Correr en Galicia, carreiras populares. Corre, sinte, vive... Carreras Populares en Galicia Calendario O Circuíto Fotos Mapa
PortadaCalendarioForosA miña conta Activar contenido
Foros ›

VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados
Ir a páxina Anterior  1, 2, 3  Seguinte
Foros de debateCarreiras Populares en Galicia
Publicar novo tema   Respostar ao tema
Ver tema anterior { View newer topic }

Autor
Mensaxe
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1410 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
EnvíoPublicado: Ven, 30 Xuñ 2017, 8:50    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

NesLugo escribió:
Ya estoy inscrito, veremos como va. Solo he ido una vez (hace años) y.....muy mal recuerdo..... Este año sera mejor, ¡seguro!

Mal recuerdo ¿por que?. ¿Mala organización de la carrera o hablas desde el punto de vista personal (calor, malas sensaciones...)?

Club: ESPRINTES OURENSE.
esprintes.blogspot.com
Ver perfil de usuario
NesLugo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
240 Carreiras
355 Mensaxes
Lugo
EnvíoPublicado: Ven, 30 Xuñ 2017, 9:15    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

Maxi escribió:
NesLugo escribió:
Ya estoy inscrito, veremos como va. Solo he ido una vez (hace años) y.....muy mal recuerdo..... Este año sera mejor, ¡seguro!

Mal recuerdo ¿por que?. ¿Mala organización de la carrera o hablas desde el punto de vista personal (calor, malas sensaciones...)?
Es totalmente personal. La única vez que fui el calor hizo que no pudiese acabar, hace ya unos años....y quedo esa "espina" ahí clavada. En cuanto a la organización nada que decir.
Ver perfil de usuario
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1410 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
EnvíoPublicado: Ven, 30 Xuñ 2017, 12:34    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

Espero que este año puedas desquitarte.
Yo la corrí hace algunos años, pero ya ni me acuerdo de como fue (desventajas de haber participado en muchas carreras ese año). Este año me estoy planteando volver hacerla.

Club: ESPRINTES OURENSE.
esprintes.blogspot.com
Ver perfil de usuario
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2232 Mensaxes
cambados
EnvíoPublicado: Ven, 30 Xuñ 2017, 15:12    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

Deixámosvos o perfil e percorrido da carreira que se celebrará o vindeiro domingo. 3 voltas de 3.333 metros cada unha, con saída e meta na Praza de Fefiñáns.

E lembrámosvos que podedes inscribiros ata o día 6 a través da web de ChampionChipNorte

Ver perfil de usuario MSN Messenger
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2232 Mensaxes
cambados
EnvíoPublicado: Mar, 04 Xul 2017, 11:33    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

Hola, compañeros:
Os recuerdo que el jueves a las 23:00 se cierran las inscripciones. No lo dejéis para última hora.
Saludos.
Serginho

Maratoniano
Maratoniano
2/11/10
0 Carreiras
498 Mensaxes
Moaña
EnvíoPublicado: Mar, 04 Xul 2017, 13:01    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

La carrera es una maravilla. Un circuito rápido y bonito.

La gráfica puede llevar a engaño. La escala es sobre 10m. Es plano salvo la entrada y salida a la plaza de Fenfiñáns.
Ver perfil de usuario
ManuelCR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/14
0 Carreiras
94 Mensaxes

EnvíoPublicado: Mar, 04 Xul 2017, 19:02    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

La corrí hace 2 años, el circuito muy rápido y me encantó la camiseta de asas negra y verde que obsequiaron por participar, que es la que tengo en mi avatar, si este año hubiera otra parecida me apunto.
Ver perfil de usuario
Larpeirogorxon

Novo foreiro
Novo foreiro
15/08/13
50 Carreiras
36 Mensaxes

EnvíoPublicado: Mar, 04 Xul 2017, 21:45    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

ManuelCR escribió:
La corrí hace 2 años, el circuito muy rápido y me encantó la camiseta de asas negra y verde que obsequiaron por participar, que es la que tengo en mi avatar, si este año hubiera otra parecida me apunto.

Un buen apunte. ¿Alguien de la organización o cercano que pueda precisar este detalle?

Yo la corrí hace unos años (tres o cuatro, no recuerdo) y el calor que hizo ese día fue exagerado. Afortunadamente, para este año parece que el día será menos caluroso.
Ver perfil de usuario
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
673 Mensaxes
Cambados
EnvíoPublicado: Mér, 05 Xul 2017, 7:42    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

Hola, muy buenas!
En el primer mensaje de Olivera lo dice todo muy resumido pero claro, 10km homologados, premios en metálico, circuito llano ( apenas un repecho de unos 80m),avituallamiento, salida /meta en Plaza de Fefiñans,camiseta conmemorativa. ... Completita, incluso te digo q después del calor que sufrimos hace unos años, la organización decidió adelantar la hora de salida,10:30 .
Creo que ya no queda excusa para no venir a disfrutar de esta prueba, os esperamos a todos!
Démosle a Cambados, a la organización, a su gente, la oportunidad de vibrar y disfrutar un año mas de una mañana de atletismo popular!
Vamos, Oliveira nos sorprenderá a todos con el micro en la plaza!
Muchas gracias!
Ver perfil de usuario
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2232 Mensaxes
cambados
EnvíoPublicado: Mér, 05 Xul 2017, 12:38    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

Gracias a todos, muy especialmente a tiojuan. La camiseta este año será de manga corta, en color naranja, técnica y con los escudos en negro del CAC y del Concello junto a la leyenda "VII Carreira Popular CONCELLO DE CAMBADOS".
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2232 Mensaxes
cambados
EnvíoPublicado: Mér, 05 Xul 2017, 14:20    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

Presentamosvos a camiseta conmemorativa da VII Carreira Popular Concello de Cambados. Podedes facervos con ela ata as 23:00 horas de mañán xoves, inscribíndovos en CCNorte

NON VOS QUEDEDES SIN A VOSA!!!

Larpeirogorxon

Novo foreiro
Novo foreiro
15/08/13
50 Carreiras
36 Mensaxes

EnvíoPublicado: Mér, 05 Xul 2017, 17:27    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

oliveira escribió:
Presentamosvos a camiseta conmemorativa da VII Carreira Popular Concello de Cambados. Podedes facervos con ela ata as 23:00 horas de mañán xoves, inscribíndovos en CCNorte

NON VOS QUEDEDES SIN A VOSA!!!

Cojonudo! Allí nos vemos Moi feliz
Ver perfil de usuario
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2232 Mensaxes
cambados
EnvíoPublicado: Xov, 06 Xul 2017, 10:00    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

Hola a todos:
Os quiero recordar que hoy jueves, a las 23:00, se cierran las inscripciones. A correr por Cambados y, tras la prueba, a tomar un Albariño.
Saludos.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2232 Mensaxes
cambados
EnvíoPublicado: Sáb, 08 Xul 2017, 13:13    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

Bo día!!!!
Deixámosvos información que vos será útil para mañán.
1. SAÍDA. Praza de Fefiñáns ás 10:30 horas.
2. META. Praza de Fefiñáns.
3. RECOLLIDA DE DORSAIS E CHIPS. Arco do Pazo de Fefiñáns, a partir das 8: 30 horas ata media hora antes do inicio da proba
4. VESTIARIOS E DUCHAS. Habilitarase o Pavillón Municipal de O Pombal dende as 11:00 ás 14:00 horas.
5. ZONA DE PREMIACIÓN. Será na Praza de Fefiñáns e comenzará sobre as 11:45 horas (aproximadamente). Tódolos premiados deberán de estar presentes na entrega de premios. De non ser así, entenderase que renuncian ós premios acadados.

Papa-Léguas

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/10/11
0 Carreiras
1644 Mensaxes
Sparkland
EnvíoPublicado: Dom, 09 Xul 2017, 21:28    Asunto: Re: VII Carreira Popular de Cambados. 10 km homologados Respostar citando

Carrera de 10. Como siempre. Gente anónima de Cambados incluso salía de los bares y nos ofrecía botellines de agua pagadas de su bolsillo a los corredores, y eso a pesar de que los avituallamientos propios de la organización ya eran de por sí abundantes y generosos.
Creo que eso solo ya dice bastante del tono general del evento.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Mi única espinita, que me doblaran los galgos, pero bueno, 3 vueltas a un circuito, son gajes del oficio.

Correr es mi cura y mi curare.
Ver perfil de usuario
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Respostar ao tema    Foros de debate -> Carreiras Populares en Galicia Tódalas horas son GMT + 2 Horas
Ir a páxina Anterior  1, 2, 3  Seguinte
Páxina 2 de 3

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos

Categorías

2003-2017 Correr en Galicia