Foros ›
I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Feb 2008, 17:42
Asunto: I Andaina "Bisbarra do Sar" 2008

O vindeiro 12-ABRIL-2008 terá lugar a 1ª ANDAINA "BISBARRA DO SAR", proba organizada polo Colectivo Asociación Remonte e mailos concellos de Padrón e Dodro.

Serán 50 Km, catalogados como de dificultade media, a realizar nun máximo de 12 Horas, e mais de 2000 metros de desniveis acumulados, nos 3 roteiros dos que consta a andaina, todos eles discurrindo polo concellos de PADRON e DODRO.

A saída será ás 9:00 horas en O Souto (Padrón), sendo preciso persoarse no punto de saída 45 minutos antes do inicio da proba.

O percorrido será en trevo (tres etapas consecutivas, todas con saída e chegada en Padrón), con controis (tempos mínimos/máximos) e avituallamentos (auga, refrescos, froitos secos, pasteliños, froita, empanadas) nos Km: 9-14-28-36-44-50

Os camiñantes que finalicen a proba recibirán un diploma acreditativo.

Período de inscrición: 16 Xaneiro ao 2 de Abril. Prezos: FEDERADOS: 11 euros, NON FEDERADOS: 14 euros.
(As primeras 100 inscripcions terán premio)

Para información e inscricións: www.andainabisbarradosar.com



Última edición por U o Lun, 31 Mar 2008, 14:17; editado 8 veces
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Feb 2008, 17:45
Asunto:

SINOPSE PERCORRIDO
Saída: 9 horas. Chegada: 21 horas.
Tempo estimado: Entre 8 e 12 Horas.
Desniveis acumulados: 2.108 mts.
Dificultade: Media.
Marcas: Cintas cor Brancas/Vermellas e frechas cor Vermello
X: Cruces perigosos
Perfil:


1º Bucle: SUBIDA MONTE SAN GREGORIO e CONTIGUOS (Cota: 247 mts)KM aprox: 14. Tpo. Estimado: 150/210 minutos.
Itinerario: Saída do Souto--Paseo Espolón--Ponte do Carme--Escaleiras Monte--Capela e Pedras Apostol--Devasas diversas--O Mirador (vista panorámica)--baixada aluminios Cortizo---X---A Devesa de Extramundi--Marxes Río Sar--Corredoira da Barca--Igrexa--Espolón--Chegada ao Souto.
Controis e Avituallamentos: Saída, O Mirador (Km 9), O Souto (Km 14).

2º Bucle: CIRCUITO CONCELLO de DODRO (Cota: 316 mts.)KM aprox: 22. Tpo. Estimado: 180/270 minutos
Itinerario: Saída do Souto--Pazo Lestrove---X---Ruta Rosaliana:Pazo dá Hermida--Casas Rurais Antiga do Monte--Devasas--Rialiño--Pexegueiro--Chisca--Manselle--Area Recreativa Fonte Primeiral-- Mirador Paxareira-- Sede Deloa---X---Bosque de Dodro--Brañas de Laiño e Dodro--Paseo Río Sar--Chegada ao Souto.
Controis e Avituallamentos: Na Saída do 2º bucle, Fonte Primeiral (Km 28 ), O Souto (Km 36).

3º Bucle: SUBIDA MONTE DE MEDA e CONTIGUOS (Cota: 451 mts)KM aprox: 14. Tpo. Estimado: 150/240 minutos
Itinerario: Saída do Souto--Campo de futbol---X---Canle río Sar---X---Casa Museo Rosalia--O Bosque de Luáns--Couto--Casa Pazo Rosalía--Inicio subida Monte--Cima (Vista panorámica)--Baixada por rio Abelendas--Roucón--Ruta Celiana: Cemiterio Adina--Busto Cela--Igrexa Iria-Flavia---X--Casa dos Canónigos--Fundación Camilo J. Cela--Museo Ferrocarril--Capela Franciscanos--Casa Rosalía en Padrón--Praza Baltar--Concello---Praza Macías--Cruceiro Concheira--Chegada a O Souto.
Controis e Avituallamentos: Na Saída do 3º bucle, Cima do Meda (Km 44), O Souto (Km 50).


Última edición por U o Ven, 04 Abr 2008, 9:00; editado 1 vez
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 2:54
Asunto:

Bo traballo U....!!! Todo moi ben explicado Campeón !!! :=D> :=D> :=D>

Eu teréi o acometido de ir pechando esta fermosa Andaina. Guiño
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5643 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 10:14
Asunto:

Si señor, con todo detalle! yo seguramente encabezaré uno de los tramos.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Sáb, 16 Feb 2008, 13:33
Asunto:

Este xeito de facer deporte si que está moi pero que moi ben.......seguro que a participación vai a sorprender os propios organizadores......eso si como un "consello" que creo deberiades valorar e que a andaina non sexa competitiva........espero poder coñecer eses sendeiros convosco.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 16 Feb 2008, 14:04
Asunto:

Afiador escribió:
Eso si,como un "consello" que creo deberiades valorar e que a andaina non sexa competitiva........espero poder coñecer eses sendeiros convosco.

Estas envitado amigo Afiador,a esta fermosísima Andaina. Moi feliz

E decirche tamén que esta Andaina,basicamente non é competitiva,pois todos,absolutamente todos van levar o mismo premio.......un diploma co seu correspondente tempo,e diversos agasallos que a organización poida dar........ Guiño
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Feb 2008, 0:21
Asunto: ANDAINA BISBARRA DO SAR

Hola:
Que boa pinta ten esta andaina, noraboa a aquelas persoas que son quen de afrontar a organización deste tipo de actividades.
Persoalmente gústanme moito e quería participar nesta, que ademais polo que vexo é a primeira, sen embargo, creo lembrar, coincide coa proba da Liga Galega de Orientación que organiza o Clube Universitario de Vigo no Galiñeiro. Vaia pena, outra vez será. (Habería que facer un calendario único deste tipo de actividades en Galicia)
De tódolos xeitos o dito e que todo saia moi ben.
Un saúdo a todos e todas.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2008, 12:12
Asunto:

Esta I Andaina Bisbarra do Sar será a primeira proba a celebrarse das pertencentes á Copa Galega de Andainas de 50 Km deste ano 2008 (www.fgmontanismo.com/marchas50.html).
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2008, 15:42
Asunto:

Desde luego que es una buena opcion el tema de las andainas. No he realizado ninguna, lo mas cercano fue el maraton de penedos de lobos realizandolo hasta la mitad y la mayor parte del tiempo fue caminando.

Me gustaria que me informarais un poco sobre el tema de las andainas. He visitado la pagina de la fgm, y la verdad me parece un poco lio el tema de la licencia. Una pregunta ¿Es obligatorio pertenecer a un club?. Estaria bien estar como independiente.

Gracias por la atencion prestada y a entrenar.

Saludos a tod@s.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2008, 16:03
Asunto:

Al realizarse las andainas los sabados me es algo dificil pode participar, ya que toca trabajo. Pero es un tema interesante al cual le dejo las puertas abiertas.

Saludos a tod@s.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Mar 2008, 17:01
Asunto:

jecarqui escribió:
He visitado la pagina de la fgm, y la verdad me parece un poco lio el tema de la licencia. Una pregunta ¿Es obligatorio pertenecer a un club?. Estaria bien estar como independiente.
Esa misma duda la tuve yo. Uno de los miembros de la federación me confirmó que SI que es necesario pertenecer a un club para poder federarse.

LINEA 900: Carreteras Mortales Parte 1, Parte 2, Parte 3
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2008, 9:30
Asunto:

Na prensa de hoxe: tierrasdesantiago.es/i...cia=272213
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2008, 13:13
Asunto:

Amigo U, voute fichar como relacións públicas. Así me gusta, dandolle vida o tema.....pois eu tamén me apunto, para decir que teño toda a intención de participar e tentar facela correndo, por donde poda correr, e así adestrar para a Geira romana.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2008, 13:24
Asunto:

Eu a pesares de estar moi dolorido (polo maratón) Muerto , xa estou a pensar en acompañar ao amigo castinheiras Satisfecho Muro
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 04 Mar 2008, 13:51
Asunto:

je, je, je.....ti xa sabes que non soporto verte sufrir......rematoche e quedas no sitio Mr. Green





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos