Foros ›
Autor
Mensaxe
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2018, 14:05
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

Señorita PequeñaCriatura.... Siempre hay lugar para una discusión... "El Runner fuera de su hábitat tornase discutidor y lenguaraz..." (Léase con la entonación del malogrado Félix Rodríguez de la Fuente).
A mi también me gustó la Carrera. Ya llevo varios años acudiendo. Siento que no nos hayamos visto. Otra vez será...
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2018, 19:22
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

10.120 medidos por mi Garmin " Forerunner 610 " el circuito es apto para hacer marca personal y la Organización de 10 Aplauso Aplauso Aplauso

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2018, 20:07
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

A verdade que das veces quenfun a esta carreira faltou a choiva e o da hora de inicio penso que xa e malo que nos corramos as 11:00 pero que me fagan a miña said as 12 se asi os pequenos non chupan mais calor ca nos, pos as 13:00 inda que nonnforan 10km eles estaban tamen a correr.
Macray ti es moito de recortar.......

You´ll never run alone
Amarelle83

Maratoniano
Maratoniano
5/11/14
38 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2018, 20:12
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

Eu son de carballo, polo que me chama bastante a atenciòn que digades que habia bastante xente, cando ano tras ano baixa en torno os 200 corredores a asitencia e outro tanto os chegados a meta
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2018, 21:50
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

A mi particularmente la participación me pareció alta porque era la primera vez que corría en Carballo y no estoy acostumbrado fuera de lo que son las capitales de provincia a ver tantos corredores. No dudo que a lo mejor el año pasado hubiera todavía más corredores.
Por poner un ejemplo en la media de Ribeira que era campeonato gallego casi corrimos en familia.
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1055 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Mér, 20 Xuñ 2018, 6:46
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

Lo que había otros años eran muchos más anotados porque era gratuita.
Amarelle83

Maratoniano
Maratoniano
5/11/14
38 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Xuñ 2018, 11:10
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

O dos inscritos xa e outro tema!!! Cousa que se intentou solucionar cobrando o precio simbolico de 2€.. (e parece que algo fixo)
Eu falei de xente que se presentou na salida de meta e da que chegou..
E tan facil como revisar en champion chip os resultados dende 2015 por exemplo.. esta carreira rondaba os 1000 corredores e agora anda polos 600, incluso cando era as 12 da maña!!
Estou seguro que se fose organizada por un club creceria en lugar de decrecer.. non consta nada ou muy pouco cambiala hora pas 10, cousa que a xente reclamaba sistematicamente, poñer caixons na salida, cambiar a fecha para que non coincida con unha grande (os 21 do camiño), algo solido o finalizar, etc etc, pequenos detalles que fan unha carreira medrar.. e se esto supon cobrar 5€ creo que nom seria exagerado.. que conste que a pesar de que hay 4-5 clubs en carballo non formo parte de ningun
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 20 Xuñ 2018, 13:45
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

maikel escribió:
Lo que había otros años eran muchos más anotados porque era gratuita.

Como di Amarelle83, cada ano hai menos xente.

Chegados a meta:
2016 - 910
2017 - 688
2018 - 580

A fama de carreira "dura" pola calor que fai normalmente creo que está a pasar factura. Sempre dixen que esta carreira deberíana facer ás 10 como moi tarde e añadir caixóns.. Polo resto, está ben organizada e ten un circuito bastante favorable.
David23

Novo foreiro
Novo foreiro
21/06/18
50 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Xuñ 2018, 20:57
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

A mi,mi polar me daba 10 kms 160 metros
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 21 Xuñ 2018, 21:33
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

FleKy escribió:
A verdade que das veces quenfun a esta carreira faltou a choiva e o da hora de inicio penso que xa e malo que nos corramos as 11:00 pero que me fagan a miña said as 12 se asi os pequenos non chupan mais calor ca nos, pos as 13:00 inda que nonnforan 10km eles estaban tamen a correr.
Macray ti es moito de recortar.......

Cala cala, que fai dous anos nesta proba cando Fathi recortaba un pouco polas aceras os xuices avisárono, eu este ano xiraba pola corda ben pegadiño, pero sempre digo que subir a unha acera resúltame máis cansado que trazar por donde se debe.

sobre tema horario, sen dúbida penso que esta proba debería ser as 10:00 da mañá, gañaría moito, e os pequechos correr 4 minutos ou 6 como lle leva aos Xuvenís non lles da nin tempo a entrar en calor, hai que pensar que moita xente remata esta proba as 12 da mañá despois de unha hora ou máis de actividade intensa, simplemente por saude deberíase adiantar un pouco, o ano pasado por exemplo foi unha tolemia con xente con golpes de calor, abandonos etc.. de que serve ter unha distancia homologada se 4 de cada 5 edicións toca un calor que fai imposible render ao 100% ?? Pensando

www.youtube.com/channe...subscriber
Eloy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/11/14
116 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Xuñ 2018, 16:42
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

El cuarto año que corro esta prueba y siempre me pareció una carrera especial: el hecho de que sea gratis -ahora casi-, el ambiente de la ciudad, el que se impliquen algunos negocios, las carreras de los peques... vamos que espero no faltar mientras el cuerpo aguante.
Lo de cobrar 2€ me parece normal, cuando era gratis se apuntaban por encima de los 2.000 y luego corría apenas la mitad, una vergüenza. Y respecto al calor, a mí no me importa tanto y lo prefiero a madrugar, pero entiendo que es un handicap a la hora de hacer marca.
calito

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/15
75 Carreiras
30 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xuñ 2018, 21:29
Asunto: Re: VIII CARBALLO 10KM

Carreira con un circuito muy chulo, era mi segundo año la corrí en el 2016 y ahora 2018, yo fui de los que lo pase mal por la calor y la verdad no disfruté tanto como el primer año, de hecho la marca del primer año fue 4 minutos mejor. Ojala se adelante la salida a las 10 para los siguientes años, la organización muy bien. Gracias a todos los colaboradores





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos