Foros ›
indignación en el trail fragas do eume 2017
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xurxogv

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/11
1 Carreiras
13 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Ven, 30 Xuñ 2017, 22:49
Asunto: Re: indignación en el trail fragas do eume 2017

blas62 escribió:
por PARTES

1- o trail dende fai tempo esta anunciado com 17 km...( esto non e asfalto ) o meu GPS marcou o dia que cerrramos o circuito 17, 200 m.

2- o avituallmento estaba si seguiras a info que remitimos por correo electrónico nos km 8 e 12 claramente dos días antes de la carrera:

Avituallamento
PARROTE 8
PONTE COLGANTE 12
EUMENATURA 17

3- por supuesto que el aumento de temperaturas aunque triplicamos las cantidades se quedo escaso. error nuestro.

4- la carrera cota va en sombra desde el km 6 hasta el km 16

5- El avituallamiento de meta tuvimos que eliminarlo porque lo mandamos al del km 8 cuando vimos que este podía quedar desasistido. Gran error nuestro. De todas formas en meta hay grifos de agua corriente y una barra donde podías usar los tikets de bebida, y repito error nuestro lo de no mejorar las previsiones por el calor( hablamos de mas 34 grados)

6- 20 € incluyen comida, dos bebidas, café, dorsal , cronometraje, trofeos, seguros, marcaje de carreras , camiseta, bolsa, carpas , mesas de comida, baños portátiles, 70 voluntarios, tres 4x4 para recoger a los corredores que no pueden continuar, 4 corredores apertura, 4 escobas, Guardería , gaiteros, carreras infantiles.. ... si quieres puedes venir el año que viene a ayudarnos y veras lo poco que hay que trabajara para organizar un trail.

7- La categoría de equipos estaba definia desde el principio como equipos de todo el tril unidos los dos , hay categoría absoluta y de veteran@s..... además de tres categorías infantiles.

8- gracias por tu educada opinión.....lee bien lo que pusiste y se mas respetuosa y no insultes a nadie. gracias de nuevo . Seguimos aprendiendo.
El asfalto es mejor y mas barato

xurxogv

Novo foreiro
Novo foreiro
19/12/11
1 Carreiras
13 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Ven, 30 Xuñ 2017, 22:53
Asunto: Re: indignación en el trail fragas do eume 2017

Boas!!
Eu si fun Ao Trail, i Eu si sei o chollo que da organizar unha carreira de asfalto, un Trail e unha btt.
Nin e o primeiro Trail, nin a primeira carreira, nin a primeira vez que vexo fallos nalgunha delas.
Vendo a tua forma de respostar(por partes) Eu so che vou a contestar aos puntos que me parecen mais destacables, partindo da base de que non te coñezo de nada nin a ti, nin a organización.
Punto 3: O único que vexo de verdade e que foi erro voso, o de triplicar cantidades...con respecto a qué??, como pode ser que chegue un corredor dos da metade hacia atrás e non teña auga??, e teña que ir sin bebida ata o seguínte avituallamento??

Punto 4: 10 Kms de sombra???, enton debinme de perder, como dirías ti... Error meu.

Punto 5: Debeu de pasar o corredor que nomeei antes xusto entre que pensastedes que se ia acabar o avituallamiento i entre que o repuxestedes. Bueno unha mala casualidade ohh.
Os tickets de bebida(2), só se podían cambiar por auga ou cervexa, o resto d@s corredores/as que fan??, Ou non beben ou pagan.
Sí tanto proclamas que foi error voso o de permitir que a xente chegue deshidratada, mareada e con calambres, porque non ofrecedes a auga, aquarius, refrescos, etc, que tedes no toldo, a xente cando entra na meta non leva a carteira e ir ata o coche a moitos lles costa un "guevo" porque as pocas forzas que tiñan as gastaron pa chegar a meta contando que ali ian beber. É o dos grifos... é cojonudo eso, Mándolle a unha mangueira de auga un cartel de potable e a tomar polo cú, e todo dios a facer cola pa beber dunha mangueira, e de coña macho!!!.
Punto 6: De todo o que pos ahí que incluen os 20€, o que me parece mais IRRESPETUOSO e que incluas aos VOLUNTARIOS, pero como podes ter tanta cara???, estas insinuando que lles pagas unha parte deses 20€??. De todo o que nombras ahí dentro dese punto non pagas nin a metade. A camiseta (ABANCA), a bolsa(Eumenatura), o dorsal (eses ou chos regalaron por equivocarse e poñer o perfil longo en todos, ou e que quixeches gañar tanto que nin en eso gastache), e o resto xa sabemos como vai.
E digo Eu...para que preguntas a xente o que quere comer si saia o que saia vas poñer o que che de a ti a gana??, que por suposto non e nin polbo, nin churrasco.
E ainda que a min non me Invitache e por si se che ocurre xa che digo que non Vou a votarche unha man, non amigo, a min non me chuleas mais, Eu onde andes ti ou Eumenatura,...nin me asomo.
A pena que teño e que teñas algo que ver no Trail do Caurel, ainda que seña pouco, porque ése non o estropeas, ese si que esta ben xestionado, unha pena que andiveras por ali e non aprenderas nada. Ainda que visto o visto podes aprender de calquera Trail, incluso dos mais novos como e de Narahio ou dos más pretos como o Xalo, pero claro e fácil ter contactos para poder explotar un paraíso como as fragas sin ninguna limitación de explotar aos partícipes.
Punto 8: En que momento decides que quen che escribe e unha MULLER?, Eu son home, paséi sede, e sufrin a calor e a falta de avituallamentos, sobor de todo líquidos e por encima de todo o da META, PRIMEIRA VEZ NA MIÑA VIDA QUE VEXO ESTO NUNHA CARREIRA, nin sequera nas que son gratis.
Non todo o mundo se pode permitir mercar unha mochila de hidratacion, nin unhas botellas de hidratacion, bueno si non tiveran que pagar 20€ por ir correr polo monte igual sí. É ainda que puideran e non vin na inscripción que fora un Trail extreme, nin que puxera nas bases que Tiñamos que ser autosuficientes, porque para iso non che pagamos a ti os 20€, imos correr Pola nosa conta e listo.
E non desprecies aos que corren polo asfalto nin as mulleres, porque a maioria facemos e somos ámbalas cousas.
Seguro que me olvido de decirche moitas cousas, sempre dende o respeto e a educación para que "non te quentes", como lle dis a algún a modo de ameaza...,supoño que esta crítica a pasarás polo mesmo sitio que as demáis que che vaian en contra, pero para que vexan por ahí que non so se queixan un par deles, e tantos outros que non teñen tempo para escribír ou que simplemente non lles vale a pena porque saben que para o ano o seguirás facendo porque tes os contactos suficientes para poder explotar as fragas, Eu so espero que algún día vexan algo mais aló do teu ENRIQUECEMENTO PERSOAL.
Un abrazo a tod@s e cada un de Vos.
Aventura40

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/04/09
0 Carreiras
85 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Mar, 04 Xul 2017, 15:40
Asunto: Re: indignación en el trail fragas do eume 2017

artabro81 escribió:

A lo que ha puesto Aventura40 lo veo de esta forma, ¨te has tirado a la piscina sin mirar si tenia agua¨¿ te has dado cuenta que en este hilo solo hay una persona que se ha quejado?.¿como tienes osadia de decir que no han cumplido los requisitos minimos legales sin aportar ninguna prueba? Es como tirar una piedra y esconder la mano. ¿ por que crees que la organización medio mal y no fue el corredor? Ya que sabemos bien seguro que el que lleva reloj, móvil etc es el corredor.
Los avisos de ultima hora suele pasar por que hay imprevistos, ¡Pasa en todos los eventos mundiales!. Por cierto esta carrera esta organizada por internet, pues se supone que todos los inscritos tienen internet para ver si hay algún cambio en la carrera (por favor corrígeme si me equivoco si había otro método de inscribirte en la carrera).
¨tus queridas Fragas do Eume¨No deben de ser muy queridas cuando aun no has ido a comprobar como las han dejado.
Y ya por ultimo que quiero que quede claro, no conozco al ¨director técnico¨, pero he notado en tu escrito que tienes cierto rencor hacia el, o eso das entender.

Parece que ya hay DOS personas que sí fueron a la carrera y opinan mal.

A ver... La gente no opina por la "mala contestación" que dan los organizadores a las críticas. Sólo hay que ver cómo responde el tal Blas.

El hecho de que una persona sea un corredor asiduo no lo convierte "por arte de magia" en capacitado para "organizar" (y mucho memos dirigir) una prueba deportiva. Para eso hay Titulaciones Oficiales (y planes de Estudio) que llevan, al menos, un par de cursos académicos. Pero la ignorancia es atrevida...

Dime de qué presumes y te diré de qué careces... Esta persona presume de "organizar" un Trail "San Silvestre" por otra zona y tiene la "caradura" de decir que como es una "quedada entre amigos" (aunque admite a cualquiera que se registre o aparezca), no tienen que cumplir la reciente legislación de la Xunta de Galicia para Eventos Deportivos Privados.

NO ES SUFICIENTE con que la organización tenga vehículos 4*4, si carece de personal sanitario para atender una Urgencia. Por si desconoces el tema Organizacion Eventos Deportivos Privados en Galicia

Poner al frente a una persona que carece de la cualificación LEGAL es cuando menos una Imprudencia. Y si pasa algo (accidente?) incluso una Negligencia punible... Cuando pase algo grave todos nos llevaremos las manos a la cabeza...

Es HABITUAL el error de las organizaciones de medir mal por defecto. O de calcular desproporcionados los tiempos necesarios para los tramos (en función del desnivel y la distancia, sin tener en cuenta variables como la inclinación máxima (en ascenso por ejemplo) o la humedad relativa o los tramos al sol).

No fui a "comprobar" porque tuve otra prueba deportiva por San Juan. Una Ultra-andaina por Barbanza. Podrían ir a aprender cómo se hacen BIEN las cosas. (esa tb tuvo fallos, por supuesto, ya que nadie es infalible, pero se ve la Voluntad de hacer las cosas Bien... y sobró de casi todo en los avituallamientos...)

El pasado 2 de julio estuve por el Cambás (Fragas del Mandeo) y aún quedaban cintas (y hasta una cuerda) del Trail de "San Silvestre" del 2013... según "confiesa" en wikiloc se usa una cuerda (que sigue allí 4 años después...)

Con esos "antecedentes" lo normal es pensar que van a dejar rincones "sin recoger" en las Fragas del Eume...


Tener acceso a Internet no significa que lo tengas en todo momento. Lo puedes tener en un Pc (laboral o casa) y no en el móvil. Los avisos "de ultima hora" tienen que ser de modo fehaciente, y, en todo caso, antes de la salida.



aranga.jpg
Descrición:
Visto: 2114 veces
aranga.jpg

Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Xul 2017, 16:27
Asunto: Re: indignación en el trail fragas do eume 2017

paso , no entres Blas ...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos