Foros ›
COSTA TRAIL OLEIROS "Seixo Branco"
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ferchi72

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/02/11
0 Carreiras
189 Mensaxes
Dexo - Oleiros - A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Feb 2018, 21:41
Asunto: COSTA TRAIL OLEIROS "Seixo Branco"

La organización del Costa Trail de Oleiros ha decidido que este año 2018 no se celebre la carrera y que esta pase a ser bienal (cada dos años)

El principal motivo es el exceso de pruebas de trail que se están organizando en Galicia, sólo en el calendario de CeG hay 2 ó 3 prueba cada fin de semana.

Este tema ya fue tratado temporadas atrás con varios organizadores de carreras sin tener respuesta alguna, y como va a más año tras año pues hemos dado el primer paso con el deseo de que alguno haga lo mismo.

La concurrencia de trails afecta tanto a organizaciones, que puede llegar a no cubrir inscripciones, como a corredores, que les obliga a elegir, no dan ni un fin de semana de descanso, etc.....

Cada uno es libre de organizar cuando y donde quiera y de hacer negocio con ello, pero esta saturación de calendario, sobre todo con circuitos de 6 ó 7 pruebas y Trail camps durante varios fines de semana, pruebas de BTT que les añaden un trail por el mismo recorrido, etc.. creo que esta desvirtuando un poco este deporte.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2018, 7:52
Asunto: Re: COSTA TRAIL OLEIROS "Seixo Branco"

gracias ferchi72

na web da organización non vexo ningún comunicado ao respecto artabros.org/

Por favor, eres de algún xeito representante do clube? Gracias.

************

Sobre a túa opinión ao respecto do rumbo que está tomando este deporte... Pensando tería que pensar un pouco.

Comparto que existe "inflación" no número de probas, pero tamén cada vez máis a xente atrévese a ir ao monte. Eu son dos que non se queixa porque alguén pretenda facer negocio co ocio deportivo. Outra cousa é que eu participe.
Pero dame pena que carreiras que tiraron do carro cando corrían catro gatos, que lles ía ao lombo (ao peto) a organización das probas, que collen no monte para facelo transitable, botan días sinalizando para que lles quiten as cintas o último día, que lle choran uns euros ao concellal que sin embargo lle da 1000 a unha empresa externa, etc.
Por esto, escoller as carreiras que apoiamos e nas que participamos non é unha decisión neutra, estamos dándolle forma ao tipo de deporte que queremos.
Quizáis non todos temos a misma opinión respecto a cómo nos gusta correr, e eso está ben, pero cando ESCOLLEMOS a onde ir correr hai que ter estas cousas en conta.

Lembrades aquela carreira que había? Pois eso.

O tema tamén se trata de forma xenérica en este fío www.correrengalicia.or...mp;t=18447 de sanmikel

-- Chámame "ghose"
Budiña

Montañés
Montañés
6/09/15
75 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2018, 11:08
Asunto: Re: COSTA TRAIL OLEIROS "Seixo Branco"

Ya me pareció raro que primero os vi con fecha y después ya vi que no estabais.
RadicalMarc1

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
6/10/13
77 Carreiras
889 Mensaxes
O Burgo/Castelo/Caldebarcos
Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2018, 13:18
Asunto: Re: COSTA TRAIL OLEIROS "Seixo Branco"

Cierto que hay un exceso de pruebas de trail cada fin de semana, pero ¿cuantas de esas son ''trail de verdad''? es decir, que no sea simplemente correr por una pista en medio del monte. Ultimamente hay pruebas que lo único que tienen de trail es el nombre. Lo que llevamos un tiempo corriendo por el monte tenemos claro cuales vamos a elegir. El CTO sería una de las que escogería correr.
Una pena que este año no tengamos la VIII edición del CTO, además este año creo que no coincidiría con A Toxiza.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2018, 14:22
Asunto: Re: COSTA TRAIL OLEIROS "Seixo Branco"

Voy a dar mi humilde opinión como corredor. Efectivamente cada vez hay más pruebas y probablemente no hay tanto corredor para tanta prueba.

Imagino que la decisión la teneis más que meditada bastante mas que yo que digo lo que me parece así a bote pronto.

Pero si la única razón de que se haga cada dos años es esa creo que os equivocais. Es loable dar un paso adelante haciendo esto para intentar que no se saturen los fines de semana de pruebas. Pero creeis que las demás organizaciones van a dar el paso?
Yo creo que va a seguir más o menos todo igual con la única excepción de que vuestra prueba efectivamente será cada dos años y seguirán aumentando el número de pruebas hasta que sólo queden las que llenen más las inscripciones.

Esta es mi inexperta opinión así de aquella manera. Ojalá me equivoque. Y dicho esto el año que viene si puedo ahí estaré en vuestro trail si puedo.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2018, 18:55
Asunto: Re: COSTA TRAIL OLEIROS "Seixo Branco"

Boas, poís aínda que haí saturación de probas como corredor non o vexo tan negativo. Por poñer un exemplo, a principios de marzo haí duas probas unha no Rosal e outra en Laracha ambas con distancias parecidas, se só houbera unha proba poís moita xente da zona de Coruña ou Lugo tendría que baixar ó Rosal ou viceversa, incluso habría xente que xa non se inscribiría por non madrugar e coller o coche durante tanto tempo.
Tampouco penso que unha persoa que ten en mente participar nun maratón ou distancia parecida o deixe de facer pq cerca del haí unha proba de 15/20 kms.
Se bén é certo que aumentou o número de corredores/as a partir de certa distancia ou desnivel os participantes seguen a ser os mesm@s.
Un saudo.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mar, 13 Feb 2018, 21:47
Asunto: Re: COSTA TRAIL OLEIROS "Seixo Branco"

Boas

Desde o respeto absoluto á decisión da organización (só faltaría), que terá sopesado concienzudamente a decisión tomada, creo que é un erro facela bianual, xa que a xente non se engancha á proba como fan as carreiras anuais, que teñen o seu público fiel.

Corrín o meu primeiro trail na vosa primeira edición, alá polo 2011, e encantoume. Despraceime dende O Porriño, ao igual que uns cantos participantes máis, que anos máis tarde coñecín no clube de atletismo.

Nas probas como a vosa (cando eu a corrín era duns 20km) cada vez hai máis xente, e anque toque repartirse entre máis carreiras, non creo que vos debería de faltar público.

Hoxe en día, como ben dicides, a xente trata de correr en probas cerca da casa, e ante o incremento destas, pois tratamos de desprazarnos o menos posible. Pero tamén funciona moito de boca en boca, polo ben que falen dela outros corredores, nos foros,... polo que se vexo bos comentarios continuos ou compañeiros de equipo me comentan o ben organizada que estaba a carreira, o bo ambiente na meta,... seguro que me plantexarei meterlle km ao coche para participar na carreira. Un exemplo de carreira totalmente recomendable, da que sempre escoitei falar ben, e da que só teño boas palabras polo cariño e o traballo que lle pon a organización e a dos 100 do Barbanza. Poderán ter erros, pero poñen moito traballo, moito cariño, miman cada detalle,... Para que vos fagades unha idea, o ano pasado un avituallamento polo que pasei sobre as 5 da mañá era na casa do presidente da asociación que organiza a proba. Estiven sentado na mesa onde come coa familia e alí había de todo... Como non vou a falar ben deste tipo de probas e recomendarlle á xente que faga a "matada" de meterlle ao corpo 100km? E esta actitude ten a súa "recompensa" en público fiel, que vai ano tras ano e leva xente, incrementando a participación.

Que haxa moitas probas é algo positivo, xa que o deporte funciona e hai demanda de carreiras. A longo prazo as probas queridas polos corredores serán as que perduren e o resto caerá polo seu propio peso: oferta e demanda, como foi sempre.

www.twitter.com/JesusAmieiro
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Feb 2018, 12:10
Asunto: Re: COSTA TRAIL OLEIROS "Seixo Branco"

Eu son o fan número un desta proba, encantame o lugar e as características do evento. Dame pena que non se realice este ano, pero apoio a decisión que tomedes, porque considero que ferchi e o seu equipo desvivense por darnos o mellor, e se consideran que ter que ser bianual, pois eso será o idóneo!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos