Foros ›
IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Set 2017, 15:31
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Pois eu abro o tema da carreira, e ao final non fun . Parece que ando gafado en canto a problemas físicos.
O xoves fun a fisio, xa que as molestias que tiña na rodilla (das poucas zonas que nunca me deran problemas) ían a máis. E a fisio xa me puxo mala cara, que tiña bastante inflamado o ligamento interno, doume masaje, ultrasons e ata me colou cintas de taping, e recomendoume non correr en varios días e que probara suaviño.
Xa tiña as cousas preparadas para ir a carreira, pero como vou correr o próximo finde a Media de Palencia, encendeuseme unha luceciña para que non forzara e fastidiara a viaxe.
Así que quedeime na casa, e mañán sairei a probar.

Sintoo de veras, xa que leo que vos encantou, pero creo que foi a mellor opción.
BAÑOTELLI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/16
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Set 2017, 15:32
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Bonita carreira, primeira vez que asisto e todo perfecto. Recorrido levadeiro aínda que con un par de costiñas durechas, boa organización, bo ambiente, variado avituallamento, servicio de fisios, camiseta técnica, visita ó dolmen obrigada e todo de balde. As miñas felicitacións ós responsables. Para a xente que comezamos fai pouco nesto do running, estas carrreiras non fan mais que seguir metendonos o vicio no corpo!!
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Set 2017, 15:56
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Mi primera carrera del Dolmen de Dombate y coincido con los comentarios de los demás foreros. La organización insuperable, muchas gracias por todo.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 24 Set 2017, 19:51
Asunto: Re: IV Carreira Popular Dolmen de Dombate (23/09/17)

Todo o ben que se fala de esta carreira é certo.
Pero ademais quixera engadir que durante a miña visita a o dolmen, que hai que decir que tamen é gratuita, eu e algunha xente mais, tivemos a fortuna de asistir a una charla moi instructiva ofrecida por un rapaz que imaxino sería o guía das instalacions. Foi moi interesante escoitar as suas magníficas e apaixonadas explicacions. E tamen daba gusto ver a alguén que aparentaba ser tan feliz e enamorado do seu traballo.

Gracias aos organizadores da carreira e tamen a xente que traballa nas instalacions do dolmen.

Pasei unha tarde estupenda.

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos