Foros ›
Autor
Mensaxe
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Lun, 01 Xan 2018, 18:47
Asunto: Re: San Silvestre Coruña 2017

A miña primeira participación e paseino moi ben.
No meu caso non era un dia para competir, tanpouco creo que nin o dia, nin a carreira fosen os mais adecuados. Nin o meu estado de forma. De todas formas ocurriuseme que ao marxe de caixons por tempos, e de como se coloque a xente creo que non estaría mal que como norma xeral que a xente que non vai a competir circule polo lado dereito e deixe a parte esquerda libre para que outra xente poida progresar. E unha idea que deixo aquí e que me parece valida para todo tipo de carreira.
Polo demais no meu caso eu non tiven ningún problema nin co roscón, nin co home do microfono, e pouco me importa o destino dos cartos que xenera esta carreira.

Saudos, e aproveito para desexarvos un feliz 2018 a todos, que as lesions nos respeten e poidamos disfrutar das carreiras

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Xan 2018, 21:33
Asunto: Re: San Silvestre Coruña 2017

A mí, al margen de polémicas en las que no me meto, como siempre me encantó la carrera. Para mí es un clásico e intento no fallar. Me gustó el recorrido al ser más llevadero que el año pasado ( iba empachado para variar y había corrido en Mugardos por la mañana). Me encanta ver a tanta gente corriendo, tanto los habituales como muchísimos conocidos que nunca había visto correr. Y el roscón es inigualable.

Feliz año a todos!!
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 02 Xan 2018, 23:37
Asunto: Re: San Silvestre Coruña 2017

Me dieron una camiseta XXL, bueno no se si dos o tres X, pero no conozco a nadie que lleve esa talla. Si alguien la quiere que me la pida. Alguien que no vaya a hacer la dieta ducan, por supuesto.
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 07 Xan 2018, 16:01
Asunto: Re: San Silvestre Coruña 2017

Vaia tomadura de pelo: pagas 10€ para non levar camiseta por non quedar tallas, non levar roscón por non chegar as porcions, e so unha botelliña de auga o rematar, que pena.Por outro lado,non escoitei o charlatán do micro, pero si que manda chover con eses comentarios.
.en fin non sabia de esa Carreira alternativa, pero agora xa o sei. Sau2.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos