Foros ›
Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 8:21
Asunto: 100

Non teño claro se será regreso ou non; literario seguro que non, e atlético collido por os pelos; de todos xeitos quería compartir este número.

Levo dous meses correndo entre 3 e 4 saídas a semana de forma constante. Nada de series, so rodaxes Cómodos. E aproveitando as carreiras do circuíto para facer Calidade. Non estou en un bo momento físico, pero as sensacións parecen que volven, e as lesións parece que están aletargadas, esperando unha mellor ocasión.
En Vigo temos un final de ano repleto de carreiras no calendario, que fai que sexa cómodo competir sen case desprazamento.
Onte foi a miña segunda participación na carreira Érguete de Vigo, con un novo circuíto, e unha participación moi modesta para o que soe ser as carreiras de Vigo.
O ano pasado o Circuíto de10k aínda que o principio pica lixeiramente para abaixo, se fai moi esixente a partir do km 3.5.
Saída en segunda liña, circuíto a dúas voltas (o final foron uns 200 chegados a meta na proba de 10k). Claro favorito Bargiela.
Para estar adiante nos primeiros 100 metros se me colaron diante varios os que non puiden adiantar e tropecei.
Saída cara Pi y Margall, os 300m vexo un grupo diante e acelero para que non se me escapen.
Levamos diante uns 20 corredores, e estamos en un grupo moi abundante de coñecidos destes ritmos. Se queda con nos Miguel Ángel Fernández, co que o final farei toda a carreira (A semana pasada me sacou 45s na Vigo+11)
Primeiro km a 3:45, aquí e onde me decato que cambiaron o circuíto, nos levan por outras rúas. Por Beiramar vamos un grupo de uns 8 corredores, pinarum, atletics, e algún independente coma min máis. (Por suposto eu correndo coa indumentaria dos JackBauers). Miguel e eu vamos tirando do grupo, e non recibimos axuda de ningún, todos detrás. Km 2 a 3:24, aproveitando a baixada da rúa Paz. No km 3, pego un pequeno cambio de ritmo, para ver se algún se da por enterado, so me sigue Miguel, pero entre que o espero un pouco en 300m, nos voltan a coller, aínda que se quedou algún. Xa levamos pasado algúns rezagados. Este km sae a 3:45. Volto a facer o mesmo no km 4, por Montero ríos, e se queda alguén, pero de novo se nos xuntan todos, como irmáns alí xuntiños. O km 4 xa ten costas na súa parte final, e sae a 3:58. Aquí e onde se pon diante un rato un corredor e Miguel Ángel, incluso tiven que tirar para que non se me foran. O km 5 ata a chegada a meta, e totalmente en subida, Colón, Policarpo Sanz, Elduayen.
Vamos todos como irmáns, xuntiños agora un grupo de uns 6 corredores, nada cambia, Miguel Ángel e eu a cabeza. Pasamos por meta, con parcial de 3:29, é a volta en 18:24.
Eu vou bastante forte, e con medo a pinchar na segunda volta. Ese km por Pi y Margall, seguimos os irmáns, e eu E Miguel Tirando do grupo. Xa non temos a ninguén a vista por diante, debemos pasar dende a saída a 5 ou 6 corredores, e agora non vamos ter referencias.
O km 6 sae a 3:49, e se adianta o rapaz do Pinarium (Óscar se chama), nos seguimos todos, aínda que na baixada da paz nos separamos e eu aproveitei para deixarme ir. Nada máis baixar a rúa da paz, volvemos a parecer irmáns. Aínda que o do Pinarium tira uns metros, é o outro rapaz tamén. km 7 a 3:25. Aquí me cansei, e fixen un cambio, me fun uns metros, e esperei un pouco para ver se viña Miguel, que me seguiu e outro corredor independente. Xa so quedamos tres. Ese rapaz se pon a tirar nese quilómetro e non baixa o ritmo. Eu decido que non vale a pena gastar forzas para irme, é me manteño, aínda que dou varios relevos, se ese quilómetro a 3:50.
Un pouco de táctica. Por Montero Ríos e Areal e ata a subida de Rosalía me manteño con eles, xusto cando se fai o km 9, que sae a 04:01. Nunha pequena subida decido tirar e non mirar para atrás. So empecei con un cambio que mantiven pouco tempo, me manteño na subida e na curva de Colón, e volta a facer un cambio de ritmo para poñer terra de por medio. Miro Atrás e vexo que lle saquei uns 50 metros o rapaz de atrás, e detrás ven Miguel Ángel, o que o corredor tamén lle sacou uns metros. Manteño ritmo, e na costa final de Elduayen miro para atrás e xa relaxo moito o ritmo, faltan 200m e me deixo ir tranquilo.
Carreira completa, onde gardei pouca reserva. No km 7 os cuadríceps falaron conmigo un pouco, pero rapidamente lle puxen un esparadrapo.
Este último parcial ata a meta en 03:11, e a volta en 18:16.
Primeira volta en 18:24 e segunda en 18:16, non o contaba facer máis rápida a segunda. Ritmos aceptables e cero molestias. O xoves me fixen dano no xeonllo é o venres me doía cada vez que crepitaba, é esta semana so fixera unha saída e non as tiña todas conmigo.

Recuperando sensacións, aínda que falta moito.
FonVigo, lesionado e todo, quedou 3º da súa categoría.
O final a miña posición foi octava absoluta de douscentos chegados, e cuarto de categoría.
Esta era a miña competición número cen dende a primeira o 7 de setembro de 2014 en Catoira.


Última edición por sanmikel o Mar, 10 Xul 2018, 15:27; editado 5 veces
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 9:22
Asunto: Re: 100

Que alegría verte de novo por aquí, e falando de sensacións recuperadas. Esperemos que por moito tempo, e poder saudarte na carreira "cento e pico" en Catoira outra vez
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 9:52
Asunto: Re: 100

Me alegro que recuperes sensaciones y vuelvas a escribir,se te echaba de menos

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 10:40
Asunto: Re: 100

Benvido Sanmikel.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 11:11
Asunto: Re: 100

sanmikel escribió:
No km 7 os cuadríceps falaron conmigo un pouco, pero rapidamente lle puxen un esparadrapo.

Ése es el espíritu. Rebienvenido, Óscar.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 11:31
Asunto: Re: 100

Encantado de volver a tener (buenas) noticias tuyas.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
498 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 12:19
Asunto: Re: 100

sanmikel escribió:
. Nada de series, so rodaxes Cómodos. E aproveitando as carreiras do circuíto para facer Calidade. Non estou en un bo momento físico, pero as sensacións parecen que volven, e as lesións parece que están aletargadas, esperando unha mellor ocasión...

Raro, raro levamos un adestramento moi similar, pero os tempos meus non son os teus... Pensando Pensando Pensando qué estará errado no meu caso...

Parabéns Óscar son moi boas novas!!! Aplauso Aplauso Aplauso
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 13:30
Asunto: Re: 100

Me alegro mucho Óscar!! A ver si dentro de poco yo puedo decir lo mismo de mis molestias Razz
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5631 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 15:25
Asunto: Re: 100

Bueno, primeiro benvido de novo Oscar. Segundo, manda carallo, déixasme abraiado, 2 meses só rodaxes cómodos, e dis "recuperando sensacións" "queda moito por facer" Abraiado "non estou nun bo momento físico" Abraiado "gardei pouca reserva" (e decir, non fun a tope) Ríndose , ritmos "aceptables"....e 36'46''!!!
Dame por mirar a tua MMP q fixeches o ano pasado en Porriño e ... 37'37''!!!
Dime que estaba mal medida mínimo 500 metros ou (despois de darche a gran noraboa) non hai quen che quite o título de sobrado e chorón do foro jajaja Ríndose Guiño Angel
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 15:51
Asunto: Re: 100

Muchos ánimos, Sanmikel Guiño
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 17:07
Asunto: Re: 100

Enhorabuena por esas 100 carreras!!
Aplauso Aplauso Aplauso

Homo homini gallicus canis
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 19:49
Asunto: Re: 100

Bienvenido de nuevo!! Los diarios estaban algo más tristones sin tu presencia. Faltaba algo. Fenomenal que hayas vuelto.
Felicidades por las cien carreras y por el resultado en esa centésima prueba.
A volar!!
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 20:07
Asunto: Re: 100

Enhorabuena por esas 100 carreras, y por esa grandísima marca.

Se me hace raro leerte eso de que tuviste buenas sensaciones, se echa de menos esos típicos comentarios de "desganado, escarallado, sen folgos, sen ganas, cansado...."pero al final el resultado fue bueno igual.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 20:32
Asunto: Re: 100

Bienvenido de nuevo.
Aqui nadie está obligado a fichar. Se va y se viene cuando uno quiere.
Me alegro. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Nov 2017, 21:26
Asunto: Re: 100

Enhorabuena!!!, es muy bueno volver a leer tus crónicas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos