Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Nov 2017, 8:11
Asunto: LESION EN RODILLA

Pues me dieron ayer los resultados de la resonancia de la rodilla y como no tengo vez en el traumatólogo hasta el Martes, pongo aquí todo lo que está mal, por si hay algún experto y me va dando un pronóstico.

Tenue alteración de la red intrameniscal en cuerno posterior de menisco medial en relación con pequeña rotura horizontal/oblicua con extensión a la superficie articular inferior.
Ligera alteración de la señal en partes blandas circundantes al ligamento colateral medial con integridad de su patrón fibrilar que podría representar un esguince leve.
Afectación de la banda fisaria tibial por abundantes estructuras tubulares que presenta cierto grado de agrupamiento, hiperintensas en T2 e hipointensas en T1; hallazgo que podría representar una lesión vascular.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 12:45
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Hola rapaz, non sabía que estabas fastidiado. Sempre son malas novas
Me encantaría traducirche, pero nin idea. O único que podo darche é ánimos.
Por favor conta martes a traducción desta trabalinguas.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2018, 9:10
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Pois finalmente operado da rotura de menisco, despois de estar perdendo o tempo e cartos na clínica Arriaza con tratamentos de ácido hialurónico, factores de crecemento e unhas novas plantillas (tiña falta delas), non houbo máis remedio que operar, eu estaba mentalizado para facelo canto antes.

Como dicía, despois de ver como non funionaban estes tratamentos en Arriaza, decidimos operar e deronme vez para mes e medio despois da consulta, caía a finais de Maio a operación, polo que me adiquei a ir a todas as carreiras que puiden para matar o gusaniño xa que correndo só un día por semana e outro de ximnasio non tiña dor ningún.

Pero vai ti a saber que 2 días antes da operación , xurdiume un problema médico que me impediu operar, poñendome a nova data para mediados de Xullo, polo que xa me plantexaba se operarme ou deixalo para despois do verán, xa que eu facía vida normal.

Entre medías pedira cita (11 de Xuño) para o Dr. Abilleira do equipo do Dr. Miragaya, en Santiago ao cal lle fun cas cousas claras de que me quería operar canto antes, que xa tiña resonancia feita e tamén o preoperatorio (analíticas e electrocardiograma).
Tiñan a 1ª cita para operar o 2 de Xullo, dixénlle que si, pero por sorte e un coñecido que teño no centro hospitalario, chamáronme este luns decindo que lles quedara un oco para o venres se me interesaba, así que mercores consulta, xoves preoperatorio e o venres operoume o Dr. Miragaya. Saiu todo perfecto non tiven ningún dolor dende o venres e, xa ando doblando a rodilla bastante hacia atrás. Mañán teñenme que quitar a venda e facer as curas.

O informe médico postoperatorio e o seguinte: Se identifica condropatía leve (grado I-II) en platillos tibiales, leve desflecamiento del borde libre del cuerpo del menisco externo y rotura en libro en la unión del tercio medio y tercio posterior del menisco interno, cuyo labio inferior se abre radialmente asociando inestabilidad de fragmentos.

Se realiza meniscectomia parcial artroscópica en menisco interno (dixome que enre un 20/25%) y regularización del borde libre en menisco externo.

Así que esperemos que siga todo ben e podamos facer as cousas non prazos debidos Teño cita a mediados de Xullo e xa me dirán, eu en principio moi animado.

Vaia parrafada que botei Silbar Silbar
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 24 Xuñ 2018, 16:06
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Me alegro mucho de que haya ido bien la operación. Ojalá a partir de esta recuperación se te empiece a ver otra vez a menudo en las carreras.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Xuñ 2018, 16:13
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Mucha suerte con la recuperación Kurty!!!!

Espero que estés cuanto antes de vuelta.

Un saludo
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mar, 26 Xuñ 2018, 21:01
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Ya me extrañaba que hubieses ido a Carballo,pero bueno,ahora ya está,espero que todo vaya según lo previsto,y poder verte cuanto antes corriendo a nuestro lado,ánimo
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 27 Xuñ 2018, 8:36
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

É bo escoitar novas túas, neste caso boas. So falta saber a evolución, pero xa nos contas. O mellor e que xa está case todo listo. Espero saber pronto de ti, avisa cando empeces a trotar para ver sensacións. Sorte, e moita melloría...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Xuñ 2018, 9:34
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Graciñas a todos, ainda que só van 5 días dende a operación, esto parece que sigue indo ben, os puntos exteriores están curando moi ben, e como xa dixen antes, estou doblando a rodilla casi tanto coma a outra e só noto unha molestia pequena ao facelo.
Quedanme 5 días con 2 muletas e outros 5 cunha sola. E o día 16 de Xullo consulta co traumatólogo, que ahí será cando sepa o que me queda por facer para recuperar.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xul 2018, 11:17
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Visita onte co traumatólogo, e todo vai ben, agora rehabilitar, e xa podo facer bici estática e elíptica. Na 2ª semana de Agosto nova visita ao trauma e supón que nun mes (dende onte) empezarei a trotar.
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2018, 20:40
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Me alegro mucho por esas buenas noticias,ánimo
nadel

Maratoniano
Maratoniano
7/07/11
250 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2018, 12:51
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Hola Kurty, soy otro corredor con problema de menisco, que estoy defraudado por ir a la Clínica Arriaza, me dijeron que con factores de crecimiento y plantillas que estaba solucionado mi problema y lo único que noté fue que tenía menos pasta y más dolor de rodilla.
En la última visita no sabían que decirme y de nuevo me pidieron otra resonancia.
Ahora estoy a la espera de operación, pero en otro lugar....., no confío en ellos, lo malo de todo esto es que he perdido a mayores de la pasta, el tiempo y poder correr.

Saludos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2018, 20:30
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Nadel, sintoo de veras, xa que si leiches o meu primeiro post, pasouche o mismiño que a min na clínica Arriaza.
Se lle fixera caso a varios amigos e ao traumatólogo primeiro que fun, e me operara no mes de Decembro, onde iba xa que estaba a correr.

Como comentei noutro post, xa fixen nos derradeiros días bastante bici estática e elíptica, e por suposto fortalecemento de cuadriceps.
E ainda que tiña que esperar algo máis para correr, hoxe pola mañán saín a andar e trotei moi suaviño 1,5 Kms, sen problema ningún , e nestes momentos sen molestias.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Ven, 10 Ago 2018, 11:07
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

nadel escribió:
.. factores de crecimiento y plantillas que estaba solucionado mi problema y lo único que noté fue que tenía menos pasta y más dolor de rodilla.
En la última visita no sabían que decirme y de nuevo me pidieron otra resonancia...

En serio que non entendo o dos factores de crecemento para unha rotura do menísco, de algo que non solda de novo...
Entre o ácido hihalurónico, os derivados de cartílagos, aletas de tiburón e os factores de crecmento.. estou xa ata a coronilla.

Mellorate Nadel, todos no trabucamos.
Kurty é un pracer escoitar boas novas. Bailar
nadel

Maratoniano
Maratoniano
7/07/11
250 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Ago 2018, 12:41
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

Me alegro de que todo vaya bien Kurty, seguro que en nada estás corriendo de nuevo. Muchas gracias por vuestros deseos de mejora.
Me surge una duda, soy asegurado de Adeslas y no se dónde realizar la artroscopia, quien me aconsejáis ???
Saludos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 12 Ago 2018, 10:48
Asunto: Re: LESION EN RODILLA

nadel escribió:
Me alegro de que todo vaya bien Kurty, seguro que en nada estás corriendo de nuevo. Muchas gracias por vuestros deseos de mejora.
Me surge una duda, soy asegurado de Adeslas y no se dónde realizar la artroscopia, quien me aconsejáis ???
Saludos

Eu tamén son de Adeslas, e a min operoume o Dr. Miragaya, atende en Santiago, na Rosaleda e na Esperanza (son do grupo NH hospitales).
A min faláronme moi ben del cando xa empezara en Arriaza, e teño un coñecido que se operou en Maio co Dr. Pérez Abilleira, que é do mesmo equipo de Miragaya, e tamén moi ben y eso que este tiña ademáis do menisco, moi tocado o cartílago (tivo que estar 6 semanas sen apoiar o pé para que rexenerase o cartílago).
Son Drs. xóvenes, pero moi bos ambos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos