da finalización do sorteo. No punto 9 establécense as canles de comunicación coa persoa agraciada. Cando non se puidese contactar con dita persoa no prazo de 48 horas ou se reuniciara ao premio polo motivo que fose, publicarase o nome da persoa suplente seguindo por orde estricto un listado de suplentes obtido da mesma forma que se seleccionan aos gañadores. Novamente, contactarase con estas persoas a través dos medios establecidos.

8. Premio: o premio consiste na inscrición gratuíta á carreira. O premio será persoal e intransferible e non poderá canxearse por ningún outro elemento, nin efectivo nin especie. A PERSOA GAÑADORA COMPROMÉTESE A NON CEDELO A UNHA TERCEIRA PERSOA.

9. A comunicación coas persoas gañadoras, facendo mención ao seu nickname de Correr en Galicia, será realizada no propio fío do sorteo e tamén nas redes sociais de www.correrengalicia.org. Contactarase con estas persoas exclusivamente a través dunha mensaxe privada no foro de Correr en Galicia para confirmar que aceptan o premio e solicitar os datos persoais necesarios para realizar efectiva a inscrición na carreira. É responsablidade de toda persoa participante comprobar a súa carpeta de mensaxes privados do foro nas 48 horas seguintes á finalización do sorteo. En caso de non ter resposta nestas 48 horas, o dorsal pasará ao primeiro suplente.

10. Confiamos na vosa boa vontade, se sodes premiados cun dorsal e non podedes asistir á carreira por calquer motivo de forza maior (lesión, enfermidade, familiar, ...) contactade con nós o antes posible para poder transferir ese dorsal a outra persoa.

Non se controlará a non asistencia á carreira nin se dito dorsal foi cedido a outra persoa para que usase, pero se esta información chega a algún dos colaboradores do circuíto e compróbase que así foi, esta persoa participante será amonestada e sancionada. A primeira amonestación conlevará a suspensión da participación temporal nos sorteos durante un mes. No caso de reincidir en trampas, a suspensión estenderase a toda a tempada 2018-19.


Última edición por sonsuso o Ven, 17 Ago 2018, 21:53; editado 3 veces
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
873 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 6:56
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

Me animo a participar en el dorsal para chico.
El año pasado estuve en Betanzos pero la noche anterior quitaron balizas y fue una liada. Este año además el recorrido es nuevo así que a ver si hay suerte y disfruto como se merece de este pedazo trail de una vez por todas Sorriso
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 7:05
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

¡Participo en el sorteo de dorsal para chica!

También estuve en la edición del año pasado y sufrí las consecuencias de los que se dedican a deshacer el trabajo de los demás, quitando o moviendo balizas en el recorrido.

Un trail precioso, con un paisaje espectacular, esa subida a la Espenuca...se sufre y se disfruta al mismo tiempo. El primer año que participé hice la distancia corta que no incluía esa subida. El segundo año participé en la distancia larga y ya la pude subir. Y espero que el tercero, el actual, también pueda hacerla. Suerte a todos!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 11:28
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

Me gustaría participar,ya son muchos años que llevo yendo a Betanzos,correr por el Mandeo es espectacular
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 14:38
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/

Boas,pues me gustaría optar al dorsal de chico,correr a las orillas del mandeo siempre gusta ,tb fue mi 1 trail ,un saludo.gracias.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 17:27
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/

A min gustaríame optar o dorsal para home.

A esta prova lle teño ganas dende fai algún tempo, xa que me falaron moi ben dela e nunca puiden participar.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
mundogar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/14
150 Carreiras
93 Mensaxes
PERILLO - OLEIROS
Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 20:51
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

a min e a miña muller tamen nos interesa participar no sorteo, pois e un trail que vamos sempre
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2018, 7:09
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

Bos días mundogar, según o regulamento do sorteo, so poden participar aqueles foreiros que estén inscritos no Circuito 2018-19 e ademáis ten que se o propio corredor o que se apunte ó sorteo. Se a túa muller non está inscrita ou non é ela quen poña mensaxe, sentímolo moito pero non poderá participar.

Por outra parte, tamén pedimos que non so digades que queredes participar, se non tamén que nos faledes un pouco da carreira. Polo que dis xa participaches con anterioridade, e de seguro que tes algunha historia que contar que poida facer que aqueles que dubidan se participar ou non nela, se apunten sen agardar máis Sorriso

Moitras gracias pola túa comprensión. Saúdos!
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
592 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2018, 14:50
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

Me gustaría optar al dorsal masculino.

No tengo mucho que decir de la prueba ya que nunca fui, pero si es cierto que me han hablado maravillas de esta carrera.
River

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/03/09
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2018, 15:04
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

No he participado nunca en este trail, pero los comentarios que me han llegado han sido muy positivos.
Creo que la organización es muy buena, el recorrido espectacular, y es un trail de los que se corren bastante, como me gustan a mí. Un buen motivo para optar a un dorsal.
Dorsal masculino.
Saludos
ivantxo80

Novo foreiro
Novo foreiro
1/10/11
1 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Ago 2018, 23:31
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

A ver si la suerte me regala un dorsal masculino.
A mi me gustaría participar ya que tengo una espinita clavada de la primera edición en la que contracturé un soleo en el km 4 y acabe la carrera cojo, con o cual le tengo aún muchas más ganas!!
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2018, 7:46
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/

Boas me gustaría optar a un dorsal de home. Xa participeí varias veces sempre me gustou tanto o trazado como a organización.
Un saudo.
cerqueiro9

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/11
0 Carreiras
68 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Ago 2018, 12:04
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

Gustaria optar ao dorsal de chicos para participar neste trail do que tan ben me teñen falado os compañeiros. Este ano tocara desfrutar deses entornos tan chulos
Anomander

Novo foreiro
Novo foreiro
31/03/17
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Ago 2018, 23:26
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

Pois aquí me apunto tamén, para o dorsal de "mozo".

Estiven a darlle voltas sobre se optar ó dorsal pq se me xuntan as carreiras, pero esta carreira levo 2 anos detrás dela, e nas datas de anos anteriores sempre me coincidía con outros compromisos. De feito este ano xa me tardaba moito non vela no calendario en junio, como en anteriores edicións, hasta que postearon no seu facebook que cambian a data da mesma. Así pois este ano quero ir ó Mandeo e disfrutar do trazado, e da post-carreira.
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Ago 2018, 10:37
Asunto: Re: Sorteo 2 dorsais Trail Terras do Mandeo (9/9/18): ata16/8/18

Pois eu tamén quixera participar no sorteo do dorsal para homes.

Teño moi bos recordos deste trail aínda que non participo desde a súa terceira edición. Non sei si cambiaría moito pero polo que recordo era un percorrido bastante rápido e divertido.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos