Foros ›
IV Circuito Correndo pola Costa da Morte
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Dom, 26 Mar 2017, 14:24
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Bonita carrera, y ciertamente tuvimos suerte con el tiempo, la lluvia nos perdonó durante el recorrido, no así el viento que por momentos dificultaba bastante el avanzar jajaja.

Estoy de acuerdo en lo de que es genial que cada vez se integren más todo tipo de corredores. Ver como los chicos de handbike subían esas cuestas...guau, de quitarse el sombrero.

Joslem escribió:
s..me pareceu ver unha rapaza invidente pero non estou seguro, de confirmarse BRAVO!!

Sí que la había Joslem, es Carmen Gómez e iba guiada por Felipe López un chico del Club Atletismo Sada. Una campeona que se atreve yo creo que con todo Sorriso . Os dejo aquí un link a una entrevista que le hicieron el La Voz de Galicia en 2015. Bravo por estos campeones y por los que los ayudan a conseguir sus metas Aplauso

www.lavozdegalicia.es/...P68991.htm
ALBERTCI

Novo foreiro
Novo foreiro
12/02/17
110 Carreiras
47 Mensaxes
LALIN
Respostar citando Envío Dom, 26 Mar 2017, 18:51
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Para min foi unha bonita Carreira esta de Vimianzo,tuvemos sorte ca choiva o final.Impresionoume un corredor en cadeira de rodas subindo unha costa,que forza de voluntad ten esta xente,e admirable.
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Dom, 26 Mar 2017, 18:55
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Carrera muy bien organizada. Todo perfecto y sin duda alguna merecerá la pena repetir.

Comparto mi admiración para con la atleta ciega y los de la silla de ruedas. Yo compartí asfalto con uno de los corredores en silla de ruedas durante la cuesta del circuito y lo estaba dando todo, todo. Aplauso


Pequeño apunte... a los que fuimos algo más lentos si nos llovió hacia el final. Mr. Green
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2017, 10:48
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Alguén podería aclararme unha cuestión? As miñas fillas e mais eu estamos inscritas no circuito. Á carreira de Camariñas NON pudemos ir, pero sí formos á de Vimianzo e alí recollemos os chips mais os dorsais.
Eu posúo o chip amarelo, polo que entendo que en tódalas carreiras terei o mesmo dorsal e correrei tm co meu chip. Pero as miñas fillas son de carreiras inferiores e déronlle un dorsal cun chip branco que tiveron que devolver ao finalizar a súa carreira. A pregunta é a seguinte: Na próxima carreira do circuito da costa da morte, as miñas fillas correrán co mesmo dorsal? Si é así, deberán coller un chip novo? ou deberán coller en cada carreira o seu dorsal con chip? Eu xa preguntei en Vimianzo en champion chip e dixéronme que "nesa carreira tiñan que devolver o chip". Pero nada mais.
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2017, 14:27
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

En canto a dorsais e chips estiven lendo a normativa neste link:

championchipnorte.com/...morte-2017

E di nas paxinas 2-3 que na categoria base hai que levar sempre permiso paterno á hora de recollida de dorsais e chip (o cal será devolto en cada carreira). Non fala nada dos dorsais de forma mais precisa..

Amina, gracias polo link, foi tema de conversa hoxe no traballo entre colegas de carreiras. Gran exemplo a seguir o desta rapaza!

Unha aperta a todos.
Amina

Experto no foro
Experto no foro
1/09/14
0 Carreiras
3048 Mensaxes
La ciudad de las piruletas y nubes de colores
Respostar citando Envío Lun, 27 Mar 2017, 15:19
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Joslem escribió:
Amina, gracias polo link, foi tema de conversa hoxe no traballo entre colegas de carreiras. Gran exemplo a seguir o desta rapaza

De nada Guiño
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 28 Mar 2017, 6:55
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Amina gracias por traer esa reportaxe

-- Chámame "ghose"
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 12 Ago 2017, 20:33
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Dentro dunha semana vaise celebrar a 8ª carreira do circuíto: A Carreira das Areas de Carnota.

Para min será a octava ocasión de participar. A ver que tal veñen as mareas e as temperaturas para a vindeira semana, pero espero poder disfrutar como todos os anos.

Experiencia máis que recomedable, polas paisaxes e o agarimo da organización.

Aínda hai prazo para apuntarse Sorriso
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 16 Ago 2017, 5:47
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Chupete semella que o día estará perfecto para disfrutar de Carnota (... da carreira tamén Silbar )

os horarios supoño que serán os que pon championchip, sendo a carreira 10k as 10 da mañán. É un pouco máis cedo do habitual. Non me queixo eh! Guiño

-- Chámame "ghose"
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 16 Ago 2017, 7:51
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

XoseM escribió:
:baby: semella que o día estará perfecto para disfrutar de Carnota (... da carreira tamén Silbar )

os horarios supoño que serán os que pon championchip, sendo a carreira 10k as 10 da mañán. É un pouco máis cedo do habitual. Non me queixo eh! Guiño

Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 16 Ago 2017, 7:54
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Queria dicir, deixa que madrugemos que nos virá ben pola calor!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Ago 2017, 11:54
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Eu creo, que o motivo de poñer a carreira as 10, é por causa das mareas, xa que hay que correr ca marea baixa. Por eso este ano é as 10, o pasado foi as 12 e o anterior as 11:00.

A min coincideume algún ano de ter retrasado a saida no momento para que baixara algo máis a marea.

Eu estou dubidando se apuntarme (teño ata hoxe de prazo). xa que teño unha cea o sábado.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1305 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2017, 1:17
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Perfecto que coincida as 10:00, o ano pasado fíxose demasiado dura polo calor que facía ao medio día.
Carreira dura pero cun toque distinto e moi bonita.

www.youtube.com/channe...subscriber
Joslem

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/12
80 Carreiras
51 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2017, 11:44
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

De todolos xeitos, carnota é pra disfrutala en plan tranquilo, é a única do circuito na que vou sen mirar para o reloxo..impresionante esa praia a primeira hora e a organizacion..
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Ago 2017, 21:41
Asunto: Re: IV Circuito Correndo pola Costa da Morte

Un día de moito calor, incluso ás 10 da mañá, pero sempre o mesmo escenario incomparable e o agarimo da organización. O ano que vén en Carnota outra vez , se nada se torce





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos