Foros ›
Maratón de Madrid la 4ª Mejor del Mundo
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Tom

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/05/07
0 Carreiras
361 Mensaxes
Nación Española
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2008, 8:58
Asunto: Maratón de Madrid la 4ª Mejor del Mundo

La IAAF otorga la 'Silver Road' al Maratón de MadridLa Federación Internacional de Atletismo (IAAF) ha otorgado la "Silver Road" al Maratón de Madrid, distinción que reconoce a la carrera madrileña como una de las cuatro mejores del mundo, sólo superada por las pruebas de Nueva York, Londres y París.
El Maratón de Madrid pasa a la lista 'top ten' mundial con el número 4, a la par de los 42 kilómetros de Boston, Amsterdam y Rotterdam y tan sólo carece del requisito de ser televisado a un mínimo de 5 países para obtener el "Gold Road", máxima distinción en este tipo de pruebas.

La IAAF entregará oficialmente el premio a la organización del Maratón de Madrid el próximo mes de abril, cuando se presente la prueba, que como es habitual se celebrará el último domingo de dicho mes . :=D> :=D> :=D>

YA VUELVO A ESCRIBIR EN EL BLOG ....
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2008, 9:58
Asunto:

Terá os premios que ti queiras e estará moi ben "orjanisada", pero para facer marca unha das mellores é a de Berlin... sen dúbida outra clásica a ter en conta. Ríndose Ríndose
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2008, 11:56
Asunto:

Si si ..por eso los atletas de elite no son capaces de bajar de 2h10 .

Con la orografia con la que cuenta deberian tambien ponerla sobre todo la 2ª parte como de las más duras del mundo ,por lo menos a mi el hacerla 2 años seguidos me acabó de rematar Muerto

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2008, 12:48
Asunto:

Ya me parecia a mi que la noticia estaba desvirtuada ...

www.iaaf.org/news/Kind...42731.html

A Madrid hay que buscarlo con lupa, además de que para estar en los primeros puestos deberia estar en los "gold road".

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2008, 13:45
Asunto:

CHARLY escribió:
Ya me parecia a mi que la noticia estaba desvirtuada ...

www.iaaf.org/news/Kind...42731.html

A Madrid hay que buscarlo con lupa, además de que para estar en los primeros puestos deberia estar en los "gold road".

:=D> :=D> :=D> :=D> :=D> :=D> Mr. Green
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2008, 14:44
Asunto:

Tom, pero tí de dónde quitaches esa noticia??? Ã? silver Label, vamos que todas as Gold Label están por enriba, se é a noticia a que te refires. De tódolos xeitos estas clasificacións da IAAF son un pouco de risa.
Eu corrín Madrid e a organización pareceume boa, o circuito, sobre todo a segunda parte, durísimo e aínda por riba creo que non lle axuda moito que cada ano teñan que buscar un circuito novo. O que é triste é que España non teña unha maratón en primeira división ( o mellor é que non a merecemos).
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2008, 18:15
Asunto:

Yo estoy con lento, me parece que está muy bien organizada, que el recorrido es bonito, etc.... pero me extraña, sobre todo por los cambios que hacen últimamente del recorrido, si cada año es distinto... 8O, y eso de normal no tiene nada... . Eso si, por ahora, en España no hay otro que reúna más cantidad de corredores; pero, teniendo en cuenta la dureza del Mapoma, veremos lo que pasa si los de Barcelona se ponen las pilas... ::-;, imagino que este año ya podremos ver la tendencia...

Me da la impresión de que la salida de la noticia tiene más que ver con aspectos publicitarios que de otro tipo, de hecho está en la página del mapoma... así que tendrá que ver mucho con el marketing de la organización que puede estar preocupada por lo que puede ser el número de inscripciones de este año, yo personalmente creo que inflan las cifras de participación...

Y ya que se está hablando en otro tema de la pasta que cuesta la inscripción en la Vig-Bay comentar que por ejemplo la bolsa de corredor es bastante mejor en esta última, la camiseta del mapoma (por lo menos la de las chicas) es de una calidad pésima... , yo porque le tengo cariño pero no tiene nada que ver con la que nos dan en Vigo.

Ahora, reconozco que el chiringuito de la CruzCampo de Madrid, no tiene precio, se lo darían por eso...??? Ríndose Ríndose Ríndose
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 25 Xan 2008, 18:31
Asunto:

copio la noticia de hoy en el periodico :

Y cada vez son más los que se atreven con distancias más largas y exigentes, hasta el punto de que el maratón de Barcelona que se prepara para el 2 de marzo podría suponer un hito en la legendaria distancia de los 42 kilómetros y 195 metros. Por primera vez, la carrera de Barcelona podría superar en número de inscritos y de corredores que finalizan la prueba a la que se celebra en Madrid.
A día de ayer, el maratón de Barcelona --que por tercer año organiza una empresa catalana (RPM, cuyo consejero delegado es Juan Porcar) asociada con la empresa francesa ASO, responsable del Tour, el rally Dakar y el maratón de París-- contaba ya con 6.731 inscritos, casi un 40% más que el año pasado por esta misma época. Las previsiones (ver gráfico) se sitúan entre los 9.000 y 10.000 participantes, lo que situaría a la carrera barcelonesa por encima de la madrileña, ya que el año pasado acabaron el maratón de Madrid 8.186 atletas, una cifra que se podría superar el próximo 2 de marzo en Barcelona de seguir la proporción del año pasado, cuando acabaron 6.311 corredores de los 7.441 que tomaron la salida.





que no se me tache de chauvinista....por que no es el caso.....simplemente los numeros cantan............... Silbar Silbar Silbar
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 28 Xan 2008, 9:41
Asunto:

... e con sorte eu serei un deses que contribúa a facer da Maratón de Barcelona unha carreira máis grande Silbar Silbar ... ¡¡¡pero que falla de modestia a miña!!! Satisfecho Satisfecho
Tom

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/05/07
0 Carreiras
361 Mensaxes
Nación Española
Respostar citando Envío Lun, 28 Xan 2008, 13:32
Asunto:

lentoperosejuro escribió:
Tom, pero tí de dónde quitaches esa noticia??? Ã? silver Label, vamos que todas as Gold Label están por enriba, se é a noticia a que te refires. De tódolos xeitos estas clasificacións da IAAF son un pouco de risa.
Eu corrín Madrid e a organización pareceume boa, o circuito, sobre todo a segunda parte, durísimo e aínda por riba creo que non lle axuda moito que cada ano teñan que buscar un circuito novo. O que é triste é que España non teña unha maratón en primeira división ( o mellor é que non a merecemos).

Disimulando Disimulando Disimulando ... que yo no llevo COMISIÃ?N con esto !!! simplemente la lei en el diario deportivo MARCA Avergoñado Avergoñado Avergoñado , espero sepaís perdonar mí plagio Avergoñado Avergoñado Avergoñado , por lo que me comentaís, parece que incluso la Gran Fondo del Olmo (Churrascada GRATIS) o la del Pinar de Cabañas está mejor Organizada que la Maratón de Madrid. Guiño

YA VUELVO A ESCRIBIR EN EL BLOG ....
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 30 Xan 2008, 20:22
Asunto:

Non home, ninguén dí que leves comisión (polo menos do Mapoma Moi feliz Moi feliz Moi feliz ). Xa che digo, non sei se a organización é peor co Gran Fondo Olmo ou o Pinar de Cabañas (nunca corrín esas carreiras), para min a organización é boa. Simplemente mover a 12.000 persoas necesita unha infrestructura de carajo. Pero deso a poñela como 4ª do mundo, diante de Berlín,Boston,Amsterdan...paréceme moito para unha carreira que non ten un circuito máis ou menos fixo, que non se sae por caixón de saída...e agora non me acordo de máis cousas. Como dixen é unha pena non ter unha maratón de primeira división.
Tom

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/05/07
0 Carreiras
361 Mensaxes
Nación Española
Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2008, 8:41
Asunto:

lentoperosejuro escribió:
Non home, ninguén dí que leves comisión (polo menos do Mapoma Moi feliz Moi feliz Moi feliz ). Xa che digo, non sei se a organización é peor co Gran Fondo Olmo ou o Pinar de Cabañas (nunca corrín esas carreiras), para min a organización é boa. Simplemente mover a 12.000 persoas necesita unha infrestructura de carajo. Pero deso a poñela como 4ª do mundo, diante de Berlín,Boston,Amsterdan...paréceme moito para unha carreira que non ten un circuito máis ou menos fixo, que non se sae por caixón de saída...e agora non me acordo de máis cousas. Como dixen é unha pena non ter unha maratón de primeira división.
Dende logo que sí lentoperosejuro, abofe que estou moi de acordo contigo, é maís eu ainda son un pouco maís ambicioso ... ¿para cando unha Maratón por terras Galegas, ven sexa A Coruña, Santiago, Vigo, Ourense, etc ... ? ainda que non estemos entre as 10 primeiras do Ranking Mundial, unha preta Guiño

YA VUELVO A ESCRIBIR EN EL BLOG ....
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2008, 10:28
Asunto:

Se a memoria non me xoga unha mala pasada o ano pasado houbo dúas maratóns por terras galegas a falla de unha: a do Baixo Miño e unha en Ourense capital. O problema da primeira é que ten tan pouca participación que, para un novato coma min, pódese facer durísimo non tanto rematar a carreira como facer a meirande parte do percorrido en solitario... da segunda non sei moito, pero houbo un fío sobre a mesma... e ata coido que unha foreira de orixe checo (rezetka) foi a gañadora feminina da mesma. Digoo para a túa información, pero sen ánimo de ofender ¿eh? por si este ano te animas a participar... alá polo mes de setembro ou outubro. Guiño Guiño
Tom

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/05/07
0 Carreiras
361 Mensaxes
Nación Española
Respostar citando Envío Xov, 31 Xan 2008, 10:53
Asunto:

... Grazas banderas ... pero para o presente ano con algunha Media xa vou servido, coa excepción do meu Gran Obxetivo os 101 Km´s de Ronda (Malaga). Guiño

YA VUELVO A ESCRIBIR EN EL BLOG ....





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos