Foros ›
Os 21 do Camiño (17/6/2017)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
campus_stellae

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/12
0 Carreiras
9 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2017, 10:01
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Mais que unha carreira, o sábado foi unha proba de resistencia, sendo o menos importante a marca (alomenos no meu caso).

Un xa comenza a ser veterano nesto das carreiras e xa é dificil sorprenderse, pero esta ORGANIZACIÓN vai por enriba das expectativas e rozando a perfección en todos os aspectos.

Destacar tamén o traballo d@s voluntari@s e o comportamento do público, animando e intentando coas mangueiras facer un pouco máis levadeiro o calor insoportable.

PARABÉNS Á ORGANIZACIÓN !!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2017, 10:35
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

É difícil contar algo mellor do escrito desta carreira!
¡Afianzar todos os comentarios anteriores!
Agradecer a este clube, todo o que fai por nos!
Pois eles buscan levar todo a perfección ata o máis mínimo detalle.
Increíble que econtren tantos voluntarios, tanta xente implicada no Camiño para votarnos unha pouca Auga!
Esta xente me da a min que a cando fan contas o rematar a carreira teñen que poñer cartos dos seu bosillo, pois os 15€ de inscripción parece ridículos, cando chegamos a casa e vemos todo o que nos ofreceron.

Estou sen palabras, se nunhas condicións así, todos estamos decindo que voltamos, imaxinarvos o que sucede cando se reunen unhas condicións normais!!
Ata a garda Civil estaba de bo humor cando cruzamos por a Nacional!!

Como curiosidade, estabamos sobre unhas 300 persoas no final da entrega de premios, a iso de case as dez da noite. Cando habitualmente son 4 pelagatos os que andan por alí!!

En serio, grazas!
alexv

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/05/15
0 Carreiras
431 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2017, 12:07
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

sanmikel escribió:
É difícil contar algo mellor do escrito desta carreira!
¡Afianzar todos os comentarios anteriores!
Agradecer a este clube, todo o que fai por nos!
Pois eles buscan levar todo a perfección ata o máis mínimo detalle.
Increíble que econtren tantos voluntarios, tanta xente implicada no Camiño para votarnos unha pouca Auga!
Esta xente me da a min que a cando fan contas o rematar a carreira teñen que poñer cartos dos seu bosillo, pois os 15€ de inscripción parece ridículos, cando chegamos a casa e vemos todo o que nos ofreceron.

Estou sen palabras, se nunhas condicións así, todos estamos decindo que voltamos, imaxinarvos o que sucede cando se reunen unhas condicións normais!!
Ata a garda Civil estaba de bo humor cando cruzamos por a Nacional!!

Como curiosidade, estabamos sobre unhas 300 persoas no final da entrega de premios, a iso de case as dez da noite. Cando habitualmente son 4 pelagatos os que andan por alí!!

En serio, grazas!

a garda civil aparte de bo humor estaba animando.e dandolle o sol de pleno.a verdad e que todo o mundo animaba,hasta os dos postos.
repito o que dixen anteriormente o unico malo do sabado foy a calor(eso non e cousa da organizacion)e que xente tirou a basura polo camiño(tampouco e cousa da organizacion)si que recomendo que se poden deixar as papeleiras abertas milllor,porque algun pousa encima pa papeleira e o final acumula merda.polo demais estou contigo,15 euros que pago encantado.para min esta organizacion e a organizacion dos 10km de carballo son as mellores das que disfrutei.
desexando xa a VI media millor maraton de España Palas-Melide 2018
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2017, 12:33
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Primera vez que corría esta carrera, desde que hace tres años, fui de fotógrafa. Durante todo ese tiempo solo escuché cosas buenas de su organización, y hoy puedo decir por fin, que no se equivocaron.

Dar las gracias a todos los implicados porque hacen una carrera de lujo. Aplauso

Del día que nos tocó poco se puede decir. Yo llegué que ni me apetecían los bollos preñados y llevaba una semana con ganas... Muerto
Aún así, es cierto que mucho recorrido se hace por sombra y a mí fue lo que me libró de caer redonda. Casi se podría decir que esta carrera es un poco trail, o a mí me lo pareció en alguna bajada, (y en alguna subida también).
Pero el asfalto con esas temperaturas es insoportable.

Felicidades de nuevo, y de manera especial a Toni, a su hermana Pili en meta y a su madre que estaban de nuevo al pie del cañón.

A ver si para el año, el tiempo os da un respiro.

¡Enhorabuena!


Última edición por PequeñaCriatura o Lun, 19 Xuñ 2017, 21:49; editado 2 veces
Vidal

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/14
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2017, 21:10
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

No suelo escribir opiniones en los foros, pero en esta ocasión voy a hacer una excepción. Tengo el deber moral de escribir estas palabras.
No sé si será la mejor media maratón de España , pero seguro que está entre las mejores. No puedo poner ni un sólo punto a mejorar. La Organización de 10, los voluntarios no podían ser más atentos y más eficaces, el público animando en toda la carrera, los vecinos... que decir de los vecinos con las mangueras, si no fuese por lo cansado que llegue daría la vuelta para agradecérselo uno a uno. Felicitar de manera particular al personal de la ambulancia que me hizo unas curas de urgencia en el kilometro seis y así puede acabar sin más problemas.
En fin, todo este tostón para decir que muchas gracias a todos por hacer posible esta carrera.
Siempre es un placer compartir carreras con Litho, Rubén, Victor, Araceli, Amina, Marcos... y un largo ect.
Y me sumo , a las amenazas como algún otro de repetir el próximo año.
marroxo

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/12
10 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Xuñ 2017, 22:26
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Acompañé al amigo Cantabro de Arenesco durante unos km, estaba impresionado con la belleza del recorrido, decía q al llegar a meta le iba a dar un abrazo(si le quedaban fuerzas) por haberlo traído.
Arenesco, dale un saludo y dile que lo espero en la próxima edición.
Arenesco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
San Juan de La Arena (Asturias)
Respostar citando Envío Mar, 20 Xuñ 2017, 6:31
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

OK Marrozo de tu parte,

Sí me dio un abrazo y las gracias y tuvimos tiempo de compartir unas cervezas y buen pulpo y demás en la pulpería que también patrocina la carrera ... luego como estaba la noche cojonuda, seguimos hidratándonos a base de más cervezas en una terraza.

KIKE, el de los Corrales del Buelna, en Cantabria, quedó impresionado tanto del recorrido como de la Organización, y eso que lleva más de 170 medias maratones corridas y va camino del 100 Maratón por todos los continentes. Sin ir más lejos, la semana anterior había estado en el maratón de Estambul.

El próximo año volveremos.

Saludos asturianos.

Al bajamar ... todo aparece
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 20 Xuñ 2017, 12:08
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Ola:

Noraboa á organización polo seu gran traballo de xestión deportiva en maiúsculas!!!

Grazas aos voluntarios do camiño!!!

Noraboa aos runners por rematar e compartir!!!

Saúdos de Rama desde Ponteareas
perbes63

Novo foreiro
Novo foreiro
7/11/16
68 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Xuñ 2017, 15:41
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Pasados los años,diré yo corrí la V 21 do Camiño.
Gracias por esta carrera.
OS21

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/01/16
3 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Xuñ 2017, 10:44
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Aquí tedes un pequeno "teaser" do que será o video oficial dos 21 do camiño.
#SomosOs21
www.facebook.com/os21d...935707815/
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Sáb, 24 Xuñ 2017, 15:12
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Magnifico, o ano que ben volverei se non ocurre nada malo

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xuñ 2017, 17:06
Asunto: Re: Os 21 do Camiño (17/6/2017)

Bonito video para una carrera preciosa.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos