Foros ›
Trail Series 2018 - ULTRATRAIL DO BARBANZA (Ribeira) 29/4/18
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Edu_Iglesias

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/03/11
0 Carreiras
862 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2018, 19:26
Asunto: Re: Trail Series 2018 - ULTRATRAIL DO BARBANZA (Ribeira) 29/

A verdade e que segundo a nosa valoración (dende o outro lado da carreira), foi a peor edicións a nivel meteorolóxico; nengunha previsión apuntaba a semellante día: e sobre todo o frio, e mais que eso a sensación térmica que era o que levaba a engaños e a tantas hipotérmias como tivemos que evacuar. Benditas mantas térmicas!!!! Sábenno ben os que as tiveron que empregar.

Os voluntari@s, coma sempre: de 11!!! Non se lles pode pedir máis. E ainda sin pedirllo, daban máis de sí, quizais descoidando algo os avituallamentos para ir a retirar a alguén que estaba reclamando axuda. Pero eso sí, a auga a froita e galletas ou outras viandas coido que había en todos (non entendo eso de que faltaba algo no avituallamento 24 km que di XoseM).

O de faltar cintas: certo! Pasounos nalgúns cruces, e incluso en tramos completos de retiralas e atopalas enrolladas todas en un bolo entre os toxos ou no chan. Repuxemos tan rápidamente como pudemos e supemos (algunhas as retiraron entre saida e saida das dúas carreiras -e faltounos uns segundos para pillar ao individuo que o viña facendo, que se nos escurreu entre unhas xestas e logo non o demos atopado-). Eso coido xa ven sendo tónica habitual e teremos que contar a partir de agora, o problema e que unha carreira de 15-20 km. a podes revisar esa mesma mañán; unha de 60 km. é temporalmente imposible facelo (fixémolo o sábado durante o todo o día, pero para o domingo: xa nos joderan). E claro, con tal de que che levanten un cruce: adiós carreira!

Aprendemos de todo isto, e tomamos nota. A nosa intención é seguir mellorando. Gracias polos aportes que sempre son benvidos.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2018, 6:07
Asunto: Re: Trail Series 2018 - ULTRATRAIL DO BARBANZA (Ribeira) 29/

Edu_Iglesias escribió:
Pero eso sí, a auga a froita e galletas ou outras viandas coido que había en todos (non entendo eso de que faltaba algo no avituallamento 24 km que di XoseM).
.
Pensando eu non dixen que faltase algo. Precisamente alabei que estaban nos quilómetros indicados e cos elementos indicados. O do 24, sin toldo nin nada e debaixo dos pinos, estaba a froita e auga no maletero do coche Mr. Green Non era crítica, só que as circunstancias eran difíciles alí arriba Guiño


O das cintas... Disimulando xa se está convertendo en vicio e deporte nacional, non é rara a proba que non o sufre.

-- Chámame "ghose"
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2018, 7:53
Asunto: Re: Trail Series 2018 - ULTRATRAIL DO BARBANZA (Ribeira) 29/4/18

Bueno yo quiero felicitaros por el gran trabajo tanto de los voluntarios como de los organizadores, sobre todo a Manolo Castiñeira que como siempre esta a la altura de las circustancias y un chico del voluntariado que gracias a el me reencontré varias veces que me perdi. Es una pena que haya gente que vaya quitando las balizas. Yo estaba en el trail de 35 km y al final tuve que abandonar por que ya me había perdido por completo. Vuelvo a repetir que es una pena

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
DAntilles

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/04/11
46 Carreiras
234 Mensaxes
Ribeira
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2018, 10:14
Asunto: Re: Trail Series 2018 - ULTRATRAIL DO BARBANZA (Ribeira) 29/

Eu tamén tiven que abandonar por causas alleas a miña vontade!!! Chorando

Dende aquí dar as gracias a organización Aplauso Aplauso
polo enorme esforzo que fixo para sacar a diante as probas
e sobre todo ao voluntario do avituallamento km18 que foi o
que nos baixou para a meta antes de que nos conxelasem Muerto s.

MOITAS GRACIAS!! Guiño
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2018, 10:31
Asunto: Re: Trail Series 2018 - ULTRATRAIL DO BARBANZA (Ribeira) 29/4/18

Muro

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Mér, 02 Mai 2018, 10:34
Asunto: Re: Trail Series 2018 - ULTRATRAIL DO BARBANZA (Ribeira) 29/4/18

artabro81 escribió:
Bueno yo quiero felicitaros por el gran trabajo tanto de los voluntarios como de los organizadores, sobre todo a Manolo Castiñeira que como siempre esta a la altura de las circustancias y un chico del voluntariado que gracias a él me reencontré ya que me perdi varias veces. Es una pena que haya gente que vaya quitando las balizas. Yo estaba en el trail de 35 km y al final tuve que abandonar por que ya me había perdido por completo. Vuelvo a repetir que es una pena que pasen estas cosas


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2018, 9:10
Asunto: Re: Trail Series 2018 - ULTRATRAIL DO BARBANZA (Ribeira) 29/4/18

cronicasdelcarma.blogspot.com.es/
Mi crónica del Ultratrail do Barbanza distancias 35km y mención especial a Manolo Castiñeiras por esos animos que siempre me regala en las carreras

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos