Foros ›
Autor
Mensaxe
RingoStu

Novo foreiro
Novo foreiro
29/10/14
10 Carreiras
40 Mensaxes
O Grove
Respostar citando Envío Dom, 28 Mai 2017, 16:58
Asunto: Copa Galega de Trails

Hola boas, tiña unha duda, para o ano quero participar na copa galega de trails, para puntuar supoño que haberá que estar federado, e miña pregunta é, en cal me teño que federar, pq me dixeron que non son o mesmo as carreiras de montaña que as carreiras por montaña, no meu club podome federar pola federacion de atletismo, pero creo que esta non vale.
Ë un pouco rollo, pq para as de orientacion, hai que federarse coa federacion de orientacion, despois está a federacion de montaña que creo que son para carreiras por montaña, e tamen a federación de atletismo nos que podes participar nas carreiras de montaña (campeonato galego etc etc)...
Enton para participar e puntuar na copa galega con quen me teño que federar?? A ver si alguen me explica un pouco como vai o tema, graciñaaass

No Pain No Glory
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2017, 6:23
Asunto: Re: Copa Galega de Trails

Bos días RingoStu,
a cousa é sinxela, ainda que o andar a Federación de Atletismo polo medio (con todo o meu respecto pola mesma), a cousa está un pouco liada.
A Federación Galega de Montaña, organiza a Copa Galega de Carreiras por Montaña, na que ti queres participar. Contarche, que non necesitas estar federado para participar, pero sí é necesario si queres puntuar na Copa e lograr una clasificación na mesma. Para federarte, necesitas tramitar esa licencia a través de un Club que sexa menbro da Federación.

Por outra banda, a Federación de Atletismo, organiza un campeonato galego de Trail, no que podes participar sin problema, pero necesitas estar federado na Federación de Atletismo para puntuar.
Un exemplo: o corredor que se proclamou campeón galego de Trail, foi o que quedou segundo na proba, xa que o primeiro non é federado en Atletismo.

Aproveito, para poñer o noso Club (CDM Vértice) a túa disposición, para que poidas federarte na FGM.
Un saludo.
Luis Martínez.
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
879 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2017, 8:35
Asunto: Re: Copa Galega de Trails

Imartsil. Gracias pola resposta. A min tamén me aclaraches unha dúbida que tiña. Si me permites vou un pouquiño mais aló e pregúntoche:
- Existe un listado/web de todos os clubes que sexan membros da Federación Galega de Montaña para así poder elixir un¿?
- Estou federado na Federación de Atletismo pero non tiven coñecemento do campeonato galego de Trail. Poderíasme facilitar algún link de páxina/s con mais info¿?
Graciñas por todo
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2017, 8:52
Asunto: Re: Copa Galega de Trails

Bos días AJACAST,
deixoche o enlace a web da FGM, o apartado no que podrás ver todos os clubs que somos membros, por provincias.

fgmontanismo.es/clubs/

Na pregunta que me fas sobre o campeonato de Trail, organizado pola Federación de Atletismo, imaxino que na web da mesma se podrá encontrar información. O circuito de Trail Galaica, está nesta federación, por eso foron eles quen organizaron a proba do Campeonato Galego, na Curota.
De todas formas, penso que son moi poucas as probas de Trail que pertencen a Federación de Atletismo.
Un saludo.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2017, 8:59
Asunto: Re: Copa Galega de Trails

AJACAST escribió:
Imartsil. Gracias pola resposta. A min tamén me aclaraches unha dúbida que tiña. Si me permites vou un pouquiño mais aló e pregúntoche:
- Existe un listado/web de todos os clubes que sexan membros da Federación Galega de Montaña para así poder elixir un¿?
- Estou federado na Federación de Atletismo pero non tiven coñecemento do campeonato galego de Trail. Poderíasme facilitar algún link de páxina/s con mais info¿?
Graciñas por todo

Na web da Federación Galega de Montañismo tes un listado cos clubes existentes fgmontanismo.es/clubs/
Respecto ao campionato galego de trail (estou federado en atletismo no clube atletismo Porriño), recibimos un correo interno para tramitar a inscrición conxunta a través do clube, polo que entendo que os clubes estaban informados. Na web da Federación Galega de Atletismo tes información dos distintos eventos de forma continua www.atletismogalego.com

www.twitter.com/JesusAmieiro
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
879 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2017, 11:28
Asunto: Re: Copa Galega de Trails

MIL GRACIAS ÓS DOUS!
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Mér, 31 Mai 2017, 9:30
Asunto: Re: Copa Galega de Trails

o vexo un pouco Caos todo

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 31 Mai 2017, 11:03
Asunto: Re: Copa Galega de Trails

Bos días artabro81, quizás sí parece un caos. Pero en realidade, os que corremos en montaña, vemos que a maioría das probas en Galicia, non teñen que ver ca FGM, nin ca Copa Galega de carreiras por Montaña. E as 7 probas que están reguladas directamente pola FGM, tamen podes participar sin estar federado.
En resumen, a mayoría dos corredores sólo lles interesa participar nas probas que lles apetece ou coincide ben. Uns poucos, ademáis, competimos na Copa Galega.
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Xov, 01 Xuñ 2017, 7:12
Asunto: Re: Copa Galega de Trails

hola lmartsil. Me parece un poco caos y un poco despreocupado por las federaciones. Que haya varias federaciones que lleve varias carreras y lo peor de todo es que las mayorías de las carreras no estén organizadas por ellos
lmartsil escribió:
Bos días artabro81, quizás sí parece un caos. Pero en realidade, os que corremos en montaña, vemos que a maioría das probas en Galicia, non teñen que ver ca FGM, nin ca Copa Galega de carreiras por Montaña. E as 7 probas que están reguladas directamente pola FGM, tamen podes participar sin estar federado.
En resumen, a mayoría dos corredores sólo lles interesa participar nas probas que lles apetece ou coincide ben. Uns poucos, ademáis, competimos na Copa Galega.


Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1019 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xuñ 2017, 7:46
Asunto: Re: Copa Galega de Trails

Boas, que haí probas que non estean organizadas polas federacións persoalmente non me preocupa.
Teño participado en probas con distintos organizadores (federacións, equipos, etc...) e que estea unha federación detrás non é sinónimo de calidad pero sí de pagar maís inscripción.
Aínda maís, quizaís as probas organizadas por xente dunha vila ou por certo clube son bastante mellores que as outras.
Un saudo.
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Xov, 01 Xuñ 2017, 8:03
Asunto: Re: Copa Galega de Trails

¿entonces para que existen las federaciones? Si las que no colaboran la FGM ni la de Atletismo son mejores? Parece que las tenemos de adorno.

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos