Foros ›
Autor
Mensaxe
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 7:16
Asunto: Correr Descalzo

Después de que un compañero corriera descalzo la (Magnífica) MM Villagarcía (26-XI-17) se me ha ocurrido abrir este hilo para que los que lo practicais compartais vuestra experiencia (si os apetece). Me sorprendió encontrar en Youtube mucha información sobre el tema

cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 8:38
Asunto: Re: Correr Descalzo

Es verdad, lo vi y me llamo la atención. Imagino que ya estará acostumbrado porque 21kms en asfalto y descalzo, no creo que sean para cualquiera.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 13:33
Asunto: Re: Correr Descalzo

gracias por abrir o fío Guiño


En este mismo foro hai información ao respecto, pero está mezclada coa de "minimalismo", correr "natural", etc.

Pero si, si alguén ten dúbidas ou quere información, podemos compartila e falar do tema.

*****

A pregunta máis habitual é... por qué corres descalzo?

E porqué non!? Moi feliz

As razóns cada un ten as súas, pero correr descalzo hai quen o considera:

- un fin en si mesmo. Un obxetivo ou reto personal, igual que facer unha milla en 4 minutos. Ten o mérito que cada un lle queira dar.
- un medio, unha ferramenta. Igual que un pantalón cómodo, unha camiseta de tiras, etc.


Personalmente corro descalzo porque me da gustito, porque fai que corra mellor, porque a miña saúde mellorou. Qué máis pedir!? E non sempre corro descalzo. Depende do lugar, do tipo de terreo, a hora do día, da temperatura, das ganas, etc.

Tampouco se hai que montar películas. Correr é correr e esto non ten máis importancia que calquer outra cousa. O problema grande que lle vexo eu é que se vexa máis normal recurrir a ortopedia que intentar utilizar o teu corpo do xeito en que está adaptado de serie. Un pouco de curiosidade, polo menos, sería desexable.

Esto de correr descalzo nin cura as lesións nin evita que te poidas lesionar.



Esto escriboo porque coñezo MOITA XENTE que se interesa en esto de correr descalzo porque pensa que se vai recuperar de unha lesión máis rápido, como si fose unha pastilla máis que lle recetan. E non, hai que deixar as cousas claras de inicio aínda que esto me... esté quedando... como o carallo... porque... parece que estou... asustando a posible clientela Avergonzado Pero as verdades por diante.

Si tes curiosidade, pregunta. Si ves a alguén correndo descalzo non dubides en falar con esa persona. Estará encantada en falar contigo si mostras simplemente curiosidade e respeto Guiño Será máis de fiar que as webs e gurús que se atopan en internet vendendo burras (e zapatillas).

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 14:42
Asunto: Re: Correr Descalzo

este artigo do compañeiro citado arriba ven ao caso

www.feetness.es/single...RTIGUACION

-- Chámame "ghose"
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 17:04
Asunto: Re: Correr Descalzo

Empecé a correr allá por los lejanos años sesenta, y durante este tiempo ¡ medio siglo ! no he visto lo que se dice "correr" descalzo a nadie. Ah¡ sí, en aquéllos inicios a un excepcional maratoniano etíope Abebe Bikila, campeón olímpico que corría descalzo.Entiendo que sería habitual entre los etíopes y africanos pioneros, pero con el tiempo se fueron "calzando" porque evidentemente no es lo mismo correr descalzo que calzado.
Correr por la playa sí, pero fuera de ahí Pensando mejor con zapatillas,

Friends forever
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 20:37
Asunto: Re: Correr Descalzo

En la playa , en el césped, da gusto pisar descalzo y trotar un poco, pero sobre asfalto ya no atrae tanto. Supongo que vas poco a poco adaptándote a todo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2017, 5:36
Asunto: Re: Correr Descalzo

@Magono vai para cinco anos que empecei a correr descalzo, polo que si, hai que tomalo con calma Guiño aínda que o plazo depende da persona, do forte que é, da corrección da súa técnica, etc.

A plaia non creas que é moi bo sitio para correr Indiferente . Incluso a area "dura" é demasiado "blanda". Unha vez adaptado está ben, pero para aprender o mellor é o cemento tipo carril bici, cemento, asfalto liso, tartán,etc. A herba si que é agradable, pero un aspecto importante para ir relaxado é poder ver onde pisas, e na herba non sempre é posible.

O da visibilidade é importante, por eso eu non corro descalzo de noite. Pero esto é unha limitación miña.

Saúdos

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2017, 5:50
Asunto: Re: Correr Descalzo

un pequeno vídeo, en inglés


porei algún locutado en español, pero este é clásico e sirve para encher esa discontinuidade espacio-temporal que, aparentemente, separa a un campión olímpico de un fulano "correndo" descalzo por Vilagarcía Molón

-- Chámame "ghose"
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2017, 8:27
Asunto: Re: Correr Descalzo

Gracias XoseM.
Llevo tiempo interesado por el tema pero no había visto nunca a ningún compañero ponerlo en práctica. Me interesa tu posición alejada del proselitismo y de la panacea como "cura de todos los males".
Este video (que ya compartí en algún Diario) quizá caiga en ese defecto; pero fue mi primer contacto con esta forma de entender nuestro deporte y creo que aporta cosas interesantes (Tiene la opción de Subtítulos en español)

XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2017, 10:01
Asunto: Re: Correr Descalzo

gracias por compartirlo Guiño Ese señor está "vendiendo" su historia al público, es normal (o lógico) que caiga en tópicos, reduccionismos (esto es peligroso) y frases construidas para llegar de forma efectiva a su audiencia.

Pero mucha gente ha sentido curiosidad tras leer el famoso libro de ese autor. Y eso, ver que hay otras formas de entender la carrera a pie y disfrutarla, es lo relevante de un hilo como este. Luego cada uno sabrá lo que hace de su vida.

Correr descalzo implica, en mi opinión, una forma diferente de entender la carrera a pie. Ni mejor ni peor Parar Angel

-- Chámame "ghose"
NadadorMaster

Novo foreiro
Novo foreiro
31/12/12
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2017, 11:06
Asunto: Re: Correr Descalzo

Siempre quedará la vía intermedia... el minimalismo.
Yo mismo llevo calzado minimalista desde hace bastantes meses, y tras la adaptación pertinente, ya corro con ese calzado (que tiene una suela mínima y nada de amortiguación) como con las zapatillas que llevaba antes, y mis tiempos no se han resentido.
Ahora el siguiente paso es ser minimalista en los trails... a ver cómo sale.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 01 Dec 2017, 7:59
Asunto: Re: Correr Descalzo

NadadorMaster escribió:
Siempre quedará la vía intermedia... el minimalismo.
si si claro Guiño Xa escribín máis arriba que corro descalzo, ou non, dependendo das circunstancias.

Dos quilómetros que corro ao ano... quizáis non chegue ao 1/3 descalzo. Despois zapatillas como as túas, sandalias, fivefingers,etc.


Nos trails... subindo non terás problema, incluso che diría que é mellor, pero costa abaixo hai que ser forte Muerto , ter boa técnica Muerto e un pouco de valentía Avergonzado O mismo que con "zapatóns", pero si que hai que adaptarse e aprender para ir con seguridade. Polo menos é o que me pasa a min.

-- Chámame "ghose"
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3857 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 01 Dec 2017, 23:20
Asunto: Re: Correr Descalzo

Lo de correr descalzo es algo que me gustaría hacer pero no encuentro un lugar apto. Lo intenté en varias ocasiones pero el asfalto rugoso y con piedrecillas me tiraron para atrás Muerto En cualquier carrera popular te puedes encontrar asfalto de muchas variedades y algunas zonas adoquinadas que hace que correr descalzo sea arriesgado Parar . La media de Villagarcía, tiene un asfalto bastante aceptable para correr sin zapas. Además, creo que correr con los pies libres, aparentemente se va más lento Pensando en caso de que se busque una marca que mejorar.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Isaaq

Novo foreiro
Novo foreiro
14/08/17
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Dec 2017, 9:21
Asunto: Re: Correr Descalzo

A mi me gustaría correr descalzo por asfalto (sólo lo hago por la playa) pero me da mucho miedo pisar cristales, espinas... Pero intentaré armarme de valor Sorriso
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 04 Dec 2017, 7:49
Asunto: Re: Correr Descalzo

Hola Isaaq

si vas por lugares donde no ves cristales y/o espinas las probabilidades de pisar cristales o espinas son mínimas. En 5 años, UNA VEZ, se me clavó la espina de una zarza. Me paré, la saqué y pude seguir corriendo. Todo en 5 segundos.
Con cristales, latas de conserva o similares no he tenido problemas.
Es más frecuente, sin embargo, que alguna grava pequeña se quede adherida, pero en dos pasos se caen y si no pasas la mano y se suelta.

Aproveito o comentario do compañeiro para traer un artigo no blog personal onde con motivo dos 1000km descalzo presentaba os lugares por onde aprendín a correr descalzo e onde adestro habitualmente: xmgz.wordpress.com/201...t-running/ The good, the bad, the ugly.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos