Foros ›
Iº TRAIL BISBARRA DO SAR
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mgcast

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/14
0 Carreiras
10 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Mar 2017, 12:39
Asunto: Re: Iº TRAIL BISBARRA DO SAR

E como non, BO TRAIL A TODOS!!!! E gracias polos vídeos do trail e da andaina, son xeniais.
artabro81

Montañés
Montañés
31/10/16
58 Carreiras
497 Mensaxes
Sada, Irixoa, Ames
Respostar citando Envío Sáb, 01 Abr 2017, 19:51
Asunto: Re: Iº TRAIL BISBARRA DO SAR

Tiña moitas ganas de ir a este trail, pero ao final nun poiden ir por culpa dun catarro

Intento Mejorar y Superarme
C.A.R. Marisqueiro
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Abr 2017, 20:31
Asunto: Re: Iº TRAIL BISBARRA DO SAR

Hola
Onde se pode ver a tabla de clasificacións?
Gracias
Rucar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/16
0 Carreiras
70 Mensaxes
O Milladoiro - Ames
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 10:45
Asunto: Re: Iº TRAIL BISBARRA DO SAR

Lemacial escribió:
Hola
Onde se pode ver a tabla de clasificacións?
Gracias
Hola. Están publicadas en la web de Galitiming
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 13:58
Asunto: Re: Iº TRAIL BISBARRA DO SAR

quiero felicitar a la organización por este primer trail da bisbarra,me esperaba algo más fácil,no tan técnico,me sorprendió,la idea era ir a trotar un poco antes de la vigbay,pero hubo que sufrir un poco,vistas impresionantes desde la cima,y avituallamiento final impresionante,me llevo una muy buena impresión

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 15:00
Asunto: Re: Iº TRAIL BISBARRA DO SAR

Boa carreira, moi técnica para o meu nivel. Parabéns á organización porque sei o difícil que é organizar a primeira. Por criticar constructivamente. Espetei me rematando o trail xa en Padrón onde había un pequeno regato. Rompín o bruxo e un dente. Os da ambulancia me dixeron que máis xente caera nese punto. Partindo de que eu fixen sobre dúas horas penso que tivera estado ben alguén avisando da peligrosidade e esbaradizo dese lugar. Por outra banda, admito que son moi despistado porque me perdín dúas veces e fixen 1 km de máis pero coincidín con máis corredores en que algunhas cintss estaban demasiado separadas entre sí.

De tódolos xeitos Parabéns por unha complicada e fermosa carreira.
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 03 Abr 2017, 15:16
Asunto: Re: Iº TRAIL BISBARRA DO SAR

Boa carreira, moi técnica para o meu nivel. Parabéns á organización porque sei o difícil que é organizar a primeira. Por criticar constructivamente. Espetei me rematando o trail xa en Padrón onde había un pequeno regato. Rompín un anaco de dente. Os da ambulancia me dixeron que máis xente caera nese punto. Partindo de que eu fixen sobre dúas horas penso que tivera estado ben alguén avisando da peligrosidade e esbaradizo dese lugar. Por outra banda, admito que son moi despistado porque me perdín dúas veces e fixen 1 km de máis pero coincidín con máis corredores en que algunhas cintss estaban demasiado separadas entre sí.

De tódolos xeitos Parabéns por unha complicada e fermosa carreira.
Polbotrail

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/01/16
1000 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Abr 2017, 13:24
Asunto: Re: Iº TRAIL BISBARRA DO SAR

Aventura40 escribió:
A ver si los corredores se apuntan al Trail, y nos dejan tranquilos a los Andarines. En ésta y en todas las pruebas de "andar", que no hacen más que "forzar" a las Organizaciones a poner tiempos de corte iniciales que obligan a salir de modo impetuoso (explosivo) en vez de constante y progresivo.

A ver si te quedas en tu casa o te aficionas a sacar fotos a los cormoranes que no haces falta ninguna en las andainas y nos dejas a todos en paz , déjate de paranoias y disfruta como hace todo el mundo que te vamos a nombrar "grano en el culo oficial" Enfadado Enfadado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos